The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 20 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 20 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Efter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_lcapEfter baren *Kristen* - Page 2 I_voting_barEfter baren *Kristen* - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Efter baren *Kristen*

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 10:28 pm

Kristen så lidt på ham, hun smilte lidt da han nikkede. Hun havde overtalt ham, nu havde hun det lidt bedre. Ikke at det hjalp på hendes kvalme, men hun var glad for hun kunne være hos ham og han ikke bare ville efterlade hende alene. Hun Bed sig lidt i læben med endnu et smil da han kom med tæpperne. Hun gik ud for at hente hendes støvler, dem fik hun hurtigt på, og kom så tilbage til ham igen. Hun så lidt undrende på alle de ting han ville have med, men han havde nok ret i at det kunne blive nyttigt. Hun smilte lidt og nikkede. Hun tog kort hans ene hånd i sin og strakte sig lidt så hun kunne give ham et rigtigt kys. Det havde hun virkelig savnet. Så holde hun sig bare helt indtil ham på vej ud mod bilen. Hun tog et tæppe, og lagde det på sædet inden hun satte sig ind. så tog hun det andet tæppe, hun havde taget fra Daniel og foldede det godt om sig. Hun så lidt på ham. Gud hvor var han sød, alle de ting han gjorde for hende, var så sødt at hun kort overvejede at spille lidt så hun ville få mere at ham på den måde. Hun slog dog hurtigt tanken væk og ventede roligt på at han sætte sig ind.

//Year, see ya xD ♥
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:25 pm

Daniel holdt døren for hende og derefter låste han døren efter dem. Da Kristen havde sat sig ind i bilen gik han om på den anden side og satte sig ind bag rattet. Han så på hende med et lille smil. "Hvor længe har du gået og haft mistanke" spurgte han lidt efter. Han vendte derefter blikket mod rattet og startede bilen. Han drejede hurtigt ud på vejen og satte farten op og kørte i retningen af butikken. Han kunne ikke lade være med at smug kigge en gang i mellem, på Kristen. Han vidste slet ikke rigtigt hvad han skulle sige til det hele. For det var ret overvældende! Hvad nu hvis hun var gravid? Ville hun beholde barnet eller ville hun gøre som med Owl's barn og få det fjernet. Han var helt indstillet på at det var hendes beslutning og ligemeget hvad ville han støtte hende i det. For han elskede hende højere end noget andet og han ville ikke miste hende for nogen som helt grund.
Efter nogle minutters kørsel holdt han ind til siden og bøjede sig over mod Kristen for at kysse hende på munden. Hurtigt og kort, inden han gik ind for at købe den test.
Det tog ikke Daniel lang tid før han igen sad ude i bilen ved siden af Kristen. "Her" sagde han og rakte den lille pakke til Kristen. Han drejede ud på vejen og kørte den samme vej tilbage. "Hvad tænker du på, lige nu" spurgte han og smilte svagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 25, 2011 8:01 pm

Kristen fulgte ham med blikket da han satte sig ind. Hun smilte lidt for sig selv mens hun så på ham. Hun kunne ikke lade være med at bemærke hvor smuk han så ud i denne vinkel. Hun slog kort blikket ned, mens tankerne blev brat afbrugt at hans spørgsmål. Hun tænkte god over svaret inden hun langsomt så på ham for at svare. "Siden Caféen." Svarede hun med en lav nærvøs stemme. Hun sukkede lidt og hendes tanker gik i tomgang. Efter det gik de den forkerte retning. Hun tænkte hele tiden på, hvad hun nu skulle gøre hvis hun var gravid. Hun ville for alt i verden gerne have et barn, og da og også helst med Daniel, men der var noget der plagede hende. Hun havde ikke fortalt Daniel hvorfor hun havde fået barnet fjernet den gang med Owl, hvilke hun heller også måtte gøre, da det jo var samme grund til at hun var bange nu. Hun havde fået barnet fjernet pga, hendes sygdom. Det var endlig ikke en sygdom som sådan, eller det var det jo. For det gjorde hende syg, svag, og fik hende til at opleve de trælse timer om og om og om igen. Hun Havde valgt den gang af fjerne barnet, da hun var på medicin, for ikke at kaste blod op. Det kunne hun ikke tage når hun var gravid, hvilket var grunden til hun ikke kunne gennem føre det. Hun havde også haft mange smerter, som helt sikkert ville komme igen, hvis hun valgte at kæmpe for barnet.
Hun Så på Daniel igen da han stoppede bilen. Hun smilte lidt og besvarede blidt hans kys. Hun var ikke meget for at give slip i ham, men tanken om at han kom hurtigt igen, hjalp lidt på det. Hun så på ham og fulgte ham igen med øjnene, da han kom igen. Hun tog imod pakken og drejede den lidt nysgerrigt rundt, selvom hun godt vidste hvordan den så ud, og hvordan det virkede.Derefter slog hun blikket ned igen og hendes tanker fortsatte i den negative tone. Hun så hurtigt på ham da hun hørte hans bløde, perfekte stemme igen. Derefter rystede hun ganske kort på hovedet, hvordan skulle hun forklare det? Hun var ikke sikker på at han overhovedet ville høre det. "Det vil du ikke vide.." svarede hun stille, igen i en lav tone. Hun smilte kort for at prøve at få stemningen lidt op, men uden held. Så så roligt på ham, mens han kørte videre, mod hans hus.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 26, 2011 6:35 pm

Daniel så på hende da hun svare på hans spørgsmål. Han nikkede og sendte hende så et lille opmuntrende smil, han hade at se hende ked af det, for det skar ham nærmest i hjertet. Det tog ikke særlig lang tid, før de holdt udenfor Daniels lejlighed igen. Han standsede bilen og tog nøglerne ud, og vendte blikket mod hende. I dette øjeblik ville han give alt for at kunne høre hendes tanker, for de var helt sikkert meget forvirret og skræmte. Det var hans i hvert fald. "Lad os komme indenfor og finde ud af om du.." han fuldendte ikke sætningen, men vidste at hun vidste hvad han mente. Han stod ud af bilen og gik hurtigt om på den anden side for at åbne døren for hende. Daniel kunne slet ikke lade være med at være helt vildt overbeskyttende overfor hende. Ikke bare fordi at hun var syg, men også fordi at hun måske var gravid.
Daniel skyndte sig at låste døren op så de kunen komme indenfor. "Vil du være alene, eller har du brug for støtte" spurgte han stille lidt efter. Han vidste ikke helt om hun ville have ham med ind eller hun hellere ville have at han skulle vente udenfor. Daniel lukkede døren efter dem, da de var kommet indenfor i lejligheden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 6:30 pm

Kristen smilte ganske kort da hun så hans smil. Hun var ret usikker på, hvad det betød, men hun kunne godt lide det. Hun så roligt på ham og bed sig kort i læben. De sad helt stille i bilen sammen, hun kunne godt lide tanken selvom hun også vidste at dette øjeblik hurtigt var forbi, fordi de skulle have et svar. Men hun nød dog øjeblikket alligevel. Hun nikkede lidt, da hun igen hørte ham tale. Hun kunne godt forstå hvad det var han mente og hun forstod også kun alt for godt, at han havde svært ved at takle det. Hun havde selv prøvet det før, så hun vidste hvad der kunne ske, og hvordan hun selv skulle takle det. Hun ventede tavs til han gik om og åbnede hendes dør. Så gik hun roligt ud af bilen og tog tæpperne med. Hun smilte lidt og gik så roligt med ind. Hun lagde tæpperne fra sig og gik lidt tøvende hen til ham, mens hun vendte pakken i hænderne igen. "Je.. Jeg klare det.." svarede hun så i en lav men tydelig tone. Hun gik lidt tættere på ham og strakte sig lidt så hun kunne kysse ham på munden. Hun lukkede øjnene på halvvejen og åbnede dem så igen lidt efter. "Bare lov mig du bliver ved døren.. Jeg vil kunne snakke med dig" Det sidste kom ud som en mumlen, men stadig så han kunne høre det. Hun var ikke så sikker på hendes reaktion, og slet ikke hans, men hun ville ligesom ham, gerne have svar. Hun kyssede ham blidt igen og sendte ham et blidt smil inden hun drejede rundt og gik ud på badeværelset. Hun lukkede døren efter sig, og lod kort blikket glide ned over hendes pakken, inden hun åbnede den og tog testen. Hun håbede at han kunne høre hende hvis der var noget, det gjorde hende mere tryk. Hun satte sig roligt ned på gulvet med benene trukket op til sig, mens hun ventede på svare. Hun lagde panden mod sine ben et kort øjeblik og da hun kiggede op igen kunne hun se svaret. Hun vidste ikke helt om hun skulle være glad eller ked af det. Hun havde ikke brug for at skaffe sig af med barnet nu, men hun ville også gerne have det. Pluds hendes undrelige følelse af at det ville holde hende og Daniel sammen. Hun kneb øjnene sammen og sukkede kort. Negativ. Det havde testen vist, hun havde det ret underligt og med ét, blev hun også bange. Hvis det ikke var det, hvad var det så?
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:12 pm

Daniel nikkede da hun sagde at hun nok selv skulle klare det og kyssede hende tilbage da hun kyssede ham. Efter det tog han tæpperne så hun ikek behøvede at slæbe rundt på dem mere. Han fulgte efter hende hen til toilettet, men standsede op ved døren, mens hun selv gik ind. Han stod helt stille udenfor og ventede. Hvad skulle han gøre hvis den var positiv og hvad hvis den var negativ. Han syntes at tiden sneglede sig afsted og han ville bare have at hun kom ud for at fortælle ham svaret. Efter lidt kunne han mærke uroen i kroppen, det var ikke nok for ham bare at stå stille udenfor døren. Han havde brug for at gå frem og tilbage lidt mens hans tog sig til hovedet og kiggede på uret hvert 10 sekundt. Sådan gik der et par minutter og han blev mere og mere urolig, han vidste godt at det ville tage et par minutter inden de kunne få svar, men de måtte da snart være gået.
Efter 10 minutter og han stadig ikke havde hørt fra hende bankede han på døren og åbnede den langsomt. Han stak hovedet ind og fandt Kristen siddende på gulvet, han åbnede døren og gik hen for at sætte sig ned ved siden af hende. Han tog pakken og for at læse hvilke streger der skulle til få at det var positiv og hvilke der skulle være negativ, derefter så han på teste. Alt dette gjorde han uden at sige et ord. Da han havde læst svaret vidste han ikke helt hvordan han skulle reagere, for han var da lettet over det på nolge punkter, men på den anden side var han også lidt skuffet. Han vidste bare ikke om det var noget han havde tilladelse til at føle eller fortælle Kristen. "Hvordan har du det med svaret" spurgte han og lagde en arm omkring hende for at trække hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 10:25 pm

Kristen sad bare stille og tænkte over tingene. Hun havde det så unnderligt. Det føltes forkert på en måde, men hun var ikke ligefrem knust eller i fuld lykke. Hun vidste stadig ikke helt hvor hun stod henne. Hun så døren gå op og smilte kort til ham da han kom ind. Hvad skulle hun sige? Skulle hun fortælle det eller ville han selv tjekke? Hun så lidt på ham da han sad ved siden af hende. Hun begøvede ikke selv sige det, da han tjekkede det. Det gjorde hende lidt glad, hun kunne ikke rigtigt sige så meget lige nu. Hun så roligt og en anelse trist på ham, så lænte hun sig helt ind til ham. Hun trak vejret roligt, men hendes krop var ikke i tagt. Hvad skulle hun føle? Ville det være forkert at være glad? Ked af det? Hun var splittet lige nu. Hun mumlede kort noget ubetydeligt, mod hans bryst, hvor hun havde skjult sit ansigt. Så tog hun sig mere sammen og så på ham. "Jeg ved det ikke.." Svarede hun så roligt uden at tage blikket fra ham. "Jeg her det underligt.." indrømte hun, hun ville ikke lyve for ham. Det kunne hun heller ikke. Hun puttede sig ind til ham og sukkede lidt. Hun begyndte så helt automatisk at nusse ham blidt på brystet. Hvad tænkte han på, og hvordan havde han det? Det betød meget, så hun ville selvfølgelig så gerne vide det. "Hvordan har du det?" fik hun tilsidst spurgt. Hun var ret nærvøs og lyttede hele tiden efter for at være sikker på at hun ville høre hans svar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 11:48 am

Daniel så på hende efter han havde spurgt hende om hvordan hun havde det. Og han havde det helt på samme måde som hende. Han var ikke fuldstændig ulykkelig, men han var hellere ikke glad for det. "Jeg.. ja jeg ved squ ikke helt hvordan jeg skal forklare det. For jeg ved jo at det sikkert ville være bedst at vente lidt med det, men på den anden side ville jeg gerne binde mig så meget til dig som jeg overhovedet kan. For jeg vil gerne bruge resten af mit liv sammen med dig, og jeg håber du har det på samme måde, for jeg ved helt ærligt ikke hvordan jeg skal leve uden dig" sagde han og lagde sin ene hånd på hendes kind og trak hende tæt på så han kunne kysse hende på munden. Han holdt kysset lidt, inden han stille og roligt udvidede det til et snav.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 12:06 pm

Kristen lyttede stille og nikkede lidt. Hun kunne godt se det. Hun ville også gerne vente, men hun kunne ikke holde sig fra ham. Hun smilte lidt da han var ved at fortælle det med at han gerne ville binde sig til hende. Hendes smil blev større og større da han fortsatte, med at han ikke kunne se hvordan han skulle leve uden hende. Hun havde det helt på samme måde. Hun ville blive hos ham for altid, selvom der så måske kom en smule knas undervejs, så ville hun aldrig forlade ham. Hun smilte stort og kyssede ham blidt igen. Hun lukkede igen øjnene på halv vejen og gengældte halv ivrigt, snaven. Hun slap taget om sine ben hvor efter, hun hunne flytte sig. Hun lænte sig mod ham, mens hun stadig holdt snaven kørende. Hun var så glad for at han havde det som hende, så han kunne forstå hende. Hun havde været lidt bange for at han ikke ville forstå det og derfor havde hun følt, sig som en skurk, da hun havde blandede følelser. Lige nu følte hun sig dog kun lykkelig. Hun sad der i hans arme, hos ham. Det var alt hun ville. Hun slap snaven lidt efter og smilte skævt til ham. "Jeg elsker dig!" Hun så ham dybt i øjnene og bed sig lidt i læben før hun fortsatte med en fnisen. "Og jeg er så, ked af at jeg har ødelagt dit gulv.."
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 12:13 pm

Daniel lagde sin ene hånd på hendes ryg og trykkede hende ind til sig, for han elskede at være tæt på hende. Han elskede hendes duft, latter, smil og hendes stemme. Ja, han elskede alt ved hende. Og han håbede at hun elskede ham bare halvt så meget som han elskede hende, for det var det nok for ham. Da hun slap snavet så han på hende med et lille smil. "Jeg elsker også dig" sagde han og kom til at grine lidt da hun undskylde for at have kastet op på hans gulv. "Det går nok, så længe du bare advarer mig næste gang" sagde han og kyssed hende hurtigt på munden. "Da du sagde at du måske var gravid, vidste jeg ikke rigtigt hvad jeg skulle sige, men i det øjeblik du havde sagt det vidste jeg at ligemeget hvad så ville jeg blive ved din side og støtte dig. Jeg vil så gerne være ved din side hver dag for resten af vores liv, og derfor tænkte jeg at vi kunne starte med at flytte sammen. Hvis du vil, og er sikker på at du kan holde ud til at se mig hver dag, for det ved jeg at jeg kan. Jeg vil elske at vågne op og se dig, som det første. Jeg vil elske at lave mad med dig og gøre rent. Jeg vil elske alt ved at have det omkring mig hele tiden." sagde han og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 12:30 pm

Kristen kunne ikke holde endnu et smil tilbage da han sagde at han også elskede hende. De ord gik direkte ind til hendes hjerne og sætte sig fast. Hun var så glad for ham, at hun ville gøre alt. Hun ville endda sige sit job op og gå rundt uden job, indtil hun fandt noget der var passende for dem begge. Hun Så roligt på ham med et stort smil, efter fuldt af et lille fnis igen. "Det skal jeg nok huske. Jeg ville bare undgår sengen.." svarede hun og sendte ham et undskyldene smil. Hun gengældte ivrigt hans kys. Hun nød at mærke ham hos sig. Hun sandte ham et lille mistænksomt smil, mens hun lyttede igen. Hun blev helt rørt over ham og gav slip for de tåre der pressede på, af glæde. "Jeg vil intet andet end at bo hos dig og leve lykkeligt. Jeg kan kun holde dagen ud når jeg ser dig.." svarede hun så og kyssede ham blidt igen. Hun lagde sine hænder bag hans nakke og trak ham tættere på sig, uden faktisk at lægge mærke til det. Hun smilte skævt og kyssede ham derefter blidt igen. Hun kunne slet ikke lade være, hun var så lykkelig lige nu. Alt det de havde gennemgået i dag, havde bragt dem tættere sammen og det kunne hun ikke lade være med at udnytte.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 12:40 pm

Daniel kunne ikke lade være med at le. "Jeg er glad for at du undgik sengen, det havde været ret surt at skulle til at vaske alt i den så" sagde han og smilte til hende. Han sad helt stille og lyttede til det hun sagde, mens han håbede på at hun ville sige ja til hans tilbud. For han ville elske at have hende omkring sig det meste af tiden.
Da hun endelig gav ham sit svar, kunne han ikke lade være med at smil stort, hun havde sagt ja. Han nød følelse af hende røre ved ham og han ville bare have at det skulle blive ved sådan. Selvom de hvde været sammen et godt stykke tid nu, kunne han ikke lade være med at være forelsket i hende. Han elskede hende helt bestem, men han var stadig forelsket. Han mærkede stadig et sug i maven når han så hende, han kunne ikke lade være med at tænke på hende og forstille sig hvad hun mon lavede i øjeblikket. Daniel lagde begge sine hænder på hendes hofter og trykkede også hende indtil sig, mens han kyssede hende tilbage. Hvor var han bare lykkelig i dette øjeblik.
//Jeg bliver nødt til at logge af nu :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 1:04 pm

Kristen smilte og nikkede kort. "Year.. Det var lige den tanke jeg havde." Hun gav et stort smil fra sig og begyndte at nusse hans brystkasse. Hun kunne ikke vare side stille hos ham, hun hevde et stort behov for at røre ham. Bare at mærke ham hos sig, det var det hun ville. Hun var helt klart forelsket i ham, som om hun lige havde mødt ham. Det havde hun jo ikke, for de hende været sammen længe nu, men hun var stadig helt nyforelsket. Hun var derfor også ret god til at blive jaloux, hvis det skulle være. Hun havde svært ved at se ham sammen med andre piger eller høre om det, selvom hun godt selv vidste at det var langt ude, fra hendes side. Hun havde snakket med Syrenia på klubben og vidste derfor også at hun havde mødt Daniel og at de havde været sammen en hel aften. Bare den tanke gjorde hende nærvøs, men hun stolede fuldt ud på Daniel. Hun regnede også med at han stolede på hende, for ellers kunne hun saktens se det store problem der lå ved hendes arbejde. Hun vidste godt at han måske havde nogle tanker om det alligevel, men det havde hun jo også selv når de kom til Syrenia. Eller Tessie for den sags skyld. Hun havde snakket med Tessie et par gange og det eneste hun havde fortalt hende, var at hun ville have Daniel tilbage. Men selv der, stolede hun på ham. Hun ville aldrig lade noget skille dem ad. Hun sad nu hos ham og fik hurtigt lyst til ham da hun kunne mærke ham hos sig. Men bare dette var som en drøm der var for god til at være sandt. Hun kyssede ham lidt mere ivrigt igen, og satte sig over ham, for at komme så tæt på ham som muligt. Hun rykkede helt indtil ham og var i dette øjeblik mere end taknemmelig for at kvalmen var forsvundet. Hun lod en hånd glide ned over hans overkrop og nussende ham blidt på brystet igen. Hun rode lidt op i hans hår i takt med hendes tunge der forsigtigt fandt vej ind i hans mund. Dette øjeblik ville hun aldrig glemme, hvis hun havde en dagbog ville det helt klart blive skrevet i den.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Efter baren *Kristen* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter baren *Kristen*
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En aften på baren - Matt xD
» en aften på baren.. {Alle der har lyst}
» Endnu en aften på baren - Åbent emne !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: