The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Justin (429)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Anna (418)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vores første møde - Katherine  I_vote_lcapVores første møde - Katherine  I_voting_barVores første møde - Katherine  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vores første møde - Katherine

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Vores første møde - Katherine  Empty
IndlægEmne: Vores første møde - Katherine    Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 11:40 pm

Sted: Baren
Tid: Lidt over ni om aften
Omgivelser: En del mennesker - både ældre og unge
Vejr: Det begynder at blive mørkt og ret køligt
Påklædning: Sorte bukser og en mørke grå hættetrøje
Jeremy havde siddet hjemme det meste af dagen, uden noget rigtigt at give sig til, derfor havde han bestemt sig for at tage ned på baren. Det var det bedste sted man ville kunne møde andre mennesker, ikke fordi han var sikker på at han kendte nogen, men han kunne altid håbe. Han bevægede sig hurtigt igennem de begyndende mørke gader, da det var ret køligt udenfor og han havde ikke taget nogen jakke på.
Han skubbede døren på til baren og så sig hurtigt omkring i lokalet, men fik ikke rigtigt øje på nogen han kendte. Han genkendte en gruppe af unge der havde sat sig i hjørnet, men det var ikke en gruppe han snakkede med. Han fortsatte derfor på til bardisken og slog sig ned. Han bestilte whisky som han plejede når han befandt sig på baren.
Jeremy tog glasset til munden for at tage en slurk i håb om at han snart ville få varmen tilbage, efter den kølige gåtur der hen.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Vores første møde - Katherine  Empty
IndlægEmne: Sv: Vores første møde - Katherine    Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 8:15 pm

P: http://celebshut.com/wp-content/uploads/celebrities/nina-dobrev/at-christian-siriano-fall-2012/Nina%20Dobrev%20legs%20in%20tight%20dress%20at%20Christian%20Siriano%20Fall%202012%20At%20The%20MBFW%20At%20The%20Eyebeam%20Atelier-01.jpg

Katherine kom ind på baren. Hun var i godt humør og lidt beruset. Det kunne man også se på hendes måde at gå på. Hun var ikke alene. Tony nærmest trak hende med. Hun tumlede afsted med sine sko i den ene hånd. Hun havde støt på ham på gaden, da jeg havde stået udenfor i kulden og fået lidt luft til hjernen. Tony slap hende ikke før de stod ved baren og han kommanderede hende til at sætte sig ned. Hun sukkede og satte sig surt på stolen. Han forsvandt ind på herretoilettet. Kah så rundt og fik med det samme øje på Jeremy. En brus og glad flød ind i hende. Hun rejste sig hurtigt og små løb hen til ham, hvor efter hun satte sig på en tom plads ved siden af ham. "Jer! Jeg er så glad for at se dig!" fniste hun og lænede sig over mod ham og krammede ham blidt. "Jeg er Katherine," hviskede hun, med et lille fnis i hans ører og plantede et blidt kys på hans kys. Derefter slap hun ham og kiggede mod toiletterne, mens hun bed sig lidt i læben. Hun ville ikke snakke med ham og hun anede egentligt ikke hvorfor han havde hevet hende med ind i baren igen. Hun så igen på Jeremy og smilede til ham. "Det er længe siden," sagde hun og lagde det ene ben over det andet, under disken. Hun stillede sine sko på gulvet helt inde under sig.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Vores første møde - Katherine  Empty
IndlægEmne: Sv: Vores første møde - Katherine    Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:30 pm

Jeremy vendte sig da nogle andre kom ind på baren, og han opdagede med det samme hvem det var! Det var Katherine, men hun var ikke alene og det så ikke ud til at hun var alt for ædru. Først smilede han, da han virkelig var glad for at se hende igen, men smilet blegnede da han opdagede hvem det var hun var sammen med. Det var Tony, og så vidt han huskede var han hendes eks og han havde været lidt efter hende.
Da hun kom over til Jeremy gengældte han varmt hendes kram og hans smil var tilbage på hans læber. Der var ingen der kunne få ham til at smile, som Katherine. Og han havde savnet hende. "Jeg er også glad for at se dig" sagde han og mærkede hvordan hans hjerte bankede hurtigere da hun hviskede ham i øret og kyssede ham på kinden. "Har du fået lidt at drikke" spurgte han og så smilende på hende
Igen blev hans smil en smule mindre. "Men hvorfor er du her med ham" spurgte han og nikkede i retningen af toiletterne, da han hentydede til Tony.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Vores første møde - Katherine  Empty
IndlægEmne: Sv: Vores første møde - Katherine    Vores første møde - Katherine  I_icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 10:54 pm

Katherine smilede og nød krammet. Glæden berusede igennem hendes krop, som allerede var beruset af alkohol. "Du ved ikke hvor meget jeg har savnet dig," røg det ud af hende. Først efter et stykke tid gik det op for hende hvad hun havde sagt. Hun bed sig lidt i læben og forsøgte ikke at rødme, hvilket var forsent, for hun havde allerede fået røde kinder.
Hun lo kort og smilede genert. "En lille smule måske. Men det er ikke min skyld. Jessica..." Hun tav. Hendes blik vandrede rundt, hvorefter hun rystede på hovedet og trak på skulderne. "Nej, det er ligemeget," sagde hun og smilede til ham igen.
Hun så mod toiletterne. Hun begyndte fraværende at pille ved sin kjole. "Det.. Han.. Jeg kunne ikke.." Hun begyndte og stoppede på alle sætningerne lige efter hinanden, som om hun ikke vidste hvordan hun skulle forklare det og samtidig bare ville starte alle steder på en gang. Hun tog en dyb indånding og så kort bare tavst på ham, før hun startede i et hurtigt tempo. "Jeg ved det ikke. Jeg stod udenfor og kiggede, da jeg synes jeg trængte til lidt frisk luft. Rush! Så var han der bare. Han trak mig med her ind, uden at sige noget. Jeg kunne ikke gøre andet end at følge med.." Hun holde en vejrtræknings pause, før hun snakkede videre. "Jeg tror, at jeg har gjort noget, som jeg ikke har gjort. Men som hun har gjort og når alt kommer til alt, lader hun mig i stikken, så jeg kan tage skylden for at hun har dummet sig gevaldigt. Bare fordi jeg er skrø.." Hun brød af ved at slå hånd foran munden. Hun var ved at tale over sig. Det måtte ikke ske. Hun kiggede mod toilettet og ventede hvert øjeblik at Tony ville træde ud og opdage hun sad et andet sted. Hun sukkede og lænede sig frem over til hendes panden lå på disken.
Katherine sad lidt og tænkte før hun rettede sig op. Hun vendte sig helt om mod Jeremy. Hun satte albuen på disken og hvilede sin hage på sin håndflade. "Hvad har du lavet på det sidste? Jeg har ikke set dig.." Hun skiftede emne for at han ikke skulle tænke på det hun sagde før. Det virkede en gang i mellem og hun håbede at en de gang var nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vores første møde - Katherine  Empty
IndlægEmne: Sv: Vores første møde - Katherine    Vores første møde - Katherine  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vores første møde - Katherine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hey, mit navn er Lamia - Katherine
» Bare et møde? ~ Alex
» Et hyggeligt møde ved ruinerne. ~ Justin <33

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: