The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Justin (429)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Anna (418)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Dette er så mit hjem *Cherie* I_vote_lcapDette er så mit hjem *Cherie* I_voting_barDette er så mit hjem *Cherie* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Dette er så mit hjem *Cherie*

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeSøn Feb 13, 2011 8:55 pm

S: Hjemme hos Zoey ^^
T: eftermiddag
O: Møbler??
V: solskind
P: Hverdagstøj: Jeans bluse og sko ^^
********************************
Zoey var endelig alene hjemme. Hun satte sig på trappen, efter have haft en masse af John's venner her. Hun sukkede og lænte sig tilbage. Hun så rundt. Det hele så ud som det plagede... Hun rejste sig op, og gik ud i køkkenet. Hun tog noget at drikke, og så ud af vinduet..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Sv: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeSøn Feb 13, 2011 9:14 pm

Cherie gik stille ude i byen, hun vidste enlig ikke hvor hun var hun kiggede stille rundt omkring, og gik ned af en gade. Hun havde Marie med som altid hun gik og holdte hende i armen. Hun gik hen til et hun som hun ikke lige regnede med boede nogle i som hun kendte, men på vej der hen så hun Zoey i vinduet, hun stoppede op ved vinduet men tæt på kunne hun ikke se op til vinduet.
Hun gik stille videre hen til døren og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Sv: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeSøn Feb 13, 2011 9:21 pm

Zoey så mod døren. *Hvem kan det være?* Hun åbnede døren, og så Cherie. Hun satte sig på hug.
"Hey... Hvad laver du her?" spurgte hun, og lagde hovedet lidt på skrå. Så rejste hun så på og gik til side.
"Kom ind," sagde hun, og slog ud med hånden, som en gestus til at hun gerne måtte gå ind. Hun så ud på vej, for at sig om nogle af John's venner stadig være der... Desværre ja... De skyggede hende. Hun fik øje på en, og fik hurtigt Cherie ind, og lukket døren. Så smilte hun blidt til hende...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Sv: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 12:46 pm

Cherie stod stille og ventede på at Zoey skulle åbne døren. Hun smilte en smule da døren gik op. Hun så lidt på hende "Hej" sagde hun så med sin barnlige lyse stemme. Hun havde først fundet ud af at det var Zoey, så hun vidste ikke helt hvorfor hun var her. Hun blev dog rigtig glad for at hun måtte komme ind, hun følte sig tryk hos Zoey.

Cherie smilte barnligt og gik stille ind af døren, med Marie i hånden. Hun så på Zoey men et smil der afslørede at hun var en smule nærvøs. Hun havde været i byen længe uden at have et rigtig sted at bo.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Sv: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 4:48 pm

Zoey stod lidt, og sukkede så dybt. Genialt at de lige skulle overvove hende. Hun så på Cherie, og smilte blidt til hende. "Hvad laver du her min ven?" spurgte hun, og satte sig på hug. Hun kunne tydeligt se at hun var lidt nervøs, og det gjorde ikke zoey noget, bare det ikke var hende Cherie var nervøs over. "Vil du rundt og se huset?" spurgte hun roligt. Egentligt anede hun ikke hvad hun skulle sige, så hun prøvede sig bare frem.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Sv: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitimeSøn Sep 04, 2011 2:34 pm

Cherie stod og stille lidt og så på Zoey. Hun tøvede lidt og slog blikket ned, da hun svarede på hendes spørgsmål. "Det vej jeg ikke.. jeg gik bare" Hun vidste ikke lige hvordan hun ellers skulle forklare det. Men det var jo enligt også meget præcist. Hun var jo bare gået rundt i byen og havde pludselig, ved et tilfælde, set Zoey i vinduet. Cherie så op igen og nikkede lidt med et ret barnligt smil. Hun ville gerne se hvordan Zoey, boede. Hun havde aldrig rigtig set andre huse indvendigt, bortset fra Tessie og Wills hus, hendes gamle hus, og selvfølgelig Allys træhus i skoven. Hun så rundt og ventede roligt og tålmodigt på at hun skulle vise hende rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dette er så mit hjem *Cherie* Empty
IndlægEmne: Sv: Dette er så mit hjem *Cherie*   Dette er så mit hjem *Cherie* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dette er så mit hjem *Cherie*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» På vej hjem.. }Daniel
» Sikke smukt dette vandfald er.. - Arielle ^^'
» En Dag Ude Og Spise ~ Cherie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Zoey Hus ^_^-
Gå til: