The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
På vej hjem.. }Daniel I_vote_lcapPå vej hjem.. }Daniel I_voting_barPå vej hjem.. }Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 På vej hjem.. }Daniel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeLør Okt 08, 2011 1:28 pm

S: Biblioteket
T: Eftermiddag
O: Få mennesker, en masse bøger
V: Regnvejr

Tessie sad ved det borde hun havde siddet ved første gang hun havde mødt Daniel. Hun tænkte på den gang for nogle år siden. Det havde virket så enkelt. Hun huskede hans påklædning. Den hvide t-shirt, jakken.. Det virkede som et helt andet liv. Den gang tingene gav mening. HUn sad med den bog hun havde siddet med den dag. Hun håbede på tiden kunne spoles tilbage, at hun fik en chance til. Men hun vidste det var umuligt.
Hendes bil holdte udenfor. Hun var faktisk ved at rejse fra byen. Det var kun Kristen der viste det. Hun var taget afsted ret spontant. Hendes mål var Island. Hun havde ikke været hjemme i lang tid. Det var også først sikkert nu, hvor hendes forældre begge var døde. Hun glædede sig til at komme hjem. Men da hun kørte forbi biblioteket havde hun tænkt på den gang. Hun var her for mindernes skyld. HUn vidste ikke hvornår hun kom tilbage igen. Hun vidste slet ikke om hun kom tilbage.
Hun lukkede øjnene og drømte sig tilbage til den første aften med Daniel. Hans lejlighed, havt pakket ud. Deres samtale i sengen om gud og skæbnen. HUn havde sagt at det hele ville give mening om et år. Det gjorde det bare ikke. Intet af det her gav mening mere. Ligesom den gang hun havde været vildt troende, men så blev varulv, og mistede troen fuldstændigt. Det var det samme nu. Men det var ikke en religion hun mistede troen på. Det var livet.
Hun tænkte på morgenen efter deres møde. Hendes første solskinsdag i Fells Church. Han havde været hendes sol.
Hun åbnede øjnene og så ned i bogen. HUn så en dråbe saltvand ramme siden. Det var hende tåre. Ironisk nok ramte den ordene 'giv op'. Hun nikkede lidt som svar på beskeden. "Det gør jeg også.." hviskede hun lavt til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:01 pm

Daniel havde hele morgen haft en underlig fornemmelse af at han slet ikke skulle være på arbejde, men være et helt andet sted, hvor vidste han dog ikke. Han havde fået besked på at være i baren og tage i mod de nye varer og sørge for at de blev sat på plads, men som sagt føltes det helt forkert. Han kunne dog ikke sætte finger på hvad der var der var galt. Han havde gået og kigget på uret og nærmest løbet frem og tilbage med varene, som om der var noget han skulle nå.
Han skyndte sig at blive færdig, låse efter sig og sætte sig ind i sin bil for at køre, ja hvor hen? Skulle han virkelig bare hjem? Havde han glemt en aftale med nogen, han kiggede på mobilen og rystede på hovedet, der stod ingen aftaler, så han begyndte at køre hjem. Han kiggede stadig på uret, hvorfor vidste han ikke. Han kørte forbi bibilotekket og pludselig blev den fornemmelse meget stærkere. Havd ehan glemt at aflevere nogle bøger? Han kunne umuligt tro det, men for at undersøge sagen parkerede han og gik op mod bygningen. Da han trådte indenfor, fik han hurtigt øje på Tess. Han kunne ikke lade være med at stå et øjeblik og betragte hende lidt, hun var stadig ligeså smuk som første gang han så hende. Han kunne tydlig huske at han havde lagt meget mærke til hendes lyse, flotte, krøllet hår. Daniel gik stille hen mod hende med et lille smil på læben. "Den bog tiltrækker godt nok din opmærksomhed" sagde han og hentydede til den første gang de mødtes. Han huskede tydligt at det var den bog hun sad med. Han kunne ikke lade være med at smile lidt over at han kunne genkende bogen.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:13 pm

Tessie var helt væk i sine egne tanker. Din tid virkede så fjern og urealistisk. Som noget fra et eventyr, noget der slet ikke kunne lade sig gøre. Hun fattede ikke noget så simpelt kunne virke så underligt. Hun tørrede sine kinder fra tårene. Hun ville ikke sidde inde midt på biblioteket og tude over noget der ikke kunne ændres. Hun havde bare svær ved at lukke bogen og komme videre på rejsen. Hun havde en lang tur foran sig. Hun skulle helst være der imorgen, men det virkede måske lidt urealistisk. Turen var lang, og trættende. Men hun havde sine kontakter. HUn så hurtigt op da hun hørte Daniel og skyndte sig at lukke bogen. HUn snøftede en gang og rejste sig op for at sætte bogen på plads. "Mmm.." svarede hun lavt. Hun sørgede for ikke at se for meget på ham. Det ville gøre hendes beslutning så meget svære. HUn satte bogen på plads, men kunne nu ikke komme ud, uden at skulle forbi Daniel. Hun sukkede lidt og så ned i gulvet. HUn vidste ikke lige hvad hun skulle gøre nu. Det var helt forkert, men også virkelig rigtigt på samme tid. Hun rystede en smule, ikke noget et menneske ville se, kun ulve og vampyre. Hun sukkede igen lavt, ikke fordi hun ville, fordi hendes vejrtrækning altid var underlig når noget påvirkede hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:20 pm

Daniel så på hende stadig med sit lille smil. Han lagde godt mærke til at hun ikke så ud til at have det for godt, men her på det sidste vidste han, at det havde været en svær tid for hende. "Komme jeg for sent" spurgte han og han vidste at hun ikke ville kunne forstå hans svar, for hun kendte jo selvfølgelig ikke til den fornemmelse han havde gået rundt med det meste af dagen. Da hu undgik at se på ham, kunne han ikke lade være med at blive lidt såret. Han vidste ikke hvad hun havde i tankerne og det virkede meget som om at hun ikke rigtigt kunne lide at være i nærheden af ham, og hun ikke kunen holde ud at se på ham. Hadede hun ham? Hvad havde han gjort? Han kunne ikke finde hoved eller hale i det, men prøvede at lade som ingenting, så han skubbede hurtigt den skuffet mine væk og lod det lille smil blive på læben.
"Jeg havde det som om at jeg havde glemt noget. En aftale, og jeg kan se at det må være dig. For det var lidt en tilfældig indskydelse at jeg kom her til." forklarede han lidt efter. "hvad laver du her egentlig" spurgte han stille og tog samlede lidt mod til sig, for at tage et skridt tættere på hende. Siden hvornår havde han brug for mod til at nærme sig hende, det havde han aldrig oplevet før. Han elskede at være i hendes nærvær, så hvad havde ændret sig. Han betragtede hende lidt.


//Svarer i morgen, for skal logge nu ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:34 pm

Tessie sukkede og så på Daniel efter lidt tid. "For sent til hvad?" spurgte hun undrende. Hendes stemme lød ikke specielt sikker. Hun lagde en hånd over hendes mave, selvom der ikke længere var noget derinde. Hun havde fået en vane med det efter hun mistede barnet. Det havde været meget hårdt for hende, specielt da hun ikke havde nogen støtte og opbakning derhjemme fra. "Det er også et tilfælde jeg er her.. Jeg har faktisk travlt... Jeg burde ikke være her.." HUn mumlede det lidt da hun ikke ville afvise Daniel, men hendes hjerte var efterhånden så knust hun ikke længere kunne lukke noget ind. HUn kunne ikke bære at blive såret endnu mere, ikke i den kommende tid. Hun havde intet imod han gik tættere på, selvom noget i hende sagde hun skulle skynde sig afsted nu. Hun så ned i gulvet igen. Hun bed sig lidt i læben og sukkede en smule opgivende. Det hele virkede håbløst. "Daniel, jeg er på vej hjem.. Rigtig hjem.. Til Island" sagde hun roligt. Hun hævede langsomt sit blik. Hun så kort den Daniel solen havde ramt om morgenen i hans lejlighed, og en tåre undslap hendes øjenkrog. "Jeg er ikke sikker på jeg kommer tilbage igen.." Det sidste sagde hun hviskende, da det gjorde ondt at fortælle ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 7:32 pm

Daniel havde aldrig troet at han skulle høre hende sige at hun ville tage hjem til Island, for det første så vidste han at hun overhovedet ikke var velkommen for hendes forældre, Daniel vidste endnu ikke at hendes forældre var døde. Og for det andet havde han altid troet at hun havde indrettet sit hjem her i Fell's Church, det var jo her hendes børns venner var, hendes mand var her og det samme var hendes venner. Daniel kunne slet ikke forstå hendes beslutning. Men mest af alt blev han såret over at hun ikke havde tænkt sig at fortælle det til ham, havde hun bare regnet med at hun kunne tage afsted uden at sige farvel. Det havde jo kun været et tilfælde at de mødtes her. Lidt ligesom deres første møde, det havde været et total tilfælde, men i Daniels øjene noget af det bedste der var sket for ham.
"Og hvornår havde du tænkt dig at sige det til mig, for jeg håber ikke at du havde tænkt dig at tage afsted uden et ord" sagde han med en anelse hævet stemme. Han råbte ikke eller noget, snakkede bare en anelse højere end når man normalt førte en samtale. Han var ligeglad med menneskerne omkring dem, det eneste der var vigtigt for ham, var at han var ved at miste en af de mest vigtigeste personer i sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 9:41 pm

Tessie så på ham. hun forstod ham udemærket godt. "Daniel.. Ingen ved noget okay? Ikke engang Will.. Kun Kristen. Du må ikke bebrejde hende noget, okay?" lyder lidt bedende. HUn ville ikke ha' at Kristen fik skylden. Det var egentlig Kristen der havde givet hende idéen. De havde snakket om Daniel, og Kristen havde ikke været særlig positiv. HUn forstod godt hun ikke ville ha' at hun snakkede om Daniel. Derfor ville hun væk. Så kunne hun ikke såre flere af sine venner og familie. Det hele ville bare blive så meget nemmere.
Hans hævede stemme fik hende til at ryste. Hun kunne ikke klare når folk snakkede højt. Normalt besvimede hun. "Daniel.. Jeg er meget følsom lige nu okay? Mine forældre er døde, min datter er død.. Jeg kan ikke mere.. Jeg.. Undskyld.." Hendes psyke var ødelagt. Hun var halvt opløst i tåre da hun skubbede Daniel ud af hendes vej og hun gik mod hendes bil. Hun tørede tåre væk selvom de hurtigt blev erstattet. Hun vidste ikke om hun kunne klare hele turen, men det skulle hun. HUn skulle væk, nu.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeLør Okt 22, 2011 11:47 pm

Daniel blev meget overrasket da hun fortalte alt hvad der var sket. Han kunne nu godt forstå hvorfor hun ville væk, men der var dog nolge få detaljer som ikke passede ind. Hvad med hendes mand og børn. Ville hun efterlade dem, eller tog hun dem med sig. Ville det så betyde at han aldrig ville kunne se Lupus og Luna mere? Det værreste var dog at han mistede Tessie. Han mærkede sorgen gnave i ham, da hun løb fordi ham og ud. Han stod stille og stirrede ud i den tomme luft et par sekunder, inden han fik taget sig sammen til at vende sig om og løbe efter hende. Han ville ikke miste hende, i hvert fald ikke uden at få sagt rigtigt farvel.
"Tess, vent!" råbte han efter hende da han igen fik øje på hende. Da han nærmede sig hende lagde han en hånd på hendes arm, for at standse hende. "Ligemeget hvad du gør så elsker jeg dig" sagde han og håbede at hun ville tænkte over det inden hun ville forsvinde ud af hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:16 am

Tess havde simpelthen ikke overskud til at blive i den lille by. Hun havde brug for naturen og sit banrdomshjem. Specielt efter hendes forældre var døde. Det var sært det ikke var her mere. Hun savnede dem ikke, men det havde stadig været hendes forældre. Det sammen med hendes ufødte datter. Det havde taget hårdt på hende hun havde mistet hende. Det var sket efter hende og Will havde været uvenner. Det havde været en forfærdelig tid, og detn tid ville hun standse nu. Det skulle helst gå den rigtige vej nu.
Hun vendte sig om og så på Daniel. Hendes kinder var våde af tåre. "Hvorfor siger du det? Jeg elsker også dig.. Alt for meget.." Hun sagde det virkelig trist og ked af det. Hun var selvfølgelig standset. Hun ville savne Daniel. Men hun måtte væk før det blev for meget for hende det hele.

//ingen Krea.. Sorry xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:22 am

"Jeg siger det fordi at jeg ikke vil have at du glemmer mig! Jeg vil gerne have at du en gang når du er klar igen, når du begynder at mærke at det ikke er så svært at stå op om morgen, at du kommer tilbage" sagde Daniel stille, men meget alvorligt. Han ville ikke holde hende tilbage, hvis hun virkelig følte at det var det eneste hun havde brug for at gøre. "Jeg er virkelig ked af det med dine forældre og.." han holdt en lille pause inden han fortsatte med at snakke. "Jeg vidste slet ikke at det ville have været en pige. Hun ville helt sikkert have været lige så smuk og fantastisk som dig. Jeg er virkelig ked af at alt det her skulle ske for dig" sluttede han og strøg hende hurtigti og blidt over kinden. Han ville virkelig komme til at savne hende.
//Gælder det samme her :/
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:30 am

Tess så på ham mens han snakkede. Tårene fortsatte ned over hendes kinder imens. Hun nikkede lidt og så på ham. "Hvis jeg skal kunne klare arbejdet som Alfa er jeg nødt til at ha' noget tid. Stort set alle hun ulve i området kan klare mig for tiden" sagde hun lavt. Hun gav altid skylden på ulve halløjet. Hun kunne ikke lide at snakke om hende og Will, og heller ikke om den datter hun lige havde mistet. Hun sukkede og lagde sine arme rundt om Daniel i et kram. "Det hele var så perfekt den gang med os.. Hvis det kunne lade sig gøre, ville jeg være din igen.." Hun hviskede det undskyldende, da det var hendes skyld de ikke længere var sammen, og det var også en af de ting der gjorde hun havde det svært for tiden.

//Altså, jeg er faktisk kommet hjem til Fells Church igen xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:37 am

Daniel lyttede til hende og ville ønske at han kune gøre noget for at hjælpe hende, men han vidste ikke hvad. Han havde aldrig prøvet at miste et barn for, for gud skyld havde han aldrig gjort nogen gravid -i hvert fald ikke hvad han vidste af- så han havde ingen idé om hvordan det føltes. Han havde mistet sine forældre, som han elskede. Men Daniel kunne regne ud at det ikke lige frem var hendes forældre hun manglede allermest i verden.
Daniel gengældte hendes kram og lukkede armene om hende og trykkede hende ind til sig. Han elskede virkelig Kristen og ønskede virkelig at være sammen med hende, men han kunne ikke bare glemme Tessie. Han elskede hende og nogle gange ønskede han at de kunne spole tiden tilbage.


//Er det fordi at jeg svarer langsomt, eller er der noget jeg har misforstået? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:47 am

Tess nød lidt at stå hos Daniel. Et kort øjeblik var hun tilbage til den morgen efter hun havde mødt ham. Men virkeligheden indhentede hende hurtigt igen. Hun gav slip om Daniel og så på ham. "Jeg er nødt til at ta' afsted.. " Hun sagde det lavt, og var ikke glad for det overhovedet. Men hun ville afsted nu inden nu stoppede hende. hun havde brug for det. Hun trådte lidt væk fra ham og gik hen til sin bil. Hendes kinder var stadig en vej for hendes tåre. Det hele virkede så uoverskueligt. Så dumt og urealistisk. Hun låste bilen op og så hen på Daniel. "Forresten.. Jeg sagde jeg troede på skæbnen den gang.." Hun smilte lidt over mindet i hans seng om aftenen, selvom glæden hurtigt blev erstattet af smerte igen. "Jeg ved ikke rigtigt mere.. Måske skaber vi det hele selv.." HUn så ned inden hun satte sig ind i bilen for at køre og forlade byen, i hvert fald for en tid.

//Nej Luna blev vampyr, og min mand kunne ikke passe min søn.. Så måtte jeg lige redde dem xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:56 am

Daniel så på hende med et pint blik. Han vidste at han var nødt til at lade hende køre, for hun havde brug for det og hvis det var det bedste for hende, var der ikke andet at gøre. For han ville virkelig hende det bedste. Han håbede at bare at hun ville få det bedre. Daniel så på hende da hun nævnte deres første morgen sammen. Han huskede det hele tydeligt, som havde det været i går. Han smilte lidt ved hendes svar, inden hun satte sig ind i bilen for at forlade byen og ham. Han vidste slet ikke hvordan han skulle reagere, lige nu var han bare uden følelser. Han vidste at han ville komme til at savne hende af hele hans hjerte, og han håbede bare på at hun snart ville komme tilbage.
//Wow okay, der er vidst brug for dig så :p Men skal vi ikke lave et nyt emne, hvor de mødes efter du er kommet tilbage igen? Men jeg logger af nu, så vi må lige skrives ved i morgen xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På vej hjem.. }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.. }Daniel   På vej hjem.. }Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På vej hjem.. }Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ja, noget ly eller et hjem?
» Kedsomhed (Daniel)
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: