The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Justin (429)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Anna (418)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Efter baren *Kristen* I_vote_lcapEfter baren *Kristen* I_voting_barEfter baren *Kristen* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Efter baren *Kristen*

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeLør Okt 01, 2011 9:45 am

Sted; Daniel lejlighed
Tid; Sent på natten
Omgivelser; Ingen andre end Kristen og Daniel
Vejr; Køligt
Påklædning; Sorte bukser og sin trøje fra baren, som han skal have på når han arbejder


Daniel havde ringet efter en tilkaldervagt for at få ham til at tage hans vagt, så han kunne køre Kristen hjem. Hun have det ikke særlig godt, og han var ikke tryg ved at lade hende sidde på baren, mens han arbejdede. Tænkt hvis det var noget virkelig alvorligt. Han havde derfor besluttet sig for at han ville køre hende hjem til ham, så kunne hun enten få noget at spise, et varmt bad, slappe af lidt eller sove.
Daniel låste døren op mens han havde en støttende arm om Kristen, så hun ikke lige pludselig ville falde sammen. Han åbnede døren og gik inden for. "Hvad har du brug for" spurgte han og så på hende med et meget bekymret blik. "Vil du ligge på sofaen lidt" spurgte han stille. Han havde aldrig opblevet noget lignede før, det virkede til at hun var i store smerter. "Hvordan har du det nu" spurgte han og selvom hun ikke havde svaret på om hun ville lige på sofaen var han gået inde i stuen og havde sat sig og hende på sofaen, derefter skyndte han sig at ligge armene om hende og kysse hende blidt på panden. "Hvad har du brug for? Noget at drikke, spise, sove eller noget andet" spurgte han hende og hans stemme afslørrede alt den bekymring han havde i sig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeLør Okt 01, 2011 8:15 pm

Kristen støttede sig lidt op af ham hele vejen hjem til ham og ind på hans sofa. Hun havde det virkelig skidt lige nu, og hun var lidt flov over det. Hun vidste jo ikke hvad det var så det kunne jo enlig være alt muligt, hun var lidt bange for at det var noget med pillerne igen. Hun Kunne godt lide at han var så sød og beskyttende overfor hende. Hun kunne godt klare sig uden han var det, men det var dejligt at se at han ikke bare var ligeglad med hende. Hun lænte sig ind mod ham da han lagde armene om hende. Hun ville gerne have han blev, men hun vidste også at det måske ikke var muligt. Hun smilte kort og begyndte at tøve. "Må jeg låne et tæppe i stedet for den her?" spurgte hun stille og begyndte at hive sin jakke af. Hun havde ikke meget inden under, så det var klart hun frøs uden tæppe. Hun tænke lidt for sig selv og så så på ham med et lidt panisk blik. "Går du igen? Du må ikke gå.. please!" bedte hun pansik, hun ville virkelig ikke være alene nu, det kunne hun bare ikke holde til.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeLør Okt 01, 2011 10:48 pm

Daniel smilte svagt til hende. "Vil du ikke hellere låne sengen, den er meget behageligere, og der er dyne" sagde han fristende. Han ville gerne prøve om han ikke kunne få hende til sove, ikke fordi at han ikke ville snakke med hende eller høre på hende, men han håbede bare at hun ikke ville kunne mærke smerterne så. "Jeg ligger mig ved siden af dig så" sagde han og kyssede hende blidt på panden. Han håbede virkeligt at hun ville få det bedre i løbet af natten for hvis hun ikke havde det en smule bedre i morgen, havde han bestemt sig for at han ville køre hende til lægen, og håbe på at han kunne fortælle dem hvad der var i vejen.
"Lad mig hjælpe dig ind i sengen" sagde han stille og ingen hun kunne nå at reagere havde han løftet hende op i sine arme og bar hende stille og roligt ind i soveværelset, hvor han lagde hende forsigtigt på sengen og lagde dynen over hende. Han lagde sig ned ved siden af hende og smilte svagt til hende. "Jeg kunne aldrig finde på at forlade dig, min skat" hviskede han og trykkede sine læber kort med hendes, inden han igen trak sig væk så han kunne betragte hendes ansigt. Han tog hendes hånd og lod sine finger flette sig ind i hendes. "Jeg vil aldrig forlade dig" hviskede han stille til hende, og mente hvert ord. Han ville være hendes så længe hun ville have ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 02, 2011 6:21 pm

Kristen sad stille hos ham, hun havde det virkelig ikke særligt godt. Hun Holdt sit hovede mod hans skulder lidt og sukkede lidt af smærte. Hun havde virkelig ikke andre ønsker lige endnu end at det skulle holde op. Hun løftede hovedet lidt og smilte kort til ham med et lille nik. Hun ville gerne ind i hans seng og under den varme dyne. Hun var dog ret bange for at han ville køre igen, derfor havde hun også lige bragt det på banen, hun kunne bare ikke holde ud af være alene nu. Hun så op på ham, dog uden at smile da hun ikke lige kunne finde det rigtige smil frem. "Tak.." mumlede hun og kyssede ham så blidt på kinden. Hun lænede sig lidt op af ham og smilte lidt da han løftede hende op i sine arme og bar hende ind i sengen. Hun lod blikket glide over ham da han lagde dynen hende. Hun så roligt på ham men med et trist blik. Hun lyttede stille til hans stemme og nikkede lidt. Hun gengældte stille hans kys og rykkede tættere på ham.

Kristen gav hans hånd et blidt klem, som om hun ikke ville give slip på hans hånd igen. Hun lyttede stille og smilte kort igen. Hun var glæd for at høre ham sige det, selvom hun godt vidste det. På en måde fåltes det forkert at høre ham sige det, som om han skulle være sikker på at hun troede på ham. Hun slog hurtigt tanken væk da en ny tog overhånd. "Ligemeget hvad?" spurgte hun trist, da hun kom i tanke om Cherie. Hun kunne godt selv se at det var et underligt tidspunkt at diskutere dette på, derfor fortrød hun det også lidt efter. Hun sukkede lidt og rykkede igen tættere på ham, hun gemte sit ansigt lidt væk ved hans hals.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 5:52 pm

Daniel smilte svagt til hende, men det var fyldt med ærlighed. "Ligemeget hvad, vil jeg altid elske dig. Det eneste der vil kunne skille os ad, er hvis du ikke vil have mig" sagde han og smilte så igen lidt større. Han havde flettet sine finger ind i hendes med den ene, mens han blidt strøg hende på kinden med den anden hånd. Han kunne slet ikke lade være med se på hende, som en dreng der var helt nyforelsket. De havde jo ikke ligefrem været sammen flere år, men et godt stykke tid var det da blevet til, og han følte stadig at han var nyforelsket. Han ville aldrig blive træt af at høre hendes stemme, hendes latter eller hvordan hun stille trækker vejret når hun sover. Han vil altid glæde sig til at skulle se hende igen, og det første han har lyst til hver morgen er at se hende.

//Undskyld, men har squ ikke særlig meget kreativitet her for tiden :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 6:13 pm

Kristen lå stille ved hans side, helt op af ham. Hun elskede ham så højt. Hun kunne aldrig finde på at sige det han lige havde fortalt, var den grund til at han ville forlade hende. Hun kunne ikke rigtigt lide emnet, for det lå stadig som en mulighed i hendes hovede, hun ville aldrig give slip på ham. Hun kunne bare ikke. Hun så roligt på ham og fik få tåre i øjnene, hun var ikke helt klar over hvorfor. Hun lagde armene om ham og pressede sig selv tættere på ham. Hun tænkte stadig på hvordan hun skulle fortælle ham alt det, hun endnu ikke havde fået sagt. Hun sukkede lidt og gemte sit ansigt ved at lægge sin kind mod hans. "Hvad hvis jeg ikke kunne give dig noget du gerne ville have?" spurgte hun så med en rystende stemme. Hun kunne ikke fatte at hun lige havde spurgt om det, det lå næsten helt tydeligt i luften nu, hvad det var hun mente. Hun trak sit ansigt lidt væk så hun kunne se ham. Hun blinkede hurtigt tårende væk, hvor efter hun lagde en hånd mod hans kind. Hun nød følelsen af hans hud mog hende, hun kunne ikke helt forstå hvordan hun havde levet uden ham. "Jeg elsker dig!" mumlede hun lidt lavt. Ikke fordi hun ikke ville høres, hun havde bare ikke mere stemme lige nu. Hun gav hans hånd et blidt klem og lod så den hånd der før havde været mod hens kind, glide ned og ligge på hans bryst.

//Det er okay. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 6:20 pm

Daniel vidste ikke hvad hun mente da hun spurgte om han ville forlade hende, hvis hun ikke kunne give ham noget hun ønskede sig. Han så bare lidt undrende på hende. Han kunne se at det var noget der plagede hende meget og han ville gerne vide hvad hun snakkede om. "Hvad mener du" spurgte han stille og kyssede hende trøstende på panden. Han bare det at hun på et tidspunkt skulle hjem, var udholdelig, så han vidste godt hvordan han havde det med at slå op med hende. Det ville han slet ikke kunne. Han elskede hende simpelhen for meget til det. "Jeg elsker dig ligemeget hvad" sagde han og kyssede hende stille og blidt på munden. "Er der noget du gerne vil fortælle mig" spurgte han lidt efter. Han håbede bare ikke at hun var alvorlig syg, for han ville ikke kunne holde til at se hende blive svag eller miste kræfter. Han skubbede hurtigt de tanker væk, selvfølgelig var der da ikke noget galt, han skulle slet ikke tænkte på det. "Du gør mig ret bange nu" sagde han og bed sig kort i læben.

//Bliver allerede nødt til at logge, får gæster o.O

Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 7:46 pm

Kristen lå en smule uroligt hos ham. Hun hørte hvad han sagde og det gjorde hende bare endnu mere nærvøs. Hun kunne ikke helt få sig selv til at sige det. Men da han fik det forvirrede ansigtsudtryk og spurgte hvad det var hun enlig mente, bliv hun jo nød til at svare. Hun sukkede lidt og satte sig op i sengen. Hun så ikke på ham, men så istedet ned i gulvet, da hun talte. "Jeg.. Jeg løj ikke, jeg ved ikke hvad det er.." hun bed sig lidt i læben og tænkte sig godt om inden hun fortsatte. "Jeg har har kun haft det sådan her et par gange før. Jeg.." hun kunne ikke sige mere, hun sad tavs lidt uden at røre sig. Hvordan kunne hun da også tro at det ville ændre noget. Hun sukkede dybt og mumlede efter lidt. "Jeg er syg.. Jeg ved godt jeg skulle have fortalt dig det længe før vi.." Hun lukkede øjnene og lavede en lille grimasse. Hun kunne snart ikke mere, ikke kun det at fortælle det her, men også bare tanken om Tess der altid kun snakkede om hvor meget hun savnede ham. "Jeg skal kaste op.." mumlede hun kort da en pludselig kvalme overmandede hende. Hun nåede lidt at rejse sig før, hun faldt sammen på gulvet og kastede op ud over hans gulv. Hun kunne ikke selv reagere, da hun ikke havde flere krafter, hun havde brugt alt sin energi.

//Kommer du igen? ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 7:26 pm

Daniel vidste slet ikke hvordan han skulle reagere på det hun sagde. Han vidste slet ikke om hun mente sådan helt alvorlig syg eller bare jeg er dårlig syg, men at dømme ud fra hendes ansigtsudtryk kunne kan regne ud at det var mere alvorlig. Da hun rejste sig op og sagde at hun skulle kaste op, sad han stadig i chok. Kunne det virkelig passe at Kristen, hans Kristen, var syg. Hvad mon hun fejlede? Hvilke følger havde det for hende? Var det kronisk eller noget hun kunne kureres for? Alle mulige spørgsmål fløj rundt i hovedet på ham, og det var først da han hørte lyden af Kristen der kastede op, at han tog sig sammen og fløj hen til hende.
Han satte sig på hug ved siden af hende og tog et blidt greb i hendes hår, for at holde det væk fra hendes opkast. Han havde samlet hendes hår så han kunne holde det med en hånd og der efter lod han, hende støtte ind til sig, så hun ikke ville falde sammen. Han ventede til at hun var færdig før han løftede hende op for at bære hende ud på toilettet. "Hvordan har du det" spurgte han. "Hvad fejler du" spurgte han skræmt med en trang til at græde. Det var længe siden at han sidst havde haft det så dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeTors Okt 13, 2011 3:45 pm

Kristen drejede sit hovede mod ham, hun havde et trist blik med tåre i øjnene. "Undskyld.." mumlede hun trist og lænede sig mod ham. Hun havde tydelig kvalme og hun var derfor ret bange for at kaste op ud over ham. Hun lænede sig væk fra ham igen, da der kom mere op. Derefter lænte hun sig tilbage mod ham igen, med et udmattet ansigtsutryk. Hun havde det rigtig dårligt med at hun havde brækket sig ud over hans gulv. Hun lagde sig halt indtil ham og sukkede trist. hun lod ham så løfte hende op.

Kristen sad stille da han sad på toiletet med hende. Hun ville ikke slippe ham, det kunne hun bare ikke få sig selv til. Hun var forfærdelig ked af det, og da han spurgte vidste hun ikke hvad hun skulle sige. Hun begyndte at hulke lidt mens hun stadig forsøgte at holde sig tæt på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle fortælle ham. Hun vidste jo ikke hvad, hun fejlede. Hun vidste bare at det var hendes egen skyld, pga. alle de stoffer hun havde taget. Hun tænkte lidt over det, og åbnede munden for at sige det, men hun kunne ikke. "Jeg.. je.." tøvede hun. Hun kunne ikke få sig selv til at gøre noget, hun var så ked af det. Hun tog tøvende hans hånd da hun var faldet en smule ned igen. Hun lagde hans hånd på sin mave og lagde sig egen over hans. Hun Så lidt på ham og gemte sig sit hovede ved hans bryst. "Undskyld.." mumlede hun igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeLør Okt 22, 2011 11:53 pm

Daniel så undrende på hende da hun tog han hånd, men det eneste han ønskede sig var at hun ville blive okay igen. Ikke kun for hendes egen skyld, men også for hans for han kunne slet ikke forstille sig hvad han skulle gøre, hvis der skete noget med hende. "Hvad vil det betyde? Vil du blive rask?" spurgte han forvirret og bange. Han vidste ikke hvad det ville gøre ved hende eller dem. Han strøg hende over håret og smilte et lille fremtvunget smil, men efter lidt blev det erstattet af et ægte. "Jeg elsker dig virkelig" sagde han og kyssede hende på panden.
"Skal jeg finde noget mere behageligt tøj, som du kan sove i? Du sove hos mig i nat" sagde han og kyssede hende igen beroligende på panden. Han ville slet ikke kunne holde tanken ud at Kristen skulle sove alene. Hvad nu hvis der skulle ske noget.
//Undskyld at det ikke er blevet så langt Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:16 am

Kristen så længe på ham for hun langsomt nikkede, som svar til hans spørgsmål. Hun ville blive rask, det var hun jo blevet alle de andre gange. Hun nød lidt at det ikke gjorde ondt at hans hånd hvilede på hendes mave. Havde det været Owls hånd havde hun forlængst skubbet den væk. Ikke fordi det gjorde hende så meget at en hånd hvilede på hendes mave. Det gjorde bare ondt, efter alt det der var sket. Hun kunne ikke klare det, da tanken om hendes ufødte barn, var for stæk. Hun smilte lidt over det, for sig selv. Daniel måtte have en anden efekt på hende. Hun nød hans kys i panden. Selvom hun ikke havde det helt, som hvis hun var på toppen, kunne hun stadig blive helt blød når han rørte ved hende. Hun bed sig kort i læben og nikkede så, hun ville for alt i verden gerne smide dette tøj som hun sad i nu. Hun hade det, det fik hende jo også til at se ret billig ud. Hvilket vel på en eller anden måde var meningen. Men hun var ikke på arbejde nu, så hun ville gerne have det af. Hun sukkede let da han igen kyssede hende i panden. Hun havde sådan lyst til at kysse ham rigtigt, men hun vidste bedre end nogen anden, at Daniel bare ville hade smagen lige nu. Kristen ville gerne sove hos ham, hun havde nok hellere ikke lige krafter til at gå hjem. Og hun ville slet ikke gå i mørket.

//Det er helt okay. xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:27 am

Daniel smilte til hende. "Så du lover mig at du blive okay" spurgte han og kyssede hende en trejde gang på panden. "Klarer du dig lidt, mens jeg finder en trøje eller noget til dig" spurgte han stille. Han så på hende med et blik fyldt med kærlighed, hvad havde han gjort siden han havde fortjent så dejlig en pige i hans liv. Daniel smilte igen til hende og rejste sig for at gå ind i soveværelset efter noget tøj. Han listede uden om den opkastpøl på gulvet og hen til skabet hvor han greb en sort t-shirt som helt sikkert ville være alt for stor til hende, men den ville passe perfekt til at sove i, og en grå hættetrøje, som også ville være fo stor. Men han ville nødigt have at hun ville komme til at fryse, mens de snakkede. Han gik tilbage til hende og lagde det ved siden af hende. "Har du brug for hjælp til at komme ud af tøjet" spurgte han og lagde sin hånd på hendes kind. "Hvad betyder alt det her" spurgte han stille til hende. "Vil du have det sådan her hver dag?" spurgte han "og hvor længe vil det vare"
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:39 am

Kristen smilte skævt og nikkede lidt igen. "Year.. det lover jeg" svarede hun for at sikre sig at han ikke ville spørge igen. selvom hun måtte inrømme at hun var helt vild med den bekymrig der fik ham til at se så sød ud. Hun bed sig kort i læben og smilte kort igen. "Jeg klare mig.." smilte hun, før hun igen kunne mærke kvalmen lidt tydeligere. Hun var dog sikker på at hun godt kunne holde det på plads så hun ikke ødlægde mere af hans fine gulv. Hun så kort efter ham da ham gik ind efter tøjet. Hun kunne dog først se hvad det var han kom med, da han var inde ved hende igen. Hun morede sig lidt over hans bekymrig. Ikke fordi det var sjovt som sådan. Men han var bare så sød og overbeskyttende på den helt rigtige måde. "Nej.. men du må gerne hjælpe mig alligevel.." svarede hun lavt med et lille smil. Hun var ikke meget for at være alene på noget tidspunkt over hovedet. Hun begyndte dog selv og tage hendes tøj af. Hun tog først den store jakke af. Hun undrede sig kort over hvad han ville sige til det hun havde på. Hun fortsætte derefter bare med at tage hendes nederdel af. Hun manglede kun toppen, og selvom hun ikke havde noget i mod at han så hende nøgen, ventede hun lidt med at tage den af.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:47 am

"Godt" var det eneste Daniel kunne få frem til hende svar. Han kom med et lille fint grin da hun sagde det med at han gerne måtte hjælpe hende. Men i stedet for at tage tøjet af hende, lod han hende gøre det og sørgedé for at hun ikke pludselig ville falde sammen igen. Han tog jakken og smed lidt fra dem, så hun ikke behøvede at sidde med den, og så rakte han hende t-shirten. "Her, den vil helt sikkert klæde dig bedre end den ville gøre det på mig" sagde han og smilte roligt til hende. Det hjalp lidt på ham at hun slev virkede så roligt, det havde også noget at gøre med at hun havde sagt at hun ville blive rask igen.
//F**k min kreativitet er ved at forsvinde o.O Meen logger også af nu, så vi skrives Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 1:00 am

Kristen Smilte lidt da hun hørte hans grin. Hun tog toppen af og smed den på gulvet, inden hun tog imod t-shirten, som han regte hende. Hun fniste kort og tog den langsomt på. Så lod hun blikket glide lidt rundt i rummet. Hun lænte sig lidt op af ham og gav ham så et blidt kram. Hun havde lidt et behov for at holde ham tæt ind til sig, da hun vidste han muligvis ville tage liidt afsted til hende, da hun nu var syg. Hun Stod stille lidt med armene om ham og med lukkede øjne. Det var dejligt at have et øjeblik, som dette lige nu. Hun havde heller ikke lige andre ønsker nu. Hun havde bare lyst til at være hos ham og ligge og snakke eller noget. Han betød så meget for hende, at det var helt vildt. Hendes verden ville gå fuldstændigt i stå, hvis han ikke var der mere. Hun slog tanken ud af hovede og bed sig lidt i læben. Hun begyndte så at tøve lidt, hvilket hun regnede med at han ville bide mærke i. "Daniel?" spurgte hun med en så rolig stemme som hun kunne, selvom hun faktisk var ret urolig for at tale om dette, hun ville bringe på banen nu. Hun stod stille og ventede tavs på at han ville svare.

//Det er okay, er bare glad for det blev mere end 3 linjer. xD Vi skrives ♥️ Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:42 pm

Daniel så på hende mens hun tog sit tøj af. Hans blik var ikke på hendes nøgne krop, men på hendes smukke ansigt. Det var ikke fordi at hun ikke var værd at kigge på, overhovedet, for det var hun virkelig. Men han ville ikke have at hun skulle føle sig, som hun var på arbejde eller noget. Og desuden havde hun verdens dejligeste ansigt. Han smilede til hende, da hun var kommet i tøjet og hun lændte sig ind til ham, og han kyssede hende endnu en gang på panden. Daniel blev en smule nervøs da han lagde mærke til hendes tøvende stemme, da hun sagde hans navn. "Ja Kristen? Er der nogen i vejen" spurgte han hende stille og strøg hende blidt over kinden.
//Ikke særlig meget kreativitet herfra Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:58 pm

Kristen stod bare hos ham. Hun havde sådan lyst til at røre ham, ikke fordi det skulle menes forkert. Hun var bare rigtig glad for ham, og bare et kram var nok lige nu, hun ville bare være i kontakt med ham. Hun hørte ham svare, hvilket gjorde hende nærvøs. Hun tøvede lidt og tænkte nøje over de ord hun skulle bruge. "Jeg.. øhh." Hun stoppede igen da hun tapte tråden. Hun vidste slet ikke hvordan hun skulle få det sagt. Hun tog en dyb indånden og så ham i øjnene. "Kan du lide børn?" spurgte hun hurtigt og slog blikket ned. Det lød jo vildt underligt, hvordan skulle han da forstå det. Hun vidste det ikke. Hun bed sig lidt i læben og træk vejret roligt da kvalmen stadig var tydelig. "Je.." hun vidste ikke lige hvordan hun ellers skylle forklare det alligevel, så hun sukkede bare og forholdte sig tavs. Hun ventede på at han skulle svare, så hun kunne fortsætte sin lange tale. Hun så på ham igen, med et nærvøst blik.

//Det er okay, mit er heller ikke så langt. ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:02 pm

Daniel så undrende på hende da hun spurgte om han kunne lide børn. Han elskede børn. Han holdt meget af at passe hans lille fætter, men da hans forældre døde og han flyttede havde han mistet kontakten til resten af hans familie, men det var hellere ikke fordi at de var så tættere alligevel, der var bare dage han savnede dem. "Ja, jeg elsker børn. " svarede han tøvende og så stadig meget undrende på hende. "Kristen hvad er det du prøver at sige til mig. Du har vidst taget noget tilløb til det i lang tid nu, så kom med det. Efter at du har fortalt at du er syg er der vel ikke så meget andet der kan skræmme mig" sagde han stille og havde sådan en lyst til at kysse hende, men ville vente til hun havde fortalt ham hvad der var galt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:13 pm

Kristen sukkede og kneb kort øjnene da hun så hans forvirrede blik. Hun kunne godt forstå ham, hvis nogen havde spurgt hende om det, var hun helt sikkert også blevet forvirret. Hun vidste bare ikke helt hvordan hun skulle få det sagt på en anden måde. Hun sukkede lidt og åbnede stille øjnene da hun hørte hans svar. Hun så ham blidt i øjnene og tænkte sig om inden hun svarede. Hun ville gøre som han sagde og prøve bare at komme direkte med det, men det var virkelig svært. "Hvad nu hvis jeg.. øhh vi, pludselig, ved et tilfælde.." hun bed sig lidt i læben og så kort ned. Derefter så hun ham i øjnene igen og tøvede lidt igen. Hvordan ville han mon tage det? ville han blive sur? ked af det? eller var det helt okay? Hun sukkede lidt trist og gemte sit ansigt væk ved hans bryst. "Jeg er vikelig dårlig til det her.." momlede hun kort inden hun fortsatte med endnu en dyb indånding. "Jeg har kun hafte det sådan her få gange.. Jeg.. Hvad nu hvis jeg var gravid?" hun kneb igen øjnene sammen og ventede nærvøst på et svar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:18 pm

Daniel vidste slet ikke hvordan han skulle reagere. Var hun ved at fortælle ham at hun var gravid. For hvad hvis hun var, hvad skulle der så ske? Det ville ændre så meget og han vidste slet ikke om han var klar til, for lets get real, han var stadig en teenager der gik i skole. Hvordan skulle han være klar til at være far, men hvis hun var gravid, ville han gøre alt for at støtte hende. Han ville ikke efterlade hende, han ville være der for hende. Daniel så stadig en smule undrende og skræmt på hende. "Prøver du at fotælle mig at du.. vi.. altså at du er gravid" fik han endelig frem. Han så på hende for at aflæse hendes reaktion. Troede hun at han ville forlade hende hvis hun var. Var det derfor at hun havde problemer med at få de sagt?
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:32 pm

Kristen blev ståene som hun nu gjorde, et stykke tid. Hun var ikke helt klar til at se hans reaktion endnu. Hun sukkede lidt for sig selv, ret lavt, hun håbede ikke han kunne høre det. Det var et lettet syk, blandet med et nærvøst suk. Hun var lettet over endelig at få det sagt, så hun ikke skulle være selv om det mere. Men nærvøs fordi hun ikke vidste hvordan han ville reagare. Hun var en smule bange for at hav ville hade hende, når han fik hele historien. Hun hørte hans spørgsmål og kiggede langsomt op på ham. Hun bed sig i læben og slog så blikket ned mens hun mumlede. "Jeg har ikke tjekket det endnu, men.. Der er ret stor chance for at.." Hun sluttede sin sætning der, hun kunne ikke helt fortsætte. Hun så ham i øjnene med et lidt trist blik. Hun kærte hånderne gennem håret og sukkede tungt af kvalmen, der pludselig blusede op igen. Hun ville gerne have ham til at sige det var okay, men samme tid ville hun ikke gennemføre det hun vidste hun blev nød til, hvis det var sandt. Hun burde tjekke det, det var hun klar over, men alligvel havde hun ikke gjort det. Hun tænkte kort tilbage på den gang hun havde sagt det til Owl. Hun var blevet så knust da han lidt efter forsvandt og ikke havde tænkt sig at hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:47 pm

Daniel så på Kristen mens hun samlede modet til at fortælle om hvordan hans fremtid ville se ud. For han vidste at hvis hun var gravid var der meget der skulle ændres på. Han måtte blive nødt til at tage flere vagter på baren for at betale for dem tre. Han ville skulle vænne sig til at det ikke var ham der kom i første række nu. Det var deres barn, altså hvis hun var gravid. Men da hun sagde at hun havde ikke fået det tjekket endnu, nikkede han tænkende. "Vi blvier nødt til at finde ud af det. Kan du klare dig selv lidt, mens jeg kører ned i døgnbutikken efter en graviditetstest, så skal vi snart finde ud af det" spurgte han hende. Han ville meget gerne snart finde ud af om han skulel flippe en smule ud eller hvad han skulle.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:59 pm

kristen så tavs på ham, hun kunne se at han stadig var en smule forvirret. Hun så roligt på ham og nikkede lidt til det første han sagde. Hun var klar over at de snart skulle have svar. Hun så lidt trist på ham da han fortsatte. Hun så kort ned og holdt blikket mod hendes føder lidt. Hun rystede lidt på hovedet og så hurtigt op på ham igen. Hun kunne ikke lide at være alene og slet ikke mens hun stadig havde det dårligt. Hendes øjne bliv blanke, uden hun rigtigt opdagede det. "Du må ikke forlade mig.. jeg kan ikk lide at være alene.." svarede hun så og bed sig lidt i læben under pausen. Hun så lidt afventende på ham før hun lukkede øjnene. "Jeg kan vente i bilen?" forslog hun, hun ville med ham. Hvis han kørte, ville hun med! Hun kunne ikke bare være her hjemme. Det havde hun ikke spor lyst til. Hun lænede sig mod ham og lagde sin kind mod hans bryst, før hun så mumlede. "Please.. ikk gå uden mig" Hun vidste ikke havd han ville sige til det, men hun ville med. Hun var fast besluttet på det, og ingen, selv ikke han, kunne få hende til at skifte mening. Med undtagelse af at han selvfølgelig blev hos hende, men så fik de jo ikke testen, så det kunne han jo ikke.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 10:10 pm

Daniel så på hende. Han ville helst at hun blev, så hun ikke ville komme til at fryse, men det så ikke ud til at hun ville overgive sig så han nikkede og kyssede hende på panden. "Okay du kan komme med, men jeg kræver at vi taget et par tæpper med til dig så" sagde han og rejste sig for at hente tæpperne. Han var straks tilbage ved hendes side og lagde armen omkring hende så hun kunne støtte sig til ham. Han havde også taget et par poser med, i tilfældet at hun skulle brække sig. "Er du klar" spurgte han stille. Han lod hende støtte sig helt ind til sig, det var han nu mest tryg ved. "Jeg elsker dig ligemeget hvad den test siger. Det skal du vide. Og ligemeget hvad så vil jeg gøre alt i min magt for at hjælpe dig" sagde han bestemt til hende.
//Ingen krea Surprised Meen jeg må hellere logge, vi skrives Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter baren *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Efter baren *Kristen*   Efter baren *Kristen* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter baren *Kristen*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En aften på baren - Matt xD
» en aften på baren.. {Alle der har lyst}
» Endnu en aften på baren - Åbent emne !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: