The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sidste år! (Zoey)  I_vote_lcapSidste år! (Zoey)  I_voting_barSidste år! (Zoey)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sidste år! (Zoey)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 2:18 pm

S: Skolen
Tid: omkring første time
Vejr: Varmt og solen skinner
Omgivelser: Elever, lærer og hvem der ellers er på en skole

Daniels mørke hår var sat op som sædvanligt, i en pjusket frisurer der var holdt fast af en smule voks. Hans bukser var mørke og passede perfekt til hans slidte sorte converse. Han havde en hvid T-shirt der havde en rund udskæring ved halsen, og rundt om halsen kunne man se en sølvhalskæde uden vedhæng. Han havde en sort jakke i hånden og en sort skuldertaske over skulderen.
Han var på vej i skole, hans første dag på gymnasiet og han glædede sig ikke ligefrem. Han var 3. g’er og ventede bare på at skoleåret skulle slutte så han kunne komme videre i livet.
Han nærmede sig skolen, han var gået, da han ikke boede langt derfra, og han kunne allerede se nogle af de første elever gå ind i den store bygning som åbenbart var skolen. Han skulle ind på kontoret for at hente nogle papir. Han stod udenfor kontorets dør og åbnede den langsomt. Han gik hen til damen der sad ved bordet og oplyste sit navn. Han fik udleveret nogle papir, som han hurtigt skrev under på og endnu en gang rakte hun ham nogle papir. Det var et skema og et kort over skolen. Han skyndte sig ud fra kontoret, men blev stående udenfor den lukkede dør. Fedt, han havde fritime i den første time. Hvad skulle han så bruge en hel time på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 2:40 pm

P: hvid lang ærmetbluse, et par mørke jeans, et på sorte tennisko, og en lang lysebrun jakke.
________________________________________

Zoey lukkede døren til sin bil, da hun hørte klokken ringe.... Hun sukkede roligt. Som sædvandlig havde hun fritime, i den første time. Hun smil, og gik ind. Hun kiggede ned ad gangen da hun kom ind. Den var næsten tom. Hun sukkede dybt. Godt... Hun var glad for at hun var kommet lidt senere, for drengene var stadig efter hende. Hun gik hurtigt hen til sit skab, og åbnede det. Hun lagde sin taske derind, tog sin jakke af, og lukkede det igen. Da Hun lukkede skabslågen, stod Charlie der. De andre drenge var der ikke.... endnu.
"Zoey... Du kommer forsent. Vi var jo et regnskab at gøre...." Zoey løb hurtigt væk, imens han talte. Hun var ved at løb ind i en dreng.. Han måtte være ny.
"Undskyld," sagde hun, og løb videre. Hun kiggede tilbage. Charlie var efter hende. Hun kiggede frem, og løb direkte ind i to af de andre drenge der var med. De greb fat i hende.
"Slip mig, i fladpander!" sagde hun, højt og sparkede dem over skindebenet. De gav ikke slip. Hun kiggede over på drengen.
"HJÆLP MIG EN ELLER ANDEN!" Råbte hun, og prøvede at vride sig fri.
"SLIP MIG SÅ!" Hun gad det ikke!

//Undskyld tiden... Lyset i skærmen er gået i stykker så jeg kan ikke rigtigt se hvad jeg skriver Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 2:50 pm

Daniel læste sit skeam iggennem og stønnede opgivende over at han skulle have engelsk i næste time. Han ville hellere have noget som idræt eller, faktisk så var idræt det eneste fag han godt kunne lide. men det var der vel ikke noget at gøre ved, tænkt han.
Da han skulle til at ligge papirerne ned i taske løb en pige ind i ham og han tabte både taske og jakken. Han så efter pigen og blev ret så overrasket over at der var en dreng efter hende. Men ikke nær så overrasket som da han så at der var to andre drenge der havde grebet fat i hende.
Daniel blev ret så vred, Daniel var ikke ligefrem en af guds bedste børn, som man sage i gammel dage, men han kunne ikke fordrage drenge der gjorde piger ondt.
Han pustede sig op, og man kunne tydeligt se hans musuløse brystkasse, under t-shirten. Hans overarme var spændt og han nærmede sig drengene.
"Hørte I ikke hvad hun sagde" spurgte han vredt og så rasende på dem. "Slip hende så" sagde han med en kold stemme.
Han nærmede sig drengen, klar til at slå fra sig.

//Det gør ikke noget Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:02 pm

Zoey ramte rigtigt, på dem begge. De knækkede sammen, og slap hende. Hun løb om bag Drengen der snakkede. Hun ville sikkert få det tilbage. Nu var det anden gang slap væk. Hun sukkede.
"Kom... De er ikke det være," sagde hun, hurtigt før der kom slås kamp. Så ville der sikkert være en eller anden der kom til at bløde, også ville hun ligge på gulvet, totalt bevist løst. Hun kiggede surt på Charlie.. Han skulle bare ødelæge det hele. Hun samlede hurtigt, de ting drengen havde tabt op. Hun kiggede på ham.
"Kom... Ellers vil jeg ikke vide hvad der sker," sagde hun..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:13 pm

Daniel så stadig vredt på drengene der havde grebet fat i pigen. Han hørte godt at hun talte til ham, men når han først var blevet vred var det svært for ham at falde til ro.
Men efter et stykke tid, vendte han sig modvilligt om mod pigen og gik i hendes retninge. Det var længe siden han havde gået væk fra et slagsmål. Han bed tænderne sammen for ikke at vendte om mod dem igen.
han gik hen til pigen og tog sine ting ud af grebet på hende, og mumlede tak. Han begyndte at gå ned af gangen. Han gik ud fra at pigen ville følge efter ham hvis hun ville noget, og derfor gik han ikke alt for hurtigt.
han vendte sig ikke om, men lyttede bare til stilheden der havde lagt sig omkring ham. Han drejede af ned af en anden gang og satte sig ned på gulvet lænet op ad muren. Han smed sin taske og sin jakke ved siden af sig og lo panden hvile på sine knæ.
Han sukkede en enkelt gang. Han havde lovet ikke at rode sig ud i problemer, og hvis det ikke havde været for pigen havde han aldrig kunne holde det løfte, så han skyldte hende egentlig en tjeneste. Og han ville finde pigen igen, hvis hun ikke kom til ham, men lige nu magtede han ikke rigtigt andet end at blive siddende i den stilling.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:30 pm

Zoey mumled så lidt, og sukkede. Hun gik væk, for ellers ville de sikkert gribe hende igen. Hun skyldte ham tak.... Hun tøvede lidt... skulle hun fulgte efter ham. Han nåede væk før hende fik bestemt sig... Hun gik i den retning han var gået. Hun fik øje på ham. Hun satte sig ved siden af ham.
"Du må undskyld jeg blandede dig ind i det," sagde hun, stille. Hun kiggede på ham.
"Men tak for hjælpen." Hun smilte til ham.
"Er du okay?" spurgte hun...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:35 pm

Daniel havde været så fordybet i sine egne tanker at han ikke havde hørt hende komme. Men da hun sage noget gav det et sæt i ham og han løftede hovedet og så på hende.
"Åhh, det er dig" sagde han og sendte hende et lille svagt smil. "Det er helt i orden, men hvad der ikke er i orden, er hvad de gjorde mod dig" sagde han og så på hende. "Jeg har det fint" svarede han med en svag stemme og så lidt frem for sig, men et nogle få sekunder fandt hans blik vej til hende.
"Hvad ville de dig?" Spurgte han og rynkede undrende på panden. "jeg er forresten Daniel Night" sagde han og smilte svagt til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:55 pm

Zoey sukkede, og lagde hovedet tilbage.
"Jeg har måske være lidt provokerene som jeg engang imellem er, når jeg er sur," sagde hun, og lukkede øjnene. Hun åbnede øjnene, og kiggede på med et lille smil.
"Det er jeg glad for at vide.... Jeg er Zoey... Zoey Black Bird," sagde hun, og smilte igen et lille smil. Hun sukkede og, lagde hovedet tilbage mod muren. Hun ville ønske hun kunne starte forfra....

//ingen kreativitet... Sorry//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:58 pm

Daniel smilte svagt og lagde også hovedet tilbage mod muren, men havde drejet hovedet så han så på hende.
"men jeg må sige at du havde slet ikek brug for mig hjælp" sagde han og smilte lidt overrasket til hende. "Du klarede dig hetl uden" mumlede han og lo kort og lavt.
"er du 1,2 eller 3. g'er" spurgte han da han ikke helt kunne bedømme hendes alder. han ville gerne vide om han havde nogen timere i løbet af dagen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:21 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Du tager fejl. Uden dig, ville jeg ikke være kommet væk... Så havde de bare været efter mig igen," sagde hun, og smilte. Hun var sikker på at de ville have fanget hende... Hun hade dem... Det værste var at Charlie havde været hendes bedste ven, i mange år.. Men nu var han en hun helst ikke ville se. Hun kiggede ned.
"Jeg skulle gå i 2. G. Men efter som jeg er kommet et år tidligere i skole kom går jeg i 3. G," sagde hun, og trak på skuldern.
"Hvad går du i?" spurgte hun, og lagde hovedet let på skrå,,,
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:36 pm

Daniel smilte lettet over at han ike var helt spild.
Han smilte svagt og fugtede læberne med tungespidsen. Han nikkede og smilte igen. "Jeg går også i 3. g" sagde han og så ned på sin taske som lå ved siden af han. Han hev sin taske hen til sig for at finde et skema frem. Han læste igen hvad han havde i næsten time og så så på Zoey.
"jeg har engelsk i næste time, hvad med dig" spurgte han rynkede på panden. Trods det at de var på samme årgang var det ikke sikkert at de havde samme linje. Men han håbede, det ville være dejligt bare at kende en.

// Bliver nødt til at logge nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 5:00 pm

Zoey smilte.
"Hvor sjovt, så har vi måske timer sammen," sagde hun smilende. Hendes smil bredte sig på hendes læber.
"Engelsk sagde du.. Det skal jeg også have... derefter skal jeg have Fransk," sagde hun, og smilte. Hun kunne huske hele sit skema uden af fordi hun havd haft næsten de samme timer sidste år... Så det var ikke så svært...
"Glæder du dig til skoleafslutningen?" spurgte hun, ud af det blå...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:01 pm

Daniel smilte sit skæve smil. "Så kan vi fulges til time" spurgte han, men formulerede det som en konstatering. Han var glad for at i det mindste at kende en der gik på skolen.
Så kunne det da umuligt gå helt galt. For han var ikke så god i større forsamlinger og nogen gange virkede det som om han helt meldte sig ud af fællesskabet og fik ikke rigtigt nogen venner, og var bare ham den mystiske fyr, der ikke gad skolen.
Daniel nikkede og spærrede øjene op. "meget, det er ikke med min gode vilje at jeg går i skole, men det var et løfte jeg aflagde om at gøre det færdig" sagde han og så ned på sine hænder.
"Gør du da ikke også det?"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:56 pm

//Sorry tiden skulle spise Smile //

Zoey nikkede.
"Det kan vi da godt," sagde hun, med et smil. Hun lyttede til det han sagde. Hun nikkede.
"Jo, jeg glæder mig skam færdig ... Så har jeg mere tid til at være på den cafe jeg ejer sammen med en kammerat her i byen. Vi Har travlt og.... Skolen er lidt i vejen fortiden..." sagde hun, og sukkede. Hun lagde hovedet tilbage mod muren igen....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:02 pm

Daniel så på hende, mens hans hovede også stadig hvilede mod muren. "Ejer du en café" spurgte han overrasket. "Hold da op, du mp da have talent for det så, du er jo så ung" sagde han selvom han ikke kendte hendes alder, så vidste han at hun var lidt yngre end ham selv. Hun var jo kommet 1 år for tidligt i skole.
"så må du kende mange folk her i byen" sagde han og smilte svagt. "Du kender så vel ikke en der søger en bartenter eller noget i den stil" spurgte han. Han var ikke god til mange ting, aldrig den bedste til noget og gik ikke op i så meget, men at fest og blande drinks det kunne han da.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:38 pm

Zoey nikkede.
"Jep den eneste der er i byen," sagde hun, med et stort smil. Hun havde ejet den i et år, da Matt ikke kunne eje den selv pågrund af penge mangel. Hun trak på skulderne.
"Som 14 årig var jeg bartenter... Og ja idag er jeg 16 og ejer en café... Hvis man kan kalde det talent, så ja," sagde hun.
"Jeg kender da en masse i byen... Men en der søger en bartenter... Nej desværre... Jeg ved kun at vi søge medarbejder.... Hvilket er svært at finde, for det kan være et hårdt job til tider, og man skal kunne klare flere ting på engang, og ikke mindst, kunne mande sig op overfor en fuld... Og det kan være farligt... Jeg er blevet slået bevistløs engang... Det var første dag på jobet... Min kammerat Matt var der ikke til at hjælpe mig, og lille mig stillede sig altså på foran en to meter høje, stiv tømmer... ikke særlig smart fandt jeg ud af," sagde hun, og skar en grimasse...

//Sorry tiden.... igen.. :/ //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:49 pm

Daniel smilte lidt muntert. "Ehm, nu må du ikke tro at jeg bare vil udnytte dig eller noget, men hvis i mangler folk og jeg mangler job, så tænkte jeg på om vi måske kunne hjælpe hinanden" spurgte han forsigtigt. Han ville ikke have at hun troede at hun skyldte ham noget og derfor blev nødt til at give ham et job.
Han skar ansigt samtigt med hende. Han kunne slet ikke forstille sig lille tynde hende foran en sikkert pænt stiv mand. Han ville helt ikke tænke på det. Han ville nemt kunne klare en fuld mand. Han havde været bartender før, så han var vant til det og fik en gang i mellem et par sjove grin ud af det, med mindre de var i den gruppe der blev voldig når de blev fulde. Selv var han lidt en blandig, og det kom an på hvilket humør han var i da han begyndte at drikke.
Han smilte svagt til hende.

//Logger af nu og smutter i seng Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 12:11 am

//Okay Smile //

Zoey smilte til ham...
"Hmm.. Jo hvorfor ikke... Vi kunne godt bruge en så dig, til alt det grove," sagde hun drillende.
"Ej det var bare for sjov. Jo Det kunne da være kanont at du blev ansat... Jeg tror også Matt er med på idéen... Jeg skal self. lige have det vendt med ham, men det er hurtigt gjort... Jeg for altid ret," sagde hun, med et smøret smil. Hun var jo 'enebarn'. Hun havde godt nok en Bror og en søster. Men Bonnie måtte ikke vise sig for deres mor og far, fordi hun for det første var vampyr, og for det andet, troede de hun var død. John var aldrig hjemme, fordi han også vi vampyr... Hvilket gjorde det svært for ham at være hjemme... Hun havde faktisk en meget unomal familie. John og Bonnie var vampyrer. Hende mor og far Susan og Stefan var mennesker. Og hendes bedstemor og hende var hekse... Mere unomalt kunne det ikke være... Hun smilte Daniel
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:49 am

Daniel var lettet over at hun ikke følte sig presset til at give ham et job. Og han ville med glæde arbejde for hende og hendes ven Matt. Og så havde han hårdt brug for pengene. Han havde fået en stor arv efter sine forældre, men de var sat ind på en konto som han først kunne få åbent når han fyldt 21, åndsvagt.
"Tak, det er virkelig sødt af dig. Og selvfølgelig skal du lige snakke med ham Matt om det" sagde han. Han fandt et stykke papir og en blyandt frem og skrev sit nummer ned på det og rakte det til hende. "her, så kan du jo bare ringe når du har fundet ud af noget" sagde han og smilte sit skæve, charmerende smil.

//Det blev ikke så langt ;(
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 4:29 pm

Zoey nikkede.
"Så lidt... Og Tak... Tak fordi du vil," sagde hun, og smilte med sit lille søde smil. Hun brugte det altid når hun var taknemlig. Hun tog sedlen og smilte.
"Det skal jeg nok... Jeg ved at du for det.. Fo rjeg har altid det sidste ord," sagde hun, og lo lidt. Hendes latter var som hendes sangstemme. Smuk. Hun lo ikke så tit så der var ikke mange der hørte den. Hun smilte til ham...

//Du må også undskyld at mit ikke er ret langt :S //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 7:03 pm

Daniel var lykkelig over at han nu havde fået skaffet sig et job. For han ville få brug for det. Han lagde igen hovede hvilende tilbage mod muren og så på Zoey med sit skæve smil.
"Det er en god ting, jeg ville ønske at jeg havde samme evne" sagde han og lo lidt. Det ville være dejligt altid have det sidste ord. Hold da op hvor ville nogle ting bare være nemmere.

//Gør ingenting, for mit er heller ikke så langt Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 7:57 pm

Zoey nikkede.
"Jeg har mange evner... tror mig! Det er lige før jeg er som... Som ham... Ham der, der rør ved noget også bliver det til guld. Det er ligefør jeg kan det samme..." Hun sukkede. Hun var jo en heks, og kunne alt muligt mærkeligt... Som det var vel en god sammenligning. Et spørgsmål som ikke havde noget med emnet at gøre...
"Er du ny i byen?" spurgte hun, og kiggede på ham... Hun kunne ikke lige komme i tanke om hun havde spurgte ham....


//Det er okay Smile //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:23 pm

Daniel smilte ad hendes sammenligning. Han ville ønske at han også havde nogle speciele talenter eller bare være god til at andet end at blande drinks. Han var aldrig den bedste i skolen eller til sport. Han orkede heller ikke rigtigt de der hold sport, så han holdt sig bare til at løbetræne og så styrketræning.
Daniel nikkede. "Jeg er lige flyttet til og det er min første dag, så man må da sige at jeg har fået en anderledes start" sagede han og smilte til hende. Klokken ringede og elever væltede ud af klasselokalerne for at komme til de næste timer. Han rejste sig op og rakte sin hånd frem mod hende. "Skal vi komme til engelsk" spurgte han og skar ansigt ved tanken om at han skulle have sin første time.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:36 pm

Zoey skar ansigt, da han sagde det havde været en anderleds start. Det var jo hendes skyld.
"Det må du undskylde. Jeg..." hun blev afbrudt af klokken. Det gav et sæt i hende da dørene gik op. Hun lod ham hjælpe hende op...
"Ja," sukkede hun.... For engangs skyld, ville hun gerne pjække... Hun ville hellere bare sidde her og snakke... Det var nomalt ikke det hun ville... Hun kiggede ned af den gang de var kommet fra... Pis... Drengene stod ved døren og ventede... Hun ville ønske at Daniel ville glemme... For hun havde tænk sig for engang skyld at bruge sine evner...
"Jeg venter lige til de fleste er gået ind i klasserne..." sagde hun stille... Men højt nok til at han kunne høre det. Hun ventede lidt... Da gangen igen lå næsten øde hen gik hun hen mod døren... Hun gjorde som om hun ikke havde set dem... Hun smilte til Daniel... Hun mærkede at drengene havde set dem..
"Se hvem der kommer der..." Hun vendte blikket frem. Hun stoppede op, og standsede også Daniel..
"Lad mig vær Ellers vil du fortrøde det..." sagde hun, og fortrød det hun sagde, for kommentaren kom, som for ventet..
"Uh hvor er vi dog bange." Hun kunne ikke tage den kommentar. Hun kiggede på Charlie, som havde sagt den. Han tog hånden til hovedet, og begyndte at jamre. Han knækkede sammen..
"Stop Zoey! Stop!" Hun stoppede...

//Krea Very Happy YAy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:44 pm

Daniel sendte hende et smil og hjælp hende op at stå. Han samlede sine ting op og ventede bare på at gangen ville blive tom. Det tog ikke særlig lang tid og han fulgte efter Zoey, men så fik han øje på de drenge og de havde fået øje på dem.
Han skar nærmeste tænder da de begyndte at snakke, men tog overrasket et skridt bagud da han så drengen knække sammen, og hun at hun havde rørt ved dem. Han så forvirret på Zoey, var det hende der gjorde det. Han vidste ikke rigtigt hvad der skete og han greb fat i Zoey's hånd for at få dem ind til timen. Men han havde ikke lukket sine finger rundt om hendes håndled, før drengen bedte hende om at stoppe og det gjorde hun åbenbart, så det var hende. Hvad var det hun kunne gøre. Han så på hende.
Engelsk læreren der stod inde i klassen havde åbenbart ikke opdaget det lille sammenstød der havde været ude på gangen og gøre tegn til Zoey og Daniel at de skulle komme indenfor i klassen.
Daniel skyndte sig ind, og så ikke om Zoey var bag ham. Han var ret skræmt af hvad der var sket ude på gangen og satte sig ved et helt tomt 2-mandsbord. Først nu så han efter Zoey og holdt en hånd på den frie stol ved siden af sig, han holdt den til Zoey, selvom at de var de sidste elever.

//Du smitter Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sidste år! (Zoey)  Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste år! (Zoey)    Sidste år! (Zoey)  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sidste år! (Zoey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Min sidste bøn!
» Kom så det sidste stykke :) - For alle!
» Første skole dag :D ~ Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: