The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søens nattetide ( Åbent emne )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 9:05 pm

"Jesus?" spruttede Alison, og lo en klokkelatter. "Har du virkelig mødt Jesus? Jeg troede at han var fake."
Alison rettede igen sine mørke øjne imod Robyn. "Må jeg spørge hvad hun har haft så travlt med, af ren nysgerrighed?" spurgte hun, og prøvede ikke at lyde alt for interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 9:11 pm

"Jeg så selv Jesus og også det med at han kom op i himlen." Smilte Natlie.
"Det vil jeg også gerne vide." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 13, 2010 6:46 am

Robyn så på dem begge. Et lille smil kom over hendes læber, men det forsvandt hurtigt igen. ”Lede efter min familie,” sagde hun og viftede med hånden. ”Nok mest min søster. Jeg føler, hun stadig lever. Resten af min familie er nok døde.” Hun sendte dem et roligt blik, derefter så hun væk fra fra dem med et glimt af tristhed i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 13, 2010 4:09 pm

Alisons mørkebrune øjne, blev mørkere i sympati. Hendes øjenfarve var meget styret af hendes følelser, hvilket hun syntes var usmart. Man kunne nemt se det på hende, hvis hun var vred eller trist. På den anden side havde Elias syntes at det var sødt.
"Hvordan døde de?" spurgte hun forsigtigt, lidt bange for at såre hende.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 13, 2010 4:59 pm

"Min familie døde i et uheld. Vi var i en båd og et lyn slog ned" Forklarede Natalie.
"Hvordan vil du kunne kende din søster." Spurgte Natalie som håbede at hendes søster stadig var i live.
"Eller jeg ved ikke om min søster er død. Jeg gav hende noget af mit blod inden hun sank ned på havets bund." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 4:36 pm

Robyn kiggede på Natalie med sammenknebne øjne. Havets bund? Hun åbnede munden, men lukkede den igen. Så åbnede hun den igen. ”Sank din søster ned på havets bund?” spurgte hun og stirrede bare på Natalie med halvstore øjne. Det kunne da ikke passe? Eller hvad? Kunne det? Robyn slog armene om sig selv og så ned i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 5:59 pm

"Ja vi var ude at sejle sammen med vores forældre da et lyn slog ned i båden. Jeg fik fat i min søster og gav hende noget af mit blod så hun ikke døde. Jeg ville gerne have reddet dem alle sammen men jeg havde ikke tid. Det vil sige ja jeg tror hun sank ned på havets bund eller tæt på." Sukkede Natalie.
"Jeg håber hun har et godt liv." Smilte Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 7:25 pm

Robyn kiggede på Natalie igen. Hun havde måske regnet den ud. Mon det var rigtigt? Hun prøvede med en lav stemme. ”Det har hun.” svarede hun og lettede vægten over på det ene ben. Hun lagde i stedet armene over kors, mens hun kiggede på Natalie med sammenknebne øjne og et lettere fjernt blik. Hvad skulle hun sige? Hvad ville der ske, hvis det var rigtigt?
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 7:29 pm

"Hvad mener du." Spurgte Natalie.
Hvordan kunne Robyn vide hvad der var sket med hendes søster.
"Hvor ved du det fra." Sagde Natalie og kiggede alvorligt på Robyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 7:35 pm

Robyn tog et skridt imod hende, stadig med sammenknebne øjne og armene over kors. ”Det ved jeg bare.” svarede hun. Hun turde faktisk ikke sige det. Var dette virkelig søsteren, som hun havde ledt efter i al sin tid? Søsteren? Natalie?! Robyn stirrede på hende. Hun kunne ikke tro det. Men hvis det nu ikke passede, hvad så? Nej, det måtte være sandt. ”Søster.”
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 7:47 pm

Natalie kiggede bag sig.
Var der nogen bag hende hun snakkede til XD.
Da der ikke var nogen måtte det være hende.
"Mig? Nej vel'. Det kan da ikke passe." Sagde Natalie.
Hun kiggede længe på Robyn.
Var hun hendes søster.
"Oh my god. Er du min søster." Natalie flipper totalt ud.
Natalie hopper og danser.
Hun danser ret fjollede.
Natalie løber hen og giver Robyn et kæmpe kram da hun var færdig med at hoppe-danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 7:53 pm

Robyn snerrede lavmældt, da hun ikke brød sig om, at folk bare rendte hen og krammede hende. Hun trak Natalie ud fra sig og tog fat ved hendes skuldre. Hun stirrede indtrængende på hende. ”Hvorfor blev du ikke på havets bund med mig? Du forvandlede mig, så kunne du ligeså godt være blevet,” jamrede hun og lagde hovedet en smule på skrå. ”Helt ærligt!”
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 8:00 pm

"Der var meget strøm. Kunne du ikke selv mærke det." Spurgte Natalie trist.
"Du skuffede." Sagde Natalie trist.
Hun ville ikke miste sin søster igen.
Hun havde savnede hende så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 8:07 pm

//Hvad skuffede jeg? O: blev forvirret over den sætning :S
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 15, 2010 8:24 pm

//Natalie tror hun/du er skuffede over at hun er Robyn's/din søster//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 20, 2010 11:01 pm

Robyn kiggede på hende. Derefter gav hun Natalie et forsigtigt kram. Hun brød sig på en eller anden måde ikke særlig meget om kram. I hvert fald ikke vildt store. Ikke lige først.. ”Jeg er ikke skuffet,” sagde hun og undlod det første spørgsmål.
Hun trak hende ud fra sig og tog fat ved Natalie’s skuldre. Hun kiggede på hende. ”Jeg har savnet dig. Du aner ikke hvor længe jeg har gået og ledt efter dig.” Hun så alvorligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 21, 2010 3:11 pm

"Hvorfor?" Spurgte Natalie
Hun vidste ikke hvorfor Robyn havde ledt efter hende.
Self. vidste Robyn ikke at hendes søster var vampyr men....
Hvorfor lede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 21, 2010 7:08 pm

Alison sad helt stille nede ved vandet, og så på dem. Hvor var de bare søde. På den anden side var det jo også godt for dem begge to, at de havde fundet deres forsvundne søster. Hun havde ikke nogen forsvunden søster... Nej, for hun havde altid været enebarn.
Hun sagde ikke noget, for ikke at ødelægge deres øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 21, 2010 8:51 pm

Robyn kiggede på Natalie. ”Jeg ha bare gået og ledt og ledt og ledt,” mumlede hun og gav slip ved hendes skuldre. Hun vendte ryggen til hende og lagde armene omkring sig selv. Hun så frem for sig. ”Det gjorde ondt, dengang jeg mistede. Meget endda,” Robyn vendte blikket imod jorden. ”Jeg troede, at jeg havde mistet dig for altid.”
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 21, 2010 9:21 pm

"Jeg er ikke rigtig vær at lede efter." Sagde Natalie stille.
Hun syntes ikke rigtig hende og Robyn passede sammen.
Hun syntes Robyn var meget stille og Natalie hun var meget vild i det.
Hun troede ikke Robyn syntes at det var så sjovt at have hende som søster.
Hun troede at Robyn syntes det var så fedt med en søster der var lidt for vild.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 9:18 am

Igen var det der. Al den forfærdelige sorg. Var vampyrerne dømt til evig sorg? Sig det er løgn, tænkte hun og kløede sig i nakken.
Hun syntes heller ikke rigtigt at Robyn og Natalie passede særlig godt sammen, men de havde jo været skilt i mere end... Ja, rigtig mange år. Og modsætninger mødes, ikke sandt?
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 12:11 pm

//Jeg tror at grunden til der er meget sorg i en vampyr's liv er fordi de har et langt liv også kan der nå at komme mere og mere sorg//


"Nå men jeg er måske ikke den perfekte søster men nu har vi da fundet hinanden." Smilte Natalie.
"Nu behøver du ikke lede og jeg behøver ikke være bekymret over om du har det godt" Sagde Natalie.
"(Næsten) Alt har en positiv side."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 1:57 pm

Robyn vendte sig imod Natalie og kiggede på hende. Hun så kort hen på Alison, derefter på Natalie igen. ”Det er lige meget om du er perfekt eller ej,” sagde hun og sendte hende et lille smil. ”Vi er søstre, og det kan vi ikke gøre for.” mumlede hun, selvfølgelig ment godt. Hun lo for sig selv, men blev straks alvorlig igen. Så fugtede hun hendes læber, inden hun forsigtigt, men også tøvende, gav Natalie et stort knus.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 2:27 pm

Natalie begyndte at grine.
Robyn kunne tydelig vis ikke lide kram.
"Du behøver altså ikke kramme mig. Du gyser jo ved tanken." Grinte Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 2:43 pm

Robyn trak hende ud fra sig og kiggede på hende. ”Nej, nej. Det er fint.” sagde hun og gav hende et kram igen, stadig tøvende og forsigtigt. Hun trak atter Natalie ud fra sig og tog et par skridt bagud. Hun kiggede på Natalie med et lille, let smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søens nattetide ( Åbent emne )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hvornår er nok nok ?......Åbent emne
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: