The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_voting_barOh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh, who are you? ~Kyle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:13 pm

Han grinede kort "måske tror du ikke jeg kender dig, men jeg kan nævne et par små ting, du er rigtig klog, men du ser bare ikke dit talent, hvilket til dels er inde for historie" han gik lidt rundt og betragtede hende blidt "du bryder dig ikke om din familie, vil faktisk helt undgå at snakke om dem, men dog er der alligevel måske en bror eller søster som du ved du elsker, en der giver varme og tryghed, du føler dig måske ikke tryg ved drenge, der er sket noget i din fortid, noget som har fået dig til ikke at ville røres eller bare være i kontakt med drenge eller er det begge køn. Du har skåret i dig selv, hvilket tydeligt viser at din fortid var hård, du føler dig svigtet og søger derfor tilflugt i smerten og gemmer følelserne væk. Fu har svært ved at smile, men når du gør, er det en svag trækning i venstre side, aldrig højre. Du er meget konkurrence menneske og med få ord hader du at tage fejl, hader at se andre have ret når du selv har" sagde han og vendte sig til sidst med fronten mod hende "tager jeg fejl" spurte han stille. Da hun gav ham lov til at være her, nikkede han "mange tak, det er kun rart at høre efter så lang tid er der faktisk nogen der ikke har noget imod mit selvskab og det var forresten så lidt, jeg har intet imod at hjælpe andre" han smilte kort og dog så kort så man næsten skulle tro han ikke havde gjort det
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:25 pm

Luzy måbede, for at sige det mildt, hendes mund stod let åben og hun stirrede bare på ham imens han snakkede. Det var skræmmende at høre sådan om sig selv og vide, at det hele er sandt. Hendes ben skælvede og hun havde det som om hendes ben var blevet til gele. Hun rystede på hovedet og blinkede lidt imens hun nærmest så sårbar ud. "Nej, du har helt ret," sagde hun med en hæs stemme inden hun rømmede sig og samlede sig selv op og det sårbare forsvandt og hun blev mere 'sig selv' igen. Det var utrolig at han kunne se så meget på så kort tid, det havde hun aldrig oplevet før, og det skræmte hende rent faktisk, hvilket hun dog aldrig ville indrømme overfor ham eller nogen anden. Den eneste rest af sårbarhed der var tilbage at se på hende var den måde hun bed sig i underlæben på, inden i munden, og hendes let skælvende ben.
Hun nikkede bare lidt til ham og så godt hans korte smil, hvilket gjorde hende lidt omtumlet. Hun havde en vildt mærkelig fornemmelse i mellemgulvet og anede ikke hvordan hun skulle takle den. "Ingen grund til at takke," sagde hun bare og så roligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:31 pm

han nikkede og trådte et skridt frem mod hende, da han så hvordan hun skælvede, han ønskede ikke at hun skulle være bange, men at hun skulle være glad, han holdte beskyttende armene frem mod hende, men lod dem dog glide ned langs siden igen og lod hende genoptage fatningen "ja, men det er derfor jeg vil savne dig, de små sarkastiske bemærkninger, din måde at svare igen på, den har sin egen charme, plus jeg ville være en idiot hvis jeg ikke ville savne en som dig, jeg opfattede muligvis alt det om dig, men du er en fantastisk pige som ikke ser særlig meget godt i sig selv, selvom der er meget meget godt i dig" pointerede han og smilede skævt til hende. Han nikkede "måske mener du ikke det, men det betyder meget for mig, ingen har rigtig bekymret sig om mig, men jeg er glad for at du i det mindste ikke foragter mit selvskab" han skar en grimasse og klukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:42 pm

Luzy trak sig automatisk et skridt tilbage da han trådte nærmere, selvom hun skælvede så meget at hun ikke kunne stå ordenligt eller havde helt styr på sine ben, hvilket resulterede i, at hun vred om på den ene fod. Hun bandede og svovlede med ord en køn, lille pige ikke burde kende til. Hun humpede lidt og stod så langsomt normalt, dog med vægten støttet lidt mere på den fod der var okay end den anden.
Hun så på ham og rystede bare stille på hovedet over ham, men hendes lille, bitte smil lå dog over hendes læber. "Det er utroligt så meget at du kan se på så kort tid," sagde hun roligt og så bare på ham med et klart blik og holdte stadig øje med ham. Hun synes stadig, at der noget, som slet ikke passede. "Hvorfor skulle jeg foragte dit selskab, Kyle?" spurgte hun roligt og så på ham med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:02 pm

Han trådte tilbage, som for at forsikre hende om at han intet ville, han så og overrasket på hende da hun kaldte ud med en masse eder og forbandelser ingen burde kende til "er du okay" spurte han og så letter bekymret på hende, det gjorde han bekymret når han hørte så mange bandeord ligeefter det hun lige havde gjort, at vrikke om var noget han huskede som ekstremt smertefuldt. han smilede forlegen "ja, man lære at spotte de små tegn som tiden går" han så kort væk og var overrasket over den lille kompliment, hvis det altså var en. Hna rettede igen øjnene mod hende og trak på skulderne "hvad skulle jeg vide, jeg ved ikke hvad du synes om mig, du kunne hade mig fordi jeg kom og forstyrede dig, du kunne foragte mig fordi jeg kom til at bryde dine grænser og rørte ved dig, du kunne ikke lide mig, f. eks fordi jeg ved så meget om dig og du ikke meget ved om mig" forlod han stille
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:46 pm

Luzy skar kort ansigt, men viste ikke andre tegn på smerte. "Jeg vred bare om, jeg klarer mig," sagde hun roligt, dog lidt for hurtigt. Hun prøvede langsomt at støtte på foden, men sugede hurtigt luft ind i munden af smerten, der dog forsvandt lige så stille igen. Hun hadede at være så klodset en gang imellem, men nu havde han jo også set lige igennem hende på en måde hun aldrig havde prøvet før, så det overraskede hende jo. Hun nikkede bare lidt og så roligt på ham med sit lille, halvsmil. "Det tror jeg gerne," sagde hun roligt og trak lidt på skuldrene.
Hun så roligt på ham og kunne ikke lade være med at klukke kort. "Hvis jeg skulle foragte dig af en vigtig grund, skulle det være fordi at du kunne se så nemt igennem og vide så meget om mig, selvom jeg specifikt aldrig siger en ord om noget af det, fordi at det er min mening, at det ikke rager folk, jeg ikke kender," forklarede hun roligt, men lod ikke bearbejdende eller sur, ikke det mindste. Det hele kom ud med en monoton tone.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 9:19 pm

Han nikkede og holdte nøje øje med hende, så hvis hun nu svajede ville han kunne gribe hende "helt sikker, er du sikker på at jeg kan hjælpe dig" spurte han og lignede en der var klar til at skride ind hvis hun vidste tegn på at skulle falde, han ville være der for hende, hvis hun lod ham gøre det. Han lagde hoved på skrå og smilede svagt og næsten usynligt "ja, jeg opfatter det både som en forbandelse og en velsignelse" han lagde hånden på hjertet og smilede drillende til hende, sådan et smil der gjorde ham mere drenget og yngre at se på.
han kløede sig i nakken "åhh okay, nu forstår jeg, men du sagde det, hentyde til det, din udstråling afslørede det, kropssproget afslørede det meste faktisk" sagde han kort, før han missede mod himlen og betragtede den kort, sikke en smuk dag hvis man skulle sige det
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 9:24 pm

Luzy så bare kort på ham. "Jeg klarer den, Kyle okay?" sagde hun og så roligt og fast på ham. Hun ville ikke have hans hjælp til noget, hun ville gerne kunne klare sig selv, så medmindre det var livsnødvendigt, så ville hun klare sig uden alle andres hjælp, om det så var til småt eller stort, så ville hun ikke have nogens hjælp.
"Hvorfor dog?" spurgte hun lidt undrende og så på ham og så hans smil og hvordan det fik ham til at se mere drenget ud og yngre også. Hun lagde ikke mærke til det selv, men hun gengældte smilet et par korte sekunder, inden hun bustede sig selv og smilet falmede indtil det forsvandt helt. Han skulle ikke få forkerte intentioner, da hun ikke ville have noget med ham, hun var ikke engang sikker på om hun kunne stole på ham, for der var noget ved ham, der ikke passede ind.
"Åh," var det eneste der kom over hendes læber og hun bed sig i underlæben og rynkede på brynet, imens hun kort tænkte, at hun hellere måtte se at få lavet det om og holdte mere ind til sig selv. Hun betragtede ham dog imens han missede op imod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 23, 2013 8:30 pm

Han nikkede og lagde hænderne i lommerne "selvfølgelig" han så kort ned mod jorden, ville nu englelig ikke gøre hende sur, nok var han en der gjorde hvad de passede ham, en der sagde ting uden at tænke over det, men hans moder havde nu opdraget ham ordenligt og med moder, mente han ikke den der fødte ham, men Alma hende som hans forældre solgte ham til, hende som faktisk tog ham til sig som sin søn også selvom hun englelig ikke behøvede, plus det var også hende der forvandlede ham til hybriden.
han vrikkede med øjenbrynene "jo for jeg kan opfange små detaljerogså se om du er fjendtlig, men det ødelægger ligesom også hele ideen med at lære folk at kende, hvis jeg ved så meget om dig, men du intet ved om mig" forklarede han stille, rettede sine øjne mod hende.
han så på hende efter at havde betragtede himlen lidt tid "hej det gør ikke noget, folk burde fortælle dig det, men du er en virkelig vidunderlig pige, jeg finder det synd at ingen hidtil, eller mange hidtil har set gennem alt det hårde også ind på den kloge pige, men hvis det er okay med dig, vil jeg være beæret hvis jeg fik lov" han trak på skulderne og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 23, 2013 8:45 pm

Luzy så lidt tøvende ud, men rystede så på hovedet over sig selv og så ned i jorden. "Jeg stoler bare ikke på din slags," forklarede hun forsigtigt og lød kort som om hun kendte til det faktum, at han var en hybrid. En overnaturlig. Men hun var ikke overtroisk, ikke det mindste, så prøvede han at fortælle hende det, ville hun nok bare se det som en joke. "Jer drenge, jo kønnere, jo mindre tillidsfulde ser I ud, jo mere lyver I." Hun rystede lidt på hovedet og rynkede let på brynet. Hun anede ikke hvorfor hun fortalte ham det, hun følte bare en trang til at forklare sig selv. "Jeg ved godt, at det er en naiv holdning, men det er min naive holdning," sagde hun til slut og grinede lavmælt. Det var tæt på en rigtig latter, men stadig ikke en ægte én.
Hun nikkede lidt mere forstående. "Ja, okay, du har en pointe," sagde hun og gengældte roligt hans blik. "Men hvorfor fortæller du mig så ikke om dig selv?" spurgte hun og hævede lidt udfordrende det ene øjenbryn.
Hun mærkede hvordan hendes kinder blussede og hun så lidt flov og overrasket på ham. "Jeg lader normalt aldrig nogen komme tæt på, de fleste skrider efter nogle få skarpe bemærkninger," sagde hun med en lidt hæs stemme og så lidt uroligt på ham ved hans sidste spørgsmål. Hun svarede ikke, men så bare på ham med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 23, 2013 8:55 pm

Han rynkede brynet, men lyttede til alt hvad hun sagde for at være sikker op hvad hun mente "min slags, så du synes jeg høre blandt gruppen af kønne drenge" han grinede og kørte hånden igennem håret "åhh ser jeg virkelig så utroværdig ud" spurte han og hævede øjenbrynet, mens han kløede sig i nakken "jeg har da ikke løjet for dig indtil videre, du kan spørge mig om lige hvad du vil og jeg vil fortælle dig sandheden, vil du vide hvem der var mit første kys, hvorfor præcis mine forældre solgte mig...jeg har intet at skjule" han trak på skulderne og så afslappet på hende, hvis hun spurte ham om hans race, ville han sige sandheden, plus hvis hun flygtede ville hun aldrig nå langt og selvom det smertede ham, måtte han stoppe hende hvis hun løb.
han skar en grimasse "okay, jeg er godt omkring 18 af alder, den mine forældre solgte mig til var en kvinde ved navn Alma, hendes navn står også her" han så ned på tatoveringen over brystet, som var et navn, dog skrevet på et fremmed sprog "hun tog mig til sig og behandlede mig som sit eget barn...uhh jeg holder af at rejse, se verden, øhm jeg er lidt af en bog elsker kan man sige og ja så siger de fleste jeg ikke har noget filter mellem min hjerne og mund, da jeg lukker stort set alt ud jeg tænker" han lagde hoved på skrå "ellers andet du vil vide" spurte han stille.
han hævede øjenbrynet "jeg er ligeglad, jeg er stædig, jeg flygter ikke bare på grund af et par onde bemærkninger, plus hvad kan du gøre som de ikke også har gjort ved mig" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:23 pm

Luzy trak bare ligegyldigt på skuldrene og så roligt på ham imens han snakkede. "Alle drenge er utroværdige i mit blik," sagde hun roligt og så bare på ham inden hun kort kørte læberne imod hinanden for jævnt at fordele den læbestift der stadig der på. Hun så roligt på ham med et hævet øjenbryn. "Okay, så siger vi det," sagde hun med en utrolig rolig stemme. Hun stolede stadig ikke på ham, hun kunne bare ikke, det var fysisk umuligt for hende at stole på en dreng efter at hun havde prøvet, at der var en dreng der havde kommet sammen med hende på grund af et væddemål. Hun var blevet dybt forelsket i ham, og så havde han revet verdenen væk under hende da han inviterede hende til skole ballet og så kom op sammen med en anden.
Hun lyttede roligt til hans ord og nikkede let imens. "Hvilket sprog er det?" spurgte hun til at starte med og så roligt på ham, dog med et svagt smil om læben, trukket op ad den venstre mundvige. "Og hvilke steder har du været?" Hun var kun nysgerrig omkring netop de to ting, for hun havde aldrig været særlig meget ude at rejse, kun til Spanien et par gange om året, men ellers ingen andre steder, og det ærgede hende lidt, for der var så mange steder hun gerne ville se.
Hun trak let på skuldrene. "Det aner jeg virkelig ikke," var de eneste ord der kom ud over hendes læber imens hun roligt betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:35 pm

Han nikkede stille "det er jeg ked af at høre, han mp havde såret dig dybt" gættede han og betragtede hende nøje, det var helt synd at en eller anden idiot havde ødelagt alt hendes tillid, for alle drenge var ikke sådan og uden han skulle lyde for selvglad så ville han aldrig selv gøre sådan overfor en pige, det var simpelthen utænkeligt og fuldkommen utilgiveligt, også selvom han endnu ikke vidste hvad det var der var sket, så ville han aldrig bevidst såre en anden han bekymrede sig om.
han trak på skulderne og betragtede tatoveringen "jeg ved det faktisk ikke hvis jeg skal være ærlig" han havde i virkeligheden ingen anelse om hvad det præcis var for et sprog et eller andet var det og noget sagde ham at det nok var en uddødet sprog eftersom at Alma er en oprindelig vampyr. han skar igen en grimasse "uhh jeg kommer jo fra north carolina, men jeg har været i Spanien et par gange, Egypten, Grækenland, frankrig, rundt i Amerika også England" sagde han stille og så tænksom ud før han til sidst nikkede for at bekræfte det han lige selv havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:04 am

Luzy gispede kort over hans ord og så hårdt på ham. "Det gjorde han, ja," sagde hun med en kold stemme imens hendes øjne afspejlede hendes stemme og blev så kold som is. Hun hadede at han bare kunne se lige igennem hende, det var pisse irriterende for hende. Hun ville jo lige netop ikke have, at der var nogen som helst der anede noget om det, da det var alt for privat for hende, og det var rent faktisk kun Malek der vidste noget om det, hvordan hun var blevet droppet. Hun nikkede lidt til ham og bed sig i underlæben og så undrende på navnet. Hun genkendte hverken skriften eller navnet det mindste.
Hun så på ham imens han remsede alle stederne han havde været op. Hun nikkede lidt og en lille trækning trak op i hendes venstre mundvige. "Jeg har kun været i Spanien og så her," sagde hun med en lille skuldertrækken og så ud over ruinerne.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 2:06 pm

han nikkede stille "hvis du vill have det kunne jeg finde ham også flå ham for det han gjorde mod dig" hviskede han og hævede øjenbrynet, han kunne gøre det, han skulle bare have lugten af ham eller vide hvor han boede også ville han få sig et farligt besøg. I de andre lande havde han et farligt ry, han var ikke bange for at slå fra sig og mange der ville ikke lægge sig ud med ham, de sagde hans aura var for mørk, for kold og farlig.
han lyttede og smilede svagt "Spanien er også meget smukt hvis jeg selv må sige det" med gjorde han og lagde armene over kors, han så kort rundt, op mod himlen før han igen lod sine øjne lande på hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 2:57 pm

Det eneste Kyle fik fra Luzy var et undrende blik. "Jeg er ikke indenfor vold," sagde hun med sin kølige rolighed og hævede bare let det ene øjenbryn imens hun betragtede ham. Hun rystede bare let på hovedet og så endnu en gang ud over ruinerne. "Jeg er ligeglad med ham, han kan skride skråt op." Hun trak let på skuldrene og viste ingen følelser i sit ansigt eller blik. Der var ikke det mindste syn af et smil på hendes mørkmalede læber.
Hun nikkede lidt for at give ham ret. "Det er det også," sagde hun stille og så stadig ud over ruinerne, de var utrolig smukke, og hun ville ønske, at hun havde set hvordan de havde set ud i dets storhedstid, følt hvordan det ville have været at gå rundt i kirken og se præsterne og nonnerne gå rundt, men hun ville ikke bede, da hun ikke troede på noget. Hun var ikke det mindste religiøs, for hendes overbevisning var, at hvis Gud fandtes, hvorfor havde han så ikke sørget for, at hendes forældre elskede hende, eller stoppet ham fyren for at såre hende?
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 3:05 pm

Han trak på skulderne "your choice" sagde han og kørte hånden igennem håret i håb om at det måske ikke længere lignede morgen hår, dog så det ikke ud til at han var særlig heldig da det jo stort set var umuligt at sætte, han fattede ikke hvordan de piger gjorde det, han kunne virkelig ikke sætte sit hår, så til sidst gav han bare op "i det mindste er han ude af dit liv, han bor vel ikke i byen, det ville være slemt" pointerede han og smilede svagt til hende, det kunne vel være fristende at opsøge krypet også vise ulven frem.
han gik hen mod en af stene og elegant hoppede han op på den og gik lidt rundt, gik rundt med en lethed som var det en helt almindelig vej og ikke en masse sten detr helt sikkert var løse og meget andet "nogle gange savner jeg ungdommen, dengang man var ung og uskyldig" han sprang adræt over på en væk og gik perfekt på line hen over muren, men han så ned på hende med hænderne i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 4:38 pm

Luzy nikkede lidt og en lille trækning i hendes venstre mundvige fik hende til at smile en anelse. Hun havde meget forstand på hår da hun selv havde farvet det og sat det i mange, mange utallige og forskellige frisurer. "Brug for hjælp?" spurgte hun og et kort glimt af noget der kunne minde om noget drillende, kunne ses i hendes klare, blå øjne, men det forsvandt sekundet efter, så hurtigt, at det lignede, at det ikke var sket. Hun rystede let på hovedet over hans ord. "Jeg er først selv lige flyttet hertil, så jeg kommer ikke herfra," sagde hun roligt og så bare på ham. "Han bor her ikke, nej."
Hun så roligt på ham og skjulede sin overraskelse over at se ham bevæge sig så graciøst og med en sådan elegant lethed, det så ikke særlig menneskeligt ud at se ham gå sådan. "Hvor gammel er du da overhoved? 18? 19?" spurgte hun og hævede det ene øjenbryn og synes, at han overdrev lidt. Han kunne da umuligt være gammel endda, max et par år ældre end hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 4:50 pm

Han grinede, men rystede på hoved "nej jeg har det skam fint, jeg er efterhånden vant til det her morgen hår, så det gør intet, men mange tak for dit ellers så drillende forslag" han trak på skulderne og bevægede sig videre rundt på muren, ganske som var der mere sten at gå på. Han nikkede "jeg er selv heller ikke fra byen, jeg er fra North Caroline, men flyttede her til da jeg manglede et sted at slå mig ordenligt ned, hvor ikke alle var bange for mig" på pegede han og grinede stille
han rystede på hoved "jeg er 18, men jeg snakker om barne alderen, du ved da man var 5 og op af" forklarede han og så hvordan hun så ham bevæge sig rundt "jeg er tidligere elitegymnast defor er jeg vant til at gå på noget meget smallere" han smilede skævt til hende og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 5:15 pm

Luzy trak bare let på skuldrene og så roligt på ham med et udtryksløst ansigtsutryk inden hun så op ad på himlen med et fraværende udtryk. Hun nikkede lidt fraværende da han snakkede igen, men så så kort efter ham med et hævet øjenbryn. "Hvorfor skulle folk være bange for dig?" spurgte hun med en hånlig tone og hævede mistroisk det ene øjenbryn. Man kunne tydeligt se, at hun næppe troede på ham.
Hun nikkede kort og trak på skuldrene. "Den tid oplevede jeg ikke rigtig," sagde hun bare med en kølig stemme og så op imod himlen med endnu et fraværende blik. "Okay." Hun sagde ikke mere, hun virkede bare fraværende, men dog stadig nærværende, på en mærkelig måde, det var altid det udtryk hun fik når hun fik en god idé til en ny tegning eller maleri. Men det anede han jo ikke.

//Lidt kreasvigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 5:22 pm

Han trak på skulderne "i hver by havde jeg mine problemer, men for at gøre en lang historie kort, endte alt tit op i slagsmål og lad mig sige det ikke var mig der endte op hospitalet" han så ligefrem og sprang ned på jorden, landede perfekt og lydløst på fødderne, dog på knæ. Han rejste sig elegant op og smilede skævt.
Han nikkede "for mig var et tæt på da jeg begyndte moie små kriminalitet, de første par år, opdagede de det ikke, men til sidst gjorde det og ja du kender resten" han trak på skulderne, han begyndte faktisk tidligt med at stjæle, det var nemmere når alle fandt ham nutted, han betragtede hende stille "finder man på små ideer" spurte han med hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:13 pm

Luzy nikkede stille og så roligt på ham og lagde hovedet let på skrå da han landede lydløst og perfekt ned på jorden. Han kunne være helt normalt efter et sådan lydløst, det var simpelthen umuligt!
Hun så på ham imens hun nikkede ganske let. Hun viste stadig ikke rigtig nogen følelser og virkede nærmest tavs, stum. Hun bed sig let i underlæben, stadig inden i munden, så det kun svagt kunne ses at hun gjorde det, hvilket også var lidt meningen. Dog kom hun til at bide lidt til da hun hørte hans spørgsmål. Hendes blå øjne blev hurtigt vendt imod ham, der var stadig ikke nogen følelser at se i dem, men hun var nu alligevel lidt overrasket. Hun lagde først der mærke til den metalliske smag hun fik i munden, dog reagere hun ikke rigtig på den.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:55 pm

Han hævede øjenbrynet og betragtede hende nøje, men i det sekund lugten af blod ramte ham, gispede han og tog hurtigt sine solbriller på, prøvede at skjule de gyldne øjne, det virkede, dog kunne man meget meget svagt fornemme dem. han trådte tilbage fra hende og spændte i kæben "din læbe" hviskede han og gik tilbage mod muren, hvis han blev fristet kunne han, han kunne komme til at gøre noget han helst ikke ville, han kunne skuffe Alma og det ville han ikke "her" han tog et lommetørklæde frem og rakte hende det med en rystende hånd, han læspede svagt på grund af hans hugtænder der var ved at komme frem
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:25 pm

Luzy så undrende på ham og rynkede let brynet da han gispede og tog sine solbriller på. "Du ved godt hvor irriterende det er at snakke med én der har solbriller på, ikke?" spurgte hun irriteret og hævede let det ene øjenbryn imens hun så på ham. Hun havde ikke lagt mærke til hans gyldne øjne, ikke endnu. Hun blev endnu en gang overrasket da han nævnte det med hendes læbe. Hun rynkede voldsomt brynet. "Hvordan fanden kan du se det?!" spurgte hun let ud af sig selv og lukkede munden og kørte tungen over det lille sår hun havde kommet til at lave. Det blødte faktisk utrolig meget af et lille sår at være. Hun så på det lommetørklæde han rakte hende. Hun undrede sig over at han overhoved havde sådan ét. "Hvad? Kan du ikke lide blod?" spurgte hun lettere hånligt imens hun ignorerede lommetørklædet og gik imod ham. "Hvad er der galt?" Hun så undrende på ham og anede ikke en skid om den farer hun stod i. Hun havde heller ikke lagt mærke til hans læspen eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:34 pm

Han knurrede dybt fra brystet og ikke bare en helt normal knurren, det var den måde man man hørte ulve og tigere knurre, dybt nede fra brystet med en masse bas "jeg kan ikke tage dem af" hviskede han og trykkede sig mod muren, han var bange for hvad han kunne gøre mod hende, at han kunne skade hende eller værre skræmme hende mere end højst nødvendigt. man kunne se på hvordan hans næse vibrerede at han opfangede den tydelige lugt af blodet. nu var han ved at få nok af hende, hurtigt var hen henne ved hende og ikke bare jeg går hurtigt, det var snare at han pludselig stod foran hende, han tog brillerne af og vidste sine gyldne øjne frem "har du nogen ide...om hvor fristende det der er" spurte han og bed tænderne sammen, han greb fat i kluden "nu er jeg pisse ligeglad hvor meget du ikke vil have jeg rør dig, men tror mig når jeg siger dennne måde er lang bedre end den anden måde" hvislede han og løftede hendes hage op. Man kunne tydeligt se kampen i hans øjne at han kæmpede for ikke at bide, da han tørrede blodet væk. han snappede efter vejret og knurrede igen, tæt på at give efter for sulten
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, who are you? ~Kyle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Be quiet, and don't wake my big brother up ~Kyle
» My past have found me, I haden't seen that coming ~Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Fell's Church-
Gå til: