The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Justin (429)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Anna (418)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kom så det sidste stykke :) - For alle!

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 8:32 pm

Sted: Skolen
Tid: Første time
Omgivelser: Elever og ansatte?
Vejr: Køligt og overskyet
Påklædning: Mørke grå bukser og en mørke blå skjorte som. Sorte converse!
Daniel parkede bilen på skolens parkerings plads. Normalt gik han i skole for han boede ikke mere end et par minutter væk derfra, men eftersom han havde overnattet ved Tessie, indtil han ville få sin gamle lejlighed tilbage, blev han nødt til at tage bilen. Han greb sin taske fra forsædet ved siden af sig og stod ud af bilen. Han låste den efter sig, puttede nøglen i lommen og gik derefter mod skolens indgang. Han havde fritime i det første modul, så han havde tid til at lave nogle af de afleveringer de havde for. Der var ikke så mange tilbage, for det var jo snart at han var færdig med skolen og han glædede sig meget.
Han trådte ind på skolens gang og så på de elever der befolkede gangen, de så alle sammen ud til at være på vej til time, men timen startede jo også for 2 minutter siden. Daniel fandt sig et bord i skolens studieområde, hvor der faktisk ikke var andre end ham. Det var ikke tit man var så heldig at man kunne få pladsen for sig selv, så han ville nyde det fuldt ud. Han fandt sine bøger frem og begyndte at skrive på sin computer, som han havde bragt med sig. Emnet fangede ikke rigtigt hans interesse og han sad for det meste bare og tænkte, men det så da ud til at han lavede noget. Så helt slemt var det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Nov 25, 2011 3:16 pm

På: http://4.bp.blogspot.com/_GV9KiOUzsBM/TNorORVihwI/AAAAAAAAA-o/uukBhb4agp0/s1600/ninadobrev+fashion+style.jpg

Katherine kom ind på skolen. Hun gik som hun plagede og smilte som hun plagede. Hun så rundt på gangene der så småt blev mennesketomme. Hun langsomt mod Studieområdet, da hun havde en raport hun skulle skrive i de to første lektioner hvor hun havde fri. Hun havde sin bærbar under armen og sin grønne taske over skulderen. Hun så sig kort rundt da hun nåede det hen. "Wow.." sagde hun for sig selv. Hun plagede altid at kæmpe for at få plads. Hun fik øje på en dreng. Hun gik langsomt hen til ham da han sagde ret alene. "Må jeg sætte mig?" spurgte hun. Det slog hende ikke at han kunne have mødt Elena. Det var ikke noget hun tænkte over længere. Siden Elena havde 'overtager' en del af Katherines liv havde hun haft det ubehageligt. Men en dag havde hun sagt til sig selv at hun ikke ville lade sig gå på af det, så hun var blevet ligeglad og var startet med at live sit menneskeliv som et normalt og almindeligt menneske.

(Håber det er okay jeg håber ind ^_^)
Tilbage til toppen Go down
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Nov 25, 2011 9:58 pm

Aiko rendte hen mod skolen. Hendes helt røde taske, bumpede mod hendes ryg hver gang hun nåede en meter længere frem. Hun havde egentlig ikke travlt. Hun glædede sig bare så meget til at komme derind og kigge, at hun ikke kunne gå normalt. Hendes nederedel lettede lidt i vinden, men hun holdt ned nede. Måske gamacher næste gang, mindede hun sig selv om. Hun rettede på den sorte jakke, og lyserøde skjorte under. Nederdel som også var sort, afsluttede hvad hun selv skulle sige, et perfekt sæt. Hun luntede ind af døren, og kiggede sig nysgerrigt omkring. Ingen mennesker, undrede hende lidt, men da hun så på klokken forstod hun der var timen. Hun trak på skuldrene og begav sig afsted rundt på skolen. Hvis hun var heldig mødte hun nogen, der kunne fortælle hende lidt om skolelivet. Det var sent hun var startet, men hun kunne ikke vente på næste år. Hun gik lidt rundt og fik så øje på en dreng og en pige. Hun smilede stort og gik hen til dem. Hun var bestemt ikke kendt for at være sky, eller nervøs. "Hej med jer. Har i ikke time? Eller er i også nye?" Hun smilede stort til dem "Åh og mit navn er forresten Aiko" Hun bukkede let for dem.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeLør Nov 26, 2011 3:58 am

Kath ventede lidt på hans svar, da hun hørte en stemme bag sig. Gispede og vendte sig rundt med sin bærbar holdt u d i fremstrakte arme. "Pas på! Jeg en computer og jeg er ikke bange for at bruge den!" sagde hun hurtig. Da hun så så det ikke var en hun kendt sukkede hun dybt og smilte undskyldende. "undskyld.. Jeg ville ikke true dig med tæsk.." sagde hun lidt forsigtigt. Hun var ikke vant til andre end en person sneg sig ind på hende på den måde, så hun reagerede altid med et true. Men hun plagede bare at få en ond latter igen. Hun satte sin bærbar på bordet og kiggede lidt på hende da hun bukkede. Hun grinte lidt. "øm.. Jeg hedder Katherine, men de fleste kalder mig Kath," sagde hun med et let smil. Hun rettede lidt på sin hat, før hun svarede på det første spørgsmål. "men nej og nej. Nej jeg har ikke time, i de første to lektioner," sagde hun, med et venligt smil. "og nej, jeg er ikke ny. Det er mit sidste år." hun sagde det på en måde der kunne få folk til at tro hun ikke ville være her. Men det ville hun gerne, og så alligevel ikke..
Tilbage til toppen Go down
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeSøn Nov 27, 2011 10:23 pm

Aiko slog en sød latter op, da hun truede hende med bærbaren. "Rolig jeg kommer med fred" Sagde hun smilende. Hun satte sig ned ved siden af hende "Hyggeligt at møde dig Kath. Og wow! Dit sidste år?" Hun så imponeret på hende "Jeg skal lige have fundet ud af lidt af hvert med det her skole. Jeg gik på en skole før, hvor man også boede. Det var ligesom en børnehjems skole. Så har altid gået i skole der" Smiler venligt. Hun glattede sin nederdel, og rettede på jakken. Hun var ikke sådan van til at gå i frit tøj. Men når hun kunne, benyttede hun chancen til at gå i lige præcis det hun ville. Uanset hvor vildt det så ud. Men i da var det meget enkelt. Hun ville gerne passe ind, i denne normale amerikanske skole. Der så de nok rimelig afdæmpede ud, tænkte hun stille, men blev ved med at smile til dem.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeMan Nov 28, 2011 10:34 pm

Daniel så op da en pige spurgte om hun måtte sætte sig. Han smilte venligt til hende og nikkede. "Du skal være meget velkommen" sagde han og da han så på hende genkendte han hende med det samme. Det var Elena, eller det var det jo ikke. Men det troede han. Daniel havde nemlig mødt Elena på caféen en dag og havde snakket godt med hende, han havde dog ikke vidst at hun lagde skumle planer om at skade ham for at tage hævn over Zoey. "Elena" smilte han til hende. Han vidste ikke at Elena også havde en dobbelgænger. Faktisk havde han kun mødt et par dobbelgænger i sit liv, og det var Zoey og Lamia.
Daniel så på den anden pige der nu havde nærmet sig. "Hej jeg hedder Daniel" præsenterede han sig selv, for hende. "og jeg har hellere ikke time. Jeg kom bare før tid for at lave nogle af mine afleveringer, så jeg kan nå at aflevere dem til tiden. og det er også mit sidste år" sagde han med et smil. Han lo lidt af pigerne, på den gode måde. Han vidste endnu ikke at det ikke var Elena, men Katherine. "Jeg vidste ikke at du gik her" sagde han og smilte igen til hende.
//Det er helt fint Katherine, jeg er bare glad for at du gider at skrive Smile
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 6:47 am

Kath smilte lidt skævt til ham "jamen tak" sagde hun og satte sig ned. Hun kunne godt mærke han måske genkendte hende. Hun skulle til at præsenter sig, da han sagde Elena. Hun bed sig lidt i læben. Havde han mødt Elena?! En tanke slog ned i hende. Mon han var et menneske i hendes spil? Hun undertrygte en gysen. "Her på skolen kendt som Katherine eller Miss Smith," sagde hun, med et skævt smil. Hun ville ikke holde ham for nar, men det var det Elena havde tvunget hende til at sige hvergang hun mødt en person der kendte Elena i for vejen.
Kath smilte underskyldene. "Det ved jeg, men den der kommer bagved mig skal passe på," lo hun. Hun åbnede sin computer og tændte den. Hun lyttede god efter da han præsenterede sig. *Den Daniel?! Ikke godt..* Hun så på ham uden at lade sine tankers paniske klang afspejle i hendes ansigt. Hun var mindst en lige så god skuespiller som Elena. Hun tvivlede lidt om det var hende han snakkede til, men på den anden side kendte han så Aiko? Hun smilte til ham. "Det ved du nu så.. Sagde jeg ikke det sidst?" spurgte hun, med et skævt smil. Hun anede det ikke. Hun havde jo ikke været der. Nogengange hade hun at være i midten af det spil..

//tak Smile jeg er ikke så vant til det såe ^^' men jeg synes det gør ret godt Smile
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 9:02 pm

Daniel så overrasket på hende. Katherine? Hvorfor blev hun kaldt det, men han gik bare ud fra at det var hendes mellemnavn eller noget. Han vidste jo ikke at hun var Elenas dobbeltgænger, trods det at han vidste at de fandtes. Han smilte så til hende og nikkede. "Jamen så kalder jeg dig bare Kathrine" sagde han og lo lidt.
"Nej det gjorde du ikke, men ja det kan jeg se at du gør" svarede han hende. Han havde snakket godt med Elena, og syntes at hun var virkelig sød, men han vidste jo hellere ikke hvilke planer hun havde for ham. Han havde sin ring på, som han havde fået af Zoey som skulle beskytte ham mod alt det overnaturlige. Han smilte til dem begge lidt. "Hvis ingen af jer har time, hvad laver I så her" spurgte han venligt. Han gik bare ud fra at de var der af den samme grund som ham, nemlig at for lavet nogle af de afleveringer, men han kunne jo ikke være sikker så han spurgte derfor dem lige.
//Det går da helt fint Smile Og jeg undskylder lige for ikke at have skrevet så meget, men jeg havde bare ikke så meget kreativitet tilbage :/
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 9:30 pm

//Det er helt ok Smile

Kath smilte skævt. "Tak.. To personligheder.. Lidt alla skizofreni," sagde hun med et skævt smil. Det kunne man vel godt sige. Det var ret ens, og dog vildt forskellige. Kath var en meget pæn og fin pige der næsten aldrig lavede rod i det, og så var hun venlig over for alle, på nær dem der irriterede hende grænseløst. Elena derimod var en meget rå og led pige der altid gjorde folk ondt, sårede dem og pint dem, pågrund af hendes fortid og det hun var.
Kath lo lidt. "Ups.. Det burde jeg måske ha' nævnt," sagde hun, med et lettere uskyldigt smil. Hun så på sin skærm og klikkede ind på word. "Jeg skal skrive en report færdig," sagde hun og smiler lidt. "ikke lige det mest spændende, så jeg kom til at udsætte det til sidste øjeblik." Hun lo lidt over sig selv. Det var typisk hende, at tage det sjov først og det mindre sjove til sidst.

//Ingen Krea :$ Håber det er Ok
Tilbage til toppen Go down
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeOns Nov 30, 2011 3:51 pm

Aiko havde stået lidt og set på dem snakke. Det virkede som om de kendte hinanden lidt, og det gjorder egentlig ikke noget. Hun kunne godt lide at se folk have det godt med hinanden. Desværre havde hun en vane med at lave rav i alt hvad hun gjorder, eller kom i nærheden af. Men det skete forhåbentlig ikke denne gang. Hun satte sig ved siden af hende der tilsyndeladende var Kath, og svang sin taske ned på gulvet. Bærbar havde hun ikke nogen af, men det var hun også ligeglad med. Hun så på ham da han spurgte med opgaver "Jeg har ikke rigtigt nogen opgaver, jeg rendte bare lidt rundt på skolen. Jeg er helt ny, og ville gerne lige se skolen an. Og så mødte jeg jer" Hun smilte og trak lidt på skuldrene. Der var ikke rigtigt noget imponerende at komme efter her. Hun havde aldrig prøvet at gå i sådan en slags almindelig skole før. Men det skulle nok blive sjovt. Hun var ikke ligefrem kendt for at være typen der kedede sig, og hvis selve stedet omkring hende var kedeligt skulle hun nok få sat gang i den. På den ene eller den anden måde. Hun rakte ned i sin taske, og tog en blomst op som hun havde plukket på vej til skole. Hun studere den lidt.

(I skriver da begge to mega godt, så der er ingenting at bekymre sig om x3)
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:20 pm

Daniel grinte af Katherine da hun sagde at hun var en smule skzofren på det område. "Men hvad skal jeg så kalde dig, jeg har mødt dig udenfor skolen og i skolen" spurgte han med et lille smil på læben. Han kendte godt til det med at udsætte opgaverne til sidste øjeblik, og så skyndte han bare at skrive noget og sende det i håb om at det var godt nok. "Jeg kender det godt, faktisk har jeg skubbet en af mine afleveringer så meget at jeg ikke fik den afleveret til tiden" sagde han og rystede lidt smilende på hovedet af sig selv.
Daniel så på Aiko og nikkede. "Hvad syntes du så om stedet indtil videre" spurgte han venligt og smilte til hende. "Så er det første årgang du begynder på eller skifter du skole og er på et andet årgang" spurgte han lidt efter. Da han flyttede til Mystic Falls flyttede han fra en anden skole og her til, derfor behøvede han ikke at starte forfra. Og hvis han var nødt til det, var han nok ikke kommet igang. Det magtede han bare ikke.
//Hehe mange tak Aiko Smile Og ilm ^^
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 10:57 pm

Kath så på hende og smilte lidt skævt. "Du kan spørge mig. Elena er anerledes... Meget.. ehm.. bestat af nogle ting.. Jeg er mere.. Fokuseret," sagde hun og lo lidt, "Så en idé, vil være at spørge om jeg er Katherine eller Elena." Hun ville gerne advarer ham, men det kunne hun ikke uden at afslører sig selv og Elena. Hun klukkede lidt. "Virkeligt? Det er endnu ikke sket for mig, selv om jeg har på fornemmelsen det nok snart sker," sagde hun og lo lidt.
Hun nikkede til Daniels spørgsmål. Det gad hun egentligt godt at vide. Jeg gik ind og fandt noget frem. Det var en halv report om et eller andet hun på et tidspunkt havde fået til opgave at lave. Hun bed så i læben og forsøgte at huske. Hun lod sine fingrespidser glide hen over hele tastaturet. Så begyndt hun at skrive. Fingrene løbe roligt hen over tastaturet, hurtigt og kvikt. Hun var blivet så vant til hende bærbar at det gik stygende.

//Tak Aiko ^^
Tilbage til toppen Go down
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 4:50 pm

Aiko forstod ikke megen af deres snak, eftersom det var første gang hun rigtigt mødte nogen. Hun havde aldrig hørt om hende "Elena" før nu, så hun undlod bare at blande sig. Hun fordybede sig i blomstens smukke detaljer, men vågnede lidt da hun fangede et spørgsmål der var ment til hende. Hun så på Daniel, og smilte mens hun svarede. "Her er rigtigt rart, og folk lader til at have det godt med hinanden. Det skal nok blive spændende at gå her" Hun overvejede tanken lidt da han spurgte om år "Hmm.. det er vist nok mit andet eller trejde år. Det har jeg faktisk lige glemt, dumt nok af mig selv" Hun grinte kort, inden hun aede videre på blomsten. "Men siden Daniel lader til at være forvirret med hende Elena, er i så tvillinger?" Hun så på Kath, og skammede sig lidt over spørgsmålet. Hun arbejde jo, og det var ikke hendes mening at snage.
Tilbage til toppen Go down
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 4:51 pm

(Og så lidt :3)
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeOns Dec 07, 2011 9:15 pm

Kath bed sig lidt i læben. Hun tastatede videre. Først da Aiko snakkede til hende, stoppede hun. Hun så på hende og lyttede. Hun sad længe tavs. Hun kiggede kort på Daniel og så på Aiko igen. "ehm.. Tvillinger tror jeg ikke man kan kalde os.. Vi er mere ehm.. Dobbelt.. To personligheder, men en yndre.. Det forvirrer mange," sagde hun, med et lidt forsigtigt smil. Hun vidste ikke om nogen af dem kendte til dobbeltgængere.. Men hvis de gjorde, ville ordet 'dobbelt' sikkert havde ledt dem i den retning. Hun så rundt, bare sådan af vane. Bagefter smilte hun til dem begge.

//Min kreativitet er væk... :S
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeSøn Dec 11, 2011 1:11 am

(Må jeg være med?)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 6:40 pm

Daniel stivnede da hun snakkede om dobbelt personligheder. Han havde med det samme regnet ud hvorfor hun havde præsenteret sig selv som Katherine! Det var fordi at hun slet ikke var Elena, som han havde mødt på grillen, men hendes dobbeltgænger. Han så langsomt fra sin computer og over på hende. Det var vildt, han vidste at Zoey havde en dobbeltgænger, men ikke at Elena havde også havde én. Han smilte lidt for at virke rolig og normalt. Aiko vidste vidst ikke noget, men det kunne han hellere ikke være sikker på. Men hvis hun ikke gjorde, var det vigtigt at han holdt det skjult og ikke sagde noget. I hvert fald ikke før at han var alene med Kathrine.
"Det lyder sørme indviklet" sagde han til Katherine, og lo lidt for igen at virke afslappet, det virkede bare ikke så godt som han havde håbet. Han var virkelig nødt til at snakke med hende alene en gang. Måske efter skole, men ikke lige nu.
//Selvfølgelig må du være med Smile
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Dec 13, 2011 7:27 am

Kath opdagede hurtigt Daniels reaktion. Hun så på ham og bed sig i læben. "Skizofreni-agtigt," mimede hun til ham, med et stille smil. Hun vidste med det samme at han kendte til dobbeltgænger.. Det var en del hun skulle spørge ham om nu.. Hvis han kendte til dobbeltgænger, måtte han også kende til alle de andre mystiske ting.. Eller måske ikke? Hun måtte tage det senere. Hun så kort på det hun havde skrevet.
Hun smilte over Daniels forsøg på at virke afslappet. "Ja.. For nogle er det.. Andre kender det," sagde hun og smilte roligt til ham. Hun så på Aiko og spekulerede på om hun kendte til dobbeltgængerne. Noget slog hende. "Elsker du blomster?" fløj det ud af hende. Hun smilte undskyldende. "Jeg er nysgerrig," sagde hun og trak lidt på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Dec 13, 2011 4:07 pm

Aiko nikkede halvt forstående da Kath fortalte om det dobbelte. "Javel.. det vil måske sige at der er en anden? Som ligner dig.. og måske opføre sig som dig?" Hun kiggede nysgerrigt på hende igen, men da hun så at hende og Daniel lige skulle hviske privat, gav hun sig til at studere blomstens stilk. Hun vidste ikke alverdens om magiske væsner, men nu var dobbeltgængere måske ikke det magiske. Men hun kendte kun lidt om det, i de helt gamle japanske legender. Så det med dobbelte så hun som et rent tilfælde. Hun kiggede dog hurtigt op da Kath spurgte hende, og lyste op i et stort smil ved at der blev talt om hendes blomster-mani. Hun nikkede ivrigt og svarede imens "Jeg er helt vild med dem ja. Og så alle de nye spændende blomster, her i området, ja det får mig til at blive helt manisk" Hun grinte lidt "Men jeg har altid elsket natur, blomster og det vilde. Det er lidt ligesom en del af mig.." Hun tiede en smule. Hun var ikke sikker på hvor meget hun kendte til andre væsner, eller hvor meget man gik og snakkede om dem her. De var jo blevet jaget væk sidst, på grund af hvad de var. Så hun ønskede ikke at Naomi, skulle blive ked over at Aiko havde bragt dem i fedtefadet.. igen.

(Du er velkommen :3)
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Dec 16, 2011 4:48 pm

Lamia kommer gående da hun ser daniel og to andre sidde lidt fra hende. Hun går derhen og siger "Heys. Daniel" Hun nikker venligt til Daniel da hun siger hans navn.. Så kigger hun over på de to andre og smiler venligt til dem. "Mit navn er Lamia. Lamia Silverblade."
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeFre Dec 16, 2011 8:57 pm

Kath så på hende. "Jah.. Lidt lige som en tvillinge søster faktisk," sagde hun med et lille smil. Det var vel den mest menneskelige måde at forklare det, selvom hun lige havde sagt at det ikke var hendes tvilling. Hun bed sig lidt i læben og kiggede på sin bærbar. Hun tænkte over det, for at finde på en måske lidt bedre forklaring, men hun kunne ikke..
Kath smilte over hendes forelskelse af blomste. Hun nikkede. "Aha. Tja.. De der fandtes mange forskellige blomsterarter før borgkrigen. Det er i hvert fald ved jeg har hørt og læst," sagde hun, med et lidt genert smil. Hun havde været kæreste med en vampyr der levede før borgkrigen. Så hun vidste det, fra ham af. Hun nikkede og kom til at tænke på noget hendes ven Eric, engang havde fortalt hende om magiske væsner, men hun slog det hurtigt ud af hovedet. "Som en del af dig?" sagde hun interesseret. Hendes smilte var nysgerrigt, men forsigtigt, hun kunne ikke rigtig lide at udspørge folk.
Kath så op, da en pige sagde Hej til Daniel. Et venligt smil bredte sig på hendes læber. "Hey.. Jeg hedder Katherine.. Katherine Smith," sagde hun, med et lille nik med hovedet og et venligt smil. Hun undlod med vilje sine to mellemnavne.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeLør Dec 17, 2011 6:04 pm

Lamia smilte til Katherine. "Hey Katherine.. Forresten i kan bare kalde mig Lami, hvis i altså vil.." Hun smilte til dem alle. Zoey kaldte hende Lami, og ellers kaldte hun hende bare Lamia. Hun havde ikke så mange venner, og håbede på at få nogle nye, eller i det mindste nogle gode allierede.. Det var altid godt at have. Hun kiggede på dem. Daniel var menneske. Katherine var vidst også et menneske, men den sidste var vidst en kitsuni. Hvis hun ikke var ond, kunne hun blive en virkelig nyttig allieret..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 10:10 am

Aiko nikkede da hun nævnte det med blomsterne fra borgerkrigen. "Sandt nok. Jeg har bemærket en del af dem" Hun viste hende blomsten hun havde plukket. En ganske almindelig lilje, med en en smuk rødlig farve. "Jeg er faktisk ikke sikker på den her, men den er smuk i sig selv. Det er derfor jeg finder den så interessant"
Hun så op da en anden pige kom gående, og smilede venligt om imødekommende. "Jamen goddag Lami. Mit navn er Aiko Etsuko Kobayashi, men bare kald mig Aiko" Hun nikkede venligt, som et slags venligt buk. Derefter vendte hun sig igen mod Kath, og smilede. "En del af mig ja.. Det er lidt kompliceret at forklare, men jeg ser blomster og planter som levende væsner. De fortjener kærlighed, og til gengæld er de mine venner" Aiko vidste ikke hvor meget de vidste om magiske væsner, men hun havde sådan lyst til bare at fortælle dem det. Det føltes ofte frygteligt ensomt, ikke at have nogle venner der kendte ens sande jeg. Især når det var så svært at beherske.
Hun så en smule trist ned mod bordet, og sukkede for sig selv. Det var ikke tit hun var sådan, og hun brød sig ikke om det.
Hun så mod blomsten igen, og hendes øjne blev mørke, stort set sorte. Hun holde hånden over blomsten mens de andre kiggede væk, og så hvordan den foldede sig sammen til en knop igen. Hun lagde den ned i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeTors Dec 22, 2011 1:27 pm

Lamia kiggede på Aiko. "Jamen dog. Du må da være fra Japan eller noget.. Hvor er du født? " Hun kiggede på hende og smilte venligt. Så kiggede hun over på Kath og så hende sidde med sin computer og skrive et eller andet. "Hvad skriver du?" Hun lænede sig ind over hende for at se hvad det var. Så skævede hun over til Daniel og tænkte på at han var en af de eneste der vidste at Zoey og hende var dobbeltgængere. Der var faktisk næsten ingen der vidste at Lami havde en dobbeltgænger lige for tiden. Alle hendes forhenværende dobbeltgængere var blevet dræbt af hendes fjender. Enten fordi de havde troet det var hende, eller fordi de havde prøvet at ramme hende igennem hendes dobbeltgænger. Selvfølgelig var det også derfor, at Lamia førhen havde prøvet at holde afstand til folk, og ikke blive knyttet til nogle. Hun havde endda selv dræbt en af hendes dobbeltgængere på et tidspunkt. Men kun for at spare hende for at blive dræbt langsomt og smertefuldt af alle hendes fjender. Men det nægtede hun at gøre igen. Det var slut med at få fjender. I hvert fald hvis det kunne undgås..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitimeMan Dec 26, 2011 3:11 am

Daniel smilte da han fik øje på Lamia, han havde mødt hende før. Han havde troet at hun var Zoey og han havde snakket til hende som om at hun var det. Men heldigvis havde han ikke givet hende noget kram. Ikke fordi at han havde noget i mod hende overhovedet, men det ville bare være akavet ikke at kende hinanden og så kramme hende. Han smilte lidt ved tanken, men mest til Lamia. "Heey! Godt at se dig igen" sagde han og følte sig lettet over at hun havde præsenteret sig selv, så han ikke behøvede at tænke på om det egentlig var Zoey eller det var Lamia. Han betragtede pigerne mens de snakkede, og han lyttede med. Han vidste at han alligevel ikke rigtigt ville kunne koncentere sig om sin opgave nu, så han gemte den smule han havde skrevet og klappede computeren sammen. Han smilte til de piger der var kommet til.
Daniel så på Lamia og smilte igen. "Hvad bringer dig her til skolen, og hvordan har Zoey det? Det er så længe siden at jeg har set hende sidst" spurgte han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom så det sidste stykke :) - For alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom så det sidste stykke :) - For alle!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Min sidste bøn!
» Første dag, sidste år ^^ ( Ally )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: