The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_lcapTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_voting_barTroede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 10:05 pm

Sted ~ Baren
Tid ~ Lidt over midnat
Omgivelser ~ En del mennesker, faktisk
Vejr ~ Stille og roligt dog meget koldt
Påklædning ~ Sin sorte bartrøje og et par mørke bukser
Daniel var som de mange andre weekender på arbejde. Han elskede virkeligt sit job og han havde også brug for pengene. Selvom han bare kunne sælge hans families gamle hus i Spanien og hæve alle de penge han og Tanya arvede efter deres forældre, men han kunne ikke rigtigt få sig selv til det. Familieformuen, som de altid havde kaldt den stod på en bankkonto, til hvis der en gang skulle ske det mirakel at han skulle finde Tanya igen, så kunne de dele dem i mellem sig, men indtil da skulle de stå urørt. Selvom han havde haft hårdt brug for pengene et par gange, havde han ikke rørt nogen af dem, de stod bare og skrabede endnu flere renter sammen.
Daniel havde lidt udskænket et par drinks til et par og stod nu og tørrede baren af. Han var på arbejde samen med 3 andre, da de havde forudset at det ville blive en god og tralv aften. Den var også en af de bedre aftener, men det var ikke noget de nemt kunne have klaret uden ham. Men han klagede ikke, for som sagt elskede han sit job. Han stod lidt i sine egne tanker, han tænkte på Tanya som sædvanlig, der gik ikke en dag uden han tænke på hende. Havde hun ændret sig? Ville hun kunne genkendte ham? Tænkte og savnede hun også ham? Men det spørgsmål han tænkte allermest på var, om hun overhovedet var i live. Han håbede det af hele sit hjerte.

Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 10:16 pm

Tanya gik gennem gaderne i den nye lille by hun var kommet til. Har var fyldt med folk som hende, over alt kunne der lugtes vampyre og andre væsner. Det var helt magisk, og rart. Hun havde et par normale jeans og en sort t-shirt på, under sin korte læder jakke. Det var dejlig at ha' på. Hun havde et par stiletter på. Hendes tur gik mod byens café. Hun havde lokket oplysninger ud om et godt sted at drikke fra en ung fyr. Hun havde brug for noget at tænke på, da det ærlig talt var ret deprimerende at intet rigtig lykkedes. Det eneste der fungerede rigtigt, var hendes måde at styre sig selv på. Hun kunne efterhånden sagtens være steder fyldt med mennesker uden af ha' drukket i nogle dage. Men i aften var hun klar, og havde drukket. Hun åbnede døren til baren og gik ind. Der var helt klart en masse mennesker, og nogle mulige måltider herinde. Men det måtte vente til senere. Hun fik blikke fra et par drenge, hvilket fik et smil til at dukke op på hendes læber. Hun satte kurs mod baren for at få noget at drikke som alle andre herinde. Hun lagde hænderne på disken og skulle til at bruge sin tanke kontrol på en af bartenderne da hun fik øje på hendes lillebror. Hun havde det som om alt luft og alle mennesker omkring hende forsvandt. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun var splittet. Skulle hun forsvinde, eller skulle hun blive? Men hun nåede ikke at bestemme sig før deres blikke mødtes og han havde set hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:19 pm

Daniel var fordybet i sine tanker om Tanya, så han lagde ikke mærke til hende med det samme. Han stod bare stille og tørrede disken af, også selvom han havde gjort det samme sted rent i snart et halv minut og nogle af pigerne der sad ved baren så undrende på ham. Han løsrev sig kort fra sine tanker for at se om der var andre gæster der havde brug for noget, og det var der han så hende. Først så tænkte han ikke rigtigt over det, han smilte bare venligt som om hun var en helt almindelig gæst, men ikke få sekunder efter, så han på hende igen. Kunne det være muligt? Var det virkelig hans søster, som han ikke havde set i hvad? Snart 4 år.
Daniel stod helt lammet og så på hende, han havde efterhånden givet helt op på at finde hende. Han stod et øjeblik bare og så på hende med fugtige øjene. Daniel var overhovedet ikke let til tåre, men ved synet af hans søster kunne han slet ikke lade være med at blive så lykkelig at hans øjene løb i vand. Daniel fik endelig taget sig sammen, og med svimlende ben fik han sig bevæget over til hende. Han gik meget langsomt og usikkert, han kunne slet ikke få sine ben til at lystre rigtigt. "Tanya" var det eneste han kunne få frem da han stod overfor hende, på den anden side af baren. Han så på hende lidt, inden han lagde armene omkring hende og gav hende et stort kram, han kunne slet ikke få sig selv til at give slip på hende, så han blev stående sådan lidt. Han havde overhovedet ikke tænkt på om hun mon ville hade at have ham så tæt på, der måtte trods alt være en grund til at hun ikke havde fundet ham noget før. Men det kunne han slet ikke tænke på nu, han ville bare kramme hans søster.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:34 pm

Tanya så på sin lillebror. Hun kunne tydeligt se og mærke hvor meget det påvirkede ham, og hun kunne derfor ikke bare gå igen. Hun ignorerede et par drenge der prøvede at spille op til noget, og fik dem derved til at opgive hurtigt igen. Hun kunne ikke få øjnene fra ham igen. Det virkede så underligt. Han var blevet så stor siden sidst. Og hun var ikke vokset. Ikke det mindste. Hun lignede sig selv som på den aften for så længe siden. Det måtte være underligt for ham, men også nemt nok. Så kunne han da ikke være i tvivl. Hun havde ikke ledt efter ham, selvom hun nu havde savnet ham. Hun ville ikke udsætte ham for nogen fare. Desuden kunne hun ikke bede om tilgivelse for hvad hun havde gjort. Hun havde faktisk ventet en ret anderledes velkomst. Hun nikkede kort da han sagde hendes navn. Hun lagde armene om ham og smilte en smule rørt over ham. "Daniel.." hviskede hun lavt og næsten drømmende. At stå med ham i armene igen var ikke hvad hun havde forventet. Hun ville helst forsvinde og spare ham for problemer, men hun kunne ikke forlade ham nu. Hun havde savnet ham, og hun ville høre alt om hvad der var sket mens hun ikke havde været i hans liv. Der måtte være sket en masse. Hun trak sine arme til sig og så undersøgende på ham med et smil. "Hvor er du blevet stor.." Hun kunne ikke rigtig finde på andet at sige. Han var vokset så meget, og modnet. Han var blevet en ung mand.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:43 pm

Daniel tænkte ikke rigtigt over at han var på arbejde og at han burde stå bag baren og sælge drinks til nogle af de mennesker, men som han havde tænkt tidligere på aften, var der ikke arbejde nok til 4 bartender. Han ville lade de andre tage over, og så måtte han vel bare holde fyreaften, han kunne i hvert fald ikke få tilbage til arbejdet nu hvor han stod med Tanya. Det ville Zoey helt sikkert også godt forstå.
Da Tanya sagde hans navn kunne han ikke lade være med at smil. Det med bare at høre hendes stemme, var så syrealistisk, at han næsten troede at han drømte. Daniel slap hende igen, så han kunne se ordenligt på hende. "Det er jeg helt sikkert, men du ligner dig selv" sagde han og smilte til hende. Han ville ikke have hende til at forsvinde, for selvom at det var forfærdeligt det hun havde gjort, kunne han ikke bebrejde hende noget. Det var ikke hendes skyld at hun var blevet forvandlet, og det var jo hendes instenkt at dræbe. Han var dog knust over at hans ofre var deres forældre, men han var sikker på at hun var mindst ligeså ked af det. Og nu da deres forældre ikke var der, havde han bare brug for at have sin søster ved sin side. "Hvor har jeg savnet dig! Jeg havde næsten givet helt op, på at nogen siden skulle komme til at se dig igen" sagde han med en bange stemme. For han var nervøs for at hun ville forsvinde igen, og efterlade ham helt alene tilbage. Der var bare sket så meget i hans liv, som han gerne ville fortælle hende om, så mange mennesker hun skulle møde.
//Logger af igen, men vi skrives Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTirs Okt 25, 2011 1:50 pm

Tanya så på Daniel og smilte. Hun kunne ikke fatte hvor stor han var blevet. Han var modnet meget, og lignede virkelig en ung mand nu. Sidst hun havde set ham lignede han bare en stor dreng. Nu så han ud til at være godt på vej til at blive lykkelig. Det var helt underligt. Hun følte stadig enorm skyld over drabet på deres forældre, men synet af den unge glade Daniel gjorde hun ikke kunne lade vær med at smile. Hun så lidt rundt og ville ikke forstyrre ham i arbejdet, men på den anden side kunne hun heller ikke bare gå nu.
Hun lo lidt over hans kommentar om hendes udseende. "ja.. Det gør jeg vel.. Åhr du er blevet så stor!" Hun kunne ikke lade vær med at kramme ham igen, bare for at tjekke han rent faktisk var der. Hun havde drømt om at se ham igen en dag, men hun havde aldrig vidst hvor hun skulle lede, eller hvad hun skulle sig. Det her var meget nemmere end hun havde forestillet sig. Hun så på og smilte lidt til ham.
"Jeg har også savnet dig.. Jeg vil høre alt om dit liv, hvem der er med i det, hvad du laver, hvad der sket, det hele! Men.." Hun lød ivrig men stoppede så og så sig omkring igen. Et par mennesker stod og så på dem, men kiggede væk da de blev opdaget. Hun så så på ham igen. "Jeg forstyrre dig, gør jeg ikke? Vi kan vente til senere, jeg lover jeg nok skal være her" tilbød hun. Hun ville ikke ødelægge hans aften, eller forstyrre ham på arbejde. Hun kunne ikke forlange hans tid. Hun havde drabt deres forældre og var bare forsvundet. Hun kunne ikke forlange eller forvente noget som helst af ham, han skyldte hende intet.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:30 pm

Daniel smilte stort da hun gav ham endnu et kram. Han kunne slet ikke fatte at han faktisk stod og krammede sin søster. Godt nok sin vampyr søster, men når han så på hende var der ikke spor vampyr i hende. Det var bare hans storesøster, som han huskede hende. Ikke nogen forandring der, hvilket lettede ham. For han var bange for at, hvis han en gang ville finde hende i live, at hun ville være drevet af blodtørsten og slet ikke huske ham eller ville have noget med ham at gøre.
Daniel lo kort da hun igen sagde at han var blevet stor, men det eneste han kunne svare til det var at nikke med et stort smil. Da hun spurgte om hun ikke forstyrrede ham rystede han hurtigt på hovedet. "Nej det er helt fint. Der er alligevel ikke arbejde nok til 4 mand, så jeg kan bare tage fri. Min chef er en af mine bedste venner så jeg tror ikke at hun har noget i mod det, i hvert fald ikke hvis jeg fortæller hende grunden" sagde han og smilte til hende. "Og dessuden ville jeg slet ikke kunne koncentere mig nu hvor du er her" sagde han og så på hende. "Vil du virkelig høre alt" lo han og så derefter sig om i rummet. "Skal vi tage hjørnet derover, så kan vi sætte os og få snakket lidt i fred" spurgte han og så igen på hende. Han løftede sin pegefinger, som tegn på at hun skulle vente et øjeblik på ham. Han skyndte sig tilbage til baren og snakkede med en af de andre bartender, han forklarede ham at hans søster var kommet på besøg og han ville holde fri hvis de kunne klare det selv. Daniel undlod at nævne hvor længe siden at de sidst havde set hinanden, for det ville bare rejse flere spørgsmål. Bartenderen nikkede, Daniel takkede og skyndte sig tilbage til Tanya. "Skal vi" spurgte han og nikkede i retningen af bordet.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:44 pm

Tanya så på ham og var et eller andet sted super stolt af at kunne se på ham og vide det var hendes bror. Han virkede simpelthen så fantastisk, som hun havde håbet for ham han ville blive. "Godt. Jeg vil ikke forstyrre jer eller gøre det svært for dig" sagde hun lidt undskyldende. Hun vidste præcis hvordan han havde det. Hun kunne umuligt gå nu hvor hun endelig stod sammen med, stod og snakkede med ham. Hun kunne rent faktisk række ud og mærke ham. De sidste år havde han kun været en tanke og fantasi. Nu var han rigtig, og det var fantastisk. Hun nikkede til ham. "Alt! pinlige øjeblikke, nedture, opture, det hele Daniel" svarede hun og smilte kærligt til ham. Alle hendes familiære følelser for ham var kommet frem igen. Hun kunne huske hvert øjeblik de havde brugt sammen. Hver tåre de havde delt, hver latter, det hele. Hun nikkede igen til hans forslag om hjørnet. Det lød helt fint, hun vidste hvor meget andre folk lyttede, hun kunne trods alt høre deres tanker. Hun så efter ham da han gik hen til hans kollega, der ikke så helt værst ud, for at forklare det. Hun ventede tålmodigt og smilte da han kom tilbage. "Ja selvfølgelig" sagde hun og gik hen og satte sig det sted han havde udpeget. Hun så på ham med et smil og nød hvert øjeblik. "Star med det grundlæggene. Hvor bor du? Hvem er dine venner" sagde hun interesseret. Hun ville så gerne nå at indhente flere års uvished.


//ikke så meget krea. Sorry ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 10:00 pm

Daniel smilet og fulgte med hende over til bordet og satte sig ned overfor hende. Han havde bare så meget han skulle fortælle hende, så mange mennesker han skulle møde og så mange stedet i byen han havde lyst til at tage hende hen. Han ville vise hende alt i denne by, som han nu kaldte for hjem. Han elskede stedet, trods det at den var så meget anderledes end de steder de havde boet med deres forældre. De større byer.
"hmm, jeg bor i en lejlighed, jeg lejer, tæt på her" startede han. "Jeg har først rigtigt fået mine ting på plads, her for et halvt års tid siden. Jeg har bare ikke rigtigt fået tid før da" sagde han og lo lidt ved tanken om at han levede de første par år, med nogle rigtigt kedelig vægge og et par tomme rum. "Jeg går på skolen, også her i byen. En af mine bedste venner, er hende der ejer baren her. Og det var også hende der gav et job her, da jeg manglede penge. Jeg har et par gode venner, som jeg bruger en del tid sammen med. Syrenia og Tessie" startede han. Daniel tog bare de vigtigste ting, han ville gerne gå mere i detaljer, men det ville jo også komme med tiden, og så ville han nødigt kede hende. "Og jeg vil meget gerne hvis du kunne tænke dig at møde min kæreste" sagde han og smilte til hende. "Hun hedder Kristen og bor også her i byen" sagde han og smilte. Han skiftede lidt emne og for han ville også meget gerne høre om hende. " Hvad med dig? Hvad har du lavet? Hvor har du været henne? Har du mødt nogen? Hvem er dine venner?" han havde så mange spørgsmål at han slet ikke vidste hvor han skulle starte.
//Det er helt fint ^^ Men har en lang dag i morgen, så må hellere logge af nu, vi skrives Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeFre Okt 28, 2011 11:28 pm

Tanya så på ham og smilte. Der var en masse hun ville møde, en masse hun ville vide og en masse hun ville se. Hun ville lære alt, og lytte til alt hvad han havde at sige. Han havde sikkert oplevet en masse ting, og en masse spændende som han kunne fortælle om. Det var som om hendes nysgerrighed ikke kunne mættes, ikke de næste par timer i hvert fald, lige som hendes smil bare ikke kunne falme. Det var så fantastisk det hele, hun havde en, lille, familie igen. Det havde hun savnet.
Hun lyttede spændt til det han fortalte hende. Hun havde spørgsmål til det hele, men lod ham lige tale ud først. Det var meningen han skulle fortælle hende det. Hun forestillede sig hans lejlighed. Den var sikkert ikke særlig stor, og hvis han ikke sagde han lige var faldet til ville hun med glæde tilbyde ham at han kunne flytte ind hos hende. Som vampyr havde hun tjent en del penge, på hypnose og sådan, så hun havde plads nok. Men hvis han havde det fint som han havde det, ville hun ikke ødelægge det eller gøre ham i tvivl omkring det. Hun så på ham. Hun ville gerne vide hvordan hans karakterer så ud, de kunne ikke være helt slemme. Hun smilte da han kun nævnte piger. Det var lidt pudsigt. "Hvordan ser din lejlighed ud? Og dine karakterer? Jeg vil elske at møde dine veninder og din kæreste! Ladies man, hva'?" sagde hun drillende. Hendes nysgerrighed var virkelig kommet frem nu. Hun ville høre det hele, gerne flere gange.
Hun så på ham og smilte lidt. "Easy tiger!" lo hun lidt. "Daniel, jeg er langt mere ensom end dig.." hun sig om og tjekkede ingen lyttede rigtigt med. "Jeg har brugt tid på at lære at være sammen med mennesker uden at dræbe. Jeg har ærligt talt ikke levet et liv jeg er stolt af, men jeg har overlevet. Men jeg har været mange steder. Oplevet en masse. Mødt lidt forskellige" fortalte hun lavt og ærligt til ham. Hun ville ikke lyve overfor ham efter så lang tid. Han fortjente sandheden, og det var hun havde været egoistisk. Men den stærkeste overlever. Sådan fungerede vampyr verdenen. Det havde betydet bedrag og mord, men hun havde det godt nok, og skulle bare ind på rette kurs igen. Det kunne ikke være så svært. Hun smilte til hendes bror. Han var så glad. Det var dejligt livsbekræftende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 10:21 am

Daniel fugtede læberne inden han fortsatte med at fortælle. Han havde så meget han gerne ville fortælle hende, men der var bare også så meget han gerne ville høre om fra hendes liv. "Min lejlighed er meget lille, men nok plads til mig, der er et soveværelse, en stue, køkken, bad og en lille gang" remsede han sine rum op. "Jeg kan jo vise den til dig senere i aften, med mindre du har et andet sted du skal være" spurgte han og prøvede at skjule hans rædsel for at hun bare ville forsvinde igen. Han ville ikke miste hende igen, nu hvor hun lige var kommet tilbage til hende. Det håbede han i hvert fald at hun var. Han håbede at hun ville slå sig ned i nærheden og blive i byen sammen med ham, men han kunne jo ikke gøre noget, med mindre hun selv ville. Daniel fortsatte til sine karakter. "Hmm, de er ikke så slemme lige i øjeblikket, men jeg havde en svær periode, hvor mine karakter var helt nede og skrabe bunden" sagde han og bed sig lidt i læben. Han havde virkelgi taget sig sammen hvad skolen ansgik, og nu var der jo hellere ikke så lang tid tilbage af de sidste år, hvilket glædede ham meget.
Daniel smilte lidt over hendes kommentar. "Jeg har bare ikke været alt for heldig med drengen her i byen" sagde han og smilte lidt til hende. Han huskede tydeligt den første dag på skolen hvor han kom op og sloges fordi at der var nogen der havde fundet ud af at hans forældre var døde og de havde sagt alt muligt til ham, og det vill ehan ikke finde sig i. Så han var ikke så populær blandt drengene.
Det gjorde Daniel en smule trist at hun havde været ensom i alle de år, men hvis det var det der skulle til for at hun ville kunne klare sig uden at flyve på alle mulige menneske, var det vil okay. Han glædede sig nu bare over at de kunne være sammen igen. "Hvor har du været henne af? Og hvad er det vildeste du har opblevet?" spurgte han og lyttede spændt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 10:45 am

Tanya så interesseret på ham. Hun ville gerne høre det, vide det. Hun smilte da han tilbød de kunne ta' hjem til ham senere. Hun kunne godt mærke hans frygt for at hun forsvandt igen, så hun skyndte sig at svare. "Det vil jeg meget gerne!" Hun ville gerne se hans lejlighed, og hun ville gerne ha' mulighed for at besøge ham senere, for hun regnede med at blive i byen. Hun havde ingen grund til at rejse nu hvor Daniel var her, og hun skulle jo ikke nå noget. Hun havde masser af tid, så hvorfor ikke nyde det lidt?
Hun nikkede lidt og var glad for han var ærlig overfor hende. Hun var meget overrasket over at han stolede helt på hende selvom han ikke havde set hende i så lang tid. Hun havde slet ikke forventet en glæde og trofasthed han udviste, hun havde mere forventet et masse anklager omkring at hun var rejst og havde dræbt deres forældre. Men på den anden side vidste hun godt at Daniel ikke var den type. Der var ikke noget ondt skabt i ham, så det med han ville fryse hende ude var urealistisk, selvom hun nok fortjente det mere end det her.
"Skal jeg snakke med nogen af de drenge?" sagde hun drillende og smilte uskyldigt. Hun kunne da én ting nu, og det var at beskytte Daniel mod andre. Hun ville give resten af hendes liv til det, hans egen lille personlige vagt, selvom hun ikke ville lade ham vide det. hun kunne ikke lide nogen var onde mod ham, han havde gennemgået nok. Nogle små forkælede drenge skulle ikke gøre det mere svært for ham. Heldigvis havde han da held med pigerne, det var skønt at høre om lidt medgang.
Hun så på ham og smilte. "Jeg har været lidt omkring i Europa. Jeg har ledt efter oplysninger om vampyre gennem tiden, så jeg startede i transylvanien. Det har været fantastisk og sjovt, og jeg har mødt forskellige folk som mig, fået nogle gode kontakter" fortalte hun. Historien var meget længere, flere timers fortælling hvis hun skulle alt det igennem hun havde oplevet. Der var ting han skulle vide,og ting aldrig skulle finde ud af omkring hendes tid som vampyr. Hun ville gerne skåne ham for det værste af det, der var ingen grund til at gøre det til en gyser historie.
Hun så lidt rundt på menneskerne i baren. De havde tydeligtvis mistet interessen for hende og Daniels samtale, så hun følte sig mere tryg ved at spørger ham. "Hvad kender du ellers til af 'væsner' ud over mig? Byen vrimler med dem" Hun havde sænket stemmen en smule. Hun var nødt til at vide hvad han vidste, om han vidste nok. Hendes frygt for der skulle ske ham noget var vokset meget siden hun var kommet herind i aften. Hun ville helst ha' han kunne passe bare lidt på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 9:43 pm

Daniel lyste op i et stort smil, da hun sagde at hun gerne ville se hans lejlighed, for det betød jo at hun ville blive hængende lidt i byne. Nu var det store spørgsmål bare, hvor længe ville hun mon blive. For nu hvor han havde fået hende tilbage havde han overhovedet ikke lyst til at hun skulle rejse videre, så han ville miste hende igen. Men han kunne jo ikke rigtigt tvinge hende til at blive ved ham, for han ville jo ikke fratage hendes frie vilje og tage hende beslutningen. "Så du bliver altså her i byen lidt" spurgte han, stadig med et stort smil på læben.
Daniel lo lidt. Han mærkede et sug i maven da hun tilbød at snakke med de drenge, det mindede ham virkelig om tiden da de begge var menenske. Hun beskyttede ham altid og hvis nogen behandlede ham dårligt forsvarede hun ham altid, og der var ikke rigtigt nogen der ville sige hende i mod. Det havde han altid elsket meget ved hende. Også en af de ting han havde savnet, mens hun var væk. "Nu er jeg jo snart færdig, så mon jeg ikke overlever det sidste stykke tid" sagde han og afslog hendes tilbud.
Nu var det Daniels tur til at lytte til hende. Han ville selv ønske at han bare kunne rejse rundt i verden og se alt hvad der var værd at se. Det havde han også sat for sig at han ville engang når han fik råd til det, men hvor mange havde ikke lige sagt at når de fik tid og råd ville de gøre så mange ting. "Det må have været super spændende" sagde han og betragtede hende kort. Han kunne slet ikke fatte at han sad sammen med sin søter.
Daniel gjorde ligesom Tanya og kiggede rundt for at se om der var nogen der fulgte med i deres samtale, emn det var der ikke rigtigt, så han så tilbage på hende. "Min bedste ven er en heks. Zoey Blackbird, hvis du har nået at høre om hende, da du kom til byen" sagde han. "En af mine andre venner hun er varulv og min ekskæreste er også varulv. Og så ved jeg at der findes hybrider og engle, men jeg ved ikke så meget om dem" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 9:57 pm

Tanya nikke lidt til hans spørgsmål. "Jeg kan da ikke forlade min lillebror igen?" sagde hun med et smil. Hun ville ikke forlade ham nu, hun ville møde hans venner, og hun ville lære hans liv at kende. Der var en masse der skulle spørges om og fortælles. HUn ville starte nu, i aften, og hun ville snakke med ham hver eneste gang han ville og havde brug for hende. HUn ville gøre det hele godt igen.
Hun så på ham og nikkede. "Mmm.. Bare sig til hvis jeg skal hjælpe dig ikke?" sagde hun venligt. Hun ville gerne hjælpe ham hvis hun kunne, men også kun hvis han ville ha' det. Hun forstod godt han ikke ville ha' hans vampyr søster til at hjælpe sig, faktisk forstod hun det rigtig godt. HUn var jo et monster, hun glemte det bare en gang imellem.
Hun nikkede ivrigt. "Det har været fantastisk! Jeg ville ønske du havde været med. Jeg har set og oplevet en masse" sagde hun muntert. HUn fortrængte de dårlige minder, og bragte de gode og spændende frem. Det var også dem han skulle høre om, ikke de drabelige detaljer. Han var for sart.
Hun kunne mærke hende smil falme en smule. "Varulve?" sagde hun lavt. Hun havde set vampyrer blive dræbt af varulve før. Det var forfærdeligt at se på og forfærdeligt at være vidne til. "To? Varulve?" Hun kunne godt høre hun lød lidt sur, men hun var faktisk bare bange. Deres bid var det mest forfærdelige. "Fortæl mig om di.. Fortæl mig om varulvene du kender.. Hvordan er de?" hun lød mere som sig selv og mere nysgerrig nu, knap så sur. Hun lænede sig en smule frem. HUn måtte vide det, det kunne være spørgsmål om liv og død det her. Hendes. Hun pillede en smule rastløs ved hendes ring. Hun var rigtig bange, men viste det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^   Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Troede aldrig at jeg skulle se dig igen - Tanya ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Edward! Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen! *Edward ^^*
» Hyggeaften med søs ~ Tanya
» Et digt!? Hvad skulle det ellers lige være?? Jeg ved det ikke ♥

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: