The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh, who are you? ~Kyle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:49 pm

Luzy trak sig et kort lille skridt tilbage da hun hørte hans knurren, den lød ikke som når et normalt menneske prøvede at efterligne en knurren, den var lød ægte, som var det en ulv der knurrede foran hende og prøvede at skræmme sit byttedyr. "Og hvorfor ikke det?" spurgte hun lidt hånligt og skjulte at hun var det mindste bange, selv hendes hjerte havde et normalt tempo. Hun troede først, at han var blevet vred, men ændrede hurtigt mening og blev enig med sig selv, at det lignede, at han var ved at kæmpe noget i sig, kæmpe en mental kamp imod sig selv. Hun gispede kort da han pludselig stod helt foran hende og viste hende sine gyldne øjne. Hun måbede ganske let og gik hurtigt et lille skridt tilbage og rystede let på hovedet da han spurgte hende. "Hvad er det der er fristende?" spurgte hun, lidt dumt måske, men hun anede det jo ikke, hun kendte intet til de andre væsner der levede her på jorden, i hendes lille verden, levede der kun mennesker. Hun stivnede lidt da han løftede hendes hage op, og hun prøvede lidt at komme væk og sank en lille klump der smagte metallisk af blod. "Slip mig," hvæste hun og tog fat om hans hånd og prøvede at få den til at slippe hendes hage. Da han tørrede det blod der var i hendes mundvige væk, bankede hun knæet op i hans skridt og tumlede så kort efter væk. Hun sank igen. Mere blod. Og hun så lidt fortumlet på ham og med en mere udtværet læbestift. Hun var overrasket over hvad hun selv lige havde gjort.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:56 pm

Han hvæsede af hende "dit blod" hvæsede han og så på hende med skindende gyldne øjne, nu var han officielt sulten, hun skulle bare pisse ham af også var han igang med at skifte skikkelse til den store sorte ulv der meget gerne ville ud nu, hvilket man kunne høre på hans meget ru og hæse stemme, det lød ikke som ord også selvom det var, men det var tydeligt svært for ham at styrer sig. Da hun bankede knæet i hans skridt, knurrede han og tumlede tilbage, men i løbet af ingen tid var han klar igen, han knurrede og faldt på knæ, lyden af knogler der knækkede kom frem "Gå nu" knurrede han og så på hende med sultne øjne, men hun ville ikke nå at gøre noget for i løbet af ingen tid var han over hende, men denne gang i form af en meget stor og tung, også farlig sort ulv, han knurrede og vidste tænder af hende, det håb han havde på at blive hendes ven var fuldkommen væk og han vidste han ville straffe sig selv for dette, for at lade dyret tage over ham
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:08 pm

Luzy så ikke bange ud, ikke det mindste. "Hvorfor interessere mit blod dig?" spurgte hun undrende og kunne ikke helt forstå det. Blod var ikke ligefrem noget hun fandt fristende, det gav jo slet ikke mening. Hun kunne godt se at han ikke havde det så godt, og hun blev en anelse bekymret for ham. Hun gispede let da hun hørte lyden at knogler der knækkede og så ham falde i knæ. "Kyle! Hvad sker der?" spurgte hun lidt halvskræmt, men det der lyste mest igennem hendes stemme var bekymring og hun gik nogle få skridt imod ham og nægtede at gøre hvad han bad hende om. Hun så hans øjne, og sulten i dem, og blev kun endnu mere forvirret. Sekundet efter mærkede hun en skarp smerte i baghovedet og gispede let da luften blev slået ud ad hendes lunger og da hun åbnede øjnene så hun op i en ulvs ansigt. Hun stivnede under den sorte ulvs vægt og sagde ikke et pip. Hendes hjerte bankede hurtigere og hurtigere og hun turde ikke at bevæge sig, dog røg der enkelte ord ud over hendes læber, fem små ord, der havde hendes sædvanlige rolighed, men denne gang var fuld af nysgerrighed og undren. "Hvad er du for en?" spurgte hun og så op på ulven, hvis gyldne øjne rummede den præcis samme sult som Kyles havde gjort sekundet før. Hun satte to og to sammen, og det gav fisk, sjovt nok. Ulven havde Kyles øjne.Hun var ikke bange, mærkeligt nok. Men nu var hun jo heller ikke bange for døden.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:13 pm

Han kæmpede virkelig for at komme fri, at tage kontrollen, men ulven var der og den ville have hende, den ville faktisk helst dræbe hende, hvis det stod til ham og med ham, ja det var en ting Kyle altid havde gjort han havde anset sin ulv for at være en anden person. Den så bare på hende, mens Kyle næsten var en anden tilskuer, der kæmpede en intens kamp mod en ulv inden i sit hoved, han kæmpede for at få kontrollen og til sidst vandt han og han blev igen menneske, dog lidt svedig og kun iført boxershorts. han lagde sig om på ryggen, brummede af smerte og bed tænderne hånd sammen for at bevare kontrollen, da hans øjne fortsat var gyldne var ulven stadig på fladen, klar til at springe frem "u...undskyld" stammede han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:21 pm

Luzy var helt rolig imens den store ulv lå oven på hende, viste ingen tegn på frygt eller skræk. Den eneste forandring var hendes store undren overfor ham, og den mærkelige tilfredsstillelse over, at hun havde haft ret, han var ikke normal! Han var et eller andet mærkelig væsen, selvom han lignede et menneske. En lille stemme i hendes hoved hviskede, varulv. Halv mand, halv ulv.
Da han blev menneske igen og tumlede væk fra hende og lagde sig på ryggen, satte hun sig langsomt op og fik vejret lige så stille inden hun så på ham med et let rynket bryn. Hun rystede på hovedet over hans undskyld og satte sig så hun sad lige bag hans hoved og løftede langsomt og utrolig nænsomt hans hoved op og lagde det i sit skød, så både hans hoved og hans skuldre hvilede i hendes skød. "Lad være," sagde hun rolig og så ned på ham og sendte ham sit halve smil, den lille trækning i venstre mundvige. "Bare slap af." Hun nussede blidt hans ene kind imens hendes blå øjne så ned i hans stadig gyldne øjne. Der var ingen frygt eller bearbejdelse i hendes blik, kun et blidt glimt, som ikke havde været der før imens hun havde snakket med ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:28 pm

Han gispede og skilte læberne da hun lagde han hoved op på sit skød, en smule af smerte også af overraskelse "du behøver ikke gøre det her" hviskede han hæst og hentyde til at han var i berøring med hende, han vidste hun ikke kunne lide at blive rørt og det han havde gjort før var utilgiveligt, fuldkommen utilgiveligt. da hun snakkede til ham, nikkede han og sukkede stille da hun strøg ham over kinden "for at svarer på dit spørgsmål før er jeg en hybrid, min moder også den person der står på mit bryst, hun skabte mig, før var jeg en varulv, men hun gav mig sit blod og slog mig derefter ihjel, befriede mig fra smerten" han sukkede og lukkede øjnene roligt "det er mange år siden og du havde ret om mine tatoveringer, de er fra den tid jeg blev født" han bed sig i læben og åbnede svagt det ene øje for at se på hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:37 pm

Luzy smilede stadig sit halve smil og trak let på skuldrene. "Nej, det gør jeg ikke, men jeg går det nu alligevel," sagde hun med en rolig stemme og nussede stadig let hans kind. Det var rigtigt at hun hadede at blive rørt ved, men nogle gange kunne hun godt se bort fra det, som nu. Det var godt nok ikke noget hun behøvede at gøre, men hun gjorde det nu alligevel, på grund af ham. Dog var hun lidt forlegen over at han kun havde boxers på. Det var lige lidt for meget for hende. Hun rynkede mere og mere på brynet imens han snakkede og nikkede lidt imens. Hendes blik blev en anelse fraværende, inden hun blinkede og så ned på ham, som om det var første gang hun så ham, egentlig var det også det, hun så ham nu bare med helt nye øjne. Hun lagde hovedet let på skrå. "Så du er i teorien død?" spurgte hun undrende og rynkede let på brynet. "Og hvad er du så halv andet af?" Hun så undrende ned på ham, hun havde så mange spørgsmål. "Og Hvor gammel er du?" spurgte hun og så undrende ned på ham. "Du er ikke en kvinde, så jeg kan godt spørge dig om det." Et lille muntert glimt viste sig i hendes blå øjne, og det forsvandt ikke igen.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:45 pm

Han nikkede "mange tak, Alma plejede også at gøre det her ved mig dagen efter hver fuldmåne" hviskede han og smilede svagt, han nød englelig hendes nusen også selvom han var halv svedig også kun havde boxershorts på, hvilket var en smule pinligt. Hendes spørgsmål fik ham til at nikke "jeg i teorien er jeg ligeså død som dem der ligger i deres kister, jeg behøver ikke ilt og mit hjerte slår ikke, det har det ikke gjort i noget tid" han trak på skulderne og betragtede hende og så hvordan hendes blik var. Da det andet spørgsmål kom, sukkede han stille "jeg er halv vampyr og halv varulv, det er derfor jeg reagerede så kraftigt på dit blod, det sætter sulten igang" forklarede han stille, betragtede hvordan drilleriet dukkede op, hvilket fik ham til at smile "haha sjovt, men okay, jeg blev født den 7. october 1754 og jeg blev forvandlet i omkring 1772 så jeg er godt omkring 258 år" hans øjne lå varsomt på hendes
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:55 pm

Luzy nikkede lidt og så på ham med et roligt blik. Sveden var hun stort set ligeglad med, det var kun hans halvnøgenhed der generede hende lidt, især fordi at hun aldrig havde været så tæt på en dreng med så lidt tøj på, og når det var Kyle ... rødmen steg op i hendes kinder af en grund hun helst ville forstå. Hun fortsatte dog med at nusse ham på kinden i nogle blide bevægelser. "Åh," sagde hun lidt målløs og så undrende på ham. "Det er jo umuligt." Hendes stemme var ikke andet end en lav mumlen og hun så på ham med en stor undren i sit blik. Hun nikkede langsomt imens han snakkede. "Så du er tørstig?" spurgte hun lidt forsigtigt og så lidt afholdent på ham med noget skjult i sit blik. En blid latter forlod hendes læber, en latter som både var varm og klokkeklar, og som overhoved ikke passede til hendes gotiske ydre. Hun vidste godt, at hun havde en smuk latter, men lod den alligevel sjældent komme frem. Hun sendte ham sit halve smil, som dog var lidt større den her gang. "Uf, dit gamle jas," sagde hun lidt drillende og tog det egentlig ret pænt.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:02 pm

han trak på skulderne "tingene er åbenbart ikke så umulige som man skulle tro" han åbnede sin mund og vidste sine hugtænder frem, da hans øjne jo fortsat var gyldne var hans hugtænder også fremme, de var skarpe og ikke ligefrem små, men heller ikke store, det var et sted i mellem. han tøvede og nikkede kort "men jeg skal nok styrer mig, jeg vil ikke gøre dig ondt" hviskede han og sukkede, det var virkelig svært i sær fordi han kunne høre blodet løbe igennem hende, han kunne høre blodet løbe rundt i hendes åre, men han prøvede virkelig at kontrollere sig. han grinede og legede fornærmet "hej jeg er ikke gammle, min moder eller hende der skabte mig, hun er en oprindelig, hun er en af de første og på den måde også en meget meget gammel kvinde der er over 1000 år gammel" sagde han og hævede øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:12 pm

Luzy spærrede øjnene let op og så nysgerrigt på hans hjørnetænder, der var lange og skarpe. Hun modstod en stupid trang til at teste om de virkelig var så skarpe som de så ud, men det gjorde hun ikke. Hun nikkede lidt og tøvede så et kort øjeblik, inden hun sagde; "Hvad hvis jeg sagde, at jeg ikke ville have noget imod det?" spurgte hun roligt og så ned på ham med et roligt blik og sit halve smil. Hun ville rent faktisk ikke have noget imod det, hun var jo ikke bange for ham eller noget. Hun rystede på hovedet over ham og klukkede let over ham. "Ja ... okay, så er du ung i forhold til hende, men gammel i forhold til mig," sagde hun med sit halve smil og så roligt på ham og havde et blidt glimt i sine blå øjne.

//Lidt kreasvigt xD
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:17 pm

Han rynkede brynet, så tænksomt ud "så vil jeg sige du er en af de modigiste piger jeg nogensinde har set og jeg er beæret over at kende dig" han satte sig op og så hende dybt i øjnene "det er det jeg vil mene, det er ikke mange der reagere på den måde som du, din reaktion den var virkelig flot, jeg har ikke set noget lignende" han smilede bredt til hende og forstod virkelig ikke hvordan hun kunne være så rolig når han lige havde skiftet for øjne af hende. han rynkede dog brynet da han forstod lidt af det "undskyld mig siger du at jeg kan tage føde fra dig" spurte han og så længe på hende, nok var hun modig, men hun skulle ikke udfordre skæbnen alt for meget
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:08 pm

Luzy smilede sit halve smil og rødmede let over hans ord. De smigrede hende, og denne gang var hun ikke genert over at indrømme det overfor sig selv. "Der skal meget til at skræmme mig," sagde hun bare og trak lidt på skuldrene og smilede lidt større til ham, viste lidt tænder i smilet, stadig med let rosenrøde kinder. Hun nikkede let imens hun betragtede ham med et blidt blik. "Det er det jeg siger," sagde hun uden tøven imens hun så ham dybt i øjnene. "Og jeg kan ligeså godt sige det nu. Jeg kan godt lide dig, Kyle, du er ... du er ikke ligesom alle andre, og det kan jeg god lide." Hun trak lidt på skuldrene, som om det ikke var noget, men hendes røde kinder og lidt generte blik sagde tydeligt, at det var noget stort og betydningsfuldt for hende. Det var egentlig de færreste der hørte lige netop de ord fra hende. "Jeg kan virkelig godt lide dig." Hun smilede let til ham, et af sine halve smil der trak mest op i den venstre mundvige.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:15 pm

Han rynkede brynet og nikkede, lyttede da hun prøvede at forklare hvad hun havde ment, men ligeså snart de fire ord jeg kan lide dig forlod hendes mund, stivnede han og tabte ligesom hele den hårde facade, han stirrede bare overrasket på hende og kunne ligesom ikke fatte de ord hun sagde "du...du kan lide mig" stammede han og hans øjne blev igen smaragdgrønne af ren overraskelse, det holdte ligesom ulven ned at få det af vide og da hun så puttede ordet virkelig ind i hele sætning snappede han efter vejret, der var aldrig nogen der sagde sådan til ham "det...det er der aldrig nogen der har sagt, men hvordan du kender mig ikke" hviskede han overrasket og virkede helt forstenet
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:26 pm

Luzy så hvordan hans hårde facade forsvandt og at han bare stirrede overrasket på hende. Hendes kinder blussede og hun nikkede langsomt og blev helt forfjamsket. For der var en lille ting som Luzy aldrig havde ejet, og det var selvtillid, for måske kunne hun godt virke hård og uigennemtrængelig med sit kolde ydre, men hun var virkelig så usikker på sig selv, som nogen kunne være. "Ja, jeg ... je-jeg kan godt lide dig," sagde hun stammende og mærkede kun hvordan hendes kinder blussede endnu mere op til hun til sidst var helt rosenrød i kinderne. Da han snappede efter vejret og da hun hørte hvad han sagde. "Det er der så nu, og ... jeg ved det ikke, bare ... bare glem det, lad som om, jeg ikke har sagt det," sagde hun i et så hurtigt tempo, at hun nærmest snublede over ordene. Hendes kinder blussede og hun så væk fra ham med et forlegent og genert blik. Hun bandede og svovlede ad sig selv i hovedet, forbandet sig selv over sin egen dumhed. Hvorfor skulle han overhoved også kunne lide hende? Og som om det betød det mindste, for ham, at hun kunne lide ham ... hun var jo kun et menneske.

//smutter nok i seng, så nat nat xD
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:33 pm

Han så hvordan hun rødmede og blinkede fik livet tilbage i hans øjne og hvis han kunne ville han være rød i hele ansigtet. Da hun bakkede ud, rynkede han brynet "nej nej, det er ikke det, jeg har bare aldrig...der er aldrig...arggg jeg vil rigtig gerne lære dig bedre at kende og hvis jeg måtte ville jeg kramme dig, hvilket jeg ikke gør fordi du ikke kan lide det, men jeg ved bare ikke om jeg er god for dig" hviskede han stille "du er den smukkeste, sødeste, mest vidunderlige og modige poge jeg længe har mødt i mine 258 år, du fortjener det bedste af det bedste, men jeg ved virkelig ikke om jeg kan give dig det, jeg mener jeg er virkelig overrasket over det du sagde...altså positivt overrasket, for jeg kan måske også lide dig, men kan vi lære hinanden helt at kende du ved snakke sammen og den slags før vi springer ud i noget der kan ende med at såre den ene af os" spurte han og smilede blidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 10:25 am

Luzy så bare væk fra ham, utrolig forlegen og turde ikke at se på ham. Det var alt for pinligt for hende, dog lyttede hun til hans ord. "Jeg vil også gerne lære dig bedre at kende," sagde hun lavmælt og så ned på ham og bed sig i underlæben, men gispede let og skar en grimasse da hun ramte det lille sår hun havde lavet. Hendes mund havde stadig den metalliske smag af blod, og hun tænkte stadig hvorfor han mon ikke ville tage føde af hende, hun ville jo ikke have noget imod det. Hun så ned på ham med et mærkeligt blik imens han snakkede til hende og gav hende det ene kompliment efter det andet. Hendes kinder beholdte stadig sin røde farve, som stod i stor kontras til hendes blege kinder. Et lille grin forlod hendes læber, men det var en trist og modløs latter. "Tror du seriøst at jeg vil gå ind i et forhold igen uden at være helt sikker på at jeg ikke ville blive såret igen," sagde hun stille og så ned på ham, men kunne ikke lade være med at sende ham et af sine halve smil og nussede blidt hans kind. "Det ville jeg ikke kunne klare, en gang var mere end rigeligt." Hun rystede let på hovedet og så ud over ruinerne inden hun så på ham igen. "Hvordan har du det nu?" spurgte hun med en blid stemme og så roligt ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:12 pm

Han stirrede på hendes læbe og øjnene skiftede igen farve "jeg...." han blinkede og prøvede at bevare fokus, men hans øjne landede hele tiden på hendes læbe og tanken om hvordan hun mon smagte dukkede op, han gispede og hugtænderne var fremme, uden selv at bemærke det lænede han sig frem mod hende og krængede næsten læben tilbage, dog rettede han sig om og kløede sig forlegen i nakken "undskyld" hviskede han og så væk, det var ham et under at hun stadig sad der.
han lagde sin hånd på hendes af ren vane da hun strøg ham over kinden "hvodan jeg har det...uhh lidt overrasket også stadig små sulten, vil jeg tror, men forklar mig hvordan kan du side der og se på mig uden at have foragt for mig" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende, han forstod hende virkelig ikke "hej har du noget papir og en pen" spurte han og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:24 pm

Luzy så godt hvordan hans øjne skiftede, men viste stadig ingen frygt for ham. "Du hvad?" spurgte hun blidt og så på ham med et par rolige, blå øjne. Hun så godt hvordan hans blik hele tiden landede på hendes læber, og de skiltes ganske let uden at hun tænkte over det. "Slap af, Kyle, hvis du vil smage, så skal du bare sig til," sagde hun med et af sine halve smil og og så roligt på hans lange og skarpe hjørnetænder. Hun var stadig ikke bange for ham, hun blev bare siddende og blev ved med at nusse hans hår og kind. Hun nikkede langsomt til hans ord og sendte ham et af sine halv smile over hans spørgsmål. "Hvorfor skulle jeg foragte dig?" spurgte hun undrende og så på ham med hovedet lidt på skrå. Hun kom med en lille kluklatter over hans næste spørgsmål. "Nej, men jeg har en mobil," sagde hun og lænede sig bagud, så hun kunne få fat i sin gamle mobil i venstre lomme. Det var en gammel Nokia, uden touch-screen eller noget. Hun gik ind på den og skrev sit eget nummer i en besked og rakte ham den så med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:44 pm

Han nikkede og lagde blidt sin hånd mod hendes nakke, bevægede sig hen mod hende og satte tænderne mod hendes hals, han tøvede kort før han bed igennem og drak, det ville hverken gøre ondt eller være smertefuld, nok stikke lidt i starten, men fordi han var forsigtig gjorde det slet ikke mere ondt end et myggestik bare uden alt kløen. Da han var færdig, slikkede han på såret og flyttede sig, så på hende med gyldne øjne "mange tak" hviskede han og smilede svagt, før han tørrede sig om munden og kørte hånden igennem håret "du smager virkelig godt" han nikkede anerkende og smilede til hende "du ville foragte mig jeg ved ikke for hvad jeg er" han trak på skulderne og smilede svagt. Da hun tog sin mobil frem smilede han og tog imod den, skrev sit navn og derefter skrev han sit nummer "du kan ringe døgnet rundt" hviskede han og gav hende den tilbage
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:01 pm

Luzy så roligt på ham, der var ingen tvivl eller tøven i hendes blik, hun sad helt stille da han lagde hånden i nakken på hende og nærmede sig. Hun mærkede godt hvordan han tøvede, derfor lagde hun blidt en hånd i hans nakke og nussede ham blidt. Hun gispede ganske let da hun mærkede biddet, men var egentlig kun overrasket over hvor lidt det gjorde ondt. Hun lukkede sine øjne halvt i og skælvede ganske svagt imens han drak og hun nærmest kunne mærke blodet forsvinde fra sin krop. Hun synes, at han var utrolig hurtigt færdig og hun så lidt omtumlet på ham, og smilede sit halve smil til ham. "Så lidt da, og tak ... tror jeg," sagde hun med et grin, der var blød og klar som klokker. Det var utrolig få der hørte den latter, egentlig kun hendes bror, ellers havde ingen andre hørt den i flere år efterhånden. Hun rystede let på hovedet over ham og smilede halvt til ham. "Hvorfor skulle jeg dog det? Du kan jo ikke gøre for det, og jeg er helt ærlig ret ligeglad med hvad du er, det er hvem du er, som betyder noget for mig," forklarede hun og så blidt ned på ham. Hun nikkede lidt og rødmede ganske let i kinderne over hans ord. "Det vil jeg hænge dig op på," hviskede hun drillende og tog imod telefonen, hvorefter hun sendte beskeden til sig selv, så hun havde hans nummer. Derefter så hun lidt undrende på ham. "Men hvorfor skulle jeg have dit nummer?" spurgte hun lidt undrende, men også med en blid og drillende undertone.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:15 pm

han smilede blidt til hende og nikkede "jeg ved godt det lyder underligt, men det var så lidt" han trak på skulderne, for ham var det hverdag, han var vant til at drikke blod og havde nu gjort det i lang tid, men han blev fuldkommen overrasket over hvordan hun reagerede, det var fantastisk hvis man faktisk skulle sige det, men det var der vel ikke noget ved, hun var virkelig modig.
han smilede over hendes ord "du overrasker mig hele tiden, jeg har ikke mødt nogen så modig som dig, som faktisk er dødelig" han skar en grimasse, men smilede bredt til hende, hun var i sandhed modigere end man skulle tro nogen kunne være. han grinede stille "jeg sover stort set aldrig, så det gør du bare, og jeg tænkte hvis vi skulle lære hinanden at kende kunne det være en god start, du ved hvis der er noget overnaturligt hjemme ved dig, som din bror eller søster ikke kan klare, så giv mig et ring også vil jeg personligt sørge for at vedkommen forsvinder eller hvis du bare har brug for at snakke, så vil jeg hjælpe dig" han trak på skulderne og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:22 pm

Luzy smilede sit halve smil og klukkede stille. "Ja, det lyder nu engang meget underligt, og forkert på samme tid," sagde hun med en lille skuldertrækning. Hun havde faktisk en utrolig fræk tankegang og kunne være virkelig pervers til tider. Hun kunne godt se at han var overrasket over hvor roligt hun tog det hele, men der skulle nu også meget til at overraske hende.
Hun så halv smilende på ham og trak let på skuldrene. "Er jeg modig bare fordi at jeg ikke frygter døden?" spurgte hun og kunne ikke lade være med at gengælde hans smil og lo kort over ham. Hendes kinder fik en let rødlig kulør da hun rødmede. Hun smilede over ham og nikkede lidt. "Det skal jeg nok huske," sagde hun med et lille grin og smilede til ham, smilede rigtig til ham, hvilket fik hele hendes ansigt til at lyse op og viste hvor smuk hun var under al make uppen. "Det betyder faktisk meget for mig." Hun smilede lidt genert til ham og lagde ubevist sin hånd imod den side af sin hals hvor han havde bidt hende.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:32 pm

Han grinede og nikkede "du har så meget ret, men nogle gange må tingene bare være lidt, hvad skal man sige underligt og forkert" klukkede han blidt og lagde hoved på skrå, betragtede hende med blide øjne, elskede måden livet var fremme i hende, den måde hun blev endnu mere smuk, ikke at de var muligt hun kunne blive smukkere, da hun allerede var meget smuk.
Han nikkede "ja at du tør side her, med noget de teknisk set er død, jeg ved at du ikke tænker sådan på det, men jeg synes det er virkelig...sejt" han smilede og trak på skulderne, han havde set mange kvinder skrige og løbe fra ham i det sekund de fandt ud af hvad han var, hun derimod sad og snakkede fortsat med ham som om intet havde været hændt. Han lagde hånden mod hendes kind og håbede ikke hun ville slå den væk "det er jeg glad for at høre, jeg vil også gerne hjælpe dig hvis jeg kan" hviskede han og betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 9:40 pm

Luzy klukkede blidt over ham og nikkede lidt. "Lige præcis," sagde hun med et varmt smil og så ned på ham med et smil i blikket. Hun så ham dybt ind i øjnene og sagde ikke mere lige der, betragtede bare hans smukke grønne øjne og kunne ikke lade være med at smile.
Hun klukkede blidt over ham og trak let på skuldrene. "Du trækker vejret ... sådan da," sagde hun med et lille grin. "Og du snakker og bevæger dig, og du ligner ikke ligefrem en levende død, du er mere en ... en anden race, det er sådan jeg tænker på det." Hun smilede skævt til ham og trak let på skuldrene endnu en gang. Da han lagde hånden imod hendes kind, stivnede hun lidt, men slog den ikke væk eller rykkede sig. Hun bed sig bare let i underlæben og så lidt genert ned på ham. "Det e-er jeg gla-ad for," sagde hun let stammende og rødmede dybt over sig selv. "To sek," sagde hun med en lille hemmelig mine inden hun tog sin mobil op igen og fandt ham på sin mobil og tastede sin nye adresse ind og sendte den, inden hun kunne nå at skifte mening. "Så, du kommer bare og besøger mig, hvis det skulle være, jeg bor sammen med min storebror." Hun smilede lidt fjoget til ham og så lidt forsigtigt og genert på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, who are you? ~Kyle
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle
» My past have found me, I haden't seen that coming ~Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Fell's Church-
Gå til: