The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sikke en velkomst... }Daniel I_vote_lcapSikke en velkomst... }Daniel I_voting_barSikke en velkomst... }Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sikke en velkomst... }Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 1:21 am

S: Daniels Lejlighed
T: formiddag, en søndag
O: Ja.. Lejlighed xD
V: Gråvejr
P: Jeans og en hvis t-shirt. Normale converse.

Tessie parkerede sin bil ude foran den bygning hvor Daniel boede. Hun glædede sig til at se ham igen. Hun havde været væk noget tid, og det havde hendes familie så sandeligt båret præg af. Men det havde hun taget sig af, næsten. Nu måtte hun altså snakke med Daniel igen. Hun havde sådan savnet ham. Og nu var hun sig selv igen, som inden alt det med Eric og Will og børnene. Alt var faldet på plads for hende, og hun var klare til at leve igen. Hun steg ud af bilen og gik indenfor. Hun fandt Daniels lejlighed, bankede på og bad inderligt til han var alene hjemme. Hun havde brug for at snakke med ham, om Luna, og om William. Om turen til Island og hendes planer for den nærmeste fremtid. Hun kunne ikke lade vær med at stå og smile over at det hele virkede så godt nu. Hun følte sig levende og frisk igen. Som om hun var helt ny og lige kommet til byen. Nok var hendes datter blevet vampyr, hendes skaber var endda det største røvhul af dem alle, men hun vidste det nok skulle gå det hele. Hun havde Daniel, hun havde Lupus, hun havde Will og hun havde sin søster. Så skulle det kunne lykkes at komme igennem det også. Hun ventede utålmodigt på han åbnede døren. Hun havde en pakke i hånden til Daniel. Hun havde ikke kunnet lade vær. Hun havde købt noget til de fleste hun kendte og holdte af. Dem var Daniel en del af.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:11 pm

Daniel havde lige fuldendt hans historie opgave, nu manglede han bare at aflevere den. Han stod og så lidt på den, og han kom igen til at tænke på Tessie. Han savnede hende meget, specielt da han ikke havde hørt fra hende siden at hun var taget afsted. Han ville ønske at hun bare ville ringe, om ikke andet, så han kunne høre at hun havde det godt. Han vidste slet ikke at hun var tilbage i byen og slet ikke at hun stod udenfor hans dør og ventede på at han lukkede op. Daniel så op fra sin opgave, da han hørte at der var nogen ved døren, han smed opgaven fra sig på køkkenbordet, for at gå ud at åbne døren.
Han stod et øjeblik og stirre på blondinen udenfor hans dør. For det kunne da umuligt være Tessie, var hun tilbage. Måske var det hendes tvillingesøster, men efter nogle få sekunder, vidste han at det var Tess. "Du er tilbage" udbrød han glad og åbnede døren helt så hun kunne komme indenfor, men inden hun fik lov til det, lagde han armende omkring hende og trak hende ind til sig i et stort kram. "Jeg har savnet dig så meget"
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:26 pm

Tessie ventede utålmodigt. Hun kunne lugte ham, men da det var hans lejlighed, var det ikke nogen garenti. Hele stedet lugtede af Daniel. Hun smilte da hun kunne høre hans trin mod døren. Hun kunne genkende trinene, hun var trods alt halvt hund. Hun smilte lidt usikkert da han åbnede døren. Måske ville han ikke se hende igen efter sidst. Han kunne være vred. Hun lo lidt da han krammede hende. Hun smækkede kærligt begge sine arme om ham. "Jeg er tilbage igen.." sagde hun bekræftende og holdte sig ind til ham. Hun havde håbet på den her reaktion. "Jeg har også savnet dig Daniel.. Uh her!" Hun slap ham og gav ham pakken hun havde i hænderne. HUn smilte venligt til ham. "Jeg har tænkt på dig deroppe.." sagde hun blidt og trådte ind i hans lejlighed som hun var blevet tilbudt. Den var præcis som hun holdt af.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:38 pm

Daniel ikke slet ikke lade være med at ligge mærke til hvor glad hun så ud og lød. Det så ud til at hun havde taget sig den tid hun havde brug for. "Godt" svarede han da hun sagde at hun også havde savnet ham. Han kiggede overrasket på hende da hun overrakte ham en gave. "Det skulle du virkelig ikke, jeg har jo ikke noget til dig. Men til mit forsvar vidste jeg hellere ikke at du ville komme hjem igen" sagde han og tænkte tilbage til den dag hun sagde farvel til ham. En trist dag i hans liv, men nu virkede alt til at det nok skulle blive okay, for Tessie var tilbage. Daniel tog i mod gaven og begyndte at åbne den.
"Jeg er sørme også tænkt på dig, her i stille lille Fell's Church" sagde Daniel med et smil på læben. "Hvordan har du det? du virker til at være meget mere... glad" spurgte han og så på hende, fra gaven.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:45 pm

Tessie så på ham og smilte blidt til ham. "Det er ikke noget stort.. Men det vil minde dig om mig. Jeg behøver ikke noget fra dig Daniel.. Så længe du er i mit liv er jeg tilfreds" sagde hun og smilte blidt til ham. Det var virkelig intet specielt, kun et får, håndlavet, af islandsk uld. Der var en lille historie det fulgte med om fåret der ville se verden og så videre. Men uldet mindede hendes om hendes barndom, og af en eller anden grund også ham. Han kunne gøre hvad han ville med den. Men hun synes han skulle ha' den.
Hun nikkede lidt til ham. "Jeg er glad. Jeg har det godt. Jeg havde brug for lige at komme hjem og slappe af. Se mit gamle hjem. Mine heste.. Det hele" sagde hun roligt. Hun havde oplevet en masse, men det måtte vente til senere. "Hvad med dig? Og Kristen? Hvordan har i det?" spurgte hun oprigtigt interesseret. Hun var ikke glad for en anden havde Daniel, han betød så meget. Men det skulle han ikke lide under. De var lykkelige sammen, og det burde hun være glad for. Så det prøvede hun.


//Jeg har faktisk det får jeg lige har beskrevet på mit værelse.. Også fra island xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:26 pm

Daniel så på gaven fra hende og han kunne slet ikke lade være med at smil. "Mange tak Tess! Er der en historie bag" spurgte han inden han gav hende et stort kram som tak. Han lukkede døren bag hende og gik ind i stuen for at sætte gaven fra hende på komoden, den skulle helt sikkert stå fremme.
Daniel vendte sig om mod hende og smilte til hende. "Det er jeg glad for at høre, for sidst jeg så dig var det ikke ligefrem glade minder at gemme." sagde han og bed sig lidt i læben. "Hvad fik du så tiden til at gå med oppe i kulden, for der er da koldt på Island right" spurgte han, da han ikke var sikker i sin geografi og så havde han aldrig været der. Da Tessie nævnte Kristen, bed han sig i læben igen. "Det går fint" sagde han stille og slog blikket ned. Han huskede tilbage på den aften han havde fundet Kristen på baren, hvor hun ikke havde det alt for godt. Han vidste ikke rigtigt hvor meget Tessie vidste.
//Ej undskyld tiden! Jeg havde fuldstændig overset at du havde svaret D:
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:44 pm

Hun så på og smilte lidt. "Nja.. Jeg kom til at tænke på dig.. Ikke fordi du lugter af får eller noget" lo hun lidt og krammede ham igen. Det var dejligt at stå sammen med ham igen. Dejligt at mærke han var så glad og at han virkede glad for at se hende. Hun gik med ind i stuen og nød virkelig at se stedet igen. Hun satte sig i en sofa og så smilende på ham. "Jo det er koldt på Island. Jeg har arbejdet en del, passet mine heste deroppe jeg ikke har set i evigheder.. Hygget mig med naturen og gået og redet en masse ture" svarede hun og blev helt afslappet, bare af tanken. Hun blev bekymret over hans svar. "Fint? Daniel hvad er der sket?" hun lød ret bekymret. Han plejede altid at fotælle hvis noget var godt eller 'fint'. Han plejede ikke bare at svare kort og slå blikket ned i gulvet.

//ok. Sorry min tid xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:55 pm

Daniel begyndte at le. Noget han savnede at gøre sammen med Tessie, men nu var det igen blevet en mulighed. "Heste? Jeg havde aldrig troet at du var en hestepige, men der er sikkert en masse jeg så slet ikke vidste om dig alligevel så" sagde han og satte sig ned ved siden af hende på sofaen. Han havde virkelig savnet hende og han var så glad for at hun endelig var tilbage. "Hvad sagde børnene og Will til at du er kommet tilbage igen, de må vil være helt ude af sig selv af lykke" spurgte han med et lille smil.
"Det er bare meget indviklet" sagde han og vidste slet ikke hvordan han skulel begynde, men der var vel ikke andet end at prøve. "Jeg fandt Kristen inde på baren en aften og hun så ikke ud til at have det alt for godt, og det havde hun hellere ikke for da hun kom hjem til mig, begyndte hun at kaste op. Og det var der hun fortalte mig at hun var syg." sagde han og lukkede øjene og brugte hænderne til at dække for sit ansigt. Det var ikke en gang det hele som han havde fortalt hende.
//Gør nok Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTirs Okt 25, 2011 2:22 pm

Tessie så på ham og lo lidt. "Daniel, jeg har tre heste stående på Island. Jeg elsker at ride! Måske skulle vi to tage en tur en dag?" sagde hun, ment seom et venskabeligt tilbud, selvom hun godt kunne høre det lød en smule forkert. Hun lo lidt over sig selv og prøvede igen. "Altså, måske skulle vi ta' ud og ride på hesten en gang. Du vil sikkert være helt fantastisk til det med dyr" sagde hun drillende til ham. Hun rystede en smule på hovedet over hans svar. "Nix, Luna er blevet vampyr, Lupus er blevet så underlig, desuden er væsnerne i området gået amok, bare her sidste dag blev Julie drabt og så Will, han.. " Hun stoppede sig selv der. Hun vidste ikke lige hvordan hun skulle fortælle det, så hun lyttede istedet til hans svar. Hun blev ret bekymret og lagde en hånd på hans ryg. "Syg? Hvordan syg? Daniel.. Forklar mig hvad der er sket.." Hun sagde det roligt og venligt. Hun kunne ikke lide han havde det sådan her.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:42 pm

Daniel opfattede den ikke forkert, før hun begyndte at rette på sig selv, og en lille latter forlod hans mund. "Det ville være hyggeligt, men tror du jeg kan finde ud af det" spurgte han hende. Han prøvede at forstille sig ride på en hest, men billede ville ikke rigtigt komme frem. Det var der jo nok også en grund til, han havde altid boet i byerne og det var jo begrændset hvor mange store dyr du kunne have der. Han havde bare måtte nøjes med en kanin, 2 katte og en hund. Dog ikke på samme tid.
"Luna? Hvordan klarer hun sig, og hvad med dig" spurgte han nervøst og trist. Han havde ikke regnet med at Luna skulle blive vampyr, det var ganske enkelt forfærdelig. Også for Tessie, for han vidste hvormeget hun hade vampyr, så det måtte være svært at se sin datter i mellem dem. "Julie? Er hun som sin bror eller er hun.." han kunne ikke få sig selv til at fuldende sætningen. Der var virkelig meget som han havde ladet gået sine ører forbi.
"Hun siger at hun hellere ikke selv ved hvad der er i vejen, men hun har meget kvalme, kaster op og har mange smerter" sagde han stille. "Hun var hjemme ved mig den anden dag, hvor hun fortalte mig at hun troede hun var gravid" sagde han lidt efter. Det var mange informationer for dem begge på så kort tid.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:57 pm

Tessie smilte undskyldende og nikkede så. "Sagtens, det er ikke så svært. De fleste af mine venner, drenge, på Island kunne ride. Så kan du altså også Daniel. Vi må prøve en dag." Hun smilte beroligende til ham. Det var slet ikke så slemt, syntes hun, men hun var også begyndet da hun var fem. For hende var de meget naturligt. På Island var det en del af kulturen man kunne ridde, i hvert fald der hvor hun kom fra på Island. Alle kunne ridde der, så det faldt hende naturligt.
Hun sukkede en smule. "Matthew, det svin, forvandlede hende for at irritere mig. Det går okay, men hun kan ikke være rigtigt sammen med hendes kæreste. Du kender teenagere, så det er ikke så nemt for hende" sagde hun sukkende og lød som en rigtigt bekymret mor. Lunas kæreste, Edmund, var halvt engel, så det gjorde det enormt svært for dem at være sammen uden Luna angreb ham, hvilket gik Luna meget på. Desuden boede Luna ikke længere hjemme, hun var Matthews nu.
Tessie så på Daniel. "Det gør mig ondt, for dig, men nej.. Hun er død. Hun kommer ikke tilbage igen. Du skulle se Blaine, han er helt ødelagt.." Hun lød opgivende. Det var virkelig en masse lort hun var kommet hjem til. Det hele var bare lort med lort på. Intet var sådan rigtigt godt lige nu. Intet.
"Gravid?" Tessie var næsten ved at dø da han sagde det. Det var det der havde fået hende til at rejse. Hun kunne ikke klare tanken om Daniel og Kristen skulle ha' et barn, det var for meget for hende. Hun havde selv mistet sin ufødte datter, dagen efter havde Kristen været der og sagt hun troede hun var gravid. Flugten havde ikke hjulpet noget, alt var som før. Hun kunne snart ikke klare det, men hun var nødt til at ta' sig sammen. Hvis hun ikke gjorde det var der én der stod klar til at vælte hende væk og blive Alfa istedet for. Det kunne ikke lade ske. Syrenia ville ikke kunne klare det. Hun tog sig sammen og smilte, næsten ægte. "Tillykke" sagde hun til ham, uden helt rigtigt at mene det.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 10:12 pm

"Det bliver vi nødt til at finde ud af en dag, men så må du også love ikke at grine af mig, hvis jeg falder af hesten eller gør noget forkert" lo Daniel. Han kunne faktisk godt se det hyggelig og sjove i at de skulle ud at ride en dag. Han elskede virkelig at bruge sin tid sammen med Tessie, trods det at de havde så meget historie sammen. Han var bare glad for at de kunne snakke sammen igen. Han huskede alt for tydeligt tiden efter at Tess havde forlade ham for Will. Han var smadret og bevægede sig ikke udenfor en dør i nogle uger.
Daniel så på hende og mærkede klumpen i halsen. Var Julie vikrelig væk, for altid. Han mærkede at sorgen skyllede ind over ham og han blev nødt til at læne sig tilbage i sofaen. Hans sorg blev erstattet af vrede da hun fortalte om Matthew og hans grund til at forvandle Luna. Men vreden blev hurtigt erstattet af tristhed da hun fortalte om Lunas og hendes kæreste. Han kunne slet ikke forstille sig hvor forfærdelig det måtte være, ikke at kunne være tæt på den man elskede.
Daniel bed sig i læben inden han sagde: "Vidst for tidligt at sige tillykke. Vi tog en test for at finde ud af det, men den var negativ" sagde han lidt efter. Han vidste ikke hvordan han skulle have det med det, for han var lettet over det for han var jo meget ung, men på den anden side var det også en skuffelse. Han prøvede jo bare at tænkte at det måtte være det bedste, i hvert fald indtil han var færdig med skolen og havde et lidt bedre betalende job.
//Vi skrives, må hellere logge af ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeFre Okt 28, 2011 2:42 pm

Tessie så uskyldigt på ham. "Mig? Grine? Af dig? Det kunne da aldrig falde mig ind. Hvilken ond person kunne le af en stakkels fyr der falder af en hest? Grumsomt" sagde hun for sjov og lo en smule. Hun kunne godt forestille sig Daniel have en del problem med heste, men hvis han nu fik en rolig hest skulle det nok gå. Måske. Hun nævnte selvfølgelig intet om hendes overbevisning om at han ville have problemer. Det ville bare få ham til at tvivle og sige nej, og synet af Daniel på en hest måtte hun se. Måske kunne hun rent faktisk lære ham at ride. Det kunne være skønt at ha' en at ride med.
Hun kunne tydeligt se alle hans følelser, og mærke dem alle. Det var en sjette sans der fulgte med ulve halløjet. Hun forstod ham, han havde vist været ret gode venner med Julie. "For at gøre det hele bedre var det Matthews datter, eks kæreste og en af hans venner der.. Gjorde det. Jeg er ked af det Daniel. Men.. Jeg skal nok spare dig for detaljerne" sagde hun trøstende. Hun vidste Julie havde lidt, utroligt meget endda. Men der var ingen grund til at gnide salt i såret hvis han ikke ville høre det. Men på den anden side burde han vide det. Hun skulle nok fortælle det hele hvis han spurgte. Hun ville ikke dykke mere ned i det med Luna. Det var ret forfærdeligt at være vidne til den unge, nærmest ulykkelige kærlighed. Daniel havde ærligt talt nok i forvejen lød det som.
Tessie nikkede og forstod. Hun kendte ALT til det med graviditet. "Hvordan har du det med det?" spurgte hun forsigtigt. Hun synes det var et følsomt emne, både personligt og for hans vedkommende. Det måtte være svært for ham, hun kunne godt se mænd ikke kunne gøre det store i sager omkring det. Hun vidste hvor svært det var, både at vænne sig til, og også at miste. Hun håbede virkelig det bedste for Daniel, og synes han var ung. Det havde hun selv været, alt for ung. Det skulle ikke ske for Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 11:11 am

Daniel smilte svagt. "Hvis alle drengene på Island kan, så kan jeg virkelig også" sagde han og lo lidt igen. "Så længe du lover at jeg ikke kommer til at slå mig alt for meget" sagde han lidt efter.
Daniel bed sig i læben inden han spurgte ind til Julie. "Hvornår skete det" spurgte han stille. Han fik pludselig dårlig samvigtighed, en af de sidste gange han havde set Julie, havde de råbt af hinanden og skændes. Han havde vidst ikke behandlet hende for godt, den sidste stykke tid.
Daniel trak på skulderne, for han vidste ikke helt hvordan han havde det med det hele. "jeg ved det faktisk ikke rigtigt, for jeg ved jo at jeg er for ung. Jeg vil rigtigt gerne have et barn, bare når jeg er færdig med skolen og skaffet mig et job." sagde han og trak igen på skulderne. "Og du har nu også skræmt mig en smule" sagde han og smilte lidt. "Jeg ved jo hvor hårdt det var for dig, og hvo meget svære det hele har været for dig" sagde han og smilte svagt til hende.
//Ingen kreativitet herfra Surprised
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 1:58 pm

Tessie smilte beroligende til ham. "Bare rolig.. Du får højest hjernerystelse" sagde hun, og hørte så hvad hun havde sagt. "Altså! Det får du ikke, kun hvis du gør noget virkelig dumt.. Uhm.." Hun sukkede og vidste ikke hvordan hun skulle redde den. "Vi finder en rolig hest til dig, okay?" sagde hun og smilte undskyldende for at ha' gjort det lidt mere skræmmende.
Hun så ned. "Nogle dage siden.." sagde hun lavt. Det havde været ret forfærdeligt, og hun håbede virkelig André og deres søn ville hævne sig. Hun kunne ikke selv stille noget op mod tre vampyre, ikke engang som Alfa. Hun ville gerne, for Julie havde været rigtig sød, og hun kendte hendes storebror godt. Hun havde været en god vampyr, meget ung vampyr, hun nåede kanp at være det i nogle måneder. Det var ret tragisk det hele, men sådan fungerede den magiske verden. Hård og kynisk.
Hun så på ham og forstod. Hun var holdt op med at gå i skole. Hun havde et arbejde, så det var tids spild. Desuden kom hun altid op at slås i skolen, og det gad hun ikke bruge sin tid på. Hun smilte halvhjertet da han sagde hun havde skræmt ham. Det var forståeligt nok. Det var tidligt i deres alder, det vidste hun godt selv. Men hun kunne ikke dræbe et barn, sådan var hun ikke. Men fra nu af var det anderledes. Hun skulle ikke ha' børn før om mange år nu. Hun så ned da han snakkede om at ha' det svært. Hun smilte ikke længere. Der var sket så meget på så kort tid, hun kunne knap selv følge med. Der var så meget Daniel ikke vidste. Så meget hun var nødt til at fortælle ham idag, for at han ikke hørte det ude i byen. Men hvordan?

//Det går nok xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 8:23 pm

"En meget rolig hest" sagde Daniel og smilte lidt. Han vidste ikke helt om han ville turde når det kom til stykke. Han rystede kort på hovedet af sig selv og besluttede sig for at han skulle i det mindste prøve.
"Nogle dage siden? Hvordan ser hun ud" spurgte han og det tøg ham lidt tid, inden han kunne forklare hvad han mente med det spørgsmål. "Jeg mener, er hun meget skadet" spurgte han efter lidt. Han havde ikke nogen idé om hvad hun var død af, men han vidste ikke helt om han havde lyst til at vide det, for ligemeget hvad ville det ikke få hende tilbage? "Hvad med begravelse og sådan noget" spurgte han med en lav stemme.
Daniel så på Tessie. Det virkede til at hver gang de skulle se hinanden igen, skulle de på skift fortælle om nogle store ændringer i deres liv, og de var stort set altid dårlige. Det var som om at det var meningen af de skulle begynde at holde sig fra hinanden. For hver gang de så hinanden ville der ske noget forfærdeligt. Daniel skubbede hurtigt de tanker væk, for han kunne slet ikke forstille sig at ikke at skulle se Tess, det var hårdt nok det stykke tid hun befandt sig på Island. "Hvordan har du det Tess? Med det hele" spurgte han og hentydede til lidt af det hele de havde snakket om.
//Det blev ikke så godt :/ Undskyld
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 8:39 pm

Hun så på ham og smilte. "En sovende hest måske? Eller er det for vildt?" sagde hun drillende. Hun var selv blevet kastet af en hest mange gange, men hun havde aldrig været bange for det, hun så det som uheld, og ikke som noget der skete fordi hun red. Måske ville hun ha' kommet værre til skade hvis hun havde lavet noget andet. Hun synes ikke hjernerystelser var specielt slemme.
Hun så undrende på ham og forstod først da han forklarede sig. "Øh.. Nej. En pæl.. Men hun døde inden pælen" forklarede hun. Det havde været utroligt smertefuldt og ydmygende for Julie, og hun ønskede egentlig ikke at fortælle Daniel om det, både for hans og Julies skyld, men han havde egentlig krav på at vide det. De havde været hans ven, han fortjente hele den sande historie. "Vil du høre det eller..?" spurgte hun forsigtigt. Hun ville ikke fortælle ham det hvis han ikke ville, det var en unødvendig lidelse så. De billeder han ville få ville være forfærdelige.
Tess så ned. Hun ville ikke ødelægge stemningen, men hun kunne heller ikke sige hun havde det fint. Hun tænkte over hvordan hun skulle formulere sig overfor ham inden hun svarede. "Jeg har det af helvedes til. Jeg er gået fra en familie med forældre og børn til kun mig" Hun så ind i hans øjne og var ikke sikker på han forstod hende. "Will og mig er ikke sammen mere.." afsluttede hun. Det gjorde ondt at sige, men det var som det var. Det havde været den rigtige beslutning, han havde været et svin. Hun var glad for at det var slut, men hun elskede ham stadig en smule. Hun løftede den hånd hendes vielsesring plejede at sidde på, selvom der ikke var nogen ring mere, for at illustrere det for ham.


//samme her xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 8:49 pm

Daniel lo kort. "En dø hest, ville jeg være mere tryg ved, men det ville bare være ulækkert" sagde han og smilte til hende. Daniel lyttede til det Tessie fortalte om Julie og han vidste at han ikke rigtigt havde lyst til spørge om hvordan det helt præcist var gået til, men han kunne slet ikke lade være. For han håbede at det havde været smertefrit for hende, det var det mindste han kunne ønske for hende. "Ved du hvordan det er gået til? Og vil du fortælle mig det så" spurgte han lav lidt efter.
Da Tess begyndte at fortælle havde han lyst til at give hende et stort kram, hvilket var lige præcis hvad han gjorde. Han lagde armen omkring hende og trak hende ind til sig for at give hende et kram. "Jeg troede at du ville give jeres ægteskab en chance til? Hvad er der da sket" spurgte han og slap hende for at kunne se hende. "Hvis du da vil snakke om det" tilføjede han, for han ville ikke bare pumpe hende for oplysninger. Han var oprigtigt ked af det på Tessies vegne.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 9:30 pm

Tessie lo. "En død hest, det kan sagtens arrangeres" sagde hun drillende.
Hun nikkede en smule til ham og sukkede. "Jeg er alfa Daniel, jeg ved hvad der sker med ulve og vampyre" sagde hun og smilte trist. Det var ikke ligefrem gode nyheder der var flest af i det job. Hun sukkede så. "Som jeg sagde, var de tre om det. Matthews Datter, Catherine, Elena og Vanja. Det er tre modbydelige oprindelige. Daniel er du sikker på du vil høredet her?" spurgte hun en smule urolig. Hun vidste det ikke ville være rart at høre om hendes lidelser. Skulle hun nu også fortælle det som det var? Hun skulle nok skåne ham en smule for detaljer.
Hun lænte sig ind til ham og slap en tåre. "Daniel ahn var mig utro.." sagde hun og så ind i hans øjne. Han havde haft sex med en anden kvinde, endda en af hendes ulve, men inden det havde han 'glemt' sin vielsesring hjemme hos hende. Han havde været så dum i så lang tid. Hun skjulte sit ansigt ved hans skulder og begyndte at græde. Det havde hun ikke gjort endnu.


//Krea svigt xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:04 pm

Daniel så på hende da hun fortalte hvem der stod bag det hele. Han så fra hende og ned i gulvet da hun spurgte om han virkelig ville høre alle detaljerne omrkring Julies død. Han stod og overvejede det et godt stykke tid inden han så på hende. "Det har jeg vel ikke. I hvert fald ikke nu. Måske en gang når jeg har vænnet mig mere til tanken om at hun ikke kommer tilbage" fik han frem. Noget der irriterede ham, var at hans stemme var en smule grødet og sårbar. Han ville helst ikke have at Tessie så ham sådan, for selvom at han elskede hende ville han helt vise sig sådan. Og han vidste at det sådan havde Tess det også. Hun hadede at vise at hun var sårbar. Så han ville ikke afsløre mere af det og skubbede det til side da hun fortalte at Will havde været hende utro.
Daniel nussede hende blidt på ryggen og med armene omkring hende. "Med hvem" spurgte han stille lidt efter. Han ville gerne vide hvem det var. "Så det er slut mellem jer? Hvad siger børnene til alt det her, eller ved de det ikek" spurgte han og nussede hende stadig trøstende på ryggen. "Jeg er virkelig ked af at der sker sådanne forfærdelige tinge til dig. Du fortjener så meget mere" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeMan Nov 14, 2011 7:17 pm

Tessie så på ham. "Okay. Det korte og det lange er de pinte hende umenneskeligt og hendes død var meget ydmygende.. Mere skal du ikke vide før du har vænnet dig til tanken. Jeg er her altid for dig, okay?" sagde hun venligt. Hun ville ikke sige mere, hun havde allerede sagt rigeligt nu hun tænkte over det. Han skulle vide det, men hun glemte tit han kun var et menneske og kendte og så så meget som hun gjorde.
HUn sukkede og lænte sig en smule ind mod Daniel. HUn tørrede sine kinder. "Du kender hende sikkert ikke.. Hun er en af mine ulve, hunhar irriteret mig siden hun dukkede op.. Hun er virkelig dominerende" sagde hun en smule surt. Hun vidste at hende og Will havde været kærester før i tiden. "Hun hedder Syrenia. En lille hundjævel" snerrede hun lavt. Hun så på ham. "Børnene? De ved det, de ved det.. Og de er ligeglade.." Hun sukkede opgivende. "Jeg er hvor jeg startede. Alene, mistet alt, håbløst forelsket.. Jeg har mistet to år af mit liv" sagde hun opgivende. Hun synes virkelig det hele var forfærdeligt. "Luna er ligeglad, hun er Matthews nu, vi har ingen kontakt.. Lupus hader mig og har valgt Will.. Jeg har ingenting! Jo en masse penge... Men det er jo ligemeget.." sagde hun og sukkede lidt irriteret. Hun lagde sit hovede på hans skulder og lukkede øjnene. "Undskyld jeg bare klager.."
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:13 am

Daniel tog sig til hovedet som om at han var ved at blive dårlig og besvime, men han holdt sig på benene. Hvis Julie ikke kunne leve, var det eneste han ønskede var at hun havde fået en smertefri død. Men det lød ikke til at det var tilfældet. Det tog ham et øjeblik inden han kunne sige noget. "Tak Tess" sagde han og smilte kort til hende da hun sagde at hun ville være der for ham.
Daniel vidste ikke hvad han skulle sige da hun nævnte Syrenia's navn. Var det virkelig hende der havde været sammen med Will. "Syreina" spurgte han og så overrasket på hende. "Virkelig? Er du sikker?" Daniel rystede på hovedet. "Du behøver ikke at svare på det, for selvfølgelig tager du ikke fejl om sådan noget. Men jeg kender hende, jeg vidste bare ikke at hun kunne finde på sådan noget" sagde han lidt chokret.
"Lupus? Hvorfor tror du at han hader dig? Du er jo hans mor" spurgte han stille lidt efter. "Nej nej, det er okay. Du kan altid snakke med mig om alt" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:21 am

HUn så undskyldende på ham. "Jeg glemmer tit du er et menneske, undskyld" sagde hun. Hun ville ikke gøre det værre for ham end det var, for det var virkelig slemt. HUn havde aldrig hørt om en så slem død som Julie fik, ud over varulve bid. Men det skulle han ikke vide, hun havde allerede dummet sig nok i den sag.
"Du kender hende?" sagde hun en smule skarpt. Syrenia havde aldrig skabt andet end problemer for Tessie, blandt ulvene, og i hendes privat liv. Hun kunne ikke udstå hende. "Om hun kan.. Men hun har fået sin vilje.. Den her gang." Tessie lød nærmest truende da hun sagde det, som en rigtig alfa ville lyde hvis hendes post var i fare, hvilket den var for Tess. Syrenia var ude på at få hendes post, og hun ville ikke give den fra sig, for hun vidste hun var den klogeste og stærkeste, selvom hun var yngre. "Pas på med hende, det kan ende forfærdeligt" sagde hun advarende. Han skulle ikke ende i det samme som hende. Det fortjente Daniel ikke.
"Tror? Ved. Han råbte det af mig. Jeg forstår ham udemærket.. Men jeg kan bare ikke fatte jeg har mistet alt.. Siden dengang vi.." Tessie stoppede sig selv. Hun ville ikke pine sig med en historie en gang til, det var nok hun gennemlevede det i mareridt hver nat. Mange af hendes vågne timer gik med det også, selvom hun stædigt prøvede at overbevise sig selv om at hun ikke følte den slags mere. "Alt er bare gået skævt..." afsluttede hun og så ned. Hun sukkede trist og lagde armene om sig selv. Der var intet nogen kunne gøre, hun havde det forfærdeligt, og det var hendes egen skyld. Det værste var at hun vidste det.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:36 am

Daniel smilte svag til hende. "Jah? Og nogle gange glemmer jeg at du er varulv. Hvordan kan det overhovedet være muligt" sagde han og rystede på hovedet. Han havde stadig ikke helt accepteret at der fandtes så meget derude. Han så på hende med et medliden blik. "Jeg ville ønske at der var noget jeg kunne gøre for dig. Det gør mig ondt at se dig sådan her" sagde han og strøg hen finger blidt over hendes kindben og ned til hendes mundvig. Han tænkte kort tilbage til deres tid sammen med skubbede hurtigt tankerne væk.
"Jeg lover at passe på, men jeg tror ikke rigtigt at hun kan gøre mig noget" sagde han og trak på skulderne. "Men er hun sammen med Will nu eller var det bare en "en gangs ting" de havde kørende" spurgte han hende lidt efter. Daniel vidste ikke helt hvad hun mente da hun sagde at hun godt kunne forstå ham. Hvordan var man den person man elskede utro? "Hvad mener du med at du forstår ham" spurgte han så lidt efter.
//Ikke særlig kreativt besvaret :/ Jeg bliver desværre nødt til at logge.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 2:32 am

Hun lo lidt og så ned. "Tro mig det er ikke altid sjovt.. Men det er bedre, jeg skal ikke anstrenge mig for at dræbe de bæster" Hun mumlede det sidste en smule vredt. Hun tænkte specielt på Matthew da Lunas forvandling havde gjort det svært for hende og Edmund at være sammen, og hun kunne ikke klare hendes datter havde det så svært. HUn sukkede over den forfærdelige situation.
Hun så på ham som om han lige havde slået hende hårdt. HUn så ned og rystede på hovedet. "Noget du kunne gøre.. For et halvt år siden havde svaret på det været så enkelt.. Men nu.." Hun rystede på hovedet og rejste sig op. Hun havde svært ved at styre sine følelser lige nu. "Daniel? Hvis jeg ikke havde været sammen med den vampyr den gang.. Tror du så du ville være sammen med Kristen?" HUn havde så forfærdeligt mange spørgsmål, og hun var oprevet nok til at spørger om det hele lige nu, hun var alligvel så langt ude lige nu.
"HUn kan gøre dig alt Daniel. Hun er stædig og hun helmer ikke før hun får alt hun vil ha'. Det har aldrig slået fejl. Hun får ALTID sin vilje" Hendes stemme var næsten skræmmende. Hun var så vred og indebidt at hun virkelig kunne eksplodere, eller sådan havde hun det i hvert fald. "Jeg forstår ham, fordi jeg har været der. Og jeg ved hvor dårligt han får det, for det lever jeg med idag, og den fejl, den ene lille fejl, kan man ALDRIG rette op på igen. Den kan ikke slettes, den er der resten af dit liv, og det eneste du kan gøre er at hade dig selv for det.." Tess gik rundt imens hun snakkede. Hun var så vred hun rystede lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sikke en velkomst... }Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en velkomst... }Daniel   Sikke en velkomst... }Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sikke en velkomst... }Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg har en gave - Daniel
» Og hvad så med mig? ~ Daniel
» Fuldmåne... } Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: