The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh, who are you? ~Kyle I_vote_lcapOh, who are you? ~Kyle I_voting_barOh, who are you? ~Kyle I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh, who are you? ~Kyle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:11 pm

Sted: Fell's Church.
Tid: Middag
Omgivelser: Der er helt øde.
Vejr: Der er en blid vind og en varm sol

Luzy sad i skyggen af et træ iført al sin sorte make up, som skjulte hendes flotte, blå øjne og en sort læbestift der farvede hendes læber, samt det havde hun en let skjorte på i et ternet mønster i mørkeblå og sort, sammen med en sort tanktop indenunder og et par helt sorte bukser og converse. Det var det tøj hun oftes gik i, især da hun ikke havde så meget andet med sig da hun løb hjemmefra for at bo hos sin storebror, Malek. Hun lænede sit hoved tilbage imod træstammen og så op igennem træernes blade med et tænksom blik og sukkede stille. Hun var glad for at være løbet hjemmefra og hun nød faktisk byen mere end hun havde troet, at hun ville. Den havde en fed historie og den ruin hun sad og betragtede, resterne af Fell's Church så virkelig fede ud. Hun elskede ruiner, ja, hun var en ret mærkelig tøs.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:25 pm

Han bevægede sig adræt hen over alle ruinerne, hver enkel sten gik han over som var det intet andet end normal vej. han havde et par slidte jeans på, et par der efterhånden var godt hullede, men okay det var jo kun det samme som hans sorte stramme undertrøje der også havde et par huller eller to rundt omkring, men selvfølgelig havde han også sine mørke solbriller på, dem som gjorde at han faktisk så fuldkommen følelsesløs ud. som han havde vandret rundt i noget tid, lænede han sig til sidst op af en mur, hvor han tændte en smøg. Et par lyde fik ham til at se sig omkring, hvor på han fjernede sig fra muren og fulgte lyden, hvor han til sidst fik øje på en ung pige "hej" sagde han stille, med en ru, hæs og dog alligevel behagelig stemme, han hævede det ene øjenbryn og tog tog et sug af sin smøg
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:34 pm

Luzy så over imod fyren og nikkede bare kort til ham da han nærmede sig. "Hey," sagde hun bare, lidt forundret over at han rent faktisk snakkede til hende. De fleste gik bare forbi hende, nogle gange i en lang bue udenom hende. Hun så kort længselsfuldt på smøgen og tog så derefter selv sin egen pakke frem og fiskede selv en enkel smøg op og tændte den. Hun blev altid trængende af at se en anden ryge og dufte lugten af smøg. Hun tog det første sug og holdte det inde et kort øjeblik inden hun pustede det ud som små ringe. Hun smilede kort glædesløs og så så opmærksomt på fyren overfor hende. "Hvad bringer én som dig her til ruinerne?" spurgte hun og så roligt op på ham imens hun stille tog endnu et sug af sin smøg. Barrikaden omkring hendes sind var uigennemtrængelig overfor enhver.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:39 pm

Han så roligt på hende, lod sig ikke bide mærke i det glædesløse smil da han ikke selv var typen der smilede særlig meget, det ville være dumt og folk kom for tæt hvis de så et smil, har de engang set sødme forventede de kun at se det igen. Da hun selv tog en smøg frem hævede han igen øjenbrynet, men lod det ligge som det var, hun røg og hvad så det gjorde han selv "en som mig hvordan skal de forståes" spurte han og hoppede ned fra stenene han stod på, hvor han langsomt gik hen til hende "men okay, jeg nyder bare ruinen, der er noget over dem der er specielt" han så rundt og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:44 pm

Luzy så bare lidt undrende på ham. "Ja, hvordan kan det forstås?" sagde hun en anelse sarkastisk og så roligt på ham og hævede selv det ene øjenbryn da han kom nærmere. Hun sagde intet til det og tog endnu et sug af sin smøg og pustede endnu en gang ud som ringe. Hun havde haft meget øvelse i det de sidste år og nød at kunne det da de fleste ikke kunne. Hun nikkede let til hans svar og smilede kort til ham, eller om man kunne kalde et smil en lille trækning i mundvigen. "Der er også noget specielt over den." Hun så roligt på ham og viste ikke rigtig nogen følelser. Hun virkede nærmest som en tom skal.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:49 pm

Han så på hende fortrak ikke en mine over hendes små sarkastiske bemærkninger, ikke at han kunne, han gad bare ikke lige "ja det er jo det jeg spørger om" sagde han kort og kørte en hånd igennem håret, mens han sugede af sin smøg, så hvordan hun lavede røg ringen uden at gøre efter, jo han kunne skam godt selv lave en, men gad ikke ligefrem, det blev kedeligt efter hundrede år. Han øjne så igen rundt og han bemærkede trækingen, men besvarede den ikke "præcis, jeg fatter ikke folk der siger at ruiner og steder som kirkegården er deprimerende" han trak på skulderne og rettede de dækkede øjne mod hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:05 pm

Luzy trak let på skuldrene over ham og så roligt på ham. "Hvad laver en flot fyr som dig her?" sagde hun og så roligt på ham med et kort glimt i sine blå øjne. "Det er jo ikke ligefrem normalt at man møder andre her ved ruinerne." Hun trak endnu en gang på skuldrene og så roligt på ham imens hun tog endnu et sug af sin smøg og sukkede det stille ud igen. Hun nikkede medgivende. "De fortæller jo sin egen historie begge to, jeg foretrækker selv at være på en kirkegård eller ved nogle ruiner end at gå i et storcenter," sagde hun roligt, som om det var noget fuldstændig normalt og et selvfølge. Hun så op på ham og kunne ikke lide dét, at han havde solbriller på. Hun kunne ikke lide, ikke at vide hvor den anden så hen. Hun rynkede kort på brynet over det og havde stadig barrikaden omkring sit sind, uden at vide det faktisk, det var bare noget hun gjorde ubevist.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:11 pm

Han grinede stille, tog et sidste sug af sin smøg før han skoede den mod sin sko "så kunne jeg spørge det samme, hvad laver en så køn pige på denne ruin" spurte han og fjernede sine solbriller, lagde dem op i panden, så hans grønne øjne kom til syne, det vidste også at det han havde sagt ikke var løgn eller sjov, hun var køn selv med alt make upen på. Han nikkede og så rundt igen "du har ret, plus der er også historier over disse ruiner, hvem ved hvad der skete lige netop her for måske 200 år siden" han lagde armene over kors, før han så hende dybt ind i hendes blå øjne, en farve han fandt meget smuk også med en masse sort omkring, det kunne dog ikke ses på hans blik
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:21 pm

Luzy snappede svagt og lydløst efter vejret da han kaldte hende køn, og et kort glimt af chok og overraskelse kunne ses i hendes i hendes blå øjne, men det forsvandt sekundet efter og hun fik lagt folder over sit ansigt og skjulte sine følelser igen. Der var aldrig nogen der kaldte hende køn, eller gav hende de mindste komplimenter, hvis man så bort fra hendes storebror, Malek, men han var også hendes bror, han var nødt til det. Når andre, fremmede, sagde det, chokerede det hende virkelig og fik hende til at miste kontrollen et enkelt sekund eller to. Da han fjernede solbrillerne, men hun endnu en gang overrasket. Han havde virkelig smukke øjne, men denne gang afslørede hverken hendes tanker eller blik det, hun gengældte bare hans blik med den sædvanlige kølige rolighed. Hun nikkede lidt og en kort trækning gik over hendes læber. "Det var noget af det jeg spekulerede over før du kom," sagde hun og så roligt på ham og gengældte hans dybe blik uden at se det mindste påvirket ud over det. Det her var rent faktisk den mest normale samtale hun havde haft med en anden i umindelige tider.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:29 pm

Han hævede øjenbrynet da hun blev chokeret over hans kompliment "hvorfor så overrasket, ikke vant til at folk faktisk synes du er køn, hold kæft folk må være blinde når de ser på dig" han kløede sig i nakken og grinede kort og stille, dog var det ikke direkte et grin, men snarer et fnys der var blandet op med et kort grin. At folk ikke så hendes skønhed var fordi de så på overfladen, de gad ikke tage sig tid og se under huden og ind og se pigen under alt den makeup. Han trådte et enkel skridt hen mod hende "jamen så undskyld jeg afbrød din filosofering, jeg kender det selv, når folk kommer og afbryder ens tanketange" han gik kort rundt, lod sin hånd køre hen over muren "mon der var en kvinde eller mand her da den gik i stykker, mon vedkommende gemte sig eller boede her, måske var personen igang med at bede" hviskede han og så rundt, før han vendte sig mod hende, lænede sig op af muren og betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:39 pm

Luzy rystede let på hovedet over ham og så lidt undrende på ham. "Jeg er ikke vant til at folk overhoved snakker med mig," sagde hun med en skuldertrækning og så bare roligt på ham. Det rørte hende ikke ... ikke længere, hun havde lært at klare sig selv uden at have andre at snakke med en sin storebror. Hun rystede let på hovedet over ham og lidt efter også på grund af hans mærkelige grin. Et halvt fnys, halv grin - grin. Hun vendte hurtigt opmærksomheden imod ham da han trådte endnu en skridt imod hende og hun så vagtsomt på ham imens hun tog endnu et lille sug af sin smøg. "Jeg overlever," sagde hun roligt og betragtede ham med den normale kølige ligegyldighed. "Soldaterne brændte kirken ned i borgerkrigen," forklarede hun og så roligt på ham. "De troede, at de gemte illegale våben, som de havde tænkt sig at give til fjenden. Der var omkring ..." Hun blev kort fjern i blikket inden hun sagde; "Omkring 27 civile og uskyldige der døde da de brændte kirken ned." Hun så roligt på ham, dog med en lille trækning i den ene mundvige, altid den venstre. "Det viste sig dog først senere, at anklagen var forkert." Hun trak let på skuldrene og så roligt på ham. Det lød nærmest som om hun havde været der dengang.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:54 pm

Han nikkede stille "sikke en skam, så undvære de at snakke med et andet klogt invalid" på pegede han, han havde meninger som måske ikke var som alle andres, at hun var klog, for det var hun jo, andre nåede bare aldrog ligefrem at se det fordi de var så dumme at bedømme bogen på dens omslag, hvilket jo var en skam, kunne man sige. han så hendes vagtsomhed og lagde hænderne i lommerne "jamen okay, det er da altid noget du overlever" han trak på skulderne og vendte kort ryggen til hende, vidste hende en ryg med ar, efter piske slag, men kunne sige ta hans forældre ikke ligefrem brød sig om hans levevej, så de fik ham til straffet med piske slag. Han nikkede og vendte sig igen mod hende "det må jeg sige du har forstand på din historie, jeg er imponeret" han nikkede anerkende og så rundt "jeg kan levende forstille mig hvordan det måtte være at være her" han kørte hånden igenne håret og så igen på murene eller hvad der var tilbage af dem
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 10:01 pm

Luzy så en anelse undrende på ham. "Hvorfor kalder du mig klog?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Hun havde bare aldrig opfattet sig selv som det, hun kunne faktisk ikke huske hvornår hun sidst havde tænkt noget særlig positivt omkring sig selv. Hun var jo trods alt blevet mobbet i hele hendes skolegang og levet i en krigszone derhjemme 24/7.
Hun trak lidt på skuldrene og spærrede øjnene let op da hun så arene. "Hvad fanden er der sket med din ryg?" spurgte hun, uden at kunne nå at stoppe sig selv, og hun skældte tavst sig selv ud og bandede i tankerne over sin impulsivitet. Hendes kinder fik en lidt mørkere kulør, men så stadig roligt på ham. "Jeg takker," sagde hun og så selv imod ruinerne. "Jeg ville have ønsket at jeg havde levet i den tid," sagde hun med et kort grin. Det var ikke en rigtig latter, som så, den var mere hæs og ru end den ægte varer.

//Jeg bliver altså smidt i seng nu ^^' Skal tidligt op imorgen, så nat nat xD
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 10:13 pm

Han smilede svagt og næsten usynligt "hvor mange, kan med hånden på hjertet sel ønske de boede i en tid med krig, hvor mange kan give det præcise antal på hvor mange civile der døde dengang, måden du taler om ruinerne som om du selv var der, de er det man kan kalde klog, du opfatter måske ikke dig selv som klog, men det er du og dybeste inde ved du det godt" han trak på skulderne og vendte hende igen ryggen.
Han for næsten sammen ved hendes udbrud og så ned på sin ryg og derefter hende "nåh det var bare mine forældre der ikke var skide glade for mine små evner" han trak på skulderne og kunne vel ikke sige mere om dem, de straffede ham og gjorde det tit hårdt, men han stoppede aldrig og de blev kun ved med at straffe ham. Han nikkede kort "det var så lidt og ja det må havde været smukt dengang, jeg har set billeder af det fra den tid, det er virkelig smukt" det trak i hans mundvige, men han gjorde intet andet ved det end bare at se på hende, at han vidste hvordan tiden var i gamle dage var nok at han levede i den tid, han var fra 1754 og borgerkrigen var så vidt han huskede i 1800 tallet

//helt fint nat nat Razz Sleep
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 10:29 pm

Luzy's kinder blev langsomt røde imens han snakkede. "Jeg har aldrig opfattet mig selv som klog," sagde hun stille og så ned i hendes hænder. Hendes hjerte bankede lidt hurtigere og da hun så op, snilde hun svagt til ham. "Tak, fyr hvis navn jeg ikke kender endnu," sagde hun og betragtede ham roligt.
Hun blinkede overrasket med øjnene og rejste sig stille op. Hun var lidt øm i røven og ryggen af at have siddet i samme stilling for længe. Hun tog Drt sidste sug af sin smøg og skådede den så. Hun åndede tungt ud. "Og jeg troede, at mine forældre var onde," mumlede hun lavmælt, så langt at et normalt menneske ikke ville have kunnet hørt det. "Hvilke små evner?" spurgte hun så, højere den her gang. Huk betragtede ham roligt og lagde hovedet let på skrå imens hun betragtede ham.
Hun nikkede lidt for at give ham ret. "Jah," sagde hun med eftertryk. "Det var det." En lille trækning hev hendes ene mundvige en anelse op og hun så på ham med et roligt blik inde hun så ud imod ruinerne, rullede med skuldrene og strakte sig for st løsne musklerne efter at have siddet ned så længe. Hun rynkede kort på brynet da hun mærkede et af sine sår på armene gik op. Hun vise ikke noget tegn på smerte, det sved kun lidt og hun turde ikke at se på det da ham fyren ikke skulle tænke, at hun var skør, dog stilte hun sig sådan, at hun holdte om såret.

//Lige på iPhone, hvis der er fejl xD
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 10:40 pm

Han nikkede "det var så lidt og navnet er Kyle, Kyle Adams" sagde han kort og havde godt opfangede måden hun snakkede på som en måde at få hans navn ud, hvorfor ville hun ellers sige det på den måde.
han trak på skulderne "sådan var mine forældre bare, jeg bragte skam over dem og i sidste ende solgte de mig, 15 år og solgt ud" han vidste sine håndled hvor de mærkelige tatoveringer strakte sig rundt som armenbånd, det samme var der rundt om hans hals, samme mønstre, på trods af at man ikke kunne se det havde han også et mærke på brystet, lidt anderledes men noget af samme stil "ahh jeg startede lidt af en kriminel løbebane som 10-årig begyndte at stjæle det kunne de ikke lide, så de fik tjenestefolkene til at til at straffe mig" han tog det som det var, jo han var blevet solgt og den han var blevet solgt til, endte med at omdanne ham til en hybrid.
Han smilede kort og så rundt "det var virkelig smukt, skovene var anderledes end nu, de var vilde og bønder gik rundt på deres marker, de rige gik til maske bal" hans stemme lød fjern, mens han snakkede om de gamle dage, han huskede hans eget maske bal i 1865, et godt år og meget smukt her omkring, sådan lød han når han snakkede om gamle dage. Han stivnede og lugtede til luften, som om han bemærkede en lille forandring "har du skåret dig" spurte an og så lettere bekymret på hende da han trådte et skridt frem mo hende

//det er helt fint :p
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 9:39 am

Luzy så på ham og nikkede lidt til ham. "Fedt navn, Kyle, mit navn er Luzy," præsenterede hun sig og så roligt på ham. Han var okay, af det hun kunne se, han var ... anderledes. Hvilket kun var godt i hendes hoved.
"So ... solgte dine forældre dig?" spurgte hun målløst og kunne ikke helt fatte det. Hun var ovre ved ham med nogle få hurtige skridt og tog fat ham hans underarme og så på de mærkelige tattooveringer om hans håndled. "Det er jo ..." Hun så målløs op på ham og åbnede og lukkede munden nogle gange imens hun lyttede til hans ord. Hun rørte normalt ikke ved andre, og slet ikke fremmede, så det at hun rent faktisk rørte ved hans håndleddene var grænseoverskridende for hende. Hun sank en klump og slap ham. "Det er slavetattoveringer, man ... de er jo fra slutningen af 1700-tallet," mumlede hun målløs og trak sig tilbage fra ham. Hun havde set dem afbilledet i mange bøger, men de billeder hun havde set var langt fra så detaljerede som hans tattooveringer. Det kunne altså ikke være nogle han bare havde fået bare sådan. Hun forstod ikke noget lige nu, det gav ingen mening.
Hun nikkede lidt og så undrende på ham. "Det tror jeg gerne," sagde hun stille og slap ham imens hun trak sig lidt væk fra ham. Hun trådte hurtigt et skridt tilbage da han trådte nærmere. Hun måbede og gispede lavmælt. "Hvordan fanden ..." sagde hun og bakkede lidt bagud. Hun holdte sig over såret på sin arm og mærkede hvordan blodet langsomt gennemvædede hendes skjorte. Hun bandede lavmælt og tænkte, at det sikkert var en af de dybere sår der var gået op. Hun så på ham med et stadig roligt blik, men så stadig vagtsomt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 4:37 pm

Han nikkede "samme med dig, Luzy det er pænt og anderledes, men så passer det til dig, du er anderledes men på en god måde" han kunne godt lide anderledes, for det betød tit at man ikke var som alle andre, at man var sin egen, præcis som hun var.
Han nikkede "de var rige og jeg bragte skam over dem, så farvel med mig, 15 år, men jeg lærer at leve med det og har gjort det længe nu" han trak på skulderne. Han fik faktisk et chok da hun rørt ved ham, bed sig i læben og betragtede hende træde et skridt tilbage efter at havde fået et chok "ja, tror mig ham her var meget gammel dags, jeg fatter ikke hvorfor jeg skulle have dem" han så rundt på sin hånd og lod stille sin hånd glide op mod hjertet, hvor navnet stod med en mystisk gammel skrift, dem rundt om halsen og håndledet var bare en slags lænker hvor den på hjertet officielt vidste hvem der tidligere havde ejet ham.
Han så på hendes arm og rullede med øjnene af hendes udbrud "jeg er blevet pisket i mange år, tror du ikke jeg kan genkende den metalliske lugt uden at skulle være et omvandrende monster" spurte han og trak sin undertrøje af så tatoveringen på brystet var syndeligt, samt en masse ar fra den tid hvor han blev pisket. Han rev et stort stykke fra sin undertrøje og tog blidt om hendes arm, hvor på han viklede stoffet om såren og fik det til at stoppe med at bløde "sådan" hviskede han og gav hendes hånd et blidt klem før han igen trådte tilbage og lagde armene over kors, skjulte mærket på brystet
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 4:49 pm

Luzy så på ham og en lille trækning i hendes mundvige trak hendes læber op i et lille, skævt smil. "Tak," sagde hun med en svagt rødmen i kinderne, men forbandede så sig selv kort efter for stadig at være så modtagelig overfor drenges charme. Hun fortalte ikke, at det rigtigt var en forkortelse af Lucinda, fordi at hun ikke kunne lide sit originale navn, mest egentlig kun fordi at hendes forældre havde givet hende det, og for at irritere dem, var hun begyndt at kalde sig selv Luzy i istedet for.
Hun rystede på hovedet over ham og hans ord. "Man kan ikke sælge folk i vores tidsalder," mumlede hun lavt for sig selv og rynkede på brynet. Hun var selv ret overrasket over sig selv og at hun havde rørt ved ham, selvom det bare havde været en uskyldig berøring. Hun så undrende på ham og trådte varsomt lidt længere væk fra ham.
Hun så bare undrende på ham imens han snakkede. "Man pisker ikke folk, og man kan ikke lugte blod," sagde hun med en skælvende stemme og trak sig tilbage da han trak sin undertrøje af, men så så tattooveringen på hans bryst, over hans hjerte, dét og alle arene. Hun stivnede og kunne ikke andet end at stirre på ham, selv ikke da han tog fast om hendes arm og trak hendes skjorteærme længere op inden han viklede det luns stof, han havde revet af sin undertrøje, om hendes blodige underarm. Hun vågnede lidt op og lagde hænderne imod hans nøgne bryst og skubbede ham hårdt væk fra sig. Hun var lille, men ikke så svag som hun så ud. "Du skal ikke røre mig!" snerrede hun ad ham og så kort vild ud imens hun hurtigt dækkede sin arm igen med skjorten og skjulte alle arene og de nye og gamle sår.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:01 pm

Han nikkede og kløede sig i nakken "det var så lidt, men du behøver ikke takke det var bare sandheden" han trak på skulderne, bemærkede hun smiled skævt, hvordan en svag rose farve bredte sig over hendes kinder. Da hun kommenterede at han blev solgt, sukkede han stille "der tager du så fejl, måske kender du kun denne del af historien om dit eget land, men der er kvinder der bliver solgt til prostitution, andre som slaver til rige folk, jeg var så uheldig at det var mig" han vidste han ord var rigtige, hvis man var på et markedet i de varme lande, kunne man risikere at der var en der ville købe dig for et par kameler, sådan var den virkelig verden bare.
Han hævede øjenbrynet "igen forkert, steder i verden bruger man alternative stafningsmetoder, men hvad så med dem der bliver tæsket af deres forældre, de tæskede mig ikke, men fik folk til at piske mig, angående blodet, tror du ikke hvis du hver eneste dag er vant til at ligge på ryggen med blod strømmende ned over dit ansigt at du vil kunne genkende lugten af blod" spurte han og kørte hånden igennem håret, han vidste som før at det han sagde var rigtigt
Han hævede øjenbrynet da hun skubbede til ham, men trådte dog selv tilbage "hej jeg gør dig ikke noget, jeg ved skam godt at de er selv lavet, men hvad tror du jeg vil gøre, råbe og skrige op om det til alle jeg ser, så der er en eller anden idiot af en psykolog der kan konstatere du har brug for hjælp, men bare ikke ønsker den..hvorfor skulle jeg, jeg ligner selv et omvandrende vrag, det ville være dobbelt moralsk at gøre sådan" han trak på skulderne og lagde hænderne i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:19 pm

Luzy sukkede bare stille og rystede på hovedet. "Det ved jeg godt," sagde hun lidt irriteret og så roligt på ham. "Men det sker ikke så tit længere." Hun lagde armene over kors over sit bryst og så roligt på ham. Hun rynkede brynet og så på ham. Der var noget der ikke passede sammen, noget der gjorde, at hun ikke stolede fuldt og fast på ham, altså, mere end normalt. Hun så dog stadig bare på ham med sin kølige rolighed.
"Jamen," startede hun, men tav og så roligt på ham. Hun hadede, når andre havde ret og hun selv tog fejl, men hun var klog nok til at fatte når hun skulle stoppe. Hun kom bare med en lavmælt lyd af misbilligelse.
Hun så hårdt og en anelse såret på ham. "Det har jeg fandme heller ikke sagt noget om, jeg siger kun; at du ikke skal røre mig," sagde hun igennem sammenbidte tænder og så hårdt, men samtidig ret roligt på ham. Hun rystede ganske svagt, så lidt at et normalt øje ikke ville kunne se det. Hun hadede når andre rørte hende, selv hvis det bare var for at hjælpe, hun kunne ikke fordrage det.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:29 pm

han nikkede stille, tog sig ikke af at hun lød irriteret "hej folk er idioter der dømmer andre for deres omslag, de tager sig ikke tid til at se under huden på folk og se hvor smuk man er under" sagde han kort, måske var det hans tankegang der var forkert, at alle var smukke, men at de fleste dækkede det hele under f. eks en hård facade eller noget helt andet.
han trak på skulderne, allerede der vidste han at hun ikke kunne lide at tage fejl, så der var en smule konkurrence menneske over hende, en meget god egenskab hvis han selv skulle sige det, men den kunne også være slem i sidste ende.
han lagde hoved på skrå, hævede øjenbrynet og nikkede "og jeg sagde jeg ikke ville gøre dig noget, det ville være forkert at lade det bløde, du kunne ende med en blod forgiftning også måske endda dø hvis du ikke fik en behandling, og hvis jeg ikke tager meget fejl så er der nogen der vil savne dig, hvis du gik hen og døde af forgiftning af dit blod" sagde han kort og rettede igen hoved op "men vil du have jeg skal gå, jeg kan godt gå også lade dig alene, hvis det er det du ønsker" han så rundt og rettede igen øjnene mod hende
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:44 pm

Luzy så bare undrende på ham, men slappede lidt mere af i skuldrene, selvom hun ikke havde lagt mærke til at hun havde spændt det. Det kunne også ses på hendes kæber, der ikke bed sammen længere, at hun slappede af og faldt lidt ned igen.
Han havde ret med, at hun var et konkurrence menneske, hun kunne ikke gøre for det, hun skulle have ret. Uanset hvad. Hun ville kæmpe for det indtil hun ikke havde flere argumenter.
Hun så bare på ham og trak ligegyldigt på skuldrene. "Jeg bliver ikke blod forgiftet, og om der er nogen der savner mig eller ej, rager ikke dig," sagde hun i en rolig tone og så stille på ham. Hun ville ikke snakke om familie med ham, egentlig ikke med nogen overhoved. Selvom hendes svar tydeligt sagde, at der var nogle, som hun ønskede ville savne hende, og én enkel, som hun vidste ville savne hende.
Hun rystede på hovedet og gengældte roligt hans blik. "Jeg har ikke sagt, at du skal gå, og det er alligevel ikke op til mig, jeg ejer ikke ligefrem stedet her, vel?" sagde hun med et roligt og klart blåt blik rettet imod hans smaragdgrønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:50 pm

Han grinede kort, hæst og behageligt "måske tror du ikke selv det, men okay, dog nægter jeg at tro der ingen er det vil savne dig, du ved det godt selv, men nægter at udtale dig om det, nok vil du brokke dig over det, det forstår jeg hvis du gør, men jeg tror jeg vil savne dig, hvis du gik hen og døde" han trak på skulderne og betragtede hende i stilhed, han ville nok savne hende, de små sarkastiske bemærkninger, måden hun svarede igen, hver gang der kom små trækinger i hendes venstre mundvige og måden hun snakkede om fortiden, ruinerne med sådan en passion man stort set aldrig har set magen til før.
Han nikkede "nej det har du ikke, men jeg spurte dig efter din mening, eftesom du kom her før mig, så vil jeg mene det er i sin ret at du kan sige til mig at jeg kan gå....så skal jeg gå, vil du gerne være alene" spurte han og trådte et skridt tilbage, klar til at vende sig om og gå sin vej hvis det var det hun nu ønskede
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:05 pm

Luzy så bare lidt overrasket og lidt måbende på ham. "Hvorfor skulle du savne mig ...?" spurgte hun undrende og betragtede ham mere nysgerrigt end før. Hun forstod det ikke rigtig, han kendte hende slet ikke, han havde lige mødt hende og vidste dårligt nok noget om hende. "Du kender mig jo ikke." Hun rynkede let på brynet og så nu undrende på ham. Hun ville kunne have forstået det bedre, hvis de havde kendt hinanden i et stykke tid, men efter så kort tid kunne man da dårligt nok savne en anden.
Hun rystede lidt på hovedet og undrede sig endnu en gang over ham. "Du behøver ikke at gå, jeg har ikke noget imod dit selskab eller at du er her," sagde hun og en lille trækning viste sig i hendes mundvige, altid den venstre, aldrig den højre. Hun mente hvad hun sagde, hvilket også kunne ses i hendes blik. Hun tøvede lidt inden hun så ned på sin underarm, som bulede lidt op indenunder skjorten efter det stykke af hans undertrøje der var forbundet om hendes arm. "Tak, Kyle," sagde hun lavmælt og lidt tøvende, inden hun så over på ham med et roligt blik. Der var egentlig intet der viste, at hun følte noget, overhoved. Man skulle ikke tro det, og så man hende sammen med sin bror, ville man sikkert slet ikke kunne genkende hende da hun altid smilede og var glad sammen med Malek.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, who are you? ~Kyle Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, who are you? ~Kyle   Oh, who are you? ~Kyle I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, who are you? ~Kyle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Et spil Pool måske ? - Kyle
» My past have found me, I haden't seen that coming ~Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Fell's Church-
Gå til: