The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Vampira (833)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Daniel (796)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Kristen (683)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Gideon (535)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Justin (429)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Anna (418)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Tessie (391)
and who would you be //Zoey// I_vote_lcapand who would you be //Zoey// I_voting_barand who would you be //Zoey// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 and who would you be //Zoey//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 4:56 pm

Tid 22:30.
Sted Mystic Bar.
Omgivelser en masse halvfulde teenagere.
Vejr det er mørkt uden for, månen står højt og det er små køligt.
Påklædning en sort habit

han stod ved Gideon's side og gav ham det sidste medicin, de sidste par dage havde været lidt hektiske, efter hans tilskadekomst, virkede han sløv og slet ikke som sig selv, han nægtede at flyve, blev faktisk kun i sengen, med høj feber og det hele. et suk forlod hans læber og han rettede på sin jakke, lod sig selv et sekund vise sine følelser ud, en ting han aldrig normalt gjorde, han havde altid et neutralt udtryk i ansigtet, så ud til faktisk ikke gide at være nogen steder, men det var jo ikke sådan han rigtig havde det, han var bekymret for Gideon ogville bare have ham rask hurtigt.
på vej ned og ud, mødte han Isobel, instruerede hende i hvordan hun skulle passe på ham, til han nu engang vendte tilbage...for ja i dag havde han virkelig brug for en aften ude, for første gang havde han spurt om en fri aften og det plejede han ellers ikke. han var skam vel med det ene våben efter det andet, men på grund af hans baggrund vidste han præcis hvor det hele skulle gemmes væk, så det unge ikke fandt dem.
han tog bilen og var hurtigt henne ved denne bar, en bar som han havde ørt godt om, så hvad man kunne kalde et følelsesløst udtryk, begav han sig mod baren, i døren, fandt han hurtigt ud af at dette sted måske var et sted de unge holdte af være. med et udtryk der kunne ligne noget fra en voksen, gik han ind af, så rundt på alle, før han til sidst satte sig op i baren
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 5:33 pm

En ung pige sad ved baren. Hendes humør var festligt, da hun måske havde fået lidt mere at drikke end hun normalt gjorde når hun gik i byen. Hun sad med en øl, der var halvtom, og kiggede rundt. Hendes tøj var idag en stropløs lang hvid kjole og et par høje hvide stilletter. På barstolens ryg hang en lang sort frakke, der på afstand så ret tynd ud. Hendes hår var sat op i en knold med et par krøllede totter hængende ned ved siden af ansigtet. Pigens navn var Zoey.
Zoey kendte inden omkring hende, kun bartenderne. Alligevel smilede hun og var parat til at snakke med den første det bød sin tålmodighed. Normalt kunne alle lide hende og alle vidste hvem hun var, men så havde hun drunket sig selv i arbejde og rejst en del, så nu vidste igen hvem hun var. Ingen anede at hun som 16 årig havde været med til at starte grillen op og at hun ejede stedet her. Ingen andre end dem der arbejde der.
Zoey vippede lidt med glasset og så mod døren. Personen der var trådt ind vækkede hende interesse. Hvorfor vidste hun ikke selv. Hendes blik gled over hans ansigt. Han var ikke menneske. Det var der et eller andet der fortalte hende, men hun kunne ikke rigtigt sætte finger på hvad han var. Da han nærmede sig blev hun mere og mere nysgerrig. Hun kiggede hurtigt ned, da han satte sig ned. Hun kunne ikke længere overbeglo ham, da han nu sad ved siden af hende. Hun behovede hun at rør ham for at vide hvad han var. Hun bed sig tænktsom i læben og ligende en der overhovedet ikke bemærkede hvad der skete omkring hende. Hun drejede fraværende glasset i hænderne, mens hendes øjne var vendt mod glasset indhold.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 5:42 pm

han kiggede følelseskoldt på tjeneren "noget stærkt og meget tørt" sagde han og ved førte ord afslørede han sig t have en blød stemme, der dog var hård og uden nogen følelser, men der var også noget brittisk over den blandet med noget Australsk, hvilket til sammen gav en flot stemme.
pigen ved siden af ham, var så småt ved at gå ham på nerverne at stirre på folk på den måde det vidste ikke særlig meget pli og da slet ikke manere, men heldigvis stoppede hun da han havde sat sig. da han fik sin drink nikkede han som et tak og tog en tår af den, kort vendte han sine øjne mod hende og lod sine egne brune, næsten sorte øjne møde hendes "Ma'am de burde ikke drikke så meget" sagde han og blev overrasket over sig selv, ved den blide udtale, det var næsten som en bror eller en ven, men selvfølgelig sådan var han ikke, han var langt fra som en bror eller en ven, ikke med det job han havde...eller det han gjorde

//sprry det blev så kort Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 6:03 pm

Zoey blinkede da der blev snakket til hende. Hun vendte sig om mod ham og så på ham med hovedet på skrå. Kort efter kiggede hun på sit halvtomme glas. "Det.." Hendes stemme var sløv og det var tydeligt at høre at hun var beruset. Hun måtte kæmpe for at kunne tænke klart. "Det ved jeg godt.. Men... Det er bare så rart og... Alle mine problemer er bare pist væk," sagde hun langsomt, hvorefter en lille latter flød over hende læber. Latteren var blød og klokkeklar. Det var ofte noget andre smilede af. Hun satte glasset op til læberne og tog en slurk. Da hun stillede sit glas igen så på ham. Hun vidste pludseligt ikke hvad hun skulle sige. Hendes nysgerrighed trak alligevel i hende. "Jeg hedder Zoey," sagde hun og rakte ham hånden.

//Det er okay Smile Mit er heller ikke så langt.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 6:09 pm

han rynkede brynet og nikkede kort og da hun havde taget sin slurk fjernede han hurtigt hendes glas "nu tror jeg de har drukket nok, men hvis de har så mange problemer har de så overvejede at snakke med deres venner" spurte han og så på hende uden at vise at være den mindste smule påvirket af hendes grin, dog trak det ganske svagt i hans mundvige, men det var så hurtigt væk igen at det måske slet ikke havde været der. han hævede øjenbrynet og et svagt glimt af morskab vidste sig i hans mørke øjne, men som det mikroskobiske smil, forsvandt morskaben hurtigt og blev afstatet med alvor. han trykkede hendes hånd og nikkede kort "en fornøjelser ma'am, jeg hedder James" sagde han kort, eller faktisk hed han Anthony, men han var vant til at Gideon kaldte ham James
// hehe Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 7:07 pm

Zoey kiggede på ham, da han fjernede hendes glas. "Hvad laver du?!" spurgte hun, hvorefter hun fnøs. "Venner? Dem snakker jeg aldrig med. Må jeg få mit glas? Jeg har missionen at drikke mig selv i brædderne," sagde hun med et lidt sødt smil. Hun bemærkede hans lille smil, men gjorde ikke udtryk for at have set det.
En sitren gik gennem hendes krop og et svagt gisp gled over hendes læber. Hun havde set hvad han var. Hun mumlede svagt et eller andet og sendte ham et venligt og lidt varmt smil. Selv i beruset tilstand var hun en varm person. "Også en fornøjelse at møde dig." Noget slog hende. "Du er så formel.. Hvorfor?" Hun lagde hovedet på skrå og så oprigtigt interesset ud. Hun havde fundet ud af så meget at han var Kitsuni. Hun fortalte ham det dog ikke.
Hun bed sig lidt i læben og så rundt. "Hey!" kaldte hun på en af bartenderne. Hun smilede til ham. Hun sendte James et sideblik og sukkede. "Kunne du give mig en cola..? Og skriv den så listen?" Hendes stemme virkede helt normal og venlig. Det kostede hende anstrengelse for at tungen ikke skulle slå knuder. Vendte så igen mod James.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 7:17 pm

han rystede på hoved "Ma'am, det må jeg stærkt fraråde dem, de skal ikke drikke dem i brædderne, jeg kender to, to finne eksempler på hvorfor man ikke skal drikke så meget" sagde han køligt og fnyste, hvorfor ville hun dog drikke så meget, hun kunne ende op som brødrende, med en stemme så hæs og ødelagt på grund af sprutten.
han hævede øjenbrynet da hun gispede, forstod hende ikke helt så meget, men sagde dog intet til det "fordi ma'am, det er mit job, jeg arbejder som hvad man kan kalde en tjener, også er pli og manerer nødvendige" okay, at være tjener var lidt af hans arbejde, hans arbejde var i det hele at beskytte Gideon og sidste gang der skete noget var han tvunget til at true Gideons bror.
da hun bestilte en cola rynkede han brynet, men nikkede i sdste ende "stadig ikke godt, men bedre end sprutten" sagde han og tog selv en tår af sin egen drink, som måtte være ti gange værre end den hun havde kastet i halsen
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 8:32 pm

Zoey så undrende på han. "Hvorfor? Det er rart at lade alkoholen bruse i kroppen. Det er befriende," smilede hun. "Hvem er det så om jeg må spørge?" Hun kneb øjnene svagt sammen. Hun lænede selv tilbage på stolen med et suk.
Hun blinkede kort og smilede til ham. "Dit job? Er du tjener!? Hvilket sammentræf. Jeg er servetrice," sagde hun med et lidt stort smil. "Slapper du aldrig af og ligger manerende på hylden?" Hun satte sig ret op og så nysgerrigt på ham. "Eller det er måske ikke noget man gør i din familie?" Hun lød mere forsigtig som om hun godt vidste at hun bevægede sig ud på dybt vand. Hun var vantil at gør det, da det faktisk var noget hun gjorde ret tit, men hun vænnede sig aldrig til persons reaktioner på det.
Hun nikkede lidt. "Hvis du ville mene det var godt, skulle det så være kaffe?" Spurgte hun lidt stille. Hun smilede til bartenderen da han gav hende en cola. Hun sig i læben og kiggede ned i den. Hun huskede da hun havde været yngre var hun kommet hjem i fuld tilstand. Hendes mor havde laver hende en kop kaffe og bedt hende drikke det. Hun smilede lidt ved tanken, selvom det kun var et svagt minde.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 8:51 pm

han sukkede og lagde hoved tilbage "ja det synes de nu, men hvad med om tyve år, de er stadig ung, min chef og hans bror, de har drukket hele deres liv og se på dem nu, min chef er et vrag, ligger lige nu skadet i sengen, fordi hans bror brækkede hans vi...kom til at stikke ham ned" sagde han og tømte sit glas.
han rystede på hoved og talte næsten til ti i hoved "deres arbejde, kommer slet ikke i nærheden af mit, jeg fungere ligesom en slags bodyguard" forklarede han og bestilte igen en ny drik. da hun spurte ind til hans familie snerpede han læberne sammen og rynkede brynet af hende "for mig er manerer vigtige, og nej jeg som de så smuk udtrykker det ma'am, slapper ikke af, hvis man slapper af er man død" hvislede han og tog imod sin drink "plus jeg har aldrig kendt min familie" sagde han og tog en tår af sin drink, hvad han husker var at han vågnede op en kold aften som 16-årig, uden nogen minder om hvem han var og hvad han lavede på en kold vej i London, men han huskede dog få ting, han vidste hvad han var og at han vidst kom fra Sidney, han var vel blevet tævet så meget at han intet huskede...men det var også der han begyndte sin kariere inde for FBI og senere hen reddede Gideons liv, hvor han begyndte at arbejde for ham
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 7:58 am

Zoey lyttede tavs til det han fortalte. Hun smilede trist til ham. "Det gør mig ondt, James. Men det jeg laver idag er kun for en enkelt dags slapper. Jeg har bare brug for at for at få livet lidt væk, og alkohol er et glimrende rusmiddel til at klare ærterne," sagde hun stille. Hun tog en lille slurk af colaen og så ned i glasset.
Zoey nikkede lidt. "Nå, sådan. Så det er en vigtig person du beskytter?" Spurgte hun interesseret. Hun var måske lidt påtrængende engang i mellem og denne gang slog det hende. "Undskyld.. Hvis du ikke må svare så er det fint." Hendes stemme var ved at klare op og det samme med hendes tanker.
Hun smilede til ham. "Sødt. Du kan roligt slappe af sammen med mig. Selvom jeg ser lille ud er der gemt en masse herinde. Noget der er stærkt nok til at holde dig i skak." En lille klar latter brød hende alvorlige facade, da hun opdagede at hun var ved at fortælle en fremmed mand hvad hun var. Hun bed sig i læben og sukkede stille. Hendes blik blev trist ved det sidste han sagde. Hun havde ikke mistet sine forældre men sine søskende og sin bedstemor. Hendes søskende var begge vampyre og efter som at hun var en heks, måtte hun egenligt ikke have kontakt med dem, for de skade mennesker, og det var dem hun skulle beskytte. Hendes bedstemor havde været den eneste heks udover Zoey selv. Hun havde været en af dem hun holdte mest af. Nu var hun alene. "Det må være hårdt ikke at vide det. Har du ikke prøvet at finde dem? Måske savner de dig helt vildt meget." Hun bed sig i læben og så rundt, for ligesom lige at klare hovedet.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 10:04 am

han rynkede brynet og så på hende "tal med en de stoler på ma'am, det er bedre" pointerede han og sukkede, det var ligesom at snakke med Miss Porter og hendes stoffer det første år, ja hun villle også bare tage dem for at slappe af, men i sidste ende ville man sgu blive afhængig af tingene.
han trak på skulderne "han er en kunstner, jeg hjalp engang for 8 år siden, han har et par problemer med sin lidt for sindssyge bror" sagde han og vidste godt selv at han havde fortalt noget, men det var ikke engang det halve af hvad der rigtigt skete, for ja de to de kunne næsten flå hovederne af hinanden og nej det skulle forstås bogstaveligt.
han trak på skulderne "hvis de slapper af er de død, før de ved af det kunne der være en vampyr der havde bidt dem i halsen lille tryllepige" sagde han med et skuldertræk, han følte næsten at han ville trække sit våben bare for at understrge sin pointe fuldt ud.
han rystede på hoved "jeg husker intet om dem, jeg husker bare at jeg vågnede op i en gade, det var i England, jeg havde kun en bluse på og jeg huskede knap nok mit navn" hviskede han og måske i tre mili sekunder kunne man se smerte i hans næsten sorte øjne, men som før fik han styr på sig selv og det forsvandte
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 12:05 pm

Zoey fnøs. "Nogen jeg stoler på. Man kan ikke stole på andre end sig selv." Hun lagde det ene ben over det andet. Hun så på sit glas og løftede det langsomt. "Kender du ikke den følelse?" Hendes blik blev fjernt. "Kender du ikke det at man ikke føler at man kan stole på nogen? Som om de fortæller alt hvad man til dem bag ens ryg.." Hun satte glasset mod læberne og tog stort slurk. Hun lukkede kort øjnene og sukkede, da hun satte glasset tilbage på bardisken.
Zoey nikkede lidt. "Kunstner? Det lyder spændende." Hun sendte ham et lille smil. Ved hans fortsættelse tænkte hun kort på sin søster. Hun så ned i bordet. "Sindsyg? Hvordan sindsyg?" Hun vendte atter blikket mod ham. Glimtet af den evige glæde var ikke så tydeligt længere.
Et lille fnis flød over hendes læber. "Skulle det bekymre mig? Vampyre er ikke skræmmende. De er magtsyge. De vil eje hele verden, men de tænker aldrig på at hvis de overtager verden, finder menneskene bare en måde få dem ned med nakken . For måske er de uviden men de er ikke altid dumme," mumlede hun kun lige så højt nok at hun vidste han kunne høre det. Hun kiggede på ham og smilede lidt.
Hun lyttede stille. Hvordan kunne han holde det ud? Uden at bemærke det selv lagde hun en hånd på hans arm. "Det må være hårdt ikke at kunne huske særligt meget. Jeg kan ikke forstille mig hvor ubærligt det er." Hun rystede bedrøvet på hovedet. Hun havde altid være meget medfølende.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:04 pm

han nikkede kort "det gør jeg, jeg stoler heller ikke på andre end mig selv, men jeg har også tre liv på mine skuldre, nogle jeg virkelig skal passe på, plus nogle andre, så jeg har ikke tid til at brokke mig, men de er ung ma'am, de har masser af tid foran dem, ødelæg ikke deres liv på grund af mangel på tillid" sagde han kort og tømte igen sit glas før han skubbede det væk og lagde armene over kors.
han sukkede og så på hende "det kan jeg ikke sige, jeg ved kun at jeg altid ender op med at holde et våben mod ham, fordi han har gjort skade mod min chef" sagde han og trak på skulderne, han stirrede ind i spejlet og hvad der kunne ligne ren afslapning var faktisk overvågning, af ren erfaring, holdte han altid et vågen øje i hvert hjørne, ved alle der befandt sig i rummet.
han så koldt på hende og trak på skulderne "jo vidst har de ret ma'am, men man skal ikke skue hunden mod hårene, alt kan være andet end det ser ud til og man skal bare være god til at se det før det er for sent" sagde han stille. da hun igen snakkede o hans fortid sukkede han som om han snakkede med en uviden teenager, men hans næsten sorte øjne mistede alt liv da hun rørte han og han trak sin hånd til sig "man lære at leve med det, jeg fik hurtigt en ny familie og sådan er det bare" sagde han og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





and who would you be //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: and who would you be //Zoey//   and who would you be //Zoey// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
and who would you be //Zoey//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Does she love me or not..? ~Zoey
» Mit liv... (Zoey's Historie...)
» Good 2 see u ~ Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: