The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Justin (429)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Anna (418)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hallo friend -Jack- I_vote_lcapHallo friend -Jack- I_voting_barHallo friend -Jack- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hallo friend -Jack-

Go down 
ForfatterBesked
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:01 pm

PåklædningHallo friend -Jack- Tumblr_m6f2t5OK7E1qeyqjwo3_250
Tid 20:40.
Sted Mystic Grill.
Omgivelser I don't know humans ?
Vejr Solen er ved at gå ned så det bliver vel nok mørkt snart.

Som dagen forsvandt og natten tog over, bevægede flere og flere af nattens grusomme væsner sig ud, selv havde Michael været ude hele dagen, takket være hans dag lys ring han fik da han og Gabriél blev forlovede, de gamle hekse troede at den stod for alt de gode der ville samle sig sammen i dem, ikke beskyttelse mod solen. tabet af hans forlovede og deres ufødte barn, var en ting der altid havde hjemsøgt ham, ingen kendte til det, jo lige bortset fra hans bedste ven Matthew, ellers var der ingen andre, han ville faktisk ikke sige det, hvis han kunne være fri, bare at tænke på hende gjorde ondt.
med hænderne i lommerne, sparkede han døren åben, så ligeglad rundt på alle menneskerne, der var fuld igang med at spise sig fede i usundt mad. hans øjne lå koldt på dem, osom han gik forbi og hent til en af de ledige borde, hvor han slog sig ned, lagde bene op på bordet, armene over kors og ellers bare så rundt.
da en af servetricerne bad ham, fjerne fødderne, grinede han og rystede på hoved af hende, han humør var en smule dårligt her til nat så derfor fik hans blik hende til at skælve og bare gå videre igen, så han igen var alene med et selvtilfreds smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:12 pm

De mørke væsner rykkede ud om natte, og endnu en grund til at Jack havde smuttet ud af huset. Og dog havde han en dagslys ring... Men han foretrak dog stadig natten frem for dagen. Han følte sig mere overlegen når mørket var rykket ud. Han smilede skævt. Han havde en sort skjorte på, sorte jeans, og sorte converse sko. Håret var ikke sat op, og hang lidt ud til alle sider. Det så pjusket, og blødt ud, noget man kunne forestille at bare en berøring, og man ville mærke hårets blødhed. Han så rundt med sine blågrønne øjne, og grinede af en dreng der prøvede at få et kys ud af en pige. Han var på vej hen til grillen, bare for at se om der var en slags frokost der... Jack skubbede døren op, og gik ind, han scannede rummet, og fik øje på en pige. Han smilede skævt, men så videre... Han kunne ikke lade være med at grine da han så en bekendt... Michael. Han havde set at servitricen havde brokket sig over at han havde fødderne på bordet. Typisk... Nuvel... Jack gik derhen, tog en stol, og satte sig på den. Han så på Michael med et skævt smil. "Goddag Michael, længe siden."
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:22 pm

Han lagde hoved tilbage, stirrede op i luftet som om det var megt mere spændende end de dumme og fuldkommen uvidne mennesker der sad rundt omkring ham, spiste grinte og lod til at hygge sig, ikke at det bekymrede ham det mindste smule hvis de ikke hyggede sig, de kunne alle rende ham et hvis sted. som tiden gik, begyndte han at kede sig, så da der kom en servetrice forbi, greb han hende arm, trak hende ned til sig og hviskede i hendes øre, hvilket kun fik hende til at stivne, men hu nikkede alligevel og forsvandt ud i køkkenet, for så at komme tilbage med en vin, nok fra England, hans hjemby.
Han lod som intet da han opfangede færten af Jack, lod ham komme hen over sætte sig, for han lagde sin øjne på ham, stadig med vinen i hånden "Jacky boy, ja det er det godt nok, så hvordan går det" spurte han med den tydelig stærke og både fremtrædende britiske accent. han åbnede vinflasken, mens han betragtede Jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 1:26 pm

Michael havde vist fået noget vin... Han smilede uskyldigt. "Well, det går nu meget fint.. Udover at jeg er på udkig efter noget frokost, men det virker til at kun servitricerne duer." Svarede Jack, og smilede charmerende, og skævt til en servitrice der gik forbi. Han lænede sig tilbage i stolen, og havde armene over kors. Han så på Michael igen, og smilede skævt i stedet. "Nå... Hvad har bragt dig til byen, Michael?" Spurgte han så.

//Kort svar, so sorry.//
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 1:34 pm

han drak direkte fra flasken og nikkede, slikkede sig om munden "frokost Jacky klokken er hvad snart 9" grinede han og lagde hoved tilbage, vippede på stolen, alt i mens han bællede fra flasken "uhh for omkring en måned siden, fik jeg en besked fra Matthew der fortalte hvor jeg kunne finde ham også tænkte jeg, hvorfor ikke komme som en overraskelse" han slog ud med hænderne og grinede stille, der blev aldrig lagt skjul på at det var Matthew der var hans bedste ven, de to havde kendt hinanden fra omkring da Matthew selv blev skabt "hej er det rigtigt hvad de sige at din lillesøster går i seng med ham" spurte han og hævede øjenbrynet, han havde hørt om det, men havde aldrig fået taget sig sammen til at spørge Matthew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 1:42 pm

Jack sukkede... Matthew var ALLE vegne! Endelig så brød Jack sig ikke om ham, men ja... Han gav ham en chance, så... Forhåbentlig sårede Matthew ikke Ava. "Jeg ved det, men jeg fik kun en blondine til morgenmad." Han sukkede tragisk, og grinede. "Selvfølgelig, Matthew... Undskyld, men jeg ved ikke hvad jeg skal synes om ham. Men jeg giver ham da en chance." Sagde Jack, og trak lidt på den ene skulder. Han rystede på hovedet af hans næste spørgsmål. "Jep... Det skam rigtigt nok." Svarede Jack, og kørte en hånd igenmen håret.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 1:47 pm

han nikkede "stakkels dig, jeg fik en lækker brunette, hun var en god årgang ung og meget køn" han grinede og tog igen en stor tår af sin vin, han så på årgangen og nikkede "jamen dog en årgang fra 1689 god årgang" grinede han og holdte flasken ind til brystet "prøv at tal med ham, jeg mødte ham selv engang for 509 år siden, han er en rigtig god ven, hvis man bare giver ham en chance" han trak på skulderne og rynkede brynet "men hvordan har din søster den englelig det er år siden jeg sidst så hende" han kløede sig i nakken og så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 1:47 am

Jack smilede bredt, og grinede lidt. "Åh ha... Jeg må hellere snart finde en at drikke fra." Sagde han, og så igen rundt. Hans blik stoppede ved en blondine der lige var kommet ind, og hun var køn. "Hun er min." Sagde han, og grinede. Han så på Michael igen, og nikkede. "Jeg vil skam gerne men... Ja, det... Skal nok snakke med ham." Sagde han så, og smilede skævt. "Ava? Hun har det fint, hun har været 'sammen' med Matthew igen." Han grinede, og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 1:51 am

han grinede da Jack fik øje på en blondine, samme blondine som han tidligere havde talt med "desværre du, har hende allerede" i det han udtalte ordende kom hun hen til ham og lagde en serviet på bordet foran ham, han vrikkede med øjenbrynet og så på den "jamen om det ikke er hendes nummer og et sted vi skal mødes senere" han grinede og holdte servieten op, han klukkede stille og blinkede til blondinen. han hævede øjenbrynet "igen, wow okay, de to har et underligt forhold men okay" han trak på skulderne, der var ikke så meget han kunne gøre ved det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hallo friend -Jack- Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo friend -Jack-   Hallo friend -Jack- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hallo friend -Jack-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So, who are you? ~Jack
» Hungry, maybe? ϟ Jack ツ
» Hallo...very nice to meet you //Mike//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: