The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Long time no see Cousin <3 I_vote_lcapLong time no see Cousin <3 I_voting_barLong time no see Cousin <3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Long time no see Cousin <3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 7:03 pm


Tid: 13:45
Omgivelser: folk rundt omkring, hverken for mange eller for lidt.
Sted: grillen
Vejr: overskyet og det sner en smule
På:http: http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFkxrVVd5V3BIU3ZfRVBkT0hoVW5vVncAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg - minus skoene har nogle normale sorte kilehæls støvletter på i stedet.

Gina kom gående ned af gaden mod grillen. Hun havde aftalt med sin kusine at de skulle mødes her. Gina havde ikke set hende i to år ca. udover nogle små korte besøg pga. modeljobbet, også havde de heldigvis snakket meget i telefon og skypet, samt Gina var på hospitalet den dag Ivy fik Alex, hendes søn. Hun smilede for sig selv, og glædede sig til at se hende igen!
Da hun stod foran grillen besluttede hun sig for at vente herude, og imens hun ventede tændte hun en smøg og tog et dybt hvæs af den.

//undskylder længden ^^
Tilbage til toppen Go down
Ivy
Heks
Heks
Ivy


Fulde navn : Ivy Katherine Morana Abaddon
URL Alder : 20
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : Mystic Falls
Humør : If I ever cried I’d be moved to tears

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 7:16 pm

Påklædning Long time no see Cousin <3 Gs01
plus et par sorte støvler med høj hæl.

Hun bevægede sig elegant afsted, ignorerede hvem der end der så på hende, de faldt ikke i hendes smag, eller faktisk for at sige det var hun bare ligeglad, mænd, kvinder eller gamle damer, alt sammen noget hun ikke kunne koncentere sig om lige nu, med Alex sovende derhjemme, kunne hun komme afsted til det møde hun havde. Hun skulle mødes med sin yngre kusine Georgina efter lang tid, hun smilede svagt over den frihed hun følte ved at kunne lade sine tjeneste piger tage sig af Alex, mens han lå og sov, så hun kunne mødes med Georgina i ro og fred.
Hun kørte hånden igennem det lange krøllede, næsten sorte hår og forsatte videre ned, indtil hun til sidst nåede grillen, hvor hendes kusine stod uden foran og røg, det havde hun bare ikke at gøre i nærheden af Alex, nok led Ivy af anoreksi og måske endda depression, hvilket ingen kendte til, da hun var den fødte skuespiller og var blevet endnu bedre efter Damen ødelagde hendes liv ved at forlade hende og deres barn. Hendes familie kendte selvfølgelig godt til at han havde forladt hende, men de kendte ikke til hendes sygdom eller hendes depression. Hun gik direkte mod georgina og tog de store sorte solbriller, for at ligge dem op i panden, mens hun smilede blidt til hende "jamen goddag, Georgina" sagde hun melodisk og alle former for sorg var skjult langt væk

//helt fint Very Happy, undskyld billedet blev så stort Very Happy


Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 7:52 pm



Gina trak let skuldrene ind mod sig da en lidt større dame skulle forbi, og regnede med at det ville virke? deres jakke ærmer snittede dog kun lige og Gina smilede et venligt undskyld smil, men kvinden kiggede bare ondt på hende. Hun rullede let med øjnene af hende og forsatte sin rygning imens hun spejdede efter Ivy. Hun fik dog øje på hende lidt længere nede af gaden og smilede stort til hende, hun lavede et lille vink med hånden få at vise at hun stod hvor hun stod. Hun smed smøgen ned i en stort krukke fyldt med..sne. Normalt var der sand i. "Goddag Ivy"sagde hun med et stort smil, og kyssede hende på kinden"Hvor er det dejligt at se dig igen!"hun sagde det med oprigtig glæde og tjekkede lige hurtigt Ivy ud."man kan da ikke se du har fået børn! du må godt nok have trænet hårdt! hører det skulle være svært at komme af med graviditets fedtet"hun sagde det imponeret og gjorde et hovedkast mod døren til grillen."Skal vi gå ind?" hun gik over og åbnede den da hun ikke regnede med at Ivy ville stå herude.

//undskyld tiden, is spisning er en vigtig del af mit liv xD
Tilbage til toppen Go down
Ivy
Heks
Heks
Ivy


Fulde navn : Ivy Katherine Morana Abaddon
URL Alder : 20
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : Mystic Falls
Humør : If I ever cried I’d be moved to tears

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 8:04 pm

Hun rynkede brynet da georgina kyssede hendes kind, men sagde ellers intet til det, hun fandt ingen grund til det, hun fik dog et blændende smil frem og nikkede "det er også dejligt at se dig, kære Georgina" sang hun næsten og kørte igennem hånden igennem håret. hun stivnede da snakken faldt på sin vægt, hun var faktisk tæt på at sige hun så fed ud, men i stedet for trak hun bare på skulderne "ja, jeg fik en privat træner på" hun smilede uskyldigt og var som altid en perfekt skuespiller og løgner, det blev faktisk ikke engang vidst i hendes ansigt at hun løg, hvilket hun efterhånden havde gjort meget. Hun nikkede kort og gik ind af døren, før hun satte sig ved et tilfældigt bord og lagde benet over kors
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 8:59 pm



Hun smilede og fulgte efter hende ind. Hun hang sin jakke på hen over stolen og satte sig ned. Hun bestilte en kop grøn the uden noget og kiggede ventende på Ivy for at høre hvad hun skulle have.
"Hvordan går det med Alex?"spurgte hun nysgerrigt da hendes the var kommet. Hun tog en tår af den. Hun var nu meget glad for at være flyttet hertil, så meget familie boede her, og hun var allerede ved at få en masse venner og måske kærester, der var i hvert fald blevet set på nogle potentielle ovre i skolen også lidt rundt omkring."Så hvad laver du egentlig ud over at passe Alex? har du noget job?"spurgte hun nysgerrigt og kiggede interesseret på hende.

//sry længden, krea'en smutter, og der var lige...ja jeg ved ike hvad man kan kalde det, men chatten gik lige amok, so sorry!


Sidst rettet af Georgina Man Jan 28, 2013 7:46 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ivy
Heks
Heks
Ivy


Fulde navn : Ivy Katherine Morana Abaddon
URL Alder : 20
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : Mystic Falls
Humør : If I ever cried I’d be moved to tears

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 6:41 am

Hun smilede og nikkede "han har det fint, sund og stærk, det er som om han slet ikke har bemærket at Damen skred fra os" Hun trak på skulderne og stirrede væk fra alting, det gjorde ondt at tænke på ham, mest fordi han have været hendes store kærlighed, de havde kendt hinanden hele deres liv, begyndte at date for omkring fem år siden og blev forlovet kort før hun blev gravid. hun kiggede lidt efter på Georgina og rynkede brynet, kunne hun sige det eller..."jeg laver ikke så meget andet, jeg vil helst gerne være der så meget for min søn som muligt" løj hun uden at vise det, sandheden var hun faktisk havde job, men nok ikke ligefrem det bedste sted, nok snarer en stribklub, men det var der ingen der vidste hun havde.

//haha gør intet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 7:58 pm


Hun smilede"Ej det var da godt!" sagde hun med et bredt smil og tog endnu en tår af sin the. Hun pressede let læberne sammen da Ivy snakkede om Damen."Det gør mig virkelig ondt. Alt sammen.Det hele! Jeg troede han var en god fyr..."sagde hun forsigtigt og kiggede kort ned i sin the og betragtede de runde ringe i den inden hun kiggede på Ivy igen. Hun tænkte på den gang på hospitalet, hvor Alex kom til verden. Ivys forlovede, Damen havde set så lykkelig ud..Hvad gik der mon galt siden?
Hun nikkede stille. Det var også meget forståeligt at hun ikke havde noget job, ihvert fald ikke lige nu, måske når Alex blev ældre og startede i skole."Det er også meget forståeligt!" sagde hun med et lille smil og klikkede let neglene mod hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Ivy
Heks
Heks
Ivy


Fulde navn : Ivy Katherine Morana Abaddon
URL Alder : 20
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : Mystic Falls
Humør : If I ever cried I’d be moved to tears

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 8:05 pm

hun nikkede stille og så på en tjener der så ud til at ville have en bestilling fra hende, hun smilede og rystede på hoved "jeg har allerede spist hjemme fra" lød det tørt fra hende, før hun igen så på Georgina, hun bed sig i læben og en tåre gled ned af hendes kind "det værste er at ligegyldig hvor meget jeg hader ham, så vil jeg også altid elske ham....jeg savner ham så meget" hviskede hun med gråd i halsen, hun så væk og rejste sig hurtigt op "jeg bliver nød til at gå på toilettet" sagde hun hurtigt før hun forsvandt ud på toilettet, hvor hun gled ned af væggen, begravede ansigtet i hænderne, stille begyndte hun at hulke, det gjorde virkelig ondt at tænke på ham, måden han bare havde forladt hende og forsvandt væk fra hende ude at komme tilbage til hende, uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 6:21 pm


Hun kiggede på Ivy med et medfølende blik" Det skal nok gå!"sagde hun med en støttende stemme"Jeg er her altid!". Gina kiggede efter Ivy og rejste sig for at gå efter hende. Hun fandt hende ude på toilettet siddende, og græd ned i sine hænder. Hun satte sig ved siden af hende, lagde en arm om hende og trøstede hende"Det skal nok gå alt sammen..."sagde hun trøstende. Hun havde virkelig ondt af sin kusine, og på en måde var hun glad for at hun aldrig selv havde været forelsket, men på den anden side følte hun sig altid så tom, når andre snakkede om kærlighed. Så uerfaren. Hun nussede blidt Ivys skulder som hun holdt om."En dag finder du en der fortjener dig, og ved det, og vil blive hos dig resten af livet. Det ved jeg du gør! for du er den mest fantastiske pige jeg har mødt, og du er så stærk!"sagde hun oprigtigt. Det var sandt! og hun vidste at det nok skulle ske før eller siden, man kunne da umuligt modstå Ivy!

//sorry jeg bare sådan smuttede igår, skulle ud med en veninde Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Long time no see Cousin <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see Cousin <3   Long time no see Cousin <3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Long time no see Cousin <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Long time, no see! ϟ Vicky ツ
» Oh ... you. Long time, no see ~Gideon
» Endnu en dag, endnu en time, endnu et minut.. Det er det samme dag efter dag.. ~ Vampira.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: