The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Vampira (833)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Daniel (796)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Kristen (683)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Gideon (535)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Justin (429)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Anna (418)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Tessie (391)
Frokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_lcapFrokost tid ^^ ~ Kristen I_voting_barFrokost tid ^^ ~ Kristen I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Frokost tid ^^ ~ Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:40 pm

S: skolens kantine ^^
T: frokost tid ^^
O: elever der sidder og spiser ^^
V: Solskin ^^


Tamora sad henne ved et bord. Hun sad helt alene og læste i en bog. Det var nogle historie lektier de havde fået for. Det handlede om Napoleon. Hun fandt det meget spændene. De andre elever tog afstand fra hende. Hun var ikke helt sikker på hvorfor, men hun var ligeglad. De ville nok snakke med hende på et tidspunkt. Hun var også ny her, måske var det derfor de ikke ville snakke med hende? Eller fordi nogle af dem kendte Tessie og ikke brød sig om hende selv så. Mulighederne var mange.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:52 pm

Kristen kom ind i kantinen, hun havde lige snakket med en af lærerne som hun ikke kunne huske hvad hed, og lektier.
Hun havde ikke noget imod lektier, hun var faktisk med i A gruppen, i karaktere, men det betød ikke så meget for hende som folk troede. Hun gik til meget sport så hun havde helder ikke så meget til der hjemme, og hvis hun havde blev det altså venner. Derfor lavede hun ofte nogle lektier i frikvaterene.
Hun smilte selvsikkert til sig selv, selv om det var en ny skole og hun ikke kendte nogen, bortset fra et par stykker f.eks. Zoey.
Hun bemærkede pigen der sad med bogen og læste, hun smilte kort det minede hende om hende selv.
Hun gik stille over til det bord hvor pigen sad, hun satte sig ned overfor pigen uden at sige noget. Hun ville ikke lige afbryde mit i noget vigtigt hun vidste alt om hvor irreterende det var.


Sidst rettet af Kristen Ons Mar 02, 2011 6:03 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:59 pm

Tamora sad ikke med noget mad. Hun var ikke sulten og ikke tørstig. Hun sad kun med bogen. Hun kunne lugte at en pige kom nærmere. Da pigen satte sig over for hende sænkede hun bogen og så på pigen. Hun smilte til hende. "Hej" sagde hun i et glad toneleje. Hun elskede nye mennesker. Nye venner og bekendtskaber var fantastiske og fik tit humøret op. " Tamora McBride. Ny elev. Og du?" presenterede og spurgte hun. Hun lagde bogen fra sig for ikke at virker halv interesseret. Pigens mod og imødekommenhed facinerede hende en smule.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:10 pm

Spencer smilte til pigen "hej.. jeg ville ikke forstyre dig" forsikrede hun hurtigt, men lagde det bag sig da pigen sagde sit navn "hej Tamora... jeg hedder Spencer også ny" svarede hun med et lille smil.
Hun var glad for at pigen var lige så snaksagelig som hun selv var det gjorde det lidt næmmere. Hun tænkte kort over Tamoras navn, sødt navn men specielt.. hun havde aldrig hørt det før. Hun kiggede på Tamora et øjeblik hun beundrede hendes udsende.
"så hvad læser du? undskyld jeg afbrød dig" spurgte hun og tog det andet emne op igen, hun kunne godt lide at afslutte et emne inden hun startede et nyt. Hun elskede at de personer hun havde opsøgt indtil nu også gerne ville snakke med hende og ikke bare indurerede hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:17 pm

Tamora smilte og fulgte pigens tanker. Spencer kunne altså lide hendes navn. Det var hun glad for. "Historie. Det er om Napoleon. Det er helt okay. Jeg kan godt lide at snakke med andre" fortalte hun. Pigen virkede flink og meget sød. Det var en dejlig ting.
" Du er ny. Hvor kommer du fra? Kan du lide skolen?" spurgte hun interesseret. Tam var glad for pigens tanker. Spencer kunne både lide hendes udseende og navn. Det var skønt at få bekræftet. Det måtte hun fortælle Tessie. Tessie fik vist ikke særligt tit at vide hun så godt ud? Måske var det derfor hun var så sur.

// undskyld det er så kort ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:29 pm

Spencer smilte da alle de små spørgsmål kom på samme tid. "jeg har boet 2 år i Italien... skolen er fin i hvertfal det jeg har set" svarede hun glad, det morede Spencer at Tamora var så nysgerig efter at vide ting om hende, det skete ikke så tit, men hendes sædvanlige venner kom det bare med tiden og eller var der ikke rigtig nogen der spurgte.
Hun smilte endnu en gang til Tamora og kiggede på hendes bog, Napoleon havde hun haft om så det var ikke noget af det helt svære efter hendes mening, hun kom til at tænke på at hun endnu ikke vidste hvad hun skulle efter frikvateret. Hun kiggede kort ned i bordet og der efter op på Tamora igen "hvad skal du have efter frikvateret?" spurgte hun så og ventede intraserret, hun ville gerne sidde i klasse med bare en hun kendte, så hun håbede.

//det er okay ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:43 pm

Tamora smilte til Spencer. Hun virkede glad for at være faldet i snak med Tam. Livet er hvad man gør det til, tænkte hun kort. Ordene fik hende til at smile en ekstra smule. "Lyder godt" svarede hun. hun var selv meget glad for skolen. Specielt fordi hun kendt så mange her.
Tam så op på klokken da Spencer spurgte til fag. Hun vidste ikke lige hvorfor. Refleks. "Jeg skal have Matematik" sagde hun med et smil. Hun håbede lidt på at Spencer skulle med. Hun var virkelig rar og venlig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:52 pm

Spencer smilte kort, hun fant en sedel i lommen og foldede den ud, hun smilte undskyldene "jeg har ikke helt styr på det endnu" sagde hun og tjekede hvad det stod på sedelen.. "hmm... Matematik" sagde hun så og smilte.
Det ville da blive lidt mere beroligene nu da hun kendte en af dem. Hun kiggede sig kort over da hun hørte nogle drenge råbe, hun fik et lille chok og vente sig så igen mod Tamora, "så skal vi vel have det sammen" sagde hun stille, hun vidste ikke helt hvorfor hun sagde det.. det var jo inlysende men det var lige det der røg ud.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:12 pm

Tamora så over på de drenge der råbte. Hun himlede med øjnene. Så så hun på Spencer igen. " Fedt. Vores lære er virkelig sej. Jeg har haft hende et par gange" fortalte hun. Spencer var klog og gad bruge tid på skolearbejde. Skønt at møde en der delte den interesse. Hun kunne også godt lide at Spencer virkede lidt klodset i det. Så menneskeligt. Tamora var en smule misundelig på Spencer. Hun havde et liv. Men hun nævnte ikke noget. Spencer skulle ikke vide hun var vampyr. Hun kunne høre drengene begyndte at slåsse.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:20 pm

Spencer smilte og fandt det faktisk lidt inrtasant at vide hvordan læreren var, hun smilte til hende "det lyder godt" svarede hun så kort.
Hun hørte drengene bag den, og vente sig forskrækket om, hun var nomalt den tybe der gik væk fra sådan noget, men hun vidste ikke helt nu da Tamora var der.
Hun kiggede kort tilbage for at se hendes reaktion, hun ville virkelig ikke inblandes i det her. Og hun havde ikke tid til det, følte hun ikke i hverfal.
huntøvede for første gang lidt "skal vi gøre noget?" spurgte hun Tamora.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:35 pm

Tam nikkede med et glad smil. Pigen virkede glad for skolen. Det var godt. En god uddanelse med gode karaktere betød en god fremtid. Så hun var vist godt dækket ind.
Hun nikkede til Spencer. De burde helt klart stoppe det. Tamora så på drengene og rejste sig op. Hun skulle til at sige noget til dem da hun kunne lugte en af dem var begyndt at bløde. " Jeg er nødt til at få noget frisk luft" sagde hun hurtigt til Spencer inden hun tog sin bog og skyndte sig mod døren. Hun håbede Spencer fulgte med da hun var virkelig rar.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:59 pm

Spencer kiggede på drengene hun kunne høre Tamoras stemme bag sig, og vente sig om og løb med hende.
"Er du okay?" spurgte hun bekymret og kastede et kort blik ind af døren til drengene, men hun kunne ikke finde ud af hvorfor hun gik så pludseligt.
Hun kiggede stille på hende og ventede på hun skulle svare, hun var bekymret for hende.
Hun ville ikke snakke mere om det nu, så kunne Tamora også lige slape lidt af igen. Da Spencer kun var menneske forstod hun ikke, det gav jo enlig lidt sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:14 am

Tam stilte sig op af væggen og trak vejret efter hun var kommet væk fra lugten af blod fra drengen. Hun så på Spencer og smilte lidt igen. "Jeg er okay. Men jeg kan ikke klare at se blod. Jeg bliver helt.. Underlig af det" forklarede hun uden at røbe sig selv som vampyr. "Tak for at gå med og bekymre dig. Det var sødt" sagde hun og slappede mere af. Tænk hvis hun var gået amok derinde. Hun ville aldrig kunne komme i skole igen så.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 3:56 pm

Spencer blev lidt mere afslappet, "jeg forstår dig.. jeg kan helder ikke fordrage blod" svarede hun stille og var glad for at det på en måde ikke var andet.
Hun smilte til hende og hørte klokken ringe.
Hun kiggede kort rundt omkring sig og vende sig så igen mod Tamora "tid til time" sagde hun stille og gik hen mod gangen. Hun skulle hen til hendes skab inden hun kunne komme hen til det sted hvor de nu skulle have time.
Hun smilte mest til sig selv, og gik, hun regnede med at Tamora gik med.
Ellers ville de jo også se hinanden til timen så... det gjorde ikke det store.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 4:08 pm

Tamora smilte. Spencer havde det på samme måde med blod. Selvfølgelig ikke helt samme, men det fjernede da hendes mistanke om at Tamora kunne være vampyr. Det var selvfølglig ikke sikkert hun kendte til vampyren, varulve eller andre underlige væsner der fandtes i byen. Det lod det ikke til.
Hun gik med Spencer da klokken ringede. Hendes skab var i nærheden af hendes. Sådan så det i hvert fald ud i Spencers tanker.

// undskyld det ikke blev til mere ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 9:12 pm

Spencer gik hen af ganngen og stoppede foran hendes skab, hun tog sine bøger ud og gik hen til timen.
Hun smilte til Tam (Tamora) da hun så da hun så hun gik med, det så ud som om hendes skab ikke lå så langt fra hendes eget.
Spencer gik forbi Tam med et smil og fortsatte hen mod klasseværelset, hun så sig kort tilbage over skulderen men hun kunne ikke se Tam.. så hun regnede bare med at hun snart kom op på siden af hende eller noget lignene.
Hun gik ind i klassen og satte sig ned på en af de første rækker så hun ikke skulle gå så langt efter timen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 9:24 pm

Tamora gik hen til sit skab der var lidt væk fra Spencers. Hun tog sine bøger i skabet og stod lidt. *Tag det roligt. Der skete ikke noget. En smule blod, og hvad så? Du er stærkere end det* tænkte hun. Det fik hende til at tænke på alt det med Jasper. Hun smækkede sit skab hårdt for at glemme det og gik hen mod klasseværelset. Hun satte sig ved siden af Spencer.
"Det gør ikke noget jeg sidder her, vel?" sagde hun og smilte blidt. Hun prøvede at få tankerne om blod væk og glemme alt der havde med den klamme røde væske at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitimeMan Jan 24, 2011 5:33 pm

Spencer fulgte Tam med blikket da hun kom ind af døren til klasseværelset, "selvfølgelig må du det" svarede hun hurtigt uden videre, hun kunne ikke helt forstå at hun spurgte men.. hun lod det ligge.
hun drejede sig kort og rettede blikket mod de andre evlever i klassen, en af drengene de lige havde set sad på sidste række, hun mærkede et stik af væmmelse og drejede sig igen. Denne gang var blikket rettet mod tavlen, og ventede på at læren kom.

Sorry kort -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Frokost tid ^^ ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Frokost tid ^^ ~ Kristen   Frokost tid ^^ ~ Kristen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frokost tid ^^ ~ Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» klassikere ~ Kristen
» WoW!...en fugl >Kristen<
» Første dag ~ Kristen <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: