The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 19 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 19 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_lcapen aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_voting_baren aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 en aften på baren.. {Alle der har lyst}

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 07, 2012 10:03 am

Kath smilte til ham. "Ja.. Det synes jeg. Men spørg mig ikke hvordan," sagde hun og lo. "Jeg er dårligt til at forklare.." sagde hun og smiler lidt skævt. Hun så rundt. "Men som jeg har sagt. Hyggeligt og afslappende." Hun smilte til ham.
Kath kiggede ned på sine hænder. "Det er okay.. Jeg har så meget selvtillid at jeg siger det er deres tab, af vidunderlige mig," sagde hun og smilte lidt skævt. Hun så på ham og nikkede. "Ja.. Du har ret. Rigtige venner støtter én i en hver tænklig situation. De vender ikke én ryggen, når de har mest brug for dem," sagde hun lidt stille. Hun rystede svagt på hovedet for sig selv og smilte lidt. "Hvad med at vi taler om noget andet? Noget det ikke lige indgår mine daværende venner og nuværende... noget?" spurgte hun og så på ham med et lille smil. Lidt sart var hun.. I hvertfald når det gældte dem der vendte hende ryggen fra den ene dag til den anden.

//Det er helt okay ^^ Jeg har heller ikke så meget kreativtet Smile
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 07, 2012 8:16 pm

Jeremy grinte lidt over det hun sagde. Det lød bare lidt sjovt, men han nikkede bare i stedet for at spørge hvorfor hun ikke kunne forklare. Han lyttede til hende da hun forslog at de snakkede om noget andet og han nikkede som svar. "Hvad er dine planer efter du er færdig med skolen" spurgte han så og ledte deres samtale i en et anden retning. Han vidste ikke helt hvad han selv skulle være, han ville rigtig gerne være noget med musikken, men det var desværre ikke mange der kunne klare sig i den genre og så måtte han nok give sin stedfar ret. Han havde brug for en backup plan, hvis det ikke lykkes ham.
Jeremy smilte lidt til hende. Han var rigtigt glad for at han havde mødt hende, for det var dejligt at få nye venner, men han kunne ikke lade være med at syntes hun kunne være meget mere end bare end ven, men han turde ikke sige noget. Og specielt ikke når de kun havde kendt hinanden nogle timer.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 07, 2012 9:38 pm

Kath tænkte lidt. "Da jeg var lille var min største drøm at blive en berømt bulgarisk sangerinde. Nu.. Ja.. Der vil jeg gerne være skuespillerinde, men hvor stor chance er der for det? Så jeg søger bare arbejde som servitrice i stedet. Så kan jeg også blive i byen," sagde hun og trak lidt på skulderen. Hun smilte til ham "Hvad vil du være?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå.
Kath var glad for at hun var kommet hen på baren denne aften og havde mødt ham. Hun var sikker på at de kunne blive rigtigt gode venner.. Hendes tanker flyttede sig lidt videre en gode venner. Hun skyder tanken væk, da det virker underligt at tænke sådan når de kun har kendt hinanden så kort ind til videre.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:04 pm

Jeremy smilte da hun fortalte hvad hun gerne ville være. "Hvorfor ikke sigte efter stjernerne" sagde han og smilte. "Jeg vil gerne være musikker, og da min far levede var jeg sikker på at jeg nok skulle blive det. Men efter min stedfar kom til, har han fået banket ind i hovedet på mig at det sikkert ikke er muligt for mig, og at jeg bliver nødt til at have en backup-plan. Men jeg vil stadig forsøge mig, i musikken" sagde han og nikkede.
"Hvis du blev skuespillerinde, hvilke roller vil du så allerhelst spille" Spurgte han hende. "Vil du helt spille de sjove roller eller lidt mere seriøse" uddybede han sit spørgsmål. "hvis du har nogle bestemte roller, eller vil du abre prøve lidt af det hele." afsluttede han.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:35 pm

Kath smilte lidt. "Jeg er en ret genert pige, som ikke rigtigt kan være andre end mig selv," sagde hun. Hun nikkede da han fortalte at han ville være musikker. "En backup plan? Det lyder da som en meget fornuftig plan. Men hvis det er musikker, så skal du helt klart kæmpe for det," sagde hun og smilte til ham.
Hun smilte over hans spørgsmål. "Jeg vil allerhelst spille seriøse roller.. Jeg er ikke særlig sjov, så seriøse roller vil også passe bedst," sagde hun med et lille skuldertræk. Hun kunne ikke være den der vildt sjovt særling som alle kunne grine af, som de kunne af fx Mr. Bean. Det var hun for genert til.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:42 pm

Jeremy nikkede. "Så når du er færdig med skolen her i byen, flytter du så herfra, for at følge din drøm" spurgte han og vidste ikke helt hvad han skulle håbe på som svar. For han ville helt klar ønske for hende at hun fik sin drøm til at gå i opfyldelse, men han ville da være meget ked af det hvis hun skulle flytte. Hvilket var ret vildt, for de havde jo lige lært hinanden at kende.
"Ja, det er nok meget smart. Men jeg har bare ingen idé om hvad jeg så skulle være, hvis jeg ikke kan blive musiker" sagde han og trak tænkende på skulderne. "Det eneste jeg er god til udover at spille musik er skolen. Så måske lærere" tænkte han højt. Han havde tænkt lidt over det, men han var stadig ret vild med tanken om at følge i hans fars fodspor.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 3:23 pm

Kath rystede på hovedet. "Jeg flytter ikke fra byen. Jeg vil ikke bo i en stor byen.. Men jeg kan rejse et lille stykke tid og så komme tilbage," sagde hun og smilte til ham. Hun ville helst ikke væk og forlad sine venner, og i sær ikke ham lige nu hvor de kun lige havde mødt hinanden. Hun ville gerne lære ham bedre at kende og det kunne hun ikke hvis hun pludseligt flyttede fra byen.
Hun krydsede benene og så på ham. "Hvad kan du lide at lave? Udover at slippe musik?" spurgte hun. Hun lyttede til hans højt tænkning. "Lærer? Vil du gerne være lærer?" spurgte hun og smilte.

//Min kreativtet er helt væk :-/
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:40 pm

Jeremy smilte til hende. "Jeg er glad for at du bliver i byen, bare så længe at det er muligt for dig at blive hvad du har lyst til " sagde han og smilte igen til hende. Han havde det rigtig godt sammen med hende, meget bedre end han havde med så mange andre. Han følte virkelig at han bare kunne slappe af og nyde hendes selskab. Det var ikke noget med at han var bange for at sige noget forkert eller dumt.
Jeremy tænkte sig lidt om. "Ud over at spille og skolen, er der vel ikke så maget andet jeg laver. Jo læse! Jeg elsker at læse, men jeg tvivler på at jeg kan få et godt job ud af det" lo han. "Jeg ved det ikke helt endnu. Altså jeg har tænkt lidt på det, og det er stort set det eneste jeg er god til ellers" lo han kort.
//Det går nok, min er heller ikke super Smile //
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:48 pm

Kath smilte til ham. "Altså det kan jeg sagten. Jeg kan få et midlertidig job," sagde hun og trak lidt på skulderen. Hun smilte til ham. Hun lyttede til ham og nikkede lidt. Hun tænkte lidt og fik den idé. "Oh. Hvis du elsker at læse.. Så.. Du kunne blive boganmelder," sagde hun og smilte til ham. "Det er nemt. Du skal bare læse en bog og anmelde den. Det er det eneste man skal og man for penge for det," sagde hun. Hun tænkte lidt videre. "hmm.. Er du sikker? Altså du kan spille musik, hvilket minder mig om at jeg gerne vil høre det på et eller andet tidspunkt. Så kan du lige skolen, der kan du blive lære og så kan du lide at læse, der kan du blive boganmelder. Du kan se sådan på det. Du har to backup planer," sagde hun og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:55 pm

Jeremy nikkede da hun sagde at hun nemt kunne få et midlertidigt job så hun stadig kunne blive boende i byen. "Jeg lover at tage i biografen og se din første film så" sagde han og smilte til hende.
Jeremy lo lidt. "Boganmelder, kan man virkelig godt leve af det" spurgte han. Han havde bare regnet med at det var nogle der bare godt kunne lide at læse som anmeldte bøgerne. Han vidste ikke at de også fik penge for det. "Det bliver min stedfar glad for at høre, at jeg har 2 planer nu" lo han. Jeremy rejste sig fra senge og gik hen til sin guitar, som stod i en holder på gulvet. Den var sort og det var den han havde arvet efter hans far. "Du kan høre noget nu, hvis du har lyst" forslog han. "Det var min far" sagde han kort og smilte lidt. Han initialer er riset ind her" sagde han og viste hende det, ved siden af den sidste streng.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:25 pm

Kath lo lidt. "Jeg giver billetter," sagde hun og smilte. Hun tænkte lidt. "Deet tror jeg," sagde hun og smilte stort. Hun vidste det ikke hundred procent. Hun nikkede. "Det tror jeg han gør. Han kan i hvertfald ikke klage," sagde hun og trak lidt på skulderen med et smil.
Kath kiggede kort undrende på ham da han rejste sig, men da han gik hen til guitaren forstod hun. Hun nikkede, måske en lille smule ivrigt. "Ja. Det vil jeg meget gerne," sagde hun og smilte. Hun så på guitaren. "Nåh, din fars?" Hun kiggede på initialer. "Den må betyde meget," sagde hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:36 pm

"Det er en aftale" lo Jeremy. Han havde slet ikke tænkt over tiden, men den var gået så hurtigt at han slet ikke kunne følge med. Den var ved at være et godt stykke hen af aften, men han havde ikke noget i mod at være sammen med hende. Han håbede bare ikke at hun skulle være hjemme på et bestemt tidspunk eller skulle noget tidligt dagen efter. "Jamen så er det da lige for at jeg skal være boganmelder i stedet for" sagde han med et stort smil, han mente det selvfølgelig ikke.
"Måske har du lyst til at synge til, vi kunne vælge en sang vi begge kan og kender" forslog han. Han nikkede, "ja den og min bil er det bedste arvestykke jeg har" sagde han og smilte til hende. "Du må da også have nogle speciele ting efter dine forældre, som du bare ikke kan leve uden" spurgte han lidt efter.
//Jeg må nok hellere logge af nu, men vi skrives Smile //
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 8:07 pm

Kath lo og nikkede. "Okay. Aftale," sagde hun. Hun lo lidt. "Det vil du helt sikker være godt til," sagde hun og smilte skævt. Hun vidste det var for sjov. Hun pillede lidt ved sit hår, en underlig vane hun havde nogle gange.
Kath nikkede. "God idé," sagde hun, og tænkte. "Men hvad kender vi begge to?" spurgte hun tænksomt. Hun nikkede. "Det forstår jeg. Arvestykker er noget man har kært," sagde hun. Hun nikkede og smilte. "Det har jeg.. Et helt hus og en ret ny bil," sagde hun og lo lidt. "Jeg vil ikke sælge nogen af delene for.. Det var jo min families," sagde hun og smilte til ham.

//Ja vi skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på baren.. {Alle der har lyst}   en aften på baren.. {Alle der har lyst} - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en aften på baren.. {Alle der har lyst}
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En aften på baren - Matt xD
» Grillen/ baren [Anna]
» Lille trip til baren ~ Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: