The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fuldmåne... } Daniel I_vote_lcapFuldmåne... } Daniel I_voting_barFuldmåne... } Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fuldmåne... } Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Nov 28, 2011 10:49 pm

S: Tessies hus
T: Aften, før fuldmåne. 10. december
O: Tessies hus?
V: mørkt og blæsende, ret koldt
P: En kort let kjole.

Tessie sad ind i stuen. Hun havde et krus mellem hænderne, selvom hun ikke drak af det. Væsken der havde været the var blevet kold. Hun kunne ikke drikke det når hun vidste hvad der skulle ske om natten. Hun var anspændt og kunne slet ikke samle sig. Efter to år havde hun troet hun ville vænne sig til det, men det havde hun stadig ikke. Alt var klar som det plejede at være. Hun regnede ikke med besøg, hun var altid alene. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun ville dræbe dem hvis de kom det forkerte tidspunkt. Men så skulle de være uheldige. Hun kom lidt til sig selv og stilte kruset fra sig på bordet. Hun rejste sig lidt usikkert og gik ud i køkkenet. Hun gik ud, så sig omkring og gik tilbage i stuen. Hun kunne ikke spise noget, det ville gøre det værre, og det var der bestemt ingen grund til. Det var slemt nok i forvejen. Hun satte sig ned og stirrede i den fulde kop. Hun kradsede lidt i bordet, og ventede bare på klokken blev nok til hun kunne komme ned i kælderen og få det hele overstået. Hun ville trække det ud, men hun bestemte det jo ikke selv. Det var klart det værste.

//gik lidt hurtigt ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Nov 28, 2011 11:01 pm

Daniel havde endelig fået sin lejlighed tilbage og han var så småt ved at finde sig tilbage på plads, men denne aften ville han gerne hen til Tessie, for nu savnede han hende. Han havde slet ikke tænkt over at det var ved at være den tid af måneden (hahaha, og her mener jeg altså fuldmånen ^^) Så han havde sat sig ud i bilen og køre afsted mod Tess' hus. Han kunne slet ikke lade være med at smile, bare tanken om at han skulle se hende igen, gjorde ham glad.
Da han holdt udenfor hendes hus skyndte han sig op til døren og bankede på. Nu ventede han bare på at hun ville lukke op, så han kunne komme ind. Han glædede sig helt vildt til at se hende igen, selvom at det jo ikke var så forfærdelig lang tid siden, men han savnede hende bare når de ikke var sammen. Han så på døren og ventede roligt på at hun ville lukke op.
//det gik squ også lidt hurtigt herfra Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Nov 28, 2011 11:09 pm

Tessie sad og skvulpede rundt med den kolde the da hun hørte nogen ved døren. Hun kunne lugte Daniel. "Nej nej nej!" Hun hviskede det til sig selv. Hun savnede ham virkelig, men det kunne næsten ikke være værrre timing fra hans side. Hun rejste sig og sukkede kort. Hun var nødt til at lukke ham ind, hun kunne ikke bare be ham om at forsvinde. Hun savnede og elskede ham. Hun gik ud og åbnede tøvende døren. Tiffanie reagerede slet ikke når Daniel kom længere. Hun sov i stuen. Tess så på Daniel. "Kom ind.." sagde hun lavt. Hun lignede en der var syg. Hun var bleg og havde ikke rigtigt fået så meget søvn i nat da hun vidste hvad der skulle ske. Hun trådte til side så han kunne komme ind. Hun var ikke stolt over situationen, og hun håbede han ville går hurtigt, selvom det kunne være meget rart ikke at være alene under forvandlingen. Men han var kun en menneske dreng. Hun kunne ikke be ham om at være vidne til hun blev til et dyr.

//haha, det er ok x3
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 8:55 pm

Daniel smilte da han hørte at døren blv åbnet, men hans smil forsvandt da han så Tessies ansigtsudtryk. Det virkede som om at hun ikke var speciel glad for at han var kommet, og han vidste ikke hvorfor. "Tess" startede han. "Er der noget galt" spurgte han og gik med indenfor da hun gjorde plads til ham, så han kunne tråde indenfor i gangen. Han havde virkelig savnet hende, men det så ud til at hun allerhelst ville have ham til at gå. Og det skræmte ham.
Daniel ville gerne give hende et lille kys, men han ventede til at hun ville fortælle ham hvad der var i vejen. Han så lidt nervøst på hende og kunne dog ikke stå for fristelsen af at røre hende. Han lagde stille hånden på hendes kind og tog et skridt tættere på hende. "Er det et dårligt tidspunkt jeg kommer på" spurgte han og bøjede sig frem og kyssede hende blidt på læberne, inden hun ville få chancen for at svare. Han holdt kysset et stykke tid, men slap det dog for at lade hende svare. Han lod dog hånden blive på hendes kind for at mærke hende ved sig.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeOns Nov 30, 2011 4:56 pm

Tess kunne godt mærke han blev bekymret, og hun forstod ham godt, hun så ikke vildt frisk ud. Hun smilte lidt til ham. "Nej der er ikke noget.." Hun smilte lidt og lukkede døren efter ham. Hun lagde sine arme omkringham og kyssede ham kærligt. Hun var hverken syg eller noget andet. Det var bare en dum dag, som altid når det var fuldmåne. Hun slap hans læber bagefter og så kærligt på ham. "Nja.. Både og.. Jeg havde brug for at se dig.." hun lod et par fingre kærtegne hans kind og ned af hans hals. Hendes blik blev hvilende i hans. Det gjorde hende i lidt bedre humør han var her. Hans duft havde en fantastisk evne til at berolige hende. Hun sukkede lavt og så trist på ham. "Men.. Du er nok nødt til at gå igen om lidt.." sagde hun undskyldende. Hun krammede ham ind til sig og kyssede ham blidt på halsen. "Du skal ikke se mig i den her tilstand.. Det har du ikke godt af.." sagde hun kærligt og smilte lidt opmuntrende til ham, selvom hun helst ville ha' ham hos sig. HUn vidste hun ville blive ustyrlig, men.. Måske kunne det lykkedes? Hun turde ikke helt tænke muligheden, for chancen for han overhovedet ville var meget lille. Hun så over på klokken der fortalte hun snart skulle afsted. HUn bed sig i læben og så på ham. Hun ville ikke give afkald på ham, men at be ham blive var for egoistisk.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:08 pm

Daniel blev lidt forvirret af at hun først havde set ud som om at hun ville have ham til at gå, og så derefter kyssede hun med ham og sagde at hun havde brug for at se ham. Og da hun snakkede om at han skulle gå fordi at det ikke var godt for ham at se hende sådan, kom han i tanke om at det var fuldmåne denne aften. "Tess, jeg havde helt glemt at det var i nat at du.." han fuldendte ikke sin sætning, for han vidste at hun vidste hvad han ville sige.
Daniel ville rigtig gerne være der for hende når hun forvandlede sig, for han kunne ikke forstille sig at det var en særlig behagelig oplevelse at skulle igennem. Og hvis de skulle være sammen, skulle han vel vænne sig til at det skete for hende hver månede. Han havde ondt af at hun skulle igennem det, og han ville ønske at der var noget han kunne gøre for hende, men han vidste at det var der ikke rigtigt. Der var i hvert fald ikke noget han kunne gøre så hun ikke behøvede at forvandle sig. "Jeg kan godt blive, hvis du gerne vil" tilbød han uden rigtigt at vide hvad han ville gå med til. "Jeg vil gerne hjælpe dig" sagde han og kærtegnede blidt hendes kind med fingerspidsen.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:31 pm

Tess så på ham, og var lidt overrasket over han faktisk vidste det, selvom han havde glemt det. De fleste mennesker vidste ikke hvornår der var fuldmåne. "Det er okay" skyndte hun sig at svare. Han behøvede ikke sige det, det var slemt nok i forvejen. At høre det ville bare gøre at hun fik det værre, og det havde slet ikke brug for lige nu. Hun havde brug for opmuntring, og det kunne han måske give hende.
Hun så ret overrasket på ham. "Vil du.. Blive her?" sagde hun med et smil. Hun kunne ikke lade vær med at smile ret stort og kramme ham ind til sig. Hun ville hjertens gerne ha' han blev hos hende. Den viden at han ville være hos hende ville gøre det nemmere. Det gik heldigvis hurtigt for hende da hun var stærk, men to timer var stadig lang tid for et menneske. HUn så ind i hans øjne. "Daniel du er nødt itl at vide hvad du siger ja til.. " sagde hun en smule bekymret. Hun så igen på klokken. "Jeg er nødt til at forklare dig det dernede.. Kom" Tess tog hans hænder og gik ud til kælderdøren. Hun åbnede den og gik ned af trappen. Man kom ned i en stor flot stue med tre døre. En af dem var låst. Hun tog en halskæde frem med en nøgle i. Hun låste døren op og gik ind i et rum der mest af alt mindede om en fangerkælder. Hun så lidt nervøst på ham. "Øhm.." Hun smilte undskyldende. Der var ikke meget i rummet. Fire sæt lænker, et slags køleskab og et ur. Væggene var af beton og døren var af sølv indvendigt.

//igen, ingen farve --'
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:43 pm

Den eneste grund til at Daniel vidste hvornår det var fuldmåne var på grund af hende. Han havde sat en kalender op i sit køkken, hvor der stod skrevet hvornår det var fuldmåne. Han burde også have vidst at det var i aften, men tanken om at se Tessie havde fået ham til at glemme det helt. Han smilte da hun så glad på ham. Han elskede den følelse hun gav ham, som om at han var verdens bedste person. Det at hun kunne få ham til at føle sig sådan med bare et lille smil, fik ham til at elske hende mere. "Jeg vil blive her for din skyld" sagde han og kyssede hende på panden.
Daniel nikkede da hun sagde at hun ville fortælle ham det i kælderen. Han fulgte tavs efter hende og så forundret på hende da de trådte ind i rummet nede i kælderen. Han måtte indrømme at han ikke rigtigt havde tænkt over hvad hun gjorde når hun forvandlede sig. Han havde slet ikke tænkt på at det kunne være farligt for andre folk når hun forvandlede sig. Han smilte lidt til hende. "Jeg kan huske den første dag vi havde sammen" sagde han og flettede sine finger ind i hendes. "Da du fortalte mig at du var ulv. Du må have stolet meget på mig siden at du turde fortælle det til mig, efter vi kun havde kendt hianden nogle timer" lo han.
//Mystisk, jeg kan godt Surprised
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:57 pm

Hun var glad for han var her hos hende, hun havde brug for det i aften. Hun vidste ikke hvorfor, det havde hun bare. Det måtte være en slags sjette sans han havde. Han var der altid når hun havde brug for ham. Hun vidste hun var heldig hun havde fået alt det her tilbage igen. Hun havde ikke fortjent det, så hun var dybt taknemmeligt. "Tak Daniel.." sagde hun og kyssede ham kort igen.
Hun så rundt i kælderen. "Det er nødvendigt.. Eller så.. Ville folk ikke overleve.." sagde hun lavt. Hun var ikke stolt over hun var en dræber, men hun var stolt af at være ulv. Hun så ned på deres hænder og smilte til ham. Hun klemte kort og kærligt om hans hånd. "Jeg glemmer aldrig den dag.. Jeg vidste du var noget specielt for mig Daniel" sagde hun kærligt og kyssede ham inderligt. Hun ville ikke leve hvis hun ikke kunne være sammen med ham. Han betød så meget, hun tvivlede på om han vidste det.
Hun bakkede lidt væk fra ham med et undskyldende blik. "Jeg.. Gør kun det her for at passe på mit tøj" sagde hun og trak sin kjole af så hun kun stod i undertøj. "Mit tøj går i stykker når jeg bliver ulv. Jeg vil gerne spare lidt på det.." sagde hun roligt. Hun gik hen til køleskabet og trak en flakse ud. Hun så over på ham. "Okay, det der sker er at jeg snart begynder at få en del smerter. Du skal ikke blive bange for det, jeg er vant til det, det gørbare fandens ondt" sagde hun og gik helt hen til ham. "Men du SKAL love mig én ting Daniel" sagde hun alvorligt og så ind i hans øjne.

//min computer hader mig xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:04 pm

Daniel smilte da hun sagde tak. Han følte at det var det mindste han kunne gøre, eftersom hun med glæde ville tage ham tilbage. Han havde jo været sammen med en anden, dog ikke mens de var sammen, men i en periode havde han på en måde valgt hende fra. Men heldigvis ombestemte han sig og kom tilbage til hende, og hun tog ham ganske let tilbage.
Daniel så også rundt i lokalet. Det var ret vildt at hun var så stærk at der skulle alt dette til for at holde hende under kontrol. Utroligt at en pige som Tessie, var så stærk. Han smilte lidt da han så på hende. "Det tog mig en nat at forelske mig i dig, og mange flere til at elske dig i" sagde han og så på hende da hun trak kjolen af.
Daniel lo en smule. "Jeg har ikke noget i mod det" sagde han, men blev alvorligt da hun tog noget ud fra køleskabet og begyndte at snakke om smerte. Han skar ansigt da hun sagde at det ville give hende smerte, men at hun var vant til det. Det var sygt at man kunne vænne sig til smerte. "Hvad er det" spurgte han da hun sagde at der var noget han skulle love hende.
//Stadig igen farve Surprised Men jeg logger af nu, så håber jeg at din computer bliver lidt mere medgørelig med tiden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:21 pm

Hun så på ham og smilte kærligt. "Jeg forelskede mig også hurtigt i dig.. Jeg er så taknemmelig for at du tog mig tilbage" sagde hun kærligt. Hun kyssede ham kort igen. Hun lagde sin kjole sammen og lagde din lidt væk fra hvor hun ville lænke sig. Hun så på ham og smilte. "Selvfølgelig gør det dig ikke noget.. Jeg plejer at være nøgen.. Men for din skyld skal jeg nok beholde mit undertøj på" sagde hun og blinkede drillende til ham. Hun ville ikke lægge op til noget, det var trods alt ikke lige glædens aften for hende. Hun lagde sine arme om hans hals og så ind i hans øjne. "Når jeg beder dig om at gå, skal du gøre det.. Hvis du ikke gør det kan du dø. Når jeg først er ulv kan jeg ikke styre mig, og jeg kan ikke skelne mellem venner og fjender. Du er nødt til at gå når jeg siger det" Hun lød bedende og så ham kærligt i øjnene mens hun snakkede. Hun tog sine arme til sig og viste ham flaksen. "Det her sørger for jeg ikke bliver alt for vildt, så jeg ikke stikker af" forklarede hun. Hun tog flasken med sig og gik hent il et sæt lænker. Hun spændte dem rundt om hendes ankler, og lagde en kæde om hende hals. Hun så på ham. "Det kommer til at virke voldsomt. Men bare rolig. Det går hurtigt" sagde hun og rakte ud efter ham som tegn på han skulle komme hen til hende. Hun ville nyde den tid de nu havde sammen i aften.


//tak tak x3
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 6:34 pm

Daniel elskede at have hende så tæt på og han kunne ikke lade være med at stjæle et enkelt kys, da hun lagde armene om hans hals. Han så hende i øjene og nikkede langsomt. Han havde ikke lyst til at forlade hende når hun var i allermest smerter, men han ville hellere ikke dø. Specielt ikke for hendes hånd, for han vidste at hun ikke ville tilgive sig selv. Og den smerte ville han ikke påføre hende, så han nikkede igen for at understege at han nok skulle gøre som hun sagde. Og først nu svarede han på det hun havde sagt. "Og jeg er glad for at du overhovedet vil være sammen med mig" sagde han og smilte til hende. Daniel betragtede hende lidt da hun lænkede sig fast og han syntes ikke om synet. At se hans Tess lænket fast, som en fange, det gjorde ondt og han skar ansigt.
Daniel nærmede sig hende hurtigt. Han ville tilbringe den sidste tid, inden hun ville forvandle sig, med hende og han havde ikke tænkt sig at bruge den på afstand. "Hvor længe tager forvandlingen ca." spurgte han og lagde armene om hende og trak sig igen, men fik kuldegysninger ved lyden af lænkerne.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeTirs Dec 13, 2011 1:35 pm

Hun smilte til ham. "Jeg elsker dig Daniel, det har jeg altid gjort. Så.. Det var ret forkert af mig at blive gift." Hun så lidt ned. Hun havde været lykkelig den dag, og det havde føltes rigtigt nok, men det var som om hun aldrig helt havde glemt Daniel. Han havde altid været der, uanset hvad hun gjorde havde hun ønsket han havde været der. Turen til Island havde virkeligt åbnet hendes øjne for en del. Hun havde faktisk lovet tvillingerne at tage dem med der op. "Jeg skulle heller aldrig ha' fået børn. Men i det mindste er Luna glad" Sagde hun og smilede en smule. Hun vidste at Eric tog sig godt af Luna. Lupus var noget andet.
Hun skubbede tankerne væk. Der var ingen grund til at blive helt trist nu. Daniel var her, hun ville ikke ødelægge den smule tid uden smerte hun havde sammen med ham. Hun drak hurtigt noget af flasken, det smagte ikke specielt godt. Hun så på ham. "Du må ikke.. Flippe ud eller noget.. Men to timer. Og min forvandling gå endda hurtigt. En som Lupus tager seks timer om at forvandle sig. Det er ret.. Trist." Hun så på ham og smilte lidt. "Det er for din egen skyld. Desuden gør det ikke ondt" sagde hun, og undlod at tilføje det lille 'endnu' der hang sammen med forklaringen. For så snart forvandlingen begyndte, ville lænkerne brænde mod hendes hud, det vidste hun godt. "Jeg er først mig selv igen når månen går ned og solen står op. Jeg ved ikke hvad du har lyst til at gør når du går. Du kan tage hjem, på arbejde, blive oven på. Men uanset hvad er du nødt til at tage kontakt til mig, så jeg er sikker på jeg ikke har skræmt dig væk for livstid." Hun sagde det sidste i en drillende tone, men hun mente det dybt alvorligt. Hun ville ikke skræmme ham væk, så hellere dø.

//Ej D: Ingen farve D:
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeLør Dec 17, 2011 12:38 pm

Daniel så på Tessie og smilte. Han elskede at høre hende sige at hun elskede ham. Det var noget han aldrig blev træt af at høre. Han vidste ikke helt hvad han skulle svare det det med at hun aldrig skulle have giftet sig eller havde fået børn. På en måde var det hele ligemeget nu, for nu var de sammen og hun havde 2 børn som hun sikkert ikke ville kunen leve uden, trods det at hun ikke har så meget kontakt til dem nu. "Jeg elsker også dig" hviskede han og smilte til hende. "Det hele er ligegyldigt nu, for nu er vi sammen" sagde han og kærtegnede blidt hendes kind med sin fingerspids. "Så du siger at du vil have flere børn. Jeg mener ikke lige nu, men engang" spurgte han lidt efter, mens han stadig strøg hende blidt på kinden.
Daniel så urolig på hende. Han var ikke tryg ved iden om det, men der var jo ingen vej uden om, og der var jo ikke rigtigt andet ast gøre. "Jeg bliver her. Jeg venter overpå efter dig" sagde han og smilte svagt til hende. "Du kommer bare op når du er over alt det her. Du vil aldrig kunne skræmme mig væk" sagde han blidt og kyssede hende på munden.
//Det blev ikke så langt Smile Meen det var da utroligt som den farve driller dig!! Surprised
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeSøn Dec 18, 2011 12:41 pm

Tessie så på ham med et smil. Hun var glad for han havde det på samme måde som hende. Hun havde virkelig haft det svært mens han var sammen med Kristen, for hun var altis splittet. Hun var glad når han var glad, men det gjorde ondt at det ikke var hende der gjorde det. Hun skubbede tanken væk og smilte til ham. "Ja.. Vi er sammen nu. Og sådan forbliver det forhåbenligt" sagde hun og så ind i hans øjne. Det virkede stadig uvirkeligt at han stod her, sammen med hende, og var hendes igen. Hun vidste hun ikke havde fortjent det, så hun var lykkelig. Hans spørgsmål fik hende til at smile. Hun nikkede kort inden hun svarede "Ja selvfølgelig vil jeg det. Men de næste børn jeg får skal helst være 100% ønskede" sagde hun og strøg ham blidt over kinden. Hun nævnte ikke noget om at de næste børn hun fik skulle være hans. Hvis det ikke var hans, var de ikke 100% ønskede. Hun kyssede ham kort.
Hun så på ham og smilte. "Du er så dejlig.. Jeg tror slet ikke du ved hvad du kommer til at gå igennem. Men jeg er glad for du er her" Hun så lidt på ham og havde faktisk ondt af ham. Det måtte være forfærdeligt for et menneske at skulle se det. Hun kunne godt huske hendes første forvandling. Det havde været forfærdeligt. Men det havde også taget lang tid. Han blev da skånet for alt for mange timer. "Jeg bliver først mig selv når månen går ned, og solen står op. Så læg dig til at sove når jeg ber dig om at gå. Det vil klart gavne dig bedst" sagde hun kærligt til ham. Det var egentlig ikke så forfærdeligt når man først var ulv. Ikke når man var bundet i hvert fald. Lænkerne sveg, men ellers var det ikke så slemt. Hun smilede og kyssede ham kærligt tilbage, men kun kort da hun væltede ned på gulvet med et lavt skrig.


// Sucess! Very Happy


Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Dec 26, 2011 3:17 am

Daniel kunne ikke beskrive hvor lykkelig han var. Han havde altid elsket Tessie, han ville bare ikke indrømme det for sig selv. For det første fordi at han var sammen med Kristen og han ville helst ikke såre hende og hendes følelser, men for det andet fordi at hun havde forladt ham før, og han var bange for at hun ikke rigtigt elskede ham. Trods dette stolede han på hende og ville elske at tilbringe mere tid sammen med hende. Han lyste op i et smil da hun sagde at hun gerne ville have børn, men at de skulle være ønsket. Det syntes han var fair, for hvis man ikke var klar til at få børn kunne det meget nemt gå galt og det ville gå ud over barnet. Han ønskede selv at få børn en dag, når de var flyttet sammen og havde råd til det. Han havde det på samme måde som hende. Han ville gerne en gang have børn med hende.
Daniel nikkede. Han vidste at han ville blive og vente på at hun ville blive sig selv igen. For han vidste at hvis han gik ville han ikke kunne koncentere sig hverken om at køre eller om at sove når han kom hjem. For hun ville være i hans tanker. Han nød kysset indtil hun knækkede sammen og han satte sig på hug ned ved siden af hende. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, for han vidste at ligemeget hvad, så ville det ikke rigtigt hjælpe hende.


//Awesome!! Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Dec 26, 2011 1:40 pm

Tessie var lykkelig nu hun var sammen med Daniel, for det var sådan det skulle være, det havde hun altid været sikker på. Et eller andet sted var hun glad for at Will havde været hende utro, så der var en undskyldning for at hun kunne blive skilt fra ham. Hun var selvfølgelig vred over det, men også en smule glad. Det værste var at det havde været Syrenia, den af hendes ulve hun bare ikke kunne klarer. Hun var desværre nødt til at finde sig i hun var sammen med Will nu. Men hun ville ikke ha' mere med dem at gøre end højest nødvendigt og nu hvor børnene ikke var hans slap hun for det, og kunne bruge al sin tid hos Daniel, eller bare sammen med ham. Når de altså ikke lige skulle arbejde. Hun behøvede ikke, hun manglede ikke penge, men det gav hende noget at stå op til. Hun havde vist aldrig fået fortalt Daniel om hendes store arv, og hun blev enig med sig selv om at det måtte hun snart gøre.
Tess rystede en smule, alle forandringerne i hendes krop skete hurtigt. Det fortsatte noget tid og hun trak vejret uregelmæssigt. Ubevidst greb hun fat om Daniel for at finde bare en smule tryghed. Hun holdte sig så tæt på ham hun nu kunne imens hendes krop begyndte og forvandle sig. Det var smertefuldt og lænkerne var begyndt at gøre ondt. Smerterne fortog sig en smule og satte sig en smule op. "Uanset hvad du ser i aften, skal du ikke blive bange. Jeg har prøvet det før.." Hendes stemme var langt fra så stærk og kraftig som den plejede at være når hun snakkede. Hendes krop var stadig i gang men hun kunne snakke for en stund. Hun så ikke på ham, hun var ikke stolt af at trække ham igennem det her. Der gik ikke lang tid før høje knæk fra hendes ryg kunne høres og hun kort gennemgik underlige positioner et normalt menneske ikke kunne klarer uden at brække ryggen. Hun trak vejret en smule tungt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 6:51 pm

Daniel så skræmt på hende mens hendes forvandling var begyndt. Han havde lyst til at skrige, ikke fordi at han var bange, men fordi at det gøre ondt på ham at se hende i smerte. Han bed tænderne sammen da hun greb fat i ham og han lagde armene om hende og kyssede hende på panden, da det så ud til at smerten aftog for et kort øjeblik. "Det lover jeg" sagde han stille. Han ville gøre alt for hende og han ville ønske at der var en måde så hun slap for alt den smerte hver månede. Men det var der desværre ikke, ikke så vidt han vidste. Han kyssede hende igen på panden og strøg hende blidt over kinden.
"Jeg elsker dig! sagde Daniel pludseligt. Han ville bare gerne have at hun vidste det, ikke fordi at han regnede med at hun havde glemt at han havde forladt Kristen for Tessie, men han vill ebare minde hende om at hun ikke ville kunne skræmme ham væk og at han selvfølgelig ville vente ovenpå, indtil månen ville forsvinde og hun ville blive sig selv igen. Han smilte svagt til hende.
//Ikke lige så langt :/
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:34 pm

Tessie stønnede en smule over smerten. Hendes krop blev vredet i stillinger der var helt forkerte. Hun holdte sig ind til Daniel da en pause igen kom. Hun hadede at skulle gennemleve det her. Hun var ret overrasket over han ikke var løbet sin vej endnu. Og han virkede faktisk ekstremt roligt omkring det. Det overraskede hende meget. Hun trak vejret hurtigt og forpustet. "Jeg elsker også dig" sagde hun lidt besværet. Hun så på ham og smilte lidt. Hun følte sig meget sårbar, og det kunne hun ikke lide, men hvis nogen skulle se hende sådan var det kun Daniel. Han var den hun stolede mest på. Hun krammede sig en smule ind til ham da en ny smerte jog igennem hendes krop. Hun kom med en knurren, mere dyrisk end normalt, og næsten fløj tilbage. Hun sad på knæ, foroverbøjet med hænderne i gulvet. Hendes hår dækkede for hendes ansigt, der var formet i smerte. Hun knugede hænderne sammen og skreg af smerte da hendes knogler igen forberedte forvandlingen til ulv. Hun åbnede øjnene og havde ikke længere sine blå øjne, men gule ulveøjne. "Gå!" nærmest råbte hun. Hun mente det ikke ondt, han skulle bare væk og i sikkerhed. Hun skreg igen af smerte da lænkerne sveg mod hendes hud.

//gjorde mit heller ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:41 pm

Et lille smil kom frem på Daniel læber, men kun for et kort sekund, da nye smerter ramte hende. Hans vejrtrækning var tung og han så på hende og ønskede at det var ham i stedet for. Ikke fordi at han ville være ulv, men han ville bare ønske at hun ikke skulle gennem gå det hver månede. Så ville han gerne tage smerten for hende, for hun var hans et og alt. Da hun fløj tilbage så han forskækket på hende, han vidste ikke om det var tid til at gå, men han ville bare ikke forlade hende. Da hun kiggede op og råbte at han skulle gå, rejste han sig langsomt op og så endnu mere skræmt på hende. Han havde aldrig set nogen forvandle sig til ulv før og hvis han skulle indrømme det, var det ret skræmmende.
Daniel så hendes øjene og begyndte langsomt at gå mod døren. Han havde lyst til at blive hos hende, men han havde lovet hende at han ville gøre som hun sagde. Han gik langsomt og prøvede at virke rolig, men det lykkes vidst ikke helt. Inden han lukkede døren bag sig, så han på hende. "Jeg venter ovenpå. Jeg elsker dig" sagde han igen og så var han væk. Han gik ovenpå, stadig ret chokket. Han troede ikke at det ville være så slemt, men det var det godt nok. Han gik frem og tilbage i huset mens han holdt øje med uret. Efter en time kunne han mærke trætheden indhente ham og han lagde sig på sofaen og lidt efter sov han. Han drømte om Tessie.
//Håber ikke at det gør noget at jeg hopper lidt frem Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:51 pm

Tessie kom til sig selv tidligt om morgenen, kort efter solen var kommet til syne i horisonten. Hvis man kunne se den, det kunne hun ikke nede i kælderen. Hun blinkede lidt og kunne mærke ømheden i hendes krop. Hun satte sig op og fik lænkerne af. Hun kunne lugte Daniel oven på og smilte en smule. "Skøre dreng.." mumlede hun for sig selv. Hun rejste sig lidt ømt op og trak den kjole hun havde haft på aftenen inde over hendes nøgne krop. Hun så lidt rundt i kælder rummet. Hun tog nøglen til døren og gik ud af rummet. Hun låste efter sig og lagde kæden med nøglen i om halsen. Hun var ikke helt sikker på om Daniel var vågen eller om han stadig sov. Hun regnede med han sov. Hun listede stille op af kælderens trappe. Der var mørkt i huset, så hun gik ud fra Daniel stadig sov. Hun listede ind i stuen og så på Daniel på sofaen. Hun vidste godt hun ikke så specielt frisk ud lige nu. Hun kunne ikke lade vær med at smile over synet. Hun gik hen og satte sig på knæ foran hans ansigt. Hun kyssede ham blidt og forsigtigt på panden, hun ville ikke vække ham. "Jeg elsker også dig.." hviskede hun blidt. Hun havde ikke fået svaret ham igår før han gik.
Hun rejste sig op igen og gik ud i køkkenet. Hun var øm, men ikke træt. Hun begyndte at lave morgenmad til den begge. Hun havde altid lavet boller dengang børnene boede hjemme, så det var en rutine hun havde. Hun begyndte på dejen og gjorde det hurtigt og vant. Hun ville ta' ordenligt tøj på når hun havde sat bollerne i ovnen.

//Jeg hoppede lige lidt længere ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:59 pm

Daniel drømte om Tessie og ham selv. Det var en god drøm, de var begge glade og lo. Han opfangede ikke rigtigt stedet, hvor drømmen fandt sted. Det var som om at de bare var omgivet af en masse farve, varme farver. Den gule farve dominerede hans billede. Men Tess var i hans arme, hun lo tæt op ad ham og hun snakkede og han lyttede. En gang i mellem lo de begge og Daniel kyssede hende. Han vågnede ikke rigtigt da hun kyssede ham på panden, først lidt senere. I hans drøm var de ved at blive opslugt af den gule farve, men de var ligeglad. Og da Daniel åbnede sine søvnige øje, vidste han hvor den gule farve kom fra. Det var solen der lod sine stråler lyse op igennem vinduet. Han satte sig op og gned sine øjene.
Daniel kom hurtigt i tanke om Tessie og skyndte sig at rejse sig op. Han var på vej ned i kælderen da han så at hun allerede var kommet op og stod i køkkenet. Han kunne ikke lade være med at smile da han så hende. Hun så ud til at være okay, dog lidt tæt, men okay. Han gik hen til hende og kyssede hende på panden. "Godmorgen søde" hviskede han til hende og kyssede hende nu på munden.
// Det var godt nok ikke særlig langt Sad
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 9:11 pm

Tessie fik roligt dejen lavet og begyndte at forme bollerne. Hun hyggede sig altid med at lave mad. Hun elskede at lave mad til andre, så hun hyggede sig når der var andre folk i huset. Hun kunne ikke vente til at hun fik en familie hun kunne sørge for igen. Der gik nok noget tid, men hun ville elske det når det kom igen. Hun lagde en for en bollerne på en bageplade og begyndte at pensle dem med æg. Hun havde lært det her af hendes søster, en af de få gange de havde været sammen. Hun kunne hører Daniel vågne inde i stuen og smilte for sig selv. Det var altså dejligt med noget liv i huset, andet end hende selv og hunden. Hun satte skålen og det andet hun havde brugt i blød i vasken og begyndte så at vaske hænder. Hun blev dog afbrudt af Daniel. Hun så på ham med et smil. Hun så træt ud, men lignede ikke en der lige havde været et dyr. "Godmorgen smukke" Svarede hun ham med et smil og gengældte hans kys. Hun lagde hendes våde hænder mod hans bryst for at drille. Måske var hun heldig, og han tog trøjen af fordi den var blevet våd. Men kun måske. Hun slap hans læber og så ind i hans øjne. " Jeg elsker dig, meget, men jeg er nødt til at få sat bollerne i ovnen hvis vi skal ha' noget at spise" sagde hun og prikkede ham på næsen.

//Synes også min krea mangler oO
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 9:29 pm

Daniel lo da hun lagde sine våde hænder på hans bryst, men han havde ikke noget i mod det. "Hmm, så lad gå" sagde han og smilte. "Jeg er ret sulten, så boller lyder rigtigt godt" sagde han og lo lidt igen. Han elskede at være tæt på hende, hun kunne få ham til at grine og føle sig godt tilpas. Han elskede hende virkelig.
Daniel betragtede hende og kunne ikke lade være med at smile. Han elskede virkelig at være hjemme ved hende, specielt når hun bagte boller. For det var ikke første gang hvor hun havde bagt boller til ham. Og han elskede virkelig hendes madlavning.
Daniel tog sig sammen og tænkte tilbage på igår. "Hvordan har du det efter i nat" spurgte han så lidt efter. Han vidste at hun havde gennemgået forvandlingen mange gange, men han kunne ikke lade være med at spørge. For han ville sikre sig at hun havde det godt.
//Jeg skal logge nu, men vi skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 1:51 pm

Tessie smilte til ham. Hun elskede at være tæt på ham. "Godt du er sulten. Så er det da i spild jeg står i køkkenet" sagde hun kærligt til ham. Hun kyssede ham kort inden hun satte pladen med boller ind i ovnen. Hun elskede at ta' sig af andre, specielt Daniel. Det var hyggeligt og hun kunne godt lide det fordi han hverken forlangte eller forvendtede det.
Hun vendte sig om for at komme oven på i hendes værelse og få skiftet til tøj. Hun trods alt ikke specielt meget på, og det synes hun ikke var særlig passende. Hun stoppede i sin handling da han spurgte til hvordan hun havde det. Hun vendte sig mod ham med et lille smil. "Jeg er okay. Det er altid hårdt, men man vænner sig til det.. Du skal ikke tænke på det. Som jeg sagde, jeg har prøvet det før" sagde hun blidt til ham. Hun ville ikke ha' han bekymrede sig om hende over det. Hun kyssede ham kort. "Jeg er nødt til at ha' noget andet tøj på. Jeg kommer om lidt." Hun smilte blidt og gik ovenpå. Hun gik ind på sit værelse, smed kjolen og fik noget nyt tøj på. Det var langt bedre synes hun selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuldmåne... } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... } Daniel   Fuldmåne... } Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuldmåne... } Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kedsomhed (Daniel)
» En lille update? ^^ ~ Daniel ~
» Og hvad så med mig? ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: