The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Justin (429)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Anna (418)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_lcapHey, mit navn er Lamia - Katherine I_voting_barHey, mit navn er Lamia - Katherine I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hey, mit navn er Lamia - Katherine

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey, mit navn er Lamia - Katherine Empty
IndlægEmne: Hey, mit navn er Lamia - Katherine   Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 3:10 pm

Sted: I baren
Tid: Sen eftermiddag
Omgivelser: Nogle mennesker der sidder og snakker sammen
Vejr: En smule tåget, men ellers godt vejr
Påklædning: http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/keira-knightley/keira-knightley-20080117-364762.jpg

Lamia sad i baren og drak af en flaske whisky. Hun plejede ellers ikke at være en af dem der drak, men hun havde så meget at tænke over for tiden, så hu havde bare brug for at fortrænge noget af det. Hun sad og tænkte på hendes bedste veninde Arianna. Arianna var næsten lige død. Hun var blevet dræbt af nogle af Lamia's fjender. Lamia havde fået sin hævn over dem. I den grad. Hun havde været fuldstændig rasende. Hun havde tortureret dem alle én efter én. Men normalt var hun altså en helt vildt sød og rolig pige. Hun hjalp altid alle andre med stort set alt ting. Hun gav whiskyen til bartenderen og gik ud på toilettet. Der lagde hun sin makeup om, fordi hun havde haft grædt en smule uden at lægge mærke til det. Hun vaskede sine hænder og gik tilbage ind i baren. Hun bestilte en kop kaffe, for at blive frisket en smule op. Hun ventede på at den kom, mens hun sad og kiggede rundt på de folk der sad rundt omkring og snakkede stille sammen.


Sidst rettet af Vampira Ons Feb 22, 2012 1:31 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Hey, mit navn er Lamia - Katherine Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, mit navn er Lamia - Katherine   Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 3:37 pm

Katherine kom ind på baren. Hun gik op til barendisken. "En cola og rom tak," sagde hun og smilte til ham. Hun satte sig ned og kiggede rundt. Hun havde ikke været her i et stykke tid. Sidste gang hun var der, havde hun mødt Jeremy. De havde hygget sig.. på toilettet. Hendes kinder blev røde ved tanken. Hun lo stille over sig selv. Det havde været en refleks, men at hun trak med havde nok været lidt af egen egositisk grund. Hun ville ikke være alene. Hun så på bartenderen som kom tilbage med hendes drink. Hun fandt sin pung frem af tasken og betalte ham. Hun drak lidt af den og smilte stille.

//Min krea er væk ^^'
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey, mit navn er Lamia - Katherine Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, mit navn er Lamia - Katherine   Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 7:30 pm

Lamia kiggede på en pige der sad lidt derfra. Så opdagede hun at det var Katherine. Hun skyndte sig hen til hende. "Kath!! Hey! Det er lang tid siden." Hun smilte til hende. Og hun mente ska´m det hun sagde. Det var ret lang tid siden, hun sidst havde set noget til Katherine. Sidst hun så hende var vist til nytårsfesten. Og det var jo ved at være et stykke tid siden.. Hun smilte stort til hende og satte sig så ned ved siden af hende. Hun kiggede en smule nysgerrigt på hende, da hun rødmede. Gad vide hvad hun tænkte på. Men Lamia vidste det nu godt. Hun havde lige opfanget hendes tanker. Lige efter at hun havde tænkt llidt over det.

//Det er helt okay.. Har heller ik selv så meget Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Hey, mit navn er Lamia - Katherine Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, mit navn er Lamia - Katherine   Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeOns Feb 22, 2012 10:49 am

Kath fik lidt af et chok. Hun så på Lamia og sukkede dybt. "Lamia.. Hey! Ja, det er ved at være et stykke tid siden," sagde hun og smilte venligt til hende. Det var det jo. Nytårsfesten, det var der de sidst havde mødtes, hvor Elena også havde været der. Hun prøvede på ikke at huske det.. Hende og Elena, var virkeligt ikke de bedste venner. Tværdigmod! Kath kunne ikke fordrage Elena og hendes måde at se det sjove i at tage hendes liv fra hende. Det var ikke morsomt! Hun undertrykte et dybt suk og så på Lamia i stedet.
Hun tog en lille slurk af sit glas. Hun så kort rundt og så på Lamia igen. "Hvad laver du her? Venter du på nogen?" spurgte hun lidt nysgerrigt. Hun drejede sin krop mod hende, så hun egentligt sad med fronten mod hende. Hun lagde det ene ben over det andet. Hun drejede glasset lidt rundt i hænderne.

//Det er okay.. Det kommer nok snart igen Smile
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hey, mit navn er Lamia - Katherine Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, mit navn er Lamia - Katherine   Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitimeLør Apr 14, 2012 7:15 pm

Lamia lo lidt. Men det var nu ret lavt. Hun kunne se at hun havde givet Katherine et chok. Hun smilte til Kath. "Ja. Desværre. Det er jo helt ærgerligt at vi ikke ser noget mere til hinanden! Sidste gang jeg så dig var til nytårsfesten, tror jeg nok. Og det er jo efterhånden et stykke tid siden ikke?" Hun blinkede lidt til Kath. Lamia kunne mærke at hun var irriteret og vidste straks også at det var Elena hun tænkte på. Hendes 'onde' dobbeltgænger. Sjovt nok egentlig. Som regel var det kun sådan noget man så i film eller læste i bøger.. Men næh nej. Denne gang var det rent faktisk i virkeligheden. Hun kunne ikke lade være med at kigge lidt rundt, da Katherine gjorde det, også. Så rystede hun lidt smilende på hovedet. "Nej. Jeg kender ikke så mange her i byen endnu. Og dem jeg kender synes jeg ikke rigtig at kunne få fat på.. Men i det mindste løb jeg da ind i dig her så!" Hun smilte stort og venligt. Hun var skam meget glad for at hun var løbet ind i Kath. Hun var jo en virkelig sød pige. Og så kendte hun endda allerede til Vampyrer, så det var endnu en ting Lamia ikke behøvede at holde hemmeligt for hende. Heldigvis da! Hun hadede at skulle holde ting hemmeligt for sine venner..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Hey, mit navn er Lamia - Katherine Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, mit navn er Lamia - Katherine   Hey, mit navn er Lamia - Katherine I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey, mit navn er Lamia - Katherine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp til et navn.
» Den berømte bar - Lamia
» Friaften ~ Lamia :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: