The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_lcap Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_voting_bar Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

  Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:00 pm

Sted: Caféen
Tid: Midt på dagen
Vejr: solskin (Yaii ;D)
Omgivelser: Mennesker og andre
Påklædning: En rød bluse med v udskæring, en lyseblå nederdel, og røde højhælede korte støvler.
Humør: Glad Very Happy
~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~
Kristen gik ned af gaden og nød solskinet, hun ville tage en tur i byen pga. det gode vejr. Men hun havde ikke været i byen så langtid endnu så hun vidste ikke hvad man kunne se i byen, eller hvem der boede der. Jo hun vidste at hendes vindinde søster- Hannah- boede i byen, men ellers var hun liidt lost.
Hun gik med en pose i hånden hun havde fundet en butik på vejen og havde købt noget tøj.
Hun gik videre ned af gaden og stoppede op på hjørnet, da hun så der lå en café. Hun fik lyst til lidt kaffe og håbede også at falde i snak med nogen, så hun gik der ind. Stedet var pænt lyst, der sad fem mennesker rund omkring ved bordende, hun gik hen og satte sig ned ved et bord der var frit.
Hun kiggede kort ud over de andre, for at se om hun havde mødt nogle af dem før, det havde hun ikke. Hun kiggede kort ud af vinduet og kunne ikke lade være med at smile, da solen lyste ind af vinduerne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:08 pm

Daniel sad nede på caféen, ved et af bordene og drak en kop varm kakao, mens han læste i en bog. Han havde fået en stil for i spansk og skule skrive ud fra den bog han sad med. Han så ordene, men læste dem ikke rigtigt. Hans tanker blev ved med at vandre i andre retninger. Der var så meget der havde forandret sig, og han var ikke særlig vild med det. Han ville gerne have at alt var som det plejede, men det var der ingen chance for at det ville ske.
Daniel så op da en pige trådte ind på caféen. Hun så rigtigt godt ud og han fulgte hende diskret med øjnene, da hun satte sig ned, men da hun så rundt, slog han blikket ned i bogen og lod som om han læste.
Daniel læste en linje og så, så han over mod pigen igen. Han havde ikke set hende før, det kunne være at hun var ny i byen, men på den anden side havde han været væk et godt stykke tid. Han drak den sidste slurk af sin kakao og tog koppen og gik op med den. Han ville spare personalet for den korte gå tur ned til hans bord. Han havde bogen med i hånden, da han stillede sig overfor pigen med et lille smil. "Venter du på nogen, eller må jeg godt sætte mig" spurgte han venligt og betragtede hendes smukke ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:21 pm

Kristen sad stille lidt, hun havde lidt på fornemelsen at nogen holde øje med hende, men hun lod som ingen ting. Det var også rart at folk ikke bare kiggede væk. Hun smilte lidt for sig selv, hun kunne ikke lade være hun var i godt humør i dag.
Hun lød mærke til drengen der rejste sig lidt fra hende og gik op hed en kop, hun studerede ham nøje. Han så faktisk godt ud.
Hun smilte kort og bed sig i læben men da han vende sig om kiggede hun ned i bordet. Hun blev overrasket da den selv samme dreng pludselig stod foran hende, og snakkede til hende.
*Wow* tænkte hun glad inden i sig selv og smilte til ham. Det varede lidt inden hun svarede, hun havde ikke fået med hvad han sagde, så hun skulle lige tænke lidt tilbage.
Hun smilte igen "øh.. nej, ingen special." svarede hun og smilte aftumatisk igen. "sed ned" bede hun forsigtigt.
Hun ville gøre alt for at snakke med nogle, så hun kende andre end hendes søster. Og hun havde da ikke noget imod de så god ud.
"Jeg hedder Kristen" sagde hun og regte en hånd frem.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:29 pm

Daniel smilte sit charmerende smil og trak langsomt stolen, overfor hende, ud og lod sig dumpe ned på den. Han lagde bogen fra sig på bordet og skubbede den lidt fra sig. Han så på Kristen, som hun hed og smilte igen. Han tog i mod hendes hånd og gav den et lille klem. "Og jeg hedder Daniel" præsenterede han sig selv.
"Ny i byen, eller har jeg været væk for længe til at have set dig" spurgte han og hentydede til hvor længe hun havde boet i byen, hvis hun da gjorde det.
Daniel havde et par sorte bukser, der sad flot om hans slanke veltrænet ben og en hvid t-shirt og et sort tørklæde om halsen. Hans brune hår var sat op med voks og det strittede sødt ud til sidderne. Han havde sine solbriller hængende ud fra sin bukselomme. Solen var jo fremme og han gik ingen steder ud dem.
Han slap hendes hånd og smilte til hende igen. Han var ikke vant til at gå over til fremmede piger og bare begynde at snakke til dem, men han kunne ikke lade være. Kristen var jo meget smuk og forhåbetlig meget sød også.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:45 pm

Kristen fulde ham stille med sit blik, da han satte sig ned. Hun smilte skævt til ham, som forrasten Daniel, "hyggelig at møde dig" sagde hun hurtigt efter at han havde sagt sit navn. Det var virkelig hyggeligt selv om han først lige var kommet, så nød hun hans selvskab.
Hun smilte igen og betragtede ham lidt igen, da han nu var meget tætere på, hun havde lyst til at fortælle ham, hvor meget hun elskede hans brune hud. Men blev enig med sig selv om at det ville lyde underligt.
Hun lyttede stille til hvad han sagde og lo kort da han sagde: Eller har jeg været væk for længe til at have set dig. "Nej det tror jeg ikke du har.. jeg er ligge flyttet her ud. Hun smilte skævt til ham igen, og kiggede på hans tøj, hun kunne godt lide hans stil, eller ihverfal den han viste nu.
Kristen kiggede kort ned i bordet, liidt genert og tøvede. "nåår.. hvor længe har du så boet her i byen?" spurgte hun så med endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 5:52 pm

Daniel fugtede læberne, med tungespidsen og smilte så til hende. "I ligemåde" svarede han og lænede sig lidt fremover og lod armene hvile på bordet foran sig, uden at tage blikket fra hende.
"Hvor boede du før, du flyttede her til" spurgte han og lagde hovedet en anelse på skrå da hun spurgte om hvor længe han havde boet der. Han tænkte sig kort om. "Snart et år, tror jeg det er" sagde han og kneb øjnene tænkende sammen. "Men jeg har så været ude at rejse her de sidste 2 måneders tid" forklarede han og smilte venligt. Han undlod at fortælle hvad han lavede på sin rejse, for det ville være for trist at komme ind på lige nu.
Han ville helst ikke skræmme hende væk, for hun virkede som en rigtigt dejlig pige. "Så hvis du får brug for lidt selskab engang, kan du bare ringe til mig" sagde han trods det, at de ikke havde hinandens nummer. I hvert fald ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 6:12 pm

Kristen smilte stort til ham, det så udd som om han også nød deres samtale selv om den lige var begyndt. Hun lyttede igen spændt på havd han mon ville sige, "jeg flyttede fra england, jeg har boet der i tre år så jeg ville prøve noget nyt." svarede hun, selv om der måske var lige lovligt information iforhold til hvad hun plejede. Men hun var lige glad, hun kunne lide den måde han snakkede på den måden han kom hen på, ja det var vist bare sådan nogle ting der fik hende til at, sprøjte ordne lige i hovedet på ham.
Hun smilede og kiggede efter hans reaktion. Hun lyttede igen og tænkte lidt over det han lige havde sagt, hun tænkte lidt på havd han dog kunne havde lavet i de to måneder, men hun ville ikke lige spørge ind til det.
Hun nikkede stille, istedet for at svare, for hun vidste ikke lige hvad hun skulle svare. Hun smilte stort over det med selvskabet, men kunne godt lide det. *han virker da meget sød, og jeg elsker hans navn. Måske skulle jeg spørge om hans nummer? ville det være for tideligt?* tænkte hun inden i sig selv, og smilte skævt til ham, af tanken. "Det skal jeg nok huske på" svarede hun og tænkte videre. Hun kiggede lidt tavst på ham, men slog blikket ned i bordet kort efter da hun vist nok kom til at stirre.
Hun lænede sig lidt ind over bordet, og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 6:20 pm

Daniel nikkede mens han lyttede til det hun sagde. "Englang, det var da noget af en tur" Sagde han og lo lavt. "Så bor du alene, eller sammen med noget familie" spurgte han. Han ville gerne vide mere om hende, selvom de lige havde mødt hinanden, men han kunne godt lide hende.
Daniel var lettet over at hun ikke spurgte ind til det, og ville ikke tænke mere på det, og et eller andet fik ham til at tænke på at det nok ikke blev et problem. Hun ville nemt kunne aflede hans tanker. Han smilte taknemligt til hende, smiltet blev efterhånden en smule flirtende.
"Jeg tænkte på om jeg måtte få dit nummer" spurgte han og fuldte sig faktisk rigtig glad, det havde han ikke været i lang tid. Han tog en serviet der var i en holder på bordet og rejste sig for at hente noget at skrive med. Han lånte en af pigen, der stod bag disken.
Han skyndte sig tilbage til Kristen og skrev sit nummer ned på og rakte den til hende. "Hvis du vil have mit nummer, så her. Ellers må du bare smide det væk" sagde han og smilte igen. Han håbede at hun beholdt det, men noget sagde ham at det ikke var noget problem.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 6:39 pm

Kristen smilte igen, det var lidt svært at lade være når han sad så tæt på hende og selv smilede. Hun lo kort "ja det er det vel..." svarede hun og lo kort igen.
Hun havde lyst til at fortælle ham hvem og hvorfor hun boede ved ham der overe, men hun kunne godt lide ham og hun ville ikke havde ham til at tror at hun var sammen med en eller noget.
Hun syndes hun så en taknemmelig smil på hans læber, og havde det lige pludselig rigtig godt, da hun havde valgt ikke at spørge ind til noget.
Hun smilte skævt og fuldte ham med øjnene da han gik hen og hentede noget at skrive med. Hun skynde sig at svare ham da han kom tilbage, "ja.. selvfølelig må du det" hun smilte stort til ham.
Hun var glad for at det ikke kun var hende der havde lyst til at kontakte ham igen.
Hun kunne ikke lade være med at smile og le indvendigt da han sagde at hun ellers bare kunne smide hans nummer ud.
Hun svarede ham ikke, hun ville vise ham at hun gerne ville have nummeret.
Hun follede servieten lidt ud og rev den midt over, så skrev hun sit nummer på den anden haldel og regte ham det med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 10:45 pm

Daniel så på hende mens hun skrev sit nummer ned på papiret og smilte lidt. Han var virkelig dårlig til at møde andre folk, men ikke her i byen. Det var som om alle dem han havde snakket med, gerne ville være hans ven. Det var noget man lige skulle vænne sig til, hvis man flyttede fra en stor by, at folk her faktisk var venlige og imødekommende.
Daniel tog imod servietten, hvor hun havde skrevet sit nummer og puttede den i lommen, så den ikke skulle blive væk. For hun virkede virkelig som en pige der var være at bruge tid på. Han smilte venligt til hende og så ud af vinduet. "Dejligt vejr" sagde han og så tilbage på hende. "Det er næsten en skam at sidde herinde" Han smilte stort til hende og folede hænderne foran sig på bordet. "har du lyst til at gå en tur med mig, i det gode vejr" spurgte han og så forventingsfuldt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 11:07 pm

Kristen smilte stort til ham, og rykkede lidt på sig. Hun lyttede stille til det han sagde og nød hans stemme.
Hun kiggede på at han tog servieten med hendes nummer på, ned i lommen og smilte igen. Hun regte selv ud efter hans nummer på det andet stykke af servieten, og puttede den i sin jake lomme.
Hun kiggede også ud af vinduet og fik den diglige sol i hovedet. "ja, vi burde nyde den, det vil jeg meget gerne" svarede hun og smilte stille til ham.
Hun kunne se det forventningsfulde blik i hans ansigt inden hun svarede, det fik hende til at fnise stille.
Hun rejste sig stille op og tog sin jake i hånden, hun så efter han inden hun gik op til baren og købte en kaffe til turen.
Hun tog kaffen i hånden og vente sig om mod ham med et smilende ansigt.
"skal vi gå?" spurgte hun en smule usikker.
Hun kunne godt lide det han viste frem for hende, det var et godt første hånds intryk. Hun ville gerne lære mere om ham, og der for havde hun selvfølelig også sagt ja til turen, med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 11:17 pm

Daniel overvejede om han også skulle købe en kaffe at tage med. Han rejste sig op og tog nogle sedler frem og rakte til pigen bage disken og bede om en kaffe også. Han sendte hende et smil og nikkede.
"Jo lad os komme afsted" sagde han og åbnede døren for hende. Han ventede på at hun skule gå ud først. Da hun gjorde det gik han efter og lod døren falde i bag sig. Han stod nogle få sekunder og lod den varme sol ramme hans ansigt. Han tog solbrillerne, der hang i stillet ud af lomme, op og tog dem på. Han smilte til hende og tog en slurk af den varme kaffe. Han begyndte at gå ned af gaden. "Har du ikke noget familie eller er du helt alene" spurgte han og så på hende gennem de mørke glas.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 11:31 pm

Kristen ventede pænt til han også havde købt en kaffe. Hun smilede og gik ud da han holde døren for hende "tak" sagde hun stille da hun gik ud. Hun så ham komme imod hende, hun studerede ham lidt mens han tog sine solbriller på, derefter gav hun sig til at studere dem.
Hun sørede for at hun ikke kom til at stirre for meget.
Hun gik stille ved siden af ham og smilte stille, da han spurgte om hendes familie. Hun vidste ikke lige om hun havde lyst til at fortælle om dem, da hendes søster jo var vampyr og hendes forældre var døde i en forfærdelig bil ulykke. Hvidste han at der fantes vampyre? hun var ikke sikker så hun fandt hurtigt på noget, indet hun svarede. "Øhh.. Jeg her en søster, hun flyttede til byen sammen med mig.." hun tænkte lidt over det, og fortsatte.
"Men hun er.. en slags syg, så vi bord ikke sammen." sfsluttede hun stille, nu vidste han ihverfal det.
HUn smilede skævt til ham "hvad med dig? spurgte hun så stille og kiggede op på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 11:39 pm

Daniel lyttede til hende, mens han lidt en gang imellem tog en slurk af hans kaffe. "Syg" spurgte han stille. "Er hun på hospitalet her i byen eller hvor bor hun så henne af" spurgte han. Han kendte godt til vampyr, men han vidste ikke at Kristen også gjorde det, så han vidste ikke at de faktisk godt kunne snakke om det. Han måtte indrømme at vampyr, hekse og varulve var det sidste han havde tænkt på sammen med hende. Alt følte bare så normalt, det var dejlig befriende.
"Jeg bor alene, mine forældre og min søster er døde" sagde han stille, men dog så hun kunne høre det. Hans søster var også vampyr, men han undgik altid at snakke om hende hvis han bare sagde at hun også var død. Det ville tage for meget tid at skulle forklare hvorfor hun var forsundet og hvordan. Og alle de spørgsmål der ville komme, men hvis han sagde at hun var død, var der ikke så mange der spurgte ind til hende.

//Logger af nu, men vi skrives jo bare i morgen ;D
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 11:51 pm

Kristen tog en slurk af sin kaffe, og tænkte lidt over det. Måske var "syg" ikke det rette ord i den sammenhæng, hun tøvede stille og tog endnu en slurk.
Hun kiggede ned på sine føder, "nej, hun er ikke syg på den måde.. øhh.. hun bord selv og har det godt, hun bliver bare meget.. øhh.. tørstig en gang imellem.." hun prøvede virkelig at forklare det men det virkede ikke så godt.
Hun tænkte sig om, hvordan kunne man bare uden videre fortælle at ens søster var død, men hun levede stadig og havde det godt. Og at hun så bare drabte andre nu?
Hun sukkede, måske lidt for højt. Hun smilede lidt uskyldigt til ham, og tog endnu en slurk af sin kaffe. Hun var virkelig nærvøs.
Hun så op på ham, "tror du på... de.. levende døde?" spurgte hun så, men det gav jo helder ikke nogen mening.
Hun kiggede på ham og lyttede til hans historie, så hun ikke skulle forklare noget igen og igen, som hun ikke forstod.
"Det er jeg ked af.." sagde hun med stor medføgelse i stemmen.

// Det gør vi ;D
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 6:54 pm

Daniel fugtede læberne med tungespidsen, mens han så på hende. Den beskrivelse hun gav af sin søster, fik det til at lyde som om hun var vampyr. Måske kendte hun godt til dem, ja det lød som om hendes søster var vampyr. Ligesom hans egen.
"levende døde" spurgte han først og så på hende med et skeptisk blik, men det ændrede sig hurtigt og han nikkede. "Jeg kan roligt sige at jeg tror på dem, og det lyder til at din søster er en" sagde han forsigtigt og han vidste at hvis hun svare nej og hun så faktisk ikke kendte til det alligevel, kunne han altid begynde at grine og sige at han jokede.
"Tak" svarede han stille. Det var lidt over et år siden, men han undrede sig stadigvæk over, hvor hans søster kunne være blevet af. Han ville gerne møde hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:06 pm

Kristen gik stille ved siden af ham, mens de snakkede hun tog en slurk af sin kaffe og nikkede kort. Hun så ned, da hun ikke kunne lide det hun nu ville fortælle ham. Hun vidste at hvis han ikke allerede kende til de forskælige væsner, var det bedst at hun ikke sagde noget, men hun ville gerne have det ud.
"Det er hun... det er derfor jeg ikke ser hende så meget selv om hun lever i byen.. hun er for bange..." hun kiggede stadig ned og lavede en lille grimasse af tankerne. Hun fik tåre i øjnene og ville derfor ikke kigge op.
Hun prøvede at holde tårene tilbage, men det lykkedes ikke helt. Hun tørrede de tåre væk, der nu sad på hendes kinder og kiggede op, men ikke på ham.
Hun ville ikke have at nogen så hende sådan, hun var heller ikke vand til at gæde foran en og specielt ikke en dreng som hun godt kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:12 pm

Daniel vidste hvor hårdt det var at ens søster var vampyr. Han var det jo også, men han havde dog ikke sagt det endnu. Da han så at hun var begyndt at græde standsede han op og lagde armen om hende og trak hende blidt ind til sig. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, for han ville ikke gøre det værre, men han ville så gerne trøste hende.
Han gav hende et lille klem. "Det må være svært, ikke at se så meget til sin søster, specielt hvis du havde et tæt forhold til hende" sagde han og trak sig lidt væk så han kunne se hendes ansigt. Han tørrede en tåre væk fra hendes kind med en finger og smilede opmuntrende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:28 pm

Kristen var pinligt berørt over sine tåre, hun var sur på seg selv indvendig fordi det kunne ske foran ham.
Hun lod sig falde ind til ham, og kiggede op på ham, ireterret over sig selv. "undskyld, jeg pleger ikke at græde overfor andre.." hun rystede kort på hovedet, og følte sig liidt flov.
Normalt ville hun nu nyde at stå så tæt på ham, men hun var ret ked af det så hun havde ikke rigtigt registrerede det endnu.
Endlig kom der et smil frem på hendes læber igen, hun sukkede stille og nikkede. "Ja det er det.. kender du det?" spurgte hun og kiggede stille på ham.
Han lød som om der lå noget bag det han sagde, men hun var ikke sikker, det kunne jo være at han bare var forvirret eller noget.
Hun lyttede stille og kiggede ned på sin kaffe, som hun havde i sin hånd, hun tog den sidste slurk og smilte inden hhun gik hen til en skrældespand. Hun smed papkruset i skrælle posen og gik tilbage til ham. Hun lyttede stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:38 pm

Daniel smilte svagt og slap hende efter lidt. Han så efter hende da hun gik hen til skraldespanden, for at smide kaffen ud. Han nikkede da hun kom tilbage til ham. "Min søster er ikke død, eller jo det er hun, men hun er ikke begravet. Hun er.." han skulle lige tage sig sammen til at sige det. Det var bare så skræmmende at tænke på. "Vampyr" afsluttede han sætningen og så på hende. "Vi var rigtigt tættere, hun var min bedste ven. Men da hun blev forvandlet, gjorde hun noget hun aldrig ville kunne tilgive sig selv for og jeg har stadig svært med det, men jeg vil så gerne være sammen med hende igen. Jeg savner hende. " Det var det længeste han havde snakket om sin søster lige siden at hun forsvandt.
Daniel gjorde ligesom hende og smed kaffen ud. Han havde dog ikke drukket det hele, men han havde ikke mere lyst til den.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:49 pm

Kristen kiggede stille på ham, hun kunne fornæmme det ord han ikke kunne sige. Vampyr, der var det han sagde det og det gav genlyd i hende. Hun ville helst ikke indrømme det men det var jo det Hannah var.
Hun kiggede tænksomt på hende, og ordene sad ligesom liidt fast i halsen på hende. "Os..hende.." hun sukkede og pustede ud, lidt lettet og skræmt på samme tid.
Lettet fordi han hevde det som hende og, at hun nu ikke skulle pakke det hele ind mere, hun kunne bare sige hvad hun mente om det.
"Det er jeg ked af.." sagde hun så igen, da hun jo forstod hvordan det var. "jeg troede.. at det kun var mig.." hun sagde ikke mere, men hun havde lyst til at fortælle ham hvor glad hun var for at hun nu ikke var alene om det.
Hun tænkte det igennem endnu en gang for at være sikker, men hun kunne ikke finde en god måde af formulere det på så, hun lod være.
Hun kiggede stille op på ham og smilte liidt akavet, men der var også glædelse i det smil, hvilket hun håbede ikke forvirrede ham.
Hun kiggede på ham og så så væk igen, hun kom nu først i tanke om hvor tæt hun havde været på ham, og blev liidt sur på sig selv, da hun ikke havde udnyttet det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:55 pm

Daniel vidste hvor svært hun måtte have det. Før han flyttede til Fell's Church havde han følt sig alene og skræmt af sandheden, men efter han var flyttet til havde han fået nogle venner der enten kendte til sandheden eller var en del af den. Men han havde aldrig fortalt nogen hvor meget han savnede sin søster, kun hvad hun var.
"Ja" svarede han og trak på skulderne, for han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det. "det er squ vildt" var det eneste han kunne få frem. "Man har gået det meste af sit liv, i den tro at alt var som det skulle være og intet kunne gå galt og så finder man ud af at der findes" han fuldendte ikke sætningen, men han regnede med at hun vidste at den skulle sluttes med vampyr. "Og jeg er ked af det på dine vegne med din søster" sagde han og satte sig ned på en bænk. Han lagde mærke til at de var de eneste på gaden, hvor var der egentlig stile. Han klappede på bænken ved siden af sig, som tegn til at hun skulle sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 8:10 pm

Kristen lyttede stille til ham og kiggede på hans ansigt, det var en lettelse for hende at han ikke så ud til at have bemærket hvor sur hun var på sig selv.
Hun nikkede "ja, det er.. utroligt" svarede hun så og kiggede ned på sine sko. "Det er bare fordi hun er så ung og.. jeg er bange" afsluttede hun og ventede stille på hens reaktion.
Nu da den tanke om hende var i hendes hovede var det liidt svært at glemme den igen.
HUn lyttede stille og kiggede på ham mens han snakkede, "tak.." sagde hun kort, hun vidste ikke lige hvad hun ellers skulle sige.
Kristen havde også lagt mærke til at gaden var så tom, *underligt* tænkte hun og satte sig stille ved siden af ham, da ham klappede på bænken. Hun rystede på hovedet "skal vi ikke snakke om noget andet?" spurgte hun og prøvede at få tankerne væk fra hendes søster og hans.
HUn smilte liidt uskyldigt til ham, hun regnede med at han nok også gerne ville snakke om noget andet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 8:14 pm

Daniel smilte venligt til hende, da hun satte sig ned ved siden af ham. Han nikkede og smilte stadig. Han ville rigtigt gerne snakke om noget andet, for det var squ lidt deprimerende at gå at snakke om.
"Så skal du begynde i skolen eller vil du hellere bruge din tid på noget andet" spurgte han uden at tage blikket fra hende. Han vendte sig om mod hende og satte et ben på hver side af bænken ogg rykkede lidt tættere på hende. Han smilte stadig til hende.
Han gik selv på skolen, selvom han faktisk helst ville lade være, men det var en ting han havde lovet hans søster. At han fuldendte skolen, og det havde han tænkt sig at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 8:38 pm

Kristen smilte skævt til ham, "jeg satser på skolen" svarede hun så og lo kort. Hun fuldt ham med bliket da han satte sig mod hende, hun smilte igen og kiggede ned på deres sko.
Selv drejede hun sig om mod ham, men dog stadig med bægge ben på den samme side på grund af hendes korte nederdel.
Hun rykkede også liidt tætere på ham og smilte. "går du på skolen? eller vil du hellere bruge din tid på noget andet?" spurgte hun med et smil, hun brugte med vilije den samme sætning som ham.
Hun tænkte lidt over hans udsende, hun kunne virkelig godt lide den. Hun gav sig til at finde alt det hun nu vidste om ham, frem i hendes hukommelse. Hun kiggede så kort ned af sig selv, mon han kunne lide hendes tøj, hun vidste det ikke. Men hans var fantastisk, hun kunne godt lide at drenge var sådan.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





 Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel    Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmm.. troede du arbejdede her :S *Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^
» Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: