The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Justin (429)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Anna (418)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Den berømte bar - Lamia  I_vote_lcapDen berømte bar - Lamia  I_voting_barDen berømte bar - Lamia  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Den berømte bar - Lamia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Den berømte bar - Lamia  Empty
IndlægEmne: Den berømte bar - Lamia    Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeLør Apr 07, 2012 8:04 pm

Stedet: Mystic bar
Tiden: Lidt over 11 om aften, lørdag
Vejret: Tørvejr, køligt pga. den halv kraftige vind
Påklædningen: Sorte bukser, hvid og sort ternet skjorte der er foldet op i armerne og sorte converse
Jonathan havde kun hørt godt om byens bar, og derfor havde han også besluttet sig for at han ville smutte forbi og se om det var så godt som rygterne sagde. Jonathan gik indenfor og så sig nysgerrigt rundt. Det så meget hyggeligt ud og der var god en god stemning. Men stedet var også næsten fyldt op, men på den gode måde, så der ikke var for trængt. Han nikkede som om det var godkendt indtil videre og derefter gik han op i baren for at bestille en kold øl. Da hankom igennem de andre unge mennesker som også ville købe, tog han sin øl og fandt et tomt bord. Han så det som et held, for det var et bord i hjørnet og det virkede lidt mere fredligt og privat end de andre, og det var ledigt. Han slog sig ned på stolen og drak en smule af sin øl, men han så sig om efter nogen han kendte, men han regnede ikke med at se nogen, for selvom han havde boet der et par dage havde han jo ikke mødt så mange mennesker. Men han havde mødt Zoey, som ejede baren.
Jonathan trak på skulderne som et tegn på at han havde opgivet jagten efter nogle mennesker han havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Den berømte bar - Lamia  Empty
IndlægEmne: Sv: Den berømte bar - Lamia    Den berømte bar - Lamia  I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:36 pm

Påklædning: Klik her for at se tøjet ^^'

Lamia kom gående ind af døren og ind til baren. Hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers havde skullet lave her til aften, eftersom hun havde fri fra arbejde og ikke rigtig havde nogle aftaler eller noget i den retning. Hun boede også helt alene, så der var ingen til at holde hende med selskab derhjemme. Det blev faktisk en smule ensomt i længden.. Men nu havde hun jo heldigvis allerede aftalt med Angela at hun skulle flytte ind hos Lamia. Fordi hun manglede et sted at bo, og fordi Lamia godt kunne bruge en at bo sammen med. Hun boede i et kæmpe palæ helt for sig selv. Og når hun sagde kæmpe, mente hun kæmpe. For det var det skam virkelig. Umådeligt stort. Nogle gange hadede hun faktisk at bo der. Men det var nu mest fordi hun kedede sig der. Virkelig meget. Hun havde jo ingen at dele stedet med, så det blev hurtigt meget ensomt. Hun var egentlig virkelig glad for at Angela nu flyttede ind snart. I slutningen af måneden, hvis Lamia ikke huskede forkert. Og det gjorde hun som regel aldrig. Hun kiggede lidt rundt i baren og gik så op for at bestille et eller andet. Hun satte sig på en af barstolene og smilte til bartenderen. Han så lidt forvirret ud. Troede nok at hun var Zoey. Nå. Det gjorde vel ikke så meget. Hun gjorde et lille kast med hovedet, så hendes løse hår kom væk fra hendes ansigt. Altså alt pandehåret. Hun hørte bartenderen spørge hvad hun ville have og rynkede lidt på panden. "Hmm.. En cola med rom, tak." Hun tog bare det første hun kunne komme i tanke om. Og nu kom hun sådan lidt til at tænke på Katherine. Hun havde lagt mærke til at Katherine altid bestilte - og drak - cola med rom. Når hun nu altså drak..

//Sorry..! Havde helt glemt at vi havde startet et emne op.. Embarassed
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
 
Den berømte bar - Lamia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tidsfordriv ~ Lamia ~
» Hey, mit navn er Lamia - Katherine
» Jeg ved ikke hvem jeg er længere.. Alt har ændret sig! //Lamia og Matthew ^^//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: