Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*

Go down 
ForfatterBesked
Ever
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

IndlægEmne: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn feb 13, 2011 5:51 pm

Sted: I skoven.
Tid: Natten.
Omgivelser: Dyr, træ og andet?
Vejr: Tørrer vejr.
Påklædning: Et par mørke Jeans, en hvis bluse, og et par højhælede korte støvler.

Ever sad i et træ. Hun kunne ikke sove, som hun burde. Hun tænkte på at det snart var 231 år siden hun sidst så sin familie. Det var alt sammen hendes skyld! Hun havde overgivet sig til Diablo! Hun havde opgivet sit liv, og nu var Diablo død, hun havde ingen tilbage... Ingen hun rigtigt kunne tale med, og fortælle det hele. Hun rejste sig, og hoppede over i et andet træ. der stod hun lidt. Hun stod på en gren. Ingen kunne se hende lige der. Hun lyttede lidt og hørte noget. Hun så i retningen af lyden, før hun lod sig falde, og landede lydløst på jorden, som en kat.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://udodelig.forumotion.com/
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn feb 13, 2011 6:13 pm

Edward var som altid udenfor, han sag og stirrede op i himmlen. Han sad ikke hjemme som han måske burde, han sad i skoven. Han fik pludselig øje på Ever, han stivnede og stod helt stille i flere minuter, en tåre trillede ned af hans kind inden han kunne røre sig igen. Han havde som sædvandlig en plan i ærmet, han ville se hendes reaktion og overvejede stille hvordan han kunne logge den mest sjove ud af hende. Et lille skævt smil gled ind over hans ansigt, og han forsvandt efter at have lavede en lud som Ever hvist bed mærke i. Han listede stille om på den anden side af hende, og sprang på hende som et vildt dyr.

Flashback:
Han havde forandret sig så meget siden han var menneske. Han var blevet mere vild af natur eller noget andet, han kende ikke helt grunden, men han var helt sikkert glad for den. Han var meget mere stille den gang men det var forbi nu. Han var både glad og ked over at blive forvandlet, den gode nyhed var at han var blevet stærkere og det elskede han. Men så kom den dårlige jo også, det var at han ikke havde set sin familie siden og at han ikke altid kunne styre sig.

Edward udstødte et grin og smilte da han stille lagde Ever ned, han slap hende dog hurtigt igen da han ikke ville gå glip af noget, han ville se det hele.
Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn feb 13, 2011 6:29 pm

Ever blev mega forskrækket. Hendes reaktion var uventet, selv for hende. Da hun var kommet ned at ligge, undslap en hvæsen hendes læber. Hun kom hurtigt på benene, og snurrede rundt. Hendes hjørne tænder var frem, og hele hendes ellers så smukke ansigt var forvredet i en grimasse. Hun så ikke rigtigt på personen, da hun fik fat i ham, og lagt ham ned. Hun satte sig på hans mave, og forkuserede på ham. Hendes ansigt blev nomalt. Hun stivnede. Med tilbage holdt ånddræt, stirrede hun på ham, og holdte med alle kræfter tårer tilbage. "Ed-Ed-Edward?" Frem stammede hun. Hun sprange op, og hev ham med. Hun rystede på hovedet. *Umuligt!* tænkte hun. Hun så pludselig meget mistænksom på ham. "Det er da dig ikk?" spurgte hun, og begyndte at gå rundt om ham. Da hun igen kunne se han ansigt, løb der tårer ned ad kinderne på hende og et smil sad på hendes læber. "Hvor er jeg glad for at se dig," sagde hun, og kom til at hulke...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn feb 13, 2011 6:49 pm

Edward smilte stille og grinte lidt "gjorde jeg dig forskrækket?" spurgte han så stille, han kiggede på hende og smilte igen da hun kunne genkende ham, "hej" sagde han stille. Han stirrede kort på hende da hun gik rundt om ham, han forstod ikke helt, hun var ikke sikker men lige før? når han skubbede tanken fra sig og fik igen fat på hendes ansigt da hun dukkede op foran ham igen, han kiggede kort uroligt på hende.
Han trak hende ind til sig i et stort knus "det var ikke meningen du skulle græde" sagde han stille´, men et lille smil undslap hans læber. Det var da en reaktion, en stor en af slagsen, han trak hende lidt væk fra sig. "det er godt nok længe siden."

Sorry kort ved det -.-'
Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn feb 13, 2011 7:11 pm

Ever blinkede vildt, for at stoppe de forbandede tårer. "Det er ikke min mening at græde! Jeg troede bare... Jeg troede aldrig jeg skulle se nogen af jer igen..." hulkede hun, og krammede også ham. Hun havde sådan savnet ham. Hun havde savnet dem alle sammen.... Og det ville hun gører i lang tid. Hun trak sig lidt væk, og tørrede tårerne væk. "Hvad er det dog for noget? Jeg er jo blevet til en tudeprinesse," sagde hun, og rystede på hovedet. Hun smilte til ham. "I den grad! hele 230 snart 31 år siden. Jeg fatter det ikke! Du ligner jo dig selv... Bare uden din kone... og Emanuel," sagde hun. Hun havde ikke rigtigt set Edward uden Emanuel... De var jo trods alt Tvilinger (Det står i min Baggrunds historie ^^). "Hvad har du lavet i al den tid?" spurgte hun. Hun ville gerne vide hvad der var blevet af ham, siden sidste gang hun så ham. Hun så noget bag ham... Det var en hjort. Hun rettede opmærksomheden mod ham igen, og smilte sukkersødt til ham, som hun kun gjorde nå hun var nysgerrig, og vidste at nogen stod bag en person. I dette tilfælde fordi en store hjort var på vej mod dem. "Øhm..." sagde hun, og hendes sukkersøde smil blev størrer.

//Det er fint nok ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Lør feb 19, 2011 11:21 am

Må jeg hoppe ind??
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn mar 13, 2011 9:50 pm

Det er privat emne så, helst ikke Owl.

Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Søn mar 13, 2011 10:00 pm

silent
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   Man mar 14, 2011 11:41 am

Okay x.x
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*   

Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1