The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Justin (429)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Anna (418)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_lcapSøens nattetide ( Åbent emne ) I_voting_barSøens nattetide ( Åbent emne ) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søens nattetide ( Åbent emne )

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeSøn Okt 10, 2010 8:27 pm

Tid: Over midnat.
Sted: Ved Drowning Creek, lidt væk fra Vickery Bridge.
Omgivelser: Kun tågen.
Vejr: Tåget og koldt.
_________________________________________________

Alison sad ved bredden til Drowning Creek, indhyldet i tåge. Fugten fik hendes sorte t-shirt til at klæbe til hendes krop, og de var en smuk krop. Hun kunne ikke selv gøre for det, hun var født smuk. Født og
genfødt.
Hun kunne godt lide vand, men hun kunne endnu bedre lide mørke. Og tåge for den sags skyld. Hun sad i mørket og scannede området. Altså Fells Church. Der kunne være andre vampyrer som ville dræbe hende hvis hun kom ind på deres territorium.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeSøn Okt 10, 2010 9:15 pm

Robyn kom langsomt gående igennem tågen. Hun gik langs bredden, hvilket lidt gjorde hende i godt humør. Hun gik med hænderne i sine jakkelommer, mens blikket var vendt ligeud. Hun kunne en smule godt se i tågen, men alligevel passede hun på, at hun ikke væltede over noget – eller nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeSøn Okt 10, 2010 9:19 pm

Alison bemærkede skikkelsen omkring hende. Et menneske. Var hun sulten? Nej. Så fik hun lov til at leve.
Hendes ansigt var tomt og smukt, som en porcelænsdukkes, men indeholdte en form for skræmmende skønhed. Hun var anderledes og farligere end andre piger, som lignede hende. Det var nemt for hende at fornemme pigen i tågen, selvom hun endnu ikke kunne skimte hendes skikkelse.

( Bliver nød til at smutte. Ses. )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeSøn Okt 10, 2010 9:32 pm

Robyn havde slet ikke bemærket, at der faktisk var andre til stede, på dette sted. Hun havde jo regnet med, at hun var alene, bare så hun lige kunne samle tankerne. Hun var ny. Ny i byen, så hun kendte ingen. Hun kendte ingen steder, men var alligevel våget sig udenfor sin dør.

//Okay (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 2:08 pm

Alison opfattede at hun havde opdaget hende. "Hejsa." hilste hun, med et skævt smil som lige skjulte hendes hjørnetænder. Sådan var hun vant til at smile. Folk kunne godt blive en smule overasket, normalt.
Det var lidt overaskende at møde en herude ved søen, så sent om natten. Månen glitrede i tågen, og gjorde den næsten sølvfarvet. Alison rejste sig, og børstede lidt jord af sine knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 2:12 pm

Robyn bemærkede nu først pigen. Hun var helt klar for hende. Hun sendte pigen et skævt, svagt smil, mens hun betragtede hende. ”Halløj.” svarede hun med en rolig tone. Hun var ikke van til at møde andre, så ville hun da ha’ kunnet lugte hendes lugt. Men måske var pigen her ikke menneske?
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 4:26 pm

Natalie kom gående som ræv. Da hun så de andre blev hun til sin normale form.
Natalie var en af de oprindelige. "Hej med jer." Hun havde lugtet dem langt væk fra.
Natalie opdagede at hun havde blod om munden. Hun tørte det væk. "Undskyld jeg har lige spist." Smilte Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 5:13 pm

"Det skal du endelig ikke undskylde over," sagde Alison nøgternt, og rettede igen blikket mod den blonde pige. "Hvem er I?" spurgte hun, med den samme tonløse stemme.
Det lod ikke til at nogen af dem var den, som hun ledte efter. Alligevel gjorde det vel ikke noget at snakke med dem? Det havde Eli ikke sagt noget om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 5:25 pm

Robyn kiggede på pigen, som lige var ankommet til dem. Hun så skiftevis på dem med et roligt blik. ”Lowell. Robyn Lowell.” præsenterede hun sig og lagde hovedet let på skrå. ”Og I er?” Hun så atter skiftevis på dem. Hun vendte så blikket imod vampyren, som lige var kommet. Hun kiggede lidt på hende, inden hun så nedad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 8:07 pm

"Alison Sinclair." præsenterede hun sig, nejede elegant, og dumpede ned på bredden igen. Hun var født med det. Eller i hvert fald nogenlunde. Hendes originale navn var Alíssion, men hun havde bestemt at kalde sig Alison, da hun blev 65.
Hendes sorte øjne glødede da hun betragtede Robyns stolte skikkelse. Tænk at en som hende hang ud her i Fells Church, og ikke i Italien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 8:31 pm

Robyn kiggede på Alison med et roligt blik. ”Jeg kan vældig godt lide dit navn,” sagde hun og sendte hende et let smil. I starten plejede Robyn aldrig at sende venlige smil, eller noget i den retning. Det her var ikke en undtagelse. Hun betragtede først Alison, derefter Natalie med det samme rolige blik.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 8:51 pm

"Mit navn er Natalie. Jeg siger ikke mit efternavn. Ingen kender mit efternavn så det skal i ikke tage personligt." Svarede Natalie.
"I ser ud som vampyre der får menneske blod. Er det rigtigt???" Spurgte Natalie.
"Hvor længe har i levet. Jeg kan snart ikke huske hvornår jeg blev født." Sagde Natalie.
"Det er så længe siden. Jeg er en af de ældste vampyre/en af de oprindelige." Smilte Natalie.
Hun havde stadig en masse ungt i sig men hun havde også en tudse gammel side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 8:58 pm

Robyn kiggede på Natalie med et roligt blik. ”Jeg drikker ikke dyreblod. Aldrig. Så ja, menneskeblod,” svarede hun lavmældt og slog armene omkring sig selv. Hun smilede et selvsikkert smil, men det forsvandt lynhurtigt igen. ”Og jeg kan ikke huske hvor længe jeg har levet. Jeg er for længst stoppet med at tælle.” Hun lo for sig selv, hvilket lød som små klokker. Men de små klokker forsvandt også hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 9:07 pm

"Menneske blod har en helt særlig kraft i sig og ved i hvad der er sjovt. Jeg kunne kalde jer begge to for børn.
Åhh... Kære børn er det ikke en dejlig ting menneskeblod har i sig." Grinte Natalie.
Hun kunne jo kalde dem for børn da hun jo selv var en af de ældste nogensinde.
"Men jeg det ville lyde respektløst ikke sandt." Lo Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 9:10 pm

Robyn kiggede på Natalie med et stille blik. Børn? Hun trak let på skulderne. Pigebarnet havde jo ret. Hvis hun var en af ældste, så kunne hun da klart kalde dem børn. Selvom Robyn nu ikke brød sig om det. Hun nikkede, altså til det sidste som Natalie sagde. ”Jo.”
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeMan Okt 11, 2010 9:31 pm

"I jeres alder vil man ikke blive kaldt for et barn." Grinte Natalie.
"Hvad for et dyr kan i forvandle jeg til? Jeg kan forvandle mig til en ræv." Sagde Natalie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 4:50 pm

Alison lo sammen med Robyn, og ikke mindst da hun blev kaldt for 'Et barn'. Det var dog det mest latterlige, hun nogensinde havde hørt. BØRN! Hende?!
"Jeg er måske ikke en af de Oprindelige, men jeg er aldeles ikke født i går!" sagde hun med et fortryllende alfesmil. Med det smil lignede hendes ansigt en af de engle på et museum, bare ældre og mere elegant. Hun havde ikke tænkt sig at fortælle dem noget om sin barndom, helt sikkert ikke.
"Jeg kan forvandle mig til en panter og en slørugle. Jeg er ikke stærk nok til at forvandle mig til mit tredje dyr, især ikke fordi jeg har drukket dyreblod de sidste fjorten dage!" klagede hun.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 7:37 pm

"Du er bestemt ikke noget rigtigt barn men i er jo mine børn hvis man ser sådan på." Smilte Natalie.
"Meget stærke dyr." Sagde Natalie. "Jeg kender ikke selv alle mine evner endnu." Smilte Natalie.
"Hvad med dig Robyn. Hvad er dine/dit dyr." Sagde Natalie. Hun havde også et andet dyr hun var bare aldrig det dyr.
Hun havde ikke sagt til nogen hvad for et dyr det var. Det behøvede hun jo ikke. Alle de steder hun var kunne dyret ikke være.
Hendes andet dyr var en løve men en løve ville nok ikke kunne leve her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 8:13 pm

Robyn så fra den ene til den anden med et roligt blik. Sandheden var, at hun ikke vidste hvilke/hvilket dyr hun kunne forvandle sig til. Hun havde aldrig prøvet. Det eneste hun sådan havde brugt sin tid på var, at lede efter sin søster, familie og dræbe mennesker.
”Jeg må ærligt sige, at jeg ved det ikke.” Hun synes egentlig ikke det var pinligt. Bestemt ikke. Hun synes bare, at hendes søster var vigtigere, da hun betød vældig meget for Robyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 8:24 pm

"Ved du det ikke?" spurgte Alison, lidt forundret. Det kunne da godt være at hun ikke havde prøvet det, fordi hun ikke var så gammel, eller også at hun havde haft travlt. Det kunne da også godt være at det ikke var så mærkeligt. Hun havde kun været sammen med de højere rangerende vampyrer, ikke så meget med de almindelige. Måske lød det en smule snobbet, men det var kun fordi at det var de ældste vampyrer der havde nogle disciple de gerne ville finde frem til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 8:36 pm

Robyn kiggede på Alison med et stille og roligt blik. Hun rystede kort og langsomt på hovedet. ”Nej, jeg ved det ikke,” sagde hun og lagde benene over kryds, mens hun betragtede hende. ”Jeg har haft travlt, og har ikke rigtig givet nogle tanker til det.” Hun lagde armene om sig selv og vendte så blikket ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 8:42 pm

"Det er okay Robyn. Jeg kender heller ikke alt om mine evner." Smilte Natalie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 8:47 pm

"Jeg har ingen fordomme, no problemo!" udbrød hun, da det godt kunne have lydt sådan. Sådan var hun overhovedet ikke, ikke særlig fordomsfuld, selvom hun var vokset op i de rigeste af de rigeste kvartere i 1500-tallets London.
Hendes porcelænsagtegi ansigt lyste op i et englesmil, som kunne give alle beskyttertrang.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 8:57 pm

"I kender godt Jesus ikke? Han er en rigtig sød fyr." Smilte Natalie.
"Men det var lidt underligt da han blev suget op af himlen" Sagde Natalie
"Han er ret sjov. Undskyld hvad snakkede vil lige om." Sagde Natalie.
Hun sad og tænkte på de sjove tider hun havde med Jesus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitimeTirs Okt 12, 2010 9:01 pm

Robyn kiggede skiftevis på dem. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, så hun var bare høflig og sagde intet, så længe hun ikke blev talt til. Det havde hendes onkel tit sagt til hende, dengang hun var menneske og var yngre. Ikke tale, så længe man ikke blev talt til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søens nattetide ( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Søens nattetide ( Åbent emne )   Søens nattetide ( Åbent emne ) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søens nattetide ( Åbent emne )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )
» Vand ¤åbent emne x3¤

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: