The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_voting_barSidste år! (Zoey)  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sidste år! (Zoey)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:59 pm

Zoey kiggede advarende tilbage over skulderen.
"Undskyld," sagde hun, blidt til læren. Hun snuppede noget papir på vej der ned. Læren så det. Hun kiggede op før han sagde noget.
"Til at tage notater," sagde hun, og trak på skulderne.
"Du ved jeg plejer at gøre det." hun satte sig langsomt ved siden af Daniel. Det gik op for hende at hun havde glemt sin taske. Hun slog hånden mod hovedet, og rakte hånden på.
"Zoey?" spurgte han.. Hun sukkede.
"Jeg skal lige hente mine bøger," sagde hun, og rejste sig. Hun var ude af døren før læren kunne sige hende imod. Hun forsvandt efter at have lukket døren. Hun dukkede op ved sit skab. Hun tog sin taske, og forsvandt igen. Dukkede op foran døren. Hun åbnede den, og vidste at det var gået overdrevet stærkt. Læren kiggede overrasket på hende.
"Jeg løb," sagde hun bare. Hun satte sig, og tag en blyant frem. Hun skrev hurtigt på et stykke papir: Unskyld jeg skal nok forklare det... Jeg lover det! Hun skubbede papiret hen til ham, og så på ham med et blik der sagde mere end tusinde ord. Hun kunne græde, for hun ville ikke kunne forklare det uden at afsløre sig selv... Eller Charlie for den skyld.. Han var varulv... Sammen med alle de andre..

//Ja jeg gøre Very Happy Og det gøre du også Wink
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:10 pm

Daniel flyttede hånden da Zoey kom ind i lokalet og satte sig ved siden af ham. Han så på hende da hun rakte hånden op og da hun smuttede ud af klassen. Derefter så han op mod læreren og han begyndte at snakke om et eller andet han slet ikke forstod og han gjorde sig ikke umage med at følge med. Han så overrasket mod døren da Zoey kom ind. Hun havde ikke nogen taske eller bøger med sig før, så hvordan kunen hun nå at hente sine bøger så hurtigt. Hmm, skabende lå vidste ikke så langt væk tænkte han bare.
Daniel så på hendes skrift da hun skrev en besked til hende.
Han tog en blyandt og lod som om at han også bare tog noter og svarede på hende lille besked.
I det næste frikvarter. Og du skal fortælle hele sandheden!
Han skubbede papiret over mod hende og slog blikket ned i den bog han havde foran sig. Læreren snakkede, men han hørte overhovedet ikke efter og ventede bare på at timen skulle slutte. Han vidste ikke hvornår det næste frikvater var, men håbede at det var snart. Eller også kunne de bare pjække resten af dagen. Det stemte han klart for.
Han så rundt i klassen, alle så ud til at fulge med og skrev åbenbart noter ned. Han rystede opgivende på hovedet og så på uret.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:31 pm

Zoey tog bogen op, og slog op, så lignede det hun fulgte med. Hun så ned papiret. Hendes hånd rystede da hun skrev svaret ned: Det kan jeg ikke! Det... Hun gik i stå. Hun måtte ikke sige noget... Hvis nogen fortalte det videre kunne det blive værst for hende... Det er for farligt! Skrev hun som afslutning. Hun skubbede diskret papiret hen til ham. Hun kiggede op... læren skrev noget ned. Hun fangede kun lige det spørgsmål der blev stilet, da hendes navn blev sagt.
"Hvad? Nåh ja spørgsmålet... Øhm... Jeg... ved det ikke," sagde hun, og kiggede ned... Læren så på hende med et blik der var overrasket.
"Det har jeg aldrig hørt fra dig før... Du plejer altid at sidde og kunne alle svarene uden af," sagde han. Hun kiggede op...
"Jeg har ikke lavet det.... Jeg har haft for travlt... Jeg kan altså ikke alt," sagde hun, og sukkede. Hun kiggede ned. *Jeg er lige blivet taget med hænderne i småkagekassen!* Tænkte hun... Hun plejede at være den klogeste af dem alle.. Hun fik altid 12 taller, og fik altid ros af lærene... Der aldrig noget dårligt... Hun kunne mærke skuffelsen i lærens blik. Hun sukkede.
"Undskyld... Jeg laver det til imorgen," sagde hun, opgivende... Læren nikkede og spurgte en anden.... Ingen kunne svaret...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:41 pm

Daniel forstod ikke rigtigt noget af det de snakkede om, men det virkede til at der ikke var rigtigt nogen der forstod det selvom de prøvede. Han havde allerede givet op.
Han begyndte at tromme fingerne mod bordet og vippe lidt med benet. Læreren bemærkede det og vendte sit blik mod ham. "Du mp være ny" sagde han og kiggede ned på nogle papir. "velkommen til Daniel Night" sagde læreren. "Siden du virker så raskløs er det måske fordi du kender svaret" spurgte han og lagde provokerende hovedet på skrå. Daniel skar ansigt over det læreren havde sagt og at han havde præssenteret ham for hele klassen og han kunne mærke hele klassens blikke på sig.
Han hadede at få sådan en slags opmærksomhed. "Nææ" sagde han kort og håbede at lærern ville opgive at få mere ud af ham. Læreren sendte ham et surt blik, men spurgte en anden.
Daniel så på det stykke papir der var mellem Zoey og ham selv. Har det noget med v.m.p.r at gøre skrev han og håbede at hun kunne tyde det, for hvis hun kendte til dem ville hun nemt kunne se at der stod vampyr, men hvis hun ikke gjorde ville hun sikkert ikke rigtigt forstå det, for hvem ville spørge om sådan noget. Og hvis hun ikke kendte til dem, havde han ikke afsløret noget.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:58 pm

Zoey kiggede på ham, efter hun havde læst det. Hun fandt hurtigt ud af hvad der stod. Hendes blik der chokkeret. Han kendte til dem... Men hvordan? Hvem kunne? Hun havde ikke... Men hvem kunne... Hun fik det næsten dårligt, over at vide, at han bare på den hemmelighed... Hun syntes det var svært nok selv at bære på den og sin egen. Hun lyttede hurtigt efter hvad læren sagde... Hun skulle jo virke som om hun fulgte med. Hun kiggede op på læren. Hun rakte hånden op.
"Zoey?" spurgte han.
"Hvad mener du med det? Jeg forstod det ikke helt," sagde hun, og lænte sig tilbage. Hun skulle lige sluge det. Hun så lærens store smil, da hun spurgte. Hun gættede på at det var fordi hun virkede mere som sig selv... Og dog! Hun kiggede ud i luften, og lyttede ikke rigtigt efter. Da læren stoppede og så på hende, sagde hun: "Okay nu forstår jeg det bedre." Hun sagde det nok mere som til det der kørte rundt i hovedet på hende, end til det han havde sagt. Hun så igen på papiret. Hun svarede hurtigt, den sædvanlige hurtigthed som hvis hun tog notater. Hun skrev: Det kender dem.... Men nej... Det er noget helt andet... hun overvejede om hun skulle sige lidt nu... Altså skrive det som havde gjort eller ikke... Hun syntes det var relevant nok. Det er noget med HKEKKSKE Hvis man kiggede godt efter og fjendede tre af K'erne kunne man godt regne ud at der stod HEKSE...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:12 pm

Daniel havde siddet med hovedet vendt en smule om mod Zoey, men ikke helt, for det skulle jo ligne at selv han fulgte med. Han så på hende ud af øjenkrogen og studerede hver en lille bevægelse og da hun havde læst det vidste han at hun kendte til dem.
Han undrede sig først over om hun kunne være en, men havde havde ikke opdaget et eneste tegn på det, og så havde hun vidst ikke nogen af de der sollysringe på, i hvert fald ikke lige hvad han havde lagt mærke til.
Daniel så forvirret op, da læreren spurgte Zoey om noget, den dybe stemme havde revet ham ud af sine spekulationer og han havde ingen idé om hvad der havde forgået omkring ham det sidste stykke tid.
Han så på læreren mens Zoey skrev på papiret og han trommede igen med fingerne indtil hun skubbede papiret over til ham. Han stoppede omgående da han havde læst teksten. Først forstod han det ikke, men efter at have læst det et par gange vidste han hvad der skulle stå.
var hun en heks. Han kom i tanke om pigen, Bonnie, han havde mødt dagen før. Hun havde fortalt ham at der også fandtes hekse. Han havde helt glemt det, for det tog noget tid at vænne sig til. Derfor havde han ikke regnet det ud med det samme.
Selvfølgelig. Der var svaret, hun var en heks. Han sendte hende et smil, som tegn på at han forstod.
Læreren stod lige pludselig foran deres bord og rømede sig. "Forstryrrer jeg jer" spurgte han med en anelse vrede i stemme. Daniel kiggede op på ham og dikret lagde han bogen over på papiret. "ja, for timen er slut nu og vi skal videre" sagde han og rejste sig op, og i det samme sekundt ringede klokken og Daniel greb sine bøger og gik hen mod døren, han vendte sig om og så på Zoey. Han håbede ikke at han havde skaffet hende i problemer, det virkede til at hun var en af de kloge elever.

//Wow kreativitet Wink Men jeg bliver nødt til at logge nu x)
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:30 pm

Zoey så at han forstod. Hun kiggede frem, og så læren. Hun gav et halv kvalt skrig fra sig, og fløj tilbage, over stolen, og under bordet bagved. Hun havde aldrig reageret så hurtigt før. Hun rystede volsomt. Hun blev så forskrækket. Det gjorde læren også. Han halv løb forbi bordet, og satte sig på hug foran hende.
"Du forskrækkede mig!" sagde hun, og hørte klokken. Hun kravlede under stolene, hvor der sad nogen. Hun rejste sig op hun børstede sit tøj. Så gik hun målrettet hen til sine bøger, og lagde dem hurtigt i tasken. så¨gik hun hen til Daniel. Hun rystede stadig. Hun smilte roligt til ham, og tog fat i hans håndled. Hun trak ham hurtigt ud af klasseværelset.
"Undskyld mit anfald lige før. men han forskrækkede mig..." sagde hun, og lænte sig op af den nærmeste mur. Hun gled ned på gulvet... Hun rystede stadig volsomt. Hun trak benene ind til sig, og lagde armene om dem. Hun lagde hovedet på knæerne, for lige at sunde sig over det. hun trak vejret stille og roligt igen og igen, indtil hun havde fået styre på sig selv. Hun kiggede på Daniel.
"Du kender til dem!" sagde hun. Det var ikke et spørgsmål... mere en konstatering. Hun vidste det jo allerede... Hun sukkede og lagde hagen på knæerne....

//Vi skrives Wink Jeg er faktisk også vildt kreativ Very Happy Yay det er længe siden ;D
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:38 pm

Daniel så overrasket på hende da hun faldt bagover. Han var dog lettet over at hun ikke var kommet til skade, det så det i hvert fald ikke ud til og så havde læreren også helt glemt ham.
Han fulgte efter hende da hun tog hans håndled og trak ham efter sig. Han så på hende da hun satte sig ned på gulvet og han satte sin taske og jakke fra sig på gulvet, eller rettere han gav bare slip på det, så det lænede på gulvet med et brag og brød stilheden der havde lagt sig om dem, efter gangene var blevet tomme igen.
Han satte ryggen mod muren og lod sig glide ned af muren til han sad på gulvet ved siden af hende. Han lagde trøstende en arm om hende og ventede på at hun var faldet lidt til ro.
"Det var noget af et chok du fik der" sagde han og smilte svagt til hende. Han trak armen til sig, men inden han havde hevet den helt til sig skubbede han en tot af hende hår om bag øret. "Er der andre der kan høre os her" spurgte han og så sig hurtigt omkring, han ville gerne spørge hende ud om hekse, men det kunne ikke lade sig gøre hvis nogen hørte dem.

//Jeg skriver ikke så hurtigt da jeg har slået mig arm Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:54 pm

Zoey mærkede godt at han satte ved siden af hende. Hun nikkede.
"Jeg har aldrig reageret så hurtigt før," sagde hun, og sukkede. Hun blev værre og værre til at styrre sig selv... Hvis det blev ved ville alle snart vide hvad hun var. Hun rystede på hovedet.
"Væggene har øre," sagde hun, i et forsøg på at lette stemningen lidt. Hun kiggede rundt.
"Skolen er et dårligt sted... Det eneste sikre sted er steder der ikke er mange der kommer.... Men der kan vi ikke komme hen... Kun hvis vi pjækker," sagde hun, og sukkede igen. Hun pjækkede aldrig... Hun havde kun gjort det en gang, fordi hun skamte sig, over noget hun havde gjort overfor sin søster... Kysset Justin som hævn. Hun lagde hagen på knæerne... Men Bonnie havde jo fået hævn... Hun og John havde næsten dræbt hende, hvis ikke Justin havde 'redet' hende. Hun smed den erindring ud af hovedet...
"Vil du virkelig gerne vide mere om mig?" spurgte hun så... Det var jo faktisk hende der var heksen... Så det måtte jo være sig selv hun talte om...

//Din stakkel.. Hvad har du dog lavet? Jeg skriver hellere ikke så hurtigt.... Er ret langsom på tasterne...//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:02 pm

"det gik i hvert fald hurtigt, det må man sige" sagde han og sagde det så det lød som om han roste hende. Det gjorde han faktisk også, for det måtte da være godt at kunne reagere hurtigt, men selvføligelig ikke alt for smart inde midt i et klasselokale. Men han smilte bare.
Han så på en dreng der gik fordi dem, han lignede en der havde samme tanker som ham selv, at pjække reste af dagen.
"Og du har ikke lyst til at pjække" spurgte han, for hvis hun virkelig ikke havde lyst til at pjække kunne de vel godt vente til efter skole, selvom det var noget han ikke gad.
"hvilke steder har du da i tankerne" spurgte han og smilte sit skæve smil. Han så faktisk frem til at hun fortalte noget mere om hende selv og hekse. Han vidste ingenting om dem, udover at de ikke var ligesom i filmene.

//Det blev nu ikke så langt, men okay Wink Skulle løfte en dreng på ca 3 år og det var åbenbart for meget for min arm Neutral
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:18 pm

Zoey smilte.
"Det er ikke noget jeg plejer... Alting er bare begyndt at gå så hurtigt for mig... Alle mine reaktioner sker, før jeg tænker over det... Nogen gange fortryder jeg aldrig gange ikke..." Hun sukkede. Hun smilte til ham.
"I denne tid er der intet bedre end at pjække," sagde hun, og lo lidt... Hun kørte en hånd igennem sit gyldne hår. Bagefter tog hun fat i sin halskæde... Det var en halskæde alle i hendes familie havde. Selve kæde var lavet af sølv, og så var der vedhænget. I vedhænget hang en smuk blå ædelsten. Hun trak på skulderne.
"Søen... Mit kontor på caféen , der har ingen adgang, på nær mig og Matt.... Skoven... hjemme hos mig... Retter oppe på mit værelse... Eller måske endda kirkegården... Den nye self... Den gamle er så uhyggelig," sagde hun, og gøs... Hun Smilte til ham.. Han ville åbenbart gerne vide mere...

//Av... Det må have gjort ondt Neutral
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 9:27 am

"Hvordan kan det være" spurgte han hende, men han forventede ikke rigtigt et svar, for hvis hun kendte grunden ville hun da nok prøve at finde en løsning til det.
"Jeg ville nu mere sige, der er ikke noget bedre end at pjække" sagde han med et stort barnligt smil. At slippe for flere kedelige timer, var som at være i himlen for ham. Han tænkte mulighederne igennem. "Ville det ikke være bedst at enten tage hjem til dig eller ind på dit kontor på caféen." spurgte han lidt smilende. "For der kan da godt være nogle mennesker ude at gå i skoven og ved søen, og nogle der besøger døde familie medlemmer på kirkegården, eller hvad" spurgte han smilende.
Han rejste sig op og strakte sig kort. Han havde ikke rigtigt sovet i nat og han var derfor meget træt, men det var der ikke noget at gøre ved. Han ville meget gerne vide mere, så det nyttede ikke noget at han gik hjem og smed sig på sofaen. Og desuden, var Zoey virkelig sød og meget nem at snakke med. Så han havde ikke lyst til at sige farvel lige nu.

//Jep :/
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 10:25 am

Zoey rejste sig op. Hun havde et lille smil på læberne.
"Jeg gætter på at det er fordi jeg ikke har helt styre på mig selv... Det sjove af det hele, er at jeg tror jeg har mistet min generthed..." sagde hun, og kiggede på ham. Det var rigtigt nok. Hun kunne finde på næsten hvad som helst, som hun ikke kunne før hun opdagede hvad hun var, pågrund af hendes generthed...
"Det kunne jeg godt forstille mig," sagde hun, og lo blidt til ham. Hun sukkede blidt, og tænkte lidt.
"Matt er sikkert på arbejde nu... men han ved alt... og min forældre er hjemme, men jeg kan låse døren..." Hun snakkede til sig selv.
"Men der er sikkert travlhed på caféen... så måske skulle vi tage hjem til mig," sagde hun, til sidst... Hun kiggede på ham... Det skulle være ham der bestemte. Hun nikkede..
"Jeg menneskerne er overalt... Men det er vi også," sagde hun, og hentyde til det overnaturlige... Hun var selv en del af dem. Hun smilte til ham, og så han var lidt træt.
"Hvor meget har du sovet? Det se ikke ud som meget..." sagde hun, og lagde blidt en hånd under hans hage....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 1:22 pm

Daniel smilte venligt til hende. det var en god forklaring, han kunne slet ikke forstille sig Zoey genert, for hun havde været imødekommende og sød, når ja og så ejede hun en café. Så meget genert kunne hun da ikke være.
"Det er mig ligemeget, vi kan godt tage hjem til dig" sagde han og smilte sit skæve smil. Han kunne godt tænke sig at se hvordan hun havde indrettet hendes værelse. Det måtte være ret sejt eftersom hun var heks, eller var det bare ganske almindelig for vidste hendes forældre noget. "Dine forældre" begyndte han og smilte stadig. "kender de til noget af det her" afsluttede han og slog kort ud med armene som det skulle indringe hele byen og dens overnatulige væsner.
Daniel rømede sig. "Faktisk har jeg ikke rigtigt kunne sove her de første par dag. Så jeg har vel sovet et par timer i løbet af de sidste 4 dage" sagde han og trak på skulderne som om det var ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 2:06 pm

Zoey smilte.
"Okay så gøre vi det... Men mit værelse er lidt rodet..." sagde hun, og rænkede næsen lidt. Hun rystede på hovedet. De aner intet... Hvilket er svært at holde hemmeligt engang i mellem... I sær hvis jeg bliver vred," sagde hun, sukkede. Hun rystede på hovedet.
"Søde ven, du skal altså få sovet! Ellers tvinger jeg dig til at sove," Sagde hun, og lo blidt. Hun lod hånden falde ned...
"Nåh kom, inden nogen finder ud af hvad vi har gang i," sagde hun, og tog hurtigt hans ting, og lidt efter hans hånd. Hun havde ret. Der var mange der ville gøre alt få at vide hvad de har gang i. Hun begyndte at går mod døren. Hun slap hans hånd og kiggede rundt om hjørnet. Der var ikke nogen... Godt.. En tanke slog hende... Hvorfor gå?
"Er klar på at forsvinde i det blå luft?" spurgte hun, og smilte til ham. Hun kunne jo godt, så hvorfor ikke?
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:50 pm

"Det gør ikke noget, jeg er en dreng." sagde han og lo. "Jeg har ikke det mindste i mod lidt rod" han smilte stort til hende og lo lavt.
Han var glad for at det ikke var ham der skulle holde på sådan en stor hemmelighed, overfor sine forældre. For det virkede til at det betød en stort del af hende liv. Man kunne jo nærmest sige at hun levede et dobbeltliv.
Daniel smilte og nikkede. "jeg prøver, men hvordan har du tænkt dig at tvinge mig" spurgte han drillende, når ja hun var en heks hun kunne sikkert mange seje tricks. Han fulgte efter hende uden et ord. Han var helt vild klar. At pjække for skolen for at tage hjem til Zoey og høre en masse om hekse, fordi hun selv var en. Det kunne kun gå for langsomt.
Han standsede op da hun gjorde og så på hende med et undskyldende blik. "Jamen jeg er bare et menneske, jeg er overhovedet ikke magisk eller noget. Hvordan skulle jeg kunne følge efter dig" spurgte han da det gik op for ham at hun ville bruge nogle af sine krafter.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 7:35 pm

Zoey lo... Det var jo rigtigt nok. Han var en dreng, og de havde måske ikke noget imod det. Hun lo lidt over hans spørgsmål.
"Du aner ikke hvad jeg er i stand til, hvis jeg har lyst," sagde hun, med et stort smil. Hun kunne gøre en masse ting, som ingen menneske ville kunne forstille sig i sin vildeste fantasi. Hun rystede på hovedet over ham. Hun løftede hånden og lagde den mod hans kind. Hun gav hans kind et lille dask.
"Er du hjemme? Jeg kan ligesom gøre det... Eller tror du ikke på mig?" Hun gad ikke vente op han svarede. Hun kiggede rundt. Der var ingen. Hun greb hans hånd, og de forsvandt. De dukkede op ved siden af hendes gamle bil. Som altid gav det et sjovt sug af magi. Hun havde aldrig prøvet det med nogen... Men overraskene nok, føltes magien stærkere. Hun smilte til ham, og gik hen til bildøren.
"Så er den ikke længere... Forresten... Har du en bil med?" spurgte hun, og låste bil døren op. Nøglene drillede. Hun trak nøglen ud og gav døren et blidt klap.
"Kom nu min pige," hviskede hun stille. Hendes far havde haft bilen før hende, og havde så døbt det viola... Hvilket hun altid syntes var sjovt. Hun satte nøglen i igen, og denne gang låste den op som den skulle...

//Zoey's bil: Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Twilight%20Bella%27s%20truck%20on%20set_thumb
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 7:49 pm

Daniel lo svagt og rystede smilende på hovedet. "Så du tror du kan stræmme mig" sagde han og smilede stort til hende. "Jeg er stærke end dig" sagde han drillende, velvidend at hun sikkert ville kunne tæve ham. For det første fordi han ikke slog på piger, og for det andet fordi hun var heks, det sagde alt.
"Kan du virkelig" mere nåede han ikke at sige før at hun havde taget hans hånd og de lige pludselig stod et eller andet sted, han ikke havde været før, men han gik ud fra at det var hendes bil de stod ved siden af. "gør det" afsluttede han sin sætning og følte sig helt rundt på gulvet. Men det var ikke noget dårligt for den følelse det havde givet ham, var fantastisk. Han måtte virkelig tage sig sammen for ikke at le højt.
Han rystede på hovedet med et stort smil. "nej, jeg bor ikke så langt fra skolen, så jeg valgte at gå i dag" sagde han og følelsen var der stadig.
"det var for vildt" sagde han og lød virkelig som en drengerøv der lige havde fået lov til at køre i den vildelste bil.

//Er blevet sat til at rydde op, så må hellere komme i gang :/
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:13 pm

Zoey nikkede.
"Det er du! Især hvis du kilder mig!" sagde hun, og slog hænderne for munden. hun var sindsygt kilden, overalt... Næsten... Hun lo kærligt til ham, over han færdig gjorde sætningen lidt efter. *Hvor kært* Tænkte hun, men smed hurtigt tanken væk. Hun nikkede.
"Okay jamen, så tager vi viola hjem," sagde hun, og klappede på bilen. En latter undslap hendes læber, over hans komentar... Men han havde jo ret. Det var vildt... for ham. Hun var jo vantil det.
"Vi skal gøre det igen... Hvis min mor ikke har fået slæbt min far med ud og handle," sagde hun, og klukkede lidt for sig selv. Det kunne være dejligt, for så kunne hun parker omme bagved... Men ellers kunne hun også parker den i skoven, som hun ofte gjorde. Hun satte sig, og strakte sig hen over passasersædet, for at låse døren op. Det klarede hun nemt og smidigt. Hun lænte sig tilbage. Hun satte nøglen i, og bedte til at den ville starte lødløst.
"Jeg beder dig.. please," sagde hun, i et blidt tonefald, som om bilen havde følelser. Hun startede den, og den startede i første omgang. Hun smilte lettet...

//Okay Smile Det skal jo også ordnes Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:57 pm

"Det skal jeg huske" svarede Daniel og smilte et lusket og skummelt smil. Nu vidste han hvad han skulle gøre hvis hun havde brug for at blive opdaget lidt Wink
Han skulle bare kildre hende. Daniel kunne ikke lade være med at syntes at det var lidt sødt. Han satte sig ind på sædet ved siden af Zoey og smilte stort til hende. "Du er for sej" sagde han og begyndte at le. "Jeg mener alle de ting du kan. Det er ubeksriveligt, det er.. Wow" sagde han og var helt oppe at køre over det. Hvor var livet dog fedt, at der fandtes mennekser som Zoey. Ikke bare de ting hun kunne men også hendes personlighed. Hun var sød, sjov og god at snakke med.


//Internettet forsvandt lige pludselig, så det tog lidt tid at svare Wink Jeg må hellere logge af inden det forsvinder igen Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:42 pm

Zoey smilte, og bed sig i læben.
"Det er det eneste jeg ikke kan klare... Det er vildt hvor kilden er..." sagde hun, og rystede på hovedet... Zoey kiggede på Daniel...
"Tak..." sagde hun, og lo lidt... Det var der aldrig nogen der havde sagt. Hun rystede lidt på hovedet, og lo lidt videre. Hun bakkede bilen ud, og kørte væk. De skulle væk inden det ringede ind. Hun kiggede sig i bagspejlet et par gange. Hun kiggede hurtigt på Daniel og smilte, før hun vendte blikket mod vejen. De kørte lidt i stilhed...
"Syntes du virkeligt det var så sejt?" spurgte hun, og kastede et hurtigt blik på ham. Hun syntes ikke selv det var noget... Jo i starten... Men så fandt hun ud af faren ved det. De kørte videre. Hun sænkede farten, da de nærmede sig hendes families hus. Bilen var der... *Satans!* Tænkte hun, og sukkede dybt. Hun kørte ind af en vej, man ikke så før det var forsent pågrund af et stort gammelt træ... Zoey kendte vejen, så hun vidste hvor den var. Hun kørte videre ind i skoven, og parkerede.
"Herfra skal vi gå," sagde hun, og spændte selen op. Hun hoppede hurtigt ud...
"Der er ikke så langt," sagde hun, og smilte....

//Okay Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Sidste år! (Zoey)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sidste år! (Zoey)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Min sidste bøn!
» Kom så det sidste stykke :) - For alle!
» Mit liv... (Zoey's Historie...)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: