The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg har en gave - Daniel I_vote_lcapJeg har en gave - Daniel I_voting_barJeg har en gave - Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg har en gave - Daniel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 2:18 pm

Sted: Udenfor Daniels lejlighed.
Tid: Aften
Omgivelser: Ja? Det sædvandlige?
Vejr: Det regner
Påklædning: http://www.thebudgetbabe.com/uploads/2008/200810/dbn-keiraknightley.jpg

Zoey var gået hen til Daniel. Hun var bekymret. Hun havde snakket med nogle medarbejder på Caféen som havde ser ham og Elena sidde sammen. Hun vidste hvad Elena kunne finde på. Derfor var hun bekymret. Hun stod foran hans dør. Hun bankede på og puttede hænderne i lommerne. Hun så ned i gulvet og sukkede svagt. Hvorfor var hun altid så bekymret? Hun rystede lidt på hovedet og tog en ring op af lommen. Hun havde kastet en besvagelse over den, der kunne bringe et menneske tilbage, hvis noget overnaturligt dræbte ham. Hun ville give den til Daniel, fordi hun holdte for meget af ham til at miste ham til en verden han ikke burde kende til.

//Kun ikke lade vær xD
Ring: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110508102207/vampirediaries/images/2/20/SK00GR1781SPAOMJRD-2.jpg
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 8:01 pm

Daniel havde lige været i bad og fået tøj på, da han hørte nogen ved døren. Han bevægede sig hen til døren og kiggede hurtigt i kigholdet og da han fik øje på Zoey, lyste han op i et stort smil og åbnede døren. Hans hår var stadig vådt og hang ned i ansigtet på ham, indtil han hurtigt lod en hånd glide igennem det, så han det ikke ville genere ham forløbig. "Zoey! Hej! det er længe siden" sagde han og gav hende et varmt og stort kram. Det havde været alt for længe siden at han havde set hende, han gik jo og savnede hende helt. Han smilte stort til hende. Han havde slet ike fået muligheden for at fotælle hende den gode nyhed at hans søster var i byen. Og hvad det lyd til, på hende, ville hun blive i byen.
Daniel slap hende for at se på hende. "Hvad skylder jeg æren" spurgte han smilende.
//Hehe Very Happy Du er altid mere end velkommen :p
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeMan Okt 31, 2011 7:08 am

Zoey hørte Daniel da han var på vej mod døren. Hun skyndte sig at putte ringen i lommen og så på døren. Hun så hurtigt op og ned af han. Hun krammede ham varmt og stort igen, og sukkede lettet. Hendes smil sprang frem på hendes læber. *Han er okay!* tænkte lettet. "Heys! Ja det er et stykke tid siden," sagde hun og smilede. Hun forstod ikke hvorfor hun havde haft så lidt tiltro til ham. Ja Daniel var et menneske. Men han kunne klare sig. Han var stærk af et menneske at være.
Zoey rødmede svagt og så ned. "Jeg kommer med en gave," næsten hviskede hun. Hun så på ham og smilede lidt skævt. Hun klappede ham blidt på skulderen. "Må jeg kommer ind eller skal vi stå herude og hygge snakke?" spurgte hun lidt drillende. Hun kunne ikke lade vær. Nu begyndte hun at tænke på hans reaktion på at hun havde kastet en beskyttelses besvægelse på en ring, fordi hun havde hørt han havde snakket med en pige som ville hævne sig på hende, fordi de havde haft et par kampe. Det gjorde hende lidt nervøs. Hun håbede inderligt på at det var en af disse tidspunkter hun havde ret i at han ville kunne se det fra hendes vinkel, se hvorfor hun var bekymret. Hun så kort rundt uden helt at vide hvorfor. Så smilede hun til ham igen.

//Hehe xD Godt at vide Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 9:33 pm

Daniel så overrasket på hende da hun sagde at hun havde en gave med til ham. Hvad mon anledningen var, for han havde da i hvert fald ikke fødselsdag, ikke så vidt han kunne huske. Da hun spurgte om hun måtte komme indenfor, smilede han stort til hende og tog et skridt bagud, for at gøre plad til at hun kunne komme indenfor. "Ja selvfølgelig må du komme indenfor" sagde han og lo lidt. Da hun var kommet ind, lukkede han døren bag hende. "hvad skylder jeg æren af din gave. Så vidt jeg husker er det ikke min fødselsdag" sagde han og smilte lidt. Daniel vidste jo ikke at han den anden dag havde sidder på caféen og snakkede med en vampyr, der måske lagde skumle planer omkring ham, for at såre Zoey. Og endnu mindre vidste han hvad gaven indeholdt og hvad den kunne gøre.
//Jeg undskylder meget for længden, kan ikke rigtigt for skrevet noget ordenligt for tiden Surprised
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 12:55 am

Zoey smilte da hun så overraskelsen i hans ansigt. Hun smilede til ham. Det var svært at lade vær. Hun overraskede ham tit. Hun kom pludseligt i tanke om den dag i skoven, da hun 'blev' hans super hemmelige Ninja-mester. Hun holde en latter inde. Hun anede ikke hvorfor hun kom til at tænke på det, men det var blevet en vane for hende at tænke på ting, som ikke hang sammen med det der sker, var blevet sagt eller noget andet. Hun anede ikke hvorfor men sådan var det bare af en eller anden underlig grund. Hun smilede over ham. "mange tak," sagde hun, med latter i stemmen. Hun gik indenfor og så rundt. Hun vendte sig mod ham da han spurgte. Hun fandt pludseligt en undskyldning til at give ham den, uden at hun var behøvede være nervøs for hvad han tænkt, om hendes tiltro til ham. "Det er en forsinket fødselsdagsgave. Jeg gave dig jo ikke noget på din fødselsdag, og det synes jeg ikke rigtigt jeg kunne byde dig.. Såe.. Derfor ville jeg give dig denne!" sagde hun med et stort smil og fiskede en lille sort fløjlspose på af lommen. Hun havde nemligt - alt imens hun talte - fået ringen puttet ned i posen, som oprindeligt skulle have været i, før hun fiskede den op af lommen uden for hans dør. Hun smilede til ham, og så spændt på ham om han kunne lide den.

//Billed af ringen var det jeg også linkede i starten af emnet ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 9:44 pm

Daniel så på hende med et lille smil. "Zoey, du behover ikke at give mig en gave. Du har allerede gjort så meget for mig. Du har sørget for at jeg har et job så jeg kan betale huslejen og få noget at spise. Du var min første ven her i byen og du har altid været ved min side." sagde han og vidste ikke helt om han kunne tage imod gaven. Men da hun hev gaven frem, tænkte han at det ikke ville skade at kigge hvad det var. Så han tog imod gaven for at åbne den lille pose. Da han stod med ringen i hånden kunne han ikke lade være med at se på den i med en meget overrasket udtryk. "Zoey er du sikker på at jeg skal have den, den ser ud til at have været dyr" sagde han og så fra ringen til hende.
//Ikke så meget kreativitet :/
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:53 pm

Zoey rystede på hovedet. "Daniel.. Dette er en fødselsdags gave.. Det har intet med at jeg har hjulpet dig," sagde hun og lo lidt. Hun smilede til ham. Han havde ret. Hun havde været hans første veninde i byen. Hun havde givet ham et job. Hun havde altid været ved hans side. Men hun havde givet ham et job fordi hun holde af ham og bekymrede sig om ham. Hun havde altid været ved hans af samme grund. At hun var hans første veninde i byen, var bare et tilfælde syntes hun. Men det var jo alligevel lidt sjovt. Hun studerede nøje hans reaktion. Hun smilede over ham. "Ja! det er din.. Man må ikke sige nej til en gave," sagde hun smilende. Hun sukkede lavt. "Daniel.. Jeg er medejer på Mystic Grill hvor der er rigtigt mange besøgende, og jeg ejer Mystic Bar.. Jeg mangler ikke penge okay?" sagde hun og smilede til ham.

//Heller ikke her :$
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 11:00 pm

Daniel så på hende med et smil og satte ringen på hans finger. "Mange tak Zoey. Hver gang jeg kigger på min finger vil jeg tænke på dig" sagde han og gik hen og gav hende et stort kram. "Jeg mener det virkelig. Tak for ringen, for jobbet og alt andet du har gjort for mig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig" sagde han og hende et ekstra klem, inden han slap hende igen. "Jeg glemmer nogengange at du du ejer alt det. For du er rimelig ung og så klarer du dig så godt alligevel" sagde han og smilte til hende. "Men hvordan går du egentlig rundt og har det? Det er så længe siden at jeg har set dig at jeg ikke rigtigt har kunne følge med i alt der er sket? Hvordan går det mellem din kæreste og dig? Og hvad med Matthew" spurgte han, for han vidste at der havde været en del historie mellem dem.
//jeg bliver nødt til at logge af nu, så vi skrives bare Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 11:55 pm

Zoey smilede stort da han tog den på. Hun lyttede til hvad han sagde. Hun rødmede svagt og krammede ham igen. "Lov mig du aldrig tager den af okay? Den beskytter dig mod alt hvad burde være tyst," sagde hun fortroligt. Hun smilede blidt til ham. "Du skal ikke tak.. Jeg gør det fordi jeg holder af dig.. Jeg vil bare hjælpe og det ved du jo godt." Hun smilede lidt skævt. Hun nikkede lidt. "Det er der mange der glemmer mig, og ikke ret mange forstår hvordan en pige som mig kan klare at drive et sted alene, og de tror det er løgn når jeg driver to steder på engang, og samtidig går i skole," sagde hun og trak lidt på skulderne. "Men det har også sine bekostninger," sagde hun, med et lille smil. Det kunne var let og det kunne være næsten umuligt. I denne periode var det lige præsis overskueligt nok.

Zoey træk lidt på skulderne. "Jeg har det fint.. Stadig paf over det med min bestemor og at mine evner er tilbage. Det er en smule underligt at de forsvandt.. Men nu er de da tilbage," sagde hun og smilte. "Angående mig og min kæreste, går det godt.. Han ved ikke noget om mit lille tvivlen.. Tror jeg ikke," sagde hun og bed sig lidt i læben. Hun rystede på hovedet. "Nævn ham ikke.. Hverken ham, hans elsker, hans datter eller nogen som holdt af. Han er forfærdeligt! De er forfærdelig! Jeg er bare noget de forsøger at komme af med," sagde hun foragtende og så ned. Hun var ikke den person det hade folk men lide ham og Elena kunne hun ikke lide. Hun hade dem.. siden dengang hun sårede ham ved at kysse Enrique havde han forsøgt at dræbe hende. Kun engang havde han forsvaret hende, og det var overfor Hope. Eller han havde egentligt redet hende, men det var vel det samme.

//Ses ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Jeg har en gave - Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har en gave - Daniel   Jeg har en gave - Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har en gave - Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Brug for dig.. } Daniel
» Fuldmåne... } Daniel
» Sikke en velkomst... }Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: