The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_lcapJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_voting_barJeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) Empty
IndlægEmne: Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )   Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:56 pm

Sted: Kirkegården.
Tid: Lidt over middag en lørdag.
Omgivelser: Ikke nogen endnu.
Vejr: Solen skinner og det er nogenlunde varmt. Solen gemmer sig dog bag nogle skyern en gang i mellem.
Påklædning: Et par ganske almindelig bukser og en hvid t-shirt og sine sorte solbriller.
Daniel vidste ikke om Julie havde fået sig en grav på kirkegården, men han vidste at der var en mindesten. Han havde selv sørget for at den ville blive sat op, han håbede at han ville få det bedre ved at gør noget for hende. Men desværre gik hans dårlig samvigtighed ikke væk. Den gnavede sig ind på ham, faktisk endnu mere end før, da han stod overfor mindestenen. Han havde en buket roser med som han ville sætte ved stenen, men ved synet af hendes navn på den kolde sten, fik han lyst til at smide blomsterne væk og forlade stedet for aldrig at komme igen. Der var ikke noget der kunne få ham til at få det bedre, og på en måde havde han hellere ikke lyst til det. For han havde været en nar og gjort hende ked af det, sagt nogle dumme ting og aldrig fået chancen for at sige undskyld. Hun var væk for han kunne gøre det godt igen.
Danie satte sig på hug foran hendes sten og mærkede at tårerne pressede sig på. Hana græd ikke særlig tit, men tanken om at han aldrig mere skulle se hende kunne han ikke holde ud. Han lagde blomsterne og smilte svagt da en solstråle kastede sig igennem en sky, og ramte stenen. Den glimtede en smul og det var emget smukt at se på. Han rejste sig op og betragtede stenen, han havde slet ikke set sig omkring, for at se om der var andre i nærheden. Ligenu var der bare ham.
Tilbage til toppen Go down
André
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
André


Fulde navn : André Fuego
URL Alder : Ligner en på de 18 år, men alle mine nære ved bedre x3
Antal indlæg : 4
Geografisk sted : Fuego-Palæet x3 Bor der sammen med Alma, Maya, Everlyn, Reifarim og Rosen
Humør : HUN LEVER! :D

Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )   Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:22 pm

André kom gående gennem den nye kirkegård. Hans blik var vendt nedad og de var stadig forgrædte. Han havde en sort T-Shirt på, et par sorte løse bukser og lidt fine sorte sko. Han havde hørt fra sin søster at der var blevet sat en mindesten op til ære for Julie. Han havde ikke kunnet finde hendes lig, hvilket pinte ham ufattelig meget. Han savnede hende, og havde det elendig over ikke at kunnet være der for hende idet hun blev drænet af de andre vampyrer. Der var sket så meget siden da, og ham og Reifur, ham og Julie's søn, havde været ude på en længere rejse for at komme væk fra det hele, de var først kommet tilbage for nogle dage siden, og det var hårdt at skulle gå ind i Fuego-parlæet, til deres værelse der stadig duftede af hende.
Da han endelig kom til mindestedet, var der allerede én, én han genkendte fra Julie's minder. "Du må være Daniel" Sagde han roligt og så bare på ham med et mere eller mindre tomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )   Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 6:44 pm

Daniel var så fordybet i hans tanker om Julie. Han havde tænkt på alle de gode minder der havde sammen. Det var mange, dog havde de ikke haft særlig lang tid sammen, han ville ønske at de havde haft maget mere tid. Han ville ønske at han kunne gøre alt godt mellem dem igen, men det var forsent nu. Hun var væk og der var ikke noget der kunne bringe hende tilbage.
Daniel blev forskrækket ved lyden af en anden stemme. Han havde slet ikke set at der var andre i nærheden. Men mest blev han forskækket over at personen, som han ikke havde set før, kendte hans navn. "Ja, jeg er Daniel" svarede han, ham tøvende efter noget tid. Daniel så på personen for at se om der var noget genkendigt ved ham, men uden held. Han kendte altså ikke personen. "Og du er" spurgte han roligt lidt efter. Han så trist ned på Julies mindesten. "Kender.. øhh, jeg mener kendte du Julie" spurgte han og skar ansigt da han var nødt til at ændre hans tale til datid.
Tilbage til toppen Go down
André
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
André


Fulde navn : André Fuego
URL Alder : Ligner en på de 18 år, men alle mine nære ved bedre x3
Antal indlæg : 4
Geografisk sted : Fuego-Palæet x3 Bor der sammen med Alma, Maya, Everlyn, Reifarim og Rosen
Humør : HUN LEVER! :D

Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )   Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 6:35 pm

André så roligt på drengen Julie havde været forelsket i før ham selv. Han lagde sit hoved lettere på skrå og betragtede ham med et tomt og forgrædt blik. "Mit navn er André," Præsenterede han sig roligt. Et tungt og udmattet suk undslap hans læber og han så selv ned på mindestenen. Der gik en kort trækning gennem hans mundvige. "Jah, jeg kendte Julie," Sagde han stille. "Og vores søn har stadig ikke helt forstået, at hun er væk." Et forpint udtryk viste sig i hans ansigt. Han ville ærligt selv ikke se det i øjnene, de få han nogensinde havde elsket, var blevet dræbt brutalt. Nu måtte han bare beskytte deres søn og sørge for at der intet ondt skete ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )   Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ ) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvornår er nok nok ?......Åbent emne
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Er jeg glemt af alle? (Åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den nye)-
Gå til: