The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

  Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 4:47 pm

Daniel smilte, det var perfekt, hvis hun også gik på skolen, måske skulle de have nogle timer sammen, men det krævede at hun var sidsteårs elev. Hvor mange år hun mon var, det vidste han slet ikke hun kunne godt ligne en på 17-18 år, men han var heller ikke så god til at bedømme det. "Hvor mange år er du" spurgte han ud af det blå.
Daniel lo lidt. "Jeg vil helst bruge min tid på noget andet, men jeg går på skolen" sagde han med et lille smil. "Så du slipper ikke for at se mig" sagde han drillende og så smilende på hende, da hun rykkede lidt tættere på. Han havde ikke noget imod at sidde tættere på hende. Han slog sine tanker hen, og sendte hende endnu et smil. "Jeg er meget skoletræt så venter bare på at det hele er over"
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 5:23 pm

Kristen smilte stille han kunne godt lide ham, "jeg er 17.. hvad med dig?" spurgte hun stille. Hun fniste kort og kiggede på ham "jeg tror ikke at jeg vil det" sagde hun lige ud, og det overraskede hende selv af hun bare havde sagt det.
Hun bad sig kort i læben og smilte til ham, hun sad bare og kiggede på ham. Hun vidste ikke helt hvorfor på en måde kunne hun bare ikke lade være, hun kiggede kort ned på deres sko igen.
"også mig.. jeg vil bare have det overstået, og finde mig et job" hun kiggede op på ham igen med et smil på læben.
"hvad laver du i din fritid?" spurgte hun så og lænede sig en smule frem, hun lagde hovedet lidt på skrå mens hun ventede på svar.
Hun ville gerne vide om han var god til noget, og hvis han nu kunne spille kunne det være, at han kunne være med i det band hun ville starte. Hun smilte stille til ham og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 17, 2011 5:50 pm

Daniel nikkede og smilte til hende. "Jeg er 18" svarede han hende. Han fyldte snart 19. Det gjorde han om et par måneder. Han havde boet for sig selv siden hans forældre døde og da var han 17, så han havde klaret sig selv siden.
Daniel nikkede igen, han ville også bare finde sig et job. Han havde faktisk fået et af Zoey, men så tog han til Spanien, og nu hvor han var kommet tilbage vidste han ikke helt om han stadig havde det job. Han håbede det, for ellers ville han blive nødt til at flytte fra lejligheden og så havde han ingen penge til mad, tøj eller noget andet.
"Jeg løber og er for det meste bare sammen med de få venner jeg har fået" sagde han og smilte til hende. Han elskede at løbe og holde sig i form. Han hadede mennesker der drak sodavand og spise mega usund, og ikke gjorde noget for at holde deres krop vedlige. "Hvad bruger du din fritid på" spurgte han. Han var faktisk god til at spille på klaver, det var noget hans mor havde lært ham, men der ikke nogen der vidste og han havde aldrig sagt det til nogen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 20, 2011 2:10 pm

Kristen smilte og lyttede stille hun smilte igen og nikkede de rigtige steder. Hun kiggede på hans ansigt og studerede det nøje. Hun kunne se at han tænkte på noget stort, eller noget der bare fylde meget i ham.
Hun smilte skævt, hun elskede hans udsende, det var nok derfor hun først tog blikket fra ham, da hun opdagede at hun var begyndt at stirre underligt. Hun kiggede ned, liidt flov over at hun ikke havde opdaget at hun stirrede før.
Hun holdt sit blik mod jorden et stykke tid, hun havde en underlig trang til at rykke tætere på ham, men hun prøvede at beharske sig.
Hun kiggede kort på igen, og kom som en refleks til at smile stort.
Hun hørte at han spurgte efter noget, men hun var lidt for optaget til at høre efter.
Hun sad tavst kort og så på ham, "øhh.. jeg.." startede hun og rømmede sig. "Jeg leder efter job, og så er jeg ved at starte et band" svarede hun så. Hun håbede lidt på at han havde et talent for at spille på noget, som han bare ikke havde sagt endnu, hun ville gerne have ham med.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 1:47 pm

Daniel smilte til hende og rejste sig op, han rake sin hånd frem mod hende. "Har du lyst til at gå lidt igen" spurgte han og holdt stadig hånden frem mod hende med et smil.
"Hvad slags job vil du gerne have" spurgte han hende. Han var nysgerrige. Han ville gerne vide mere om hende, han kunne rigtigt godt lide hende. Hun var sød og sjov, og så så hun godt ud.
"band" spurgte han hende. Han var ikke særlig musikalsk så han havde desværre ikke noget at byde ind med. Han kunne ikke lide at være i centrum for et puplikum.
"Hvad spiller du da" spurgte han og smilte til hende.

//Undskyld, det blev ikke så langt :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 5:53 pm

Kristen smilte til ham og tog hans hånd, "klart" svarede hun så med et smil og rejste sig op. Hun kiggede lidt på ham mens han talte, "det ved jeg ikke helt, jeg søger bare noget jeg kan" hun smilte lidt uskyldigt til ham og lo kort.
Hun lyttede igen og nikkede med et skævt smil da han spurgte ind til bandet, "ja.. vi er 3 indtil videre.." hun smiler igen og tøvede kort, da han spurgte om det næste.
"Øh.. guitar" hun kiggede på ham og ventede på hans reaktion, det var ikke alle der mente at pige var gode til at spille på guitar, men hun kunne. Desuden havde hun hørt at mange piger var begyndt at gøre det.
Hun kiggede stille på ham og smilte for sig selv, hun kunne enlig godt lide ham, det var som om der kom mere og mere ved ham, som hun bare godt kunne lide. Som om hun havde brug for det, brug for ham.

//Det er okay ;D
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 4:23 pm

Daniel smilte til hende. "Spiller du guitar" spurgte han og havde stadig et smil på læben. "Det er ret sejt" sagde han så og fugtede læberne med tungespidsen. "Jeg ville ønske at jeg kunne spille på noget, for det ville være ret fedt at være med i et band, i et fællesskab, men jeg tror at jeg ville få sindsygt meget sceneskræk" sagde han og lo lidt. Han hade at få alt for meget opmærksomhed. Daniel kunne godt lide Kristen, hun var sig selv og frisk, sød, sjov og så var hun rigtigt smuk. Han betragtede hende lidt, mens han tænkte de tanker, men efter lidt slog han blikket ned i jorden. Han smilede dog stadig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 4:42 pm

Kristen smilte stort og nikkede stille mens hun så på ham. "ja.. det er faktisk ikke så svært" sagde hun og smilte stort til ham. Hun var helt vild med hans smil der hver gang fik hende til, at smile mere.
Hun smilte skævt og så ham i øjnene, "jeg kan hjælpe dig, hvis du gerne vil spille guitar" kristens smil sad højt på hendes læber.
Hun havde lyst til at rykke tætere på ham, men var list nervøs, så hun kiggede bare på ham. Hun smilte skævt da han kiggede ned, "jeg kan godt lide dit smil" sagde hun så lidt tøvende og så afvendede hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 4:51 pm

Daniel villle rigtigt gerne lære at spille på guitar, men han regnede ikke selv med at han ville kunne lære det. "Vil du virkelig spilde din tid på at lære mig det" spurgte han. "For det vil være cool" afsluttede han og smilte til hende igen. Hvis hun ville hjælpe ham, ville det betyde at de skulle være mere sammen og bruge tid på det, så hvorfor ikke sige ja, ligemeget om han regnede med om han ville lære det eller ej.
Daniel kunne ikke lade være med at smil, da hun sagde det. "Tak" sagde han og så på hende. "Jeg kan lide dine øjene. De er så smukke" sagde han og rykkede tættere på hende og smilte stadig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 5:03 pm

Kristen smilte stille til ham mens hun lyttede. Hun rettede blikket mod ham "det er da ikke spild af tid, at være sammen med dig" svarede hun og rødmede kort, hun kiggede ned.
Hun var glad for at han gad, hun vidste ikke om hun var en god lære eller om hun ikke kunne lære ham noget. Men hun var mere end tilfreds med at prøve da da så skulle være sammen om det.
Hun lyttede stadig og kiggede stille på ham, mens hun smilte. endnu en gang rødmede hun, denne gang da han sagde at hendes øjne var smukke. Hun smilede skævt, "virkelig?" spurgte hun og smilte stort igen, hun kiggede op på ham og opdagede at han var rykket lidt tætere på. Hun nærmest jublede inden i, da hun så det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 5:12 pm

Daniel trak på skulderne. "Jeg er ikke så god til det med at høre efter" sagde han drillende, "men at bruge tiden sammen med dig, vil være fantastisk" afsluttede han og smilte et lille skævt smil.
Daniel nikkede. "ja" svarede han kort, det burde være svar nok, for hun havde smukke øjene og hans smil og blik ville helt sikkert afsløre at han sagde sandheden. Han lagde blidt sin hånd på hendes kind og rykkede helt tæt på hende. Han så hende dybt ind i øjene. Han holdt øjenkontakten i få sekunder inden han lukkede øjene og trykkede forsigtigt sine læber mod hende. Det vare ikke længe eller var fast og hårdt. Det var bare et sød lille blidt kys, men fyldt med lidenskab. Daniel trak hovedet en smule fra hende og åbnede øjene og så på hende. Han lod sin hånd blive på hendes kind lidt, inden han lod den falde ned langs hans side. Et nyt lille uskyldigt smil brød frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 5:27 pm

Kristen lyttede stille, hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare så hun smilede bare skævt til ham. Det ville nok også lyde bare liidt skørt hvis hun ville have hvert eneste sætning bekraftet. "Tak" sagde hun så langt om længe og rødmede en smule igen. Hun smilte igen da han lagde en hånd på hendes kind. Da han så rykkede helt tæt på hende, kunne hendes hjerte ikke følge med mere, det sprang flere slag over og bankede hurtigere derefter. Hun havde lyst til at kysse ham men han kom hende i forkøbet. Hun lukkede også sine øjne og lod ham bare kysse hende.
Da hun igen åbnede sine øjne kunne hun se hans smukke undskyldende smil. Hun fniste kort og lukkede øjnene, derefter fugtede hun hurtigt sine læber inden hun regte ud efter endnu et kys.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 11, 2011 5:02 pm

Daniel betragtede hende da hun lænede sig frem mod sig. Han stod stadig meget tæt på hende, så han lukkede øjene og kyssede hende tilbage. Den hånd han før havde på hendes kind, havde han taget hendes hånd og gav den et lille klem.
Den anden hånd lagde han på hendes lænd og trak hende helt ind til sig, men dog var han meget forsigtigt med hende, som om hun kunne gå i stykker hvornår det skulle være, trods det at de begge var mennesker.
Daniel smilte stort da han slap kysset og åbnede øjene og så på hendes smukke ansigt. "tak" sagde han og smilte så igen. Han mente tak for kysset. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 11, 2011 5:14 pm

Kristen nød det diglige kys, hun åbnede sine øjne da hun kunne høre ham tale. "selv tak" sagde hun stille og smilte skævt til ham, smilet startede en rødmen.
Hun kiggede stille på ham, hun havde sådan løst til at kysse ham igen, men kendte ikke konsikvenserne. Det var rart at stå så tæt på ham men hun kunne ikke for følelsen af hans læber til at forsvinde, hun ville prøve igen.
Hun smilte lidt undskyldene, da var jo nok en grund til at han stoppede igen, inden hun igen vovede sig ud i et kys.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 14, 2011 4:52 pm

Daniel smilte til hende. Han holdt hende stadig i hånden og nu da de stod så tæt på hinanden, kunne han ikke lade være med at være fristet til at kysse hende igen. I hans øjene så det ud til at hun også havde lyst, så han trykkede sine læber mod hende igen.
De kunne ikke stå tættere sammen, så han gav hende et lille blidt kram, da han slap kysset igen. Han så glad på hende.
"Kunne du godt tænke dig at blive forvandlet til" han fuldendte ikke sætningen før han var sikker på at der ikke var nogen i nærheden. "Vampyr" tilføjede han til sidst.
Han så afventende på hende, han vidste ikke helt hvorfor han spurgte om det, men det poppede bare op i hovedet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^
» Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: