The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Justin (429)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Anna (418)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_lcapHyggeaften med søs ~ Tanya  I_voting_barHyggeaften med søs ~ Tanya  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hyggeaften med søs ~ Tanya

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 7:14 pm

Sted:: Daniels lejlighed
Tid:: Ved en 6 tiden om aftenen
Vejr:: Køligt og det begynder snart at blive mørkt
Omgivelser:: Ingen andre end Daniel endnu
Påklædning:: Grå træningsbukser og en hvid t-shirt
Daniel havde skrevet til Tanya og spurgt om hun ikke ville kommme hjem til ham. Det havde været længe siden at han havde snakket med hende og han savnede hende virkelig. Det var helt vildt underligt at skulle vænne sig til at hun var tilbage i hans liv. Men det var en omvæltning han var virkelig glad for. Han havde virkelig savnet sin søster i de år de havde været fra hinanden. Hun havde hjulpet ham dengang han ikke vidste om han skulle blive sammen med Kristen eller finde sammen med Tessie igen. Hun vidste at Tessie var ulv, men hun havde ikke lade det stoppe hende for at sige at han skulle gå efter hende, hvis det var hende han ville være sammen med. Og han elskede hende virkelig for det, og så havde han slet ikke fået takket hende for det.
Derfor havde han planlagt hele deres aften sammen, hvis altså hun kom. Han havde lejet nogle dvd'er, købt slik, chips og sodavand og så havde han bestilt pizza. Trods det at han havde kendt til vampyr i meget lang tid, vidste han ikke om de udelukkende drak blod eller om de også kunne nyde andet. Men det skulle være ligesom da de var små og holdte hyggeaften sammen. Daniel havde sat alt frem på bordet foran sig og hentet sin dyne og puder og smidt dem i sofaen så det var helt som han huskede det. Nu ventede han bare på at hun ville komme. Han tjekkede hans mobil, ingen besked fra hende. I hvert fald ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 8:47 pm

Tanya havde fået Daniels besked. Hun havde ikke kunne lade vær med at smile over hendes lillebror. Det var ret typisk ham at skulle ha' noget sat i værk. Hun havde nu også savnet ham, hun havde selv overvejet at besøge ham, men nu var han først. Hun så frem til at lege menneske bare en aften. Hun havde sørget for ikke at mangle blod, så hun kunne spise og drikker normalt. Hun ville nyde det her, hun ville ikke skræmme ham væk. Med vilje havde hun valgt ikke at svare. Det måtte godt være lidt en overraskelse for Daniel at hun rent faktisk kom. Hun havde valgt at tage normale jeans på, flade sko og en løs t-shirt. Hun havde ikke jakke på da hun gik hen til Daniel. Hun var vampyr, kulden bed ikke i hende som i normale mennesker. Der var ikke så mange ude. Hun stoppede foran Daniels dør og bankede på. Hun ville gerne bare gå ind, men det kunne hun ikke. Så hun måtte pænt vente. Hun smilede for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 9:05 pm

Daniel havde rejst sig fra dynen og puderne, der lå på sofaen, for at gå frem og tilbage i rummet. Når han inviterede andre over tog han det ikke så tungt hvis de ikke mødte op. Men det var også mest fordi at de ikke betød så meget for ham som hans egen søster. Han håbede virkelig at hun ville dukke op. Han standsede op ved reolen og så på et billede af hans mor, far, Tanya og ham selv. Det var det sidste billede af dem alle sammen samlet. Han kunne ikke lade være med at smile lidt af synet, meget havde forandret sig siden da.
Daniel blev revet ud af sine tanker da de bankede på døren. Kunne det være hende. Han fik et stort smil på læben og skyndte sig ud til døren. Det var underligt at han var lidt som en lille dreng omkring hende. Alt var bare så ukompliceret og fredeligt. Lidt underligt at tænkte på at hun faktisk var vampyr.
Daniel åbnede døren og åndede lettet op, da han så Tanya så der. "Tanya" Jeg var helt bange for at du ikke kom" sagde han og lagde armene omkring hende i et kram.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeMan Feb 06, 2012 5:08 pm

Tanya så på hende lillebror da han åbnede døren. HUn smilede blidt og varmt til ham. Det var fantastisk at se hvor godt han havde det efter så mange år væk fra ham. Hun havde altid ønsket ham det bedste, og hun var ked af hun ikke havde kunnet være der for ham. Hun håbede bare at kunne være der resten af deres tid sammen. Hun ville ikke kunne bære at skulle såre og svigte ham igen, det vidste hun. Hun var teknemmelig for at han ville se hende.
Hun lagde armene omkring ham i et kram. "Jeg ville ikke kunne holde mig væk når du invitere mig" sagde hun og smilede blidt til ham bagefter. Hun så lidt på hans dør og så på ham. "angående det med at invitere" sagde hun roligt og nikkede mod hans lejlighed. Hun kunne ikke komme ind uden han bød hende velkommen. Det var upraktisk hvis man var vampyr, men hun kunne godt se det var rart for mennesker det var sådan det fungerede. Hun så igen på Daniel med et virkelig stolt blik. Hun var så glad for han havde fundet den rigtige vej i livet.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeTirs Feb 07, 2012 7:03 pm

Daniel kunne ikke lade være, for da de stod i krammet tog han en dyb indåndning for at dufte til hende. Hun duftede som hun plejede. Han vidste at han aldrig ville glemme hendes duft, ja han vidste at han aldrig ville glemme noget ved hende. Da han slap hende og tog et skridt tilbage så hun kunne komme ind sagde hun det med at blive inviteret ind. Han lo lidt. "Ja det havde jeg helt glemt." sagde han og smilte til hende. "Tanya, du er meget velkommen til at komme ind" sagde han og smilte. "Du er den første vampyr jeg har inviteret indenfor, så er det nok at sige" spurgte han og betragtede hende lidt. Det var underligt og dejligt at hun var tilbage i hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 4:00 am

Tanya smilte lidt over ham. Det var rart at føle sig velkommen hos ham, rart at han virkelig ville se hende. Det var langt mere end hun havde turde håbe på. Han havde virkelig taget det hele så flot. Hun så på ham og smilte beroligende til ham. "Det er okay. Jeg forventer ikke du konstant tænker på jeg er vampyr og skal særbehandles" Sagde hun. HUn trådte roligt indenfor og nikkede til ham. "Det er rigeligt. Du behøver bare sige velkommen eller kom ind" forklarede hun roligt til ham. Hun frostod godt det var nyt for ham, og hun ønskede virkelig det ikke var nødvendigt. Men nu havde det jo ikke været hendes eget valg. hun så sig omkring i hans lejlighed. HUn kunne virkelig godt lide det. Det var hyggeligt, og duftede næsten som dengang de var små. Det var sikkert hans duft hun kunne huske. Hun gik lidt rundt. "Her er hyggeligt Daniel.. Men.. Her dufter af ulv?" sagde hun og så over på ham med et drillende smil. Hun kunne næsten selv gætte hvilken ulv der havde været her. Hun ville faktisk gerne hører om ham og Tessie, men ville ikke spørger, for han ville sikkert ikke snakke om det konstant. Hun gik hen til ham igen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hyggeaften med søs ~ Tanya  Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggeaften med søs ~ Tanya    Hyggeaften med søs ~ Tanya  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hyggeaften med søs ~ Tanya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Har brug for dig! - Tanya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: