The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Friaften ~ Lamia :)  I_vote_lcapFriaften ~ Lamia :)  I_voting_barFriaften ~ Lamia :)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Friaften ~ Lamia :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Friaften ~ Lamia :)  Empty
IndlægEmne: Friaften ~ Lamia :)    Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 7:56 pm

Sted:: Baren
Tid:: Lidt over 12 om aften
Omgivelser:: En stille aften, så ikke fyldt med mennesker
Vejr:: Stille, køligt men ikke overskyet
Påklædning:: Sorte bukser og en hvid langarmet trøje der sidder en smule tæt over hans muskuløse overkrop og sorte army-lignende støvler, som ikke er snørret
Daniel havde ikke rigtigt noget at bruge sin aften på. Tessie var ikke til at få fat i og han skulle ikke arbejde, så der var ikke så meget at lave. Derfor var han taget ned på baren, ikke for at arbejde, men som gæst. Det var længe siden at han bare havde siddet og slappet af med en øl i hånden. Her for tiden havde han arbejdet en del og hans tid var stort set altid planlagt, så det ville være dejligt bare at slappe af og nyde en kold øl, uden at skulle tænkte på hvad den næste kunde skulle have.
Daniel sad i baren og små sludrede med en af hans venner fra baren. De arbejde tit sammen og Daniel syntes at han var en flink fyr. Men da en lille gruppe unge kom ind på baren måtte Daniel sidde alene. Ikke fordi at han ikke havde noget i mod det. Han kunne bare godt bruge noget selskab. Han trak på skulderen og tog en slurk af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Friaften ~ Lamia :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Friaften ~ Lamia :)    Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 8:24 pm

Lamia kom gående ind i baren. Hun satte sig ned ved siden af en fyr, hvis kropsbygning så ret bekendt ud. Hun bestilte en drink og kiggede så op på han ansigt og opdagede hvem det var. Daniel! Hun drejede sig om på stolen og smilede stort til ham. "Daniel! Hey! Hvordan har du det? Det er så lang tid siden jeg sidst har set dig..! Jeg ved at du er sammen med en Varulv nu. Tessie, mener jeg.." Hun smilede venligt til ham. " Hvorfor er du egentlig ikke sammen med hende?" Hun løftede spørgende sine øjenbryn. Hun kiggede lidt rundt og rettede så på hendes ret korte kjole. Hun kunne jo ikke have at folk kunne se op under den. Hun var altså ikke meget for at strippe og så ingen grund til at gøre det når hun oven i købet ikke engang var på arbejde i aften. Hun havde fået en friaften. Gad vide om det også var tilfældet med Daniel. Hun vidste at han arbejdede som bartender her i baren. Men hvis han var på arbejde i aften ville han da have stået i baren og lavet drinkjs til folk. Ville han ikke? Hun smilte til bartenderen der kom med hendes drink. Hun kunne se at han var forbløffet over hvor pæn hun var. Men nu var hun jo også Vampyr, så det blev de fleste fyre. Specielt dem på 16-19. Hun havde nu intet problem med at fyre syntes at hun var lækker. Men de skulle bare vide hvad der gemte sig bag hendes perfekte udseende. Eller nej. Det havde de sikkert ikke engang lyst til at vide. Og det var også bedst for dem selv på den måde. Så kom de ikke til skade på grund af hende. Hun betalte ham og vendte sig så igen over mod Daniel og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Friaften ~ Lamia :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Friaften ~ Lamia :)    Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 8:56 pm

Daniel vendte sig smilende om mod Lamia, på barstolen. Det var ved at være længe siden han havde set hende, derfor var han glad for at hun havde fået sammen idé som ham, og var taget på baren. "Hey Lamia. Ja, det er ved at være længe siden, men jeg har det super. Hvad med dig" spurgte han og smilte igen til hende, han vidste at det var Lamia og ikke Zoey. For han kendte Zoey virkelig godt og hvis man gjorde det ville man godt kunne kende forskel på den måde de gik klædt og var på.
Daniel
kunne ikke lade være med at le lidt da hun nævnte Tessie. "Du ved da også alt" lo han, men nikkede. "ja jeg er samen med Tessie, men jeg havde lidt svært ved at komme i kontakt med hende i aften. Hun har nok travlt så jeg besluttede mig at slå tiden ihjel her i stedet" sagde han og trak smilende på skulderne. "Hvad bringer dig her til i aften" spurgte han venligt og tog endnu en slurk af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Friaften ~ Lamia :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Friaften ~ Lamia :)    Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 10:01 pm

Lamia smilte glad til ham. "Det var da dejligt at høre. Og jeg har det fint, tak." Hun smilte venligt og tog en tår af sin drink. Hun var ikke engang sikker på hvad det var hun drak, men hun syntes det smagte af Vodka og Martini.. Så det var nok det det var. Hun var jo trods alt en Vampyr, så hun havde derfor meget højt udviklede sanser. Alle sanser. Både smagssansen og alle de andre sanser. Derudover havde hun også haft lang nok tid til selv at udvikle nogle sanser. Sanser som mennesker og Varulve ikkr havde. Hun så ham le og kunne ikke lade være med at le sammen med ham. Hun lo endnu højere da hun hørte det næste han sagde. "Du ved jo godt at jeg er Vampyr. Og du ved vel også at nogle Vampyrer, de stærkeste, kan læse opfange nogle tanker. Oprindelige Vampyrer som mig selv kan endda læse tanker uden problemer. Og de opfatter også alt muligt andet. Følelser og sådan noget. Men i hvert fald var det ikke særlig svært at finde ud af at du havde fået en ny ulvekæreste. Personligt har jeg ikke det store problem med Ulve, bortset fra at de stinker. Og specielt når de bliver våde. Du tror det nok ikke, men de lugter som våd hund!" Hun blinkede til ham og daskede ham så drillende på armen. "Men heldigvis for dig er det ikke noget mennesker kan lugte. Det er kun Vampyrer der kan det." Hun smilede venligt til ham. "Det ved jeg egentlig ikke rigtigt. Måske tænkte jeg bare at der nok var en flot ung bartender der ikke havde noget imod at give lidt blod til en lækkersulten kvindelig Vampyr. Ham der ser i hvert fald ikke ud til at have noget imod det.." Hun så dødalvorlig ud da hun pegede på Daniels kollega. Så lo hun og daskede ham igen på armen. "Ej, bare rolig. Jeg kunne aldrig finde på at drikke fra en uden at være tvunget til det. Lige bortset fra hvis den person havde såret en jeg elsker eller holder af. Jeg drikker kun blod, når jeg er ved at sulte. Og jeg drikker aldrig nogen tom. Jeg tager bare en lille smule og kun fra frivillige. Og nogen gange sletter jeg deres hukommelse bagefter så de ikke bliver traumatiserede af det." Hun smilede trist. "Undskyld. Jeg er sikker på at du ikke har lyst til at høre om dette. Men du skal bare vide at du ikke behøver at være bange for mig. Lov mig at du aldrig vil være det. Så ville jeg få det så dårligt med mig selv.." Hun så trist på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Friaften ~ Lamia :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Friaften ~ Lamia :)    Friaften ~ Lamia :)  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Friaften ~ Lamia :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tidsfordriv ~ Lamia ~
» Hey, mit navn er Lamia - Katherine
» Jeg ved ikke hvem jeg er længere.. Alt har ændret sig! //Lamia og Matthew ^^//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: