The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 2 botter

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Vampira (833)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Daniel (796)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Kristen (683)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Gideon (535)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Justin (429)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Anna (418)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Tessie (391)
Har brug for dig! - Tanya I_vote_lcapHar brug for dig! - Tanya I_voting_barHar brug for dig! - Tanya I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Har brug for dig! - Tanya

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 3:13 pm

Sted: Caféen
Tid: Lidt over middag, en lørdag
Omgivelser: Et par menneker og de ansatte
Vejr: Regn og blæst
Påklædning: Sorte bukser og en grå hættetrøje
Daniel havde sat sig på caféen, men inden havde han skrevet til Tanya, hans storesøster. Han havde sendt en besked om at han havde brug for at snakke med hende og at han sad på caféen lidt over middag og så måtte hun komme hvis hun ville hjælpe ham. Han sad lidt i sine egne tanker. Der var sket så meget på næsten ingen tid. Da han havde siddet på baren og snakket med hende havde hans liv virket perfekt, men nu var alt slået i stykker og han var virkelig forvirret. Han havde brug for at snakke med hans søster som de plejede at snakke sammen. Normalt ville han snakke med Zoey om sådan noget her, men lige nu havde han virkelig bare brug for sin søster.
Daniel sad og så ud i luften. Han lignede vidst ikke rigtigt ham selv. Han sædvandlige glade smil var væk, han sad i det mest afslappet tøj han havde og han lignede en der ikke rigtigt havde sovet, hvilket han hellere ikke havde. Hans øjene var trætte og han var begyndt at få rander under øjene. Foran ham stod der en kop varm kaffe, som han ikke havde rørt endnu. Han sad bare stille og håbede på at Tanya ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 3:22 pm

Tanya havde fået en besked fra hende bror der gjorde hende ret bekymret. Hun havde fået at vide han havde brug for at snakke med hende, men han skrev ikke om hvad, hvilket bekymrede hende enormt. Hun havde alligevel ikke haft planer for den dag, så hun tog afsted mod caféen ved middagstid. Hun var nervøs for om der var sket ham noget, og hun vidste ikke hvad der i så fald skulle være sket. Hun havde normale jeans på, og en elegant og let bluse. Hun ville ikke fryse selvom det var koldt, hun var trods alt vampyr. Det var lidt over middag da hun kom ind på caféen. Hun genkendte med det samme hendes lillebrors duft og gik over mod ham. Han lignede slet ikke sig selv, hvilket bare gjorde hende endnu mere bekymret. "Daniel?" sagde hun roligt og varmt inden hun satte sig overfor ham. Det var tydeligt han ikke havde sovet længe. Hun blev mere og mere bekymret for ham. Hun fangede hans blik med sit eget. "Daniel, hvad er der galt?" Hun lød stadig rolig og venlig, det havde han helt sikkert brug for når han så sådan ud. Tankerne kørte rundt i hendes hovede og hun prøvede at gætte hvad der var sket.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 3:29 pm

Daniel så op da Tanya satte sig ned overfor ham. Han åndede lettet op, bare det at hun var i nærheden gjorde ham mere tryg. Faktisk var han blevet bange for at hun var rejst igen. Efter så lang tid væk fra hende kunne han ikke lade være med at blive overrasket hver gang han så hende. "Hej Tanya" sagde han stille og så ned i sin kop kaffen, men så straks tilbage på hende.
"Jag havde bare sådan brug for at snakke med dig. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre" sagde han ulykkeligt og ønskede at Tanya kunne hjælpe ham. han tog en dyb indånding iden han begyndte at forklare. "Du ved jo at jeg er sammen med Kristen, men hun havde kysset med sin bedste ven. Først blev jeg vred og skuffet, men så gik det op for mig at jeg har ikke været meget bedre selv. For jeg har stadig følesler for mig eks, Tessie, og hun har stadig for mig. Jeg har ikke lavet noget med hende, men jeg har sådan en lyst. Jeg ved ikke hvordan jeg skal vælge, for jeg elsker dem begge og ligemeget hvad så ender det med at jeg sårer en af dem. " fortalte han og så på hende. Gud hvor havde han dog savnet hende.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 3:41 pm

Tanya så bekymret på ham. Hun kunne ikke lide at han så smadret ud. Hun rejste sig og gik i stedet om og satte sig ved siden af ham. Hun lagde en trøstende arm om ham. "Jeg skal lige forstå det rigtigt. Kristen har kysset med en anden, og du har følelser for din eks kæreste?" Tanya lod det ligge at Tessie var varulv, den diskussion havde han slet ikke brug for lige nu. "Du elsker dem begge.. Prøv det her: Forstil dig at du ser tre år ud i fremtiden. Hvem af dem kan du bedst forstille dig at være sammen med på det tidspunkt?" Hun snakkede roligt og blødt. Hun ville helst ikke få ham i panik ved at snakke hurtigt og højt. Han havde brug for omsorg, noget han tydeligvis ikke havde fået særlig meget af, hvilket gjorde hende ondt. Men som hun kendte Daniel var det ham der plejede at redde andre, og hjælpe. Hun så på ham og havde det ikke særlig godt med han så så træt og ødelagt ud. Han lignede ikke sig selv, den veloplagte og glade dreng hun vidste han var. Hun var glad for han ville tale med hende om det.

//blev ikke lige så langt ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 3:52 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smil en lille smule da hun lagde armen om ham. Det var dejligt trøstende og det gav ham en følelse af at hun aldrig havde været væk, at det bare var en gangske almindelig dag hjemme i Spanien. Han savnede den tid, hvor tingene ikke var så kompliceret. "Jeg ved det ikke helt. Jeg har altid forstillet mig at jeg ville blive gift og få børn. Kristen troede at hun var gravid, men det viste sig at det var hun ikke. Jeg ved slet ikke om hun ville kunne gennemføre en graviditet uden problemer, for hun er syg, fra de stoffer hun tog. Hun er lige blevet clean, men hvad hvis hun faldet tilbage. Hun arbejde jo på klubben som stripper og jeg kan slet ikke forstille mig at min kone skulle være stripper. Men på den anden side så har Tessie allerede børn og været gift, så det er jo slet ikke sikkert at hun vil gennem det igen" sagde han og så på hende.
//Det er helt fint Smile
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:03 pm

Tanya smilte da han gjorde. Det var dejligt at se noget af ham stadig holdte ved. Hun ville blive siddende sådan her for evigt hvis det var det han havde brug for. Hun nussede ham kort og trøstende på armen for at minde ham om hun aldrig ville være længere væk end at hun kunne trøste ham hvis det var. Hun lyttede til ham mens han talte og nikkede lidt. Hun kunne godt se hans problem. "Som jeg kan høre det er der størst sandsynlighed for at Tessie passer ind i sine drømme.." Hun sagde det en smule mod sin vilje, en varulv i familie ville være farligt for hende. Men det handlede ikke om hende lige nu, det var Daniel. "hvor stor forskel er der på dem? Hvad adskiller dem fra hinanden?" spurgte hun blidt. Det kunne være at han kunne se hvem han ville ha' hvis han opdagede forskellene mellem de to piger. Måske fandt han så ud af hvem han helst ville ha'. Hun ville gøre alt for at hjælpe ham i det her, for det betød tydeligvis rigtig meget for ham.

//tak ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:15 pm

Daniel vidste hvor svært det måtte være for Tanya at sige at Tessie passede bedre ind, for hun var jo varulv. Han så på hende og bed sig lidt i læben. For Tessie og Kristen var to vidst forskellige piger. Tessie var meget ansvarsbevidst og hård. Hun fandt sig ikke i noget fra nogen og så lod hun sig ikke så let gå på af noget, hun lod ikke lade se hendes følelser, men når de var sammen åbnede hun sig op og fortalte om hvordan hun havde det. Men Kristen derimod var mere sårbar og nemmere at såre, i hvert fald så man kunne se det. Hun havde været ude i en gang lort, men hun var på rette vej. Hun var syg og han vidste ikke rigtigt hvad den sygdom ville gøre ved hende, for hun havde tit smerte og opkast.
"De er så forskellige som to mennesker kan være" sagde han. han vidste at Tessie ikke bare var menneske, hun var varulv, men når de var sammen var det som om at de var ganske normale menneske. Sådan plejede det i hvert fald at være før at det med hvem han skulle vælge kom i vejen. "Tessie er selvstændig og stærk. Kristen er mere blød og kærlig. Men Tessie er åben overfor mig og snakker med mig. Kristen er mere sårbar end Tessie." sagde han kort.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:28 pm

Tanya kunne mærke han bekymrede sig om ulve halløjet, og det skulle han ikke. Det måtte hun få ham fortalt. Hun ventede tålmodigt på han svarede og lyttede så interesseret. Hun vidste det her ville ha' været meget nemmere hvis hun havde været sammen med ham, og ikke var rejst rundt i hele Europa først. Hun fulgte så godt med som hun kunne. Hendes vampyr gener gjorde det lidt nemmere at følge med og forstå det hele. Hun nikkede lidt. "Hvem har du mest lyst til at vælge? Hvem bliver du gladest med? Hvem får du det sjovt med? Hvem forstille du dig vil være den rigtige?" Hun snakkede i et rolig tempo, så det blev nemmere at forstå for ham. "Og du skal ikke tænke på den ene er varulv, jeg skal nok klare mig" sagde hun blidt. Hun ville ikke blive et nyt problem for ham, slet ikke. Hun ville være en hjælp. Hun klemte ham blidt ind til sig og smilte varmt. Hun mindede lidt om deres mor uden hun lagde mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:41 pm

Daniel elskede at være så tæt på hende, for det havde været så længe siden. Han havde virkelig savnet sin søster og han var så glad for at hun var tilbage hos ham, han havde ikke tænkt sig at lade hende slippe væk fra ham.
"Jeg har været sammen med Kristen i længest tid, men jeg føler at Tessie og jeg har mere historie sammen. At det er som om at hun skal være en del af mit liv" sagde han tænkende. Han vidste hvilket konsikvenser det havde at vælge mellem dem. Det ville smadre en af dem, måske Kristen mest. For det var som om at Tessie var vant til at blive såret og forladt. "Tess vil jeg tro. Det tog mig kun en nat at forelske mig i hende. Normalt ville jeg bruge flere uger måneder for at lære den anden helt at kende. Men en enkelt nat tog det mig og så var jeg helt væk i hende. Vi snakke om alt mulig, om vores drømme og hvad vi ønskede os mest." sagde han kort.
//Jeg logger af nu, men er glad for du gider at skrive Smile
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:56 pm

Hun så på ham og smilte lidt. Hun var stolt af at han klarede sig så godt, for det gjorde han selvom livet gjorde ondt på ham for tiden. Hun synes faktisk han klarede det fantastisk flot, selvom det var hårdt for ham.
Hun nikkede lidt. "Ville du blive glad sammen med Tessie? Hvis du nu valgte hende, hvordan ser du så din fremtid?" Hun sørgede for at spørge rigeligt ind så han fik tænkt det igennem. Hun ville se ham lykkelig, med en der gjorde ham lykkelig. Hun kunne vældig godt lide Kristen, men hun havde nu ikke forstillet sig hendes lillebror sammen med en som hende. Hun havde intet imod Kristen, hun var sød, men et eller andet sted foretrak hun ulven. Tess kunne kun gøre hende selv noget, og ikke Daniel. Kristen kunne gøre Daniel en masse hvis hun var syg, og stripper. Det var det mest forfærdelige. På den anden side var Kristen utrolig sød at snakke med, så hun kunne godt se hvad han gik og tumlede med. Hun håbede han fandt en løsning på det snart, så han kunne få noget søvn, og kunne smile igen.

//ok, så lidt ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 7:20 pm

Daniel nikkede. "Det tror jeg. Jeg er sikker på at hun vil kunne gøre mig glad" sagde han stille og eftertænktsomt. Han lod sig drømme ind i hans fremtid, hvis han valgte Tessie. "Det eneste jeg kan forstille mig er en fremtid med glæde og lykke" sagde han, det var det eneste han rigtigt kunne få frem, for han var stadig trist over at han skulle såre en af dem.
Daniel smilte til hende. "Tanya jeg er så glad for at du vil hjælpe mig. Det minder mig virkelig om de gode gamle dag, for alt skete" sagde han og sprang hurtigt hen over alt det med deres forældre. Han var bare glad for at hun var tilbage. "Jeg har sådan savnet dig. Og jeg er glad for at du er her for mig" han gav hende et kram, som han ville have gjort da de var små, da hun var større end ham, for det var hun jo ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Tanya
Vampyr
Vampyr
Tanya


Fulde navn : Tanya Night
URL Alder : 22. Ligner en på 18
Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg ved ikke.. Overleve?
Humør : Prøver at tænke lidt på mig selv ^^

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 7:30 pm

Hun så på ham og smilte lidt. "Så.. Du vælger Tessie eller?" Hun var ikke sikker på han havde valgt endnu, men hvis hun havde ville hun være sikker på hun havde forstået det rigtigt. Hun ville så gerne ha' at han var glad og havde det godt, og hvis det var en varulv der skulle gøre det, var det sådan det var.
Hun så på ham og smilte. "Jeg er glad for du lader mig hjælpe. Du har været utrolig venlig overfor mig Daniel, jeg er så stolt af dig" sagde hun og smilte til ham. "Jeg er her altid for dig Daniel. Uanset hvad der sker" sagde hun og krammede ham kærligt ind til sig. Hun var glad for hans store tillid til hende, selvom hun havde dræbt deres forældre. Det havde virkelig været forfærdeligt, specielt for ham der pludselig stod helt alene uden at få valget. Han havde været venligere end hun havde turde håbe på. "Nu vi snakker om de gamle dage, snakker du stadig spansk, eller har du helt glemt det?" spurgte hun nysgerrigt. Hun snakkede det selv tit, hvis hun var alene eller hvis hun blev sur, hvilket så ikke skete så tit. Hun synes det var ret vigtigt han ikke glemte det sprog.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 7:37 pm

Jeg bliver nok nødt til at snakke med Kristen og Tessie først, men jeg tror jeg er ved at nærme mig min beslutning" sagde Daniel og smilte til hende. Det havde været dejligt at have sin søster tilbage, virkelig som det plejede at være. Daniel kunne slet ikke lade være med at smil da hun sagde alle de dejlige ting til hende. Han havde sådan savnet at høre disse ting, for det var virkelig ikke noget man hørte hver dag. "Tak Tanya, det betyder virkelig meget for mig. Og jeg er så glad for at du er her sammen med mig. Og at du kan klare dig i blandt mennesker, det er utroligt flot" sagde han og smilte.
Daniel nikkede. "Selvfølgelig gør jeg da det. Jeg kan da ikke sådan glemme mit modersprog" lo han og smilte igen til hende. "Qué acerca de TI, todavía puede hablar el idioma? (HVad med dig, kan du stadig snakke sproget) " spurgte han hende glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har brug for dig! - Tanya Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for dig! - Tanya   Har brug for dig! - Tanya I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har brug for dig! - Tanya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hyggeaften med søs ~ Tanya
» Jeg har brug for dig! - Tay<3
» Brug for noget hjælp!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: