The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_lcapEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_voting_barEt spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et spil Pool måske ? - Kyle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:32 pm

Han nikkede og grinede mod hendes læber, strøg hende ned og op langs ryggen, følte hendes finger mod sine læber, da hun trak i hans underlæbe. Han kunne næsten lugte den måde hun nød det, nød hvordan han han behandlede hende. Han kunne ikke holde grinet tilbage, greb fat om hendes læn, med den ene hånd, hvor på han trykkede hende ind mod sig og trak på skulderne "jeg er ligeglad, sagde jeg ikke før at jeg tog hvad jeg ville" spurte han og kyssede hende igen. han lod sine fingre glide ind i hendes hånd, mens han gjorde kysset bare en smule hårdt, trykkede hende ind mod sig, slikkede hende på underlæben, lidt efter fangede han hendes læbe mellem sine egne og pirrede den, nappede i den, lidt efter kyssede han hende ned langs kæben og ned mod halsen, da han nåede til hendes kraveben, nappede han i huden og grinede
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:55 pm

Hun lo lavt og kyssede ham blidt mellem de to kraveben"Der må du få et kys"sagde hun. Hun havde ikke kunnet lade været med at kysse ham. da han trak hende længere ind til sig smilede hun svagt og kiggede op på ham. hun lagde sine ben om ham og smilede drillende til ham da han snakkede"Det kan da godt være at du har nævnt det"sagde hun drillende. Hun elskede den hårdhed han lagde i kysset og kunne ikke lade være med at smile kort. hendes ene hånd lagde hun op i hans hår hvor hun rodede sine fingre ind i hans hår og ruskede blidt i det. hun trak vejret dybt en kort gang da han begyndte at kysse hende ned af halsen og videre ned over hendes kraveben. Da han bed hende føltes det som om hendes hjerte sprang et slag over."Har du ikke lært at man ikke må bide"hviskede hun en med et skævt smil og en drillende tone i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:05 pm

Han rynkede brynet "hvem siger jeg kun vil have et kys" spurte han og holte hende fast, kyssede hende igen, denne gang lod han ikke sig selv holde tilbage, han trykkede sine læber hårdt mod hendes, nød den måde hendes hånd var i hans hår "du kan lide det, jeg kan høre det" hviskede han og lod en finger glide ned mellem hendes brystet for at vise at han mente hendes hjerte. han brummede og smilede bredt, kyssede hendes kind og igen hendes hals "har du lyst til at smutte, så sir lancelot ikke skal se på os og være misundelig at det ikke er ham der er i min position" spurte han og så ned på hende, hans øjne gløde næsten og nappede hende i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:14 pm

Hun lo let"Hvem siger at du får mere end et kys? Jeg er ikke sådan en man bare lige tager med hjem"Hviskede hun i hans øre og lagde hovedet let på skrå med et lille drillende smil inden hun blev kysset igen hun nød at det bare blev hårdere og hårdere for hvert kys. Hun gengældte ivrigt kysset."hvordan skulle ikke kunne ?"spurgte hun med en let stemme og ruskede lidt hårdere i hans hår.
Gina sukkede dybt igen og ville ønske at hun kunne trække vejret normalt lige nu, men han blev ved med at tage pusten fra hende."Vi kan godt smutte, men vi tager ikke hjem til dig. Det skal du kæmpe meget mere for end det her. For hvis du virkelig vil have mere end et kys, så skal du også bevise at du fortjener mere end et kys."Sagde hun udfordrende og kyssede ham lige ved siden af munden og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:23 pm

Han hævede øjenbrynet "uhh det siger jeg" brummede han og begravede ansigtet i hendes hals, indåndede hendes duft og sukkede stille. han kyssede hende igen og pressede sig ind mod hende "uhh dit hjerte, jeg kan mærke det slå hårdt mod mit bryst" forklarede han og så ned på hende med et glimt i de virkelig grønne øjne.
han grinede da han hørt hvordan hun trak vejret hurtigt og prøvede at få den i orden, hurtigt greb han fat i hende, lagde en hånd under hendes ryg og den anden under hendes ben "uhh, men som jeg sagde før, jeg tager tit bare hvad jeg vil og lige nu er det dig" han lod blikket glide ned over hende og gik hen mod døren, fortsat med hende i sine arme, hvilket kun vidste hvor stærk han var

//Haha kender det godt
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:38 pm

hun smilede drillende, hun havde lyst, men han var åbenbart vant til at tage hvad han ville have, og det skulle han ikke have lov til denne gang mente hun."Jamen det er ikke dig der bestemmer! og jeg er ikke noget du bare kan tage med hjem når du har lyst også lukke ud når du er færdig"sagde hun med en drillende stemme og et lille smil. Hun kunne stadig ikke få sit åndedræt ned, for ved hver berøring blev det sværere og sværere for hende. Hun gengældte kysset med iver og lod sin ene hånd glide op over hans hals og op på hans kind. hun aede blidt hans kind med sin tommelfinger og smilede da han kommenterede hendes hjerte."hvad vil du gøre ved det?"spurgte hun med et lille forførende blik."Der er da ikke noget sjovt i at tage ting, istedet for at spare op og vente til at man fortjener den? Man kan jo slet ikke nå at glæde sig"sagde hun drillende og lod ham bære hende ud, hun kunne alligevel intet gøre, hans styrke kunne hun tydeligt mærke og det var lige før det var gav hende gåsehud på en god måde.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 9:43 pm

han brummede "hvem siger jeg smider dig ud igen, hvem siger ikke at jeg tager dig igen" spurte han og strøg hende op og ned af benet "og benægt ikke dig selv ved at sige du ikke har ligeså meget lyst til det her som jeg har" brummede han og smilede bredt mod hendes hals, hørte hvordan hun ikke kunne få stur på sine vejrtrækning, der kun blev værre og værre i takt med at han rørte ved hende.
han trak på skulderne og sparkede til døren så den åbnede sig, hvor på han elegant vandrede ud, ignorerede alles blikke mod ham, mens han med hende i sine arme, gik ud i natten og mod skoven, hvor han efter en gå tur på 9 minutter kunne se et stort hus, faktisk en stor villa "uhh men vi er her nu" han smilede og stillede hende ned, tog hendes hænder over hendes hoved, da han pressede hende mod døren og kyssede hende igen hårdt
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:03 pm


Hun smilede skævt"hvem siger du gør?"spurgte hun drillende og bed sig let i læben smilede skævt, et nervøst ansigtstræk gled hurtigt over hende men hun skjulte det lige så hurtigt igen. Hun havde aldrig været sammen med en fyr seksuelt, pga. hendes tidligere model job havde hun haft så travlt med at arbejde at hun ikke havde haft tid til at have en normal ungdom."Hvordan kan man ikke have lyst?"sagde hun lavt og smilede forførisk til ham inden hun lod sine læber glide hen over hans uden at kysse ham.
Da han satte hende ned og kyssede hende hårdt gispede hun let mod hans læber inden hun gengældte kysset med stor lyst. Hun kunne mærke hvordan hver celle i hendes krop fløj rundt med udrykning på. Hun tog fat i ham og hev ham tættere ind til sig. flettede fingrene ind i hans hår igen og ruskede lidt hårdere end før i det.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:09 pm

Han grinede og kyssede hende, lod fingrene glide ind under hendes kjole "præcis, du har lyst" hviskede han og bar hende op, så hendes ben var rundt om hans liv, da han hurtigt fik åbnet døren, stadig mens han kyssede hende, fik han lukket den, smuttet ovenpå og smidt hende på sengen, han smilede bredt og lagde sig over hende, igen kyssede han hende. Han trak hendes kjole over hendes hoved og lidt efter røg hans egen bluse også på gulvet. Han smilede bredt og kyssede hende kort, men hårdt på læberne, før han kyssede hende ned af halsen og ned mellem hendes bryster, videre ned mod hendes mave "uhh jeg kan mærke dit hjerte mod mine læber" hviskede han og kyssede hendes hurtigt bankende hjerte, før han kyssede hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:23 pm

Hun sukkede og nød virkelig det hele, det var lige før hele hendes krop begyndte at ryste af nydelse. Hun lå bare og lod ham gøre hvad han nu ville gøre, for lige meget hvad han gjorde nød hun det. Hun sukkede lige så stille, og bed sig let i læben. Hun følte sig nøgen for første gang, det havde hun aldrig før gjort i trusser og bh, for hun havde fået taget mange billeder i mere eller mindre end det.
Da han sagde at han kunne mærke hendes hjerte mod sine læber smilede hun skævt til ham inden han kyssede hende. Hun kyssede ham intenst igen inden hun brød kysset og kiggede direkte ind i hans øjne og smilede svagt inden hun lagde sin mund mod hans øre"Jeg har ikke haft sex før"Hviskede hun og lagde hovedet ned igen inden hun kiggede på ham, ventede hans reaktion. Hun lod sin negl glide hen over hans brystkasse i lange, rolige baner.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:26 pm

han smilede og følte sig for måske første gang i lang tid ikke skammende over sine slave tatoveringer, Almas navn på brystet skrevet med det fremmede sprog, lænkerne om halsen og de underlige mønstre om håndledende. han hævede øjenbrynet da hun kommenterede at hun var jomfrue, hvilket kun fik ham til at kysse hende blidt "det gør intet i teorien er jeg en slave" han vidste sine tatoveringer frem til hende og trak på skulderne "vi har alle små ting, men at jeg tager din første gang ser jeg som en ære" han kyssede hende igen og denne gang som før en smule hårdere
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:40 pm

hun kiggede uforstående på ham"Hvorfor er du i teorien en slave?"spurgte hun uforstående. Hun forstod ikke hvad tatoveringerne havde med det at gøre. Hun kyssede blidt et af mønstrene på hans arm og smilede let til ham.
Hun skulle til at åbne munden men han nåede at kyssede hende først så hun valgte at tie denne gang og kysse ham inderligt igen. Hendes hjerte slog stadig hårdt og hurtigt, men ikke lige så galoperende hurtigt som før. Hun var ikke lige så nervøs nu hvor hun havde fortalt at hun var jomfru. hun lod sin ene hånd køre blidt hen over hans over hans øre og op i hans hår og hun endnu engang rodede den rundt og hev blidt ud i hans hår. hun pressede blidt men stadig lidt nervøs sin krop op mod hans. det var næsten som et instinkt. Hendes krop hungrede efter hans.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:45 pm

han smilede "mine forældre solgte mig da jeg var 15, derfor" hviskede han og kyssede hendes kind, videre ned af, han var helt væk i alt det hele, måske var han blevet bare en smule beruset og derfor sansede han ikke hvad han gjorde andet at han var allerhelveds ophidset lige nu. Han skælvede da hun kyssede hans tatovering og strøg hende over kinden. Han smed sine sko og trak sig væk fra hende, før at åbne sine bukser, som han lod falde ned, hvor på han fik hende ind på midten af sengen. Han lagde sig ved siden af hende og strøg hende over kinden, mens han greb fat om hendes nakke og kyssede hende igen "vil du gerne" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 10:58 pm

hun kiggede på ham og aede hans arm."det gør dig ikke til en slave, medmindre at personen/dem der købte dig behandler dig som en"sagde hun lavt. hun havde sin hånd på hans ryg hvor hun lod sine fingre/negle tegne mønstre hen over ryggen. hun fik en lille kuldegysning da hun jo ikke havde specielt meget tøj på. Hun betragtede hans skikkelse som han stod der i mørket og tog tøjet af, hun smilede svagt for sig selv og bed sig kort i læben.
Da han kyssede hende begyndte hun at slappe lidt mere af og hun rystede ikke helt så meget. Hun kiggede direkte på ham da han spurgte hende, og hun nikkede ganske svagt"Ja..En gang skal vel være den første"sagde hun lavt og lå bare og kiggede på ham med de brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 11:04 pm

han rynkede brynet "jeg blev solgt, af mine egne forældre" hviskede han og rynkede brynet, da hun rørte hans ryg, kunne han mærke hvordan hendes fingre gled ned over hans utallige ar på ryggen, alle dem han havde fået fra piskningen, de elskede at piske ham, straffe ham fordi han havde gjort eller ageret som han nu engang havde gjort, så at hun rørte ved dem fik ham til at skære en grimasse.
Da hun gav grønt lys, åbnede han hendes bh og smed den hen på gulvet, før han kyssede hendes hals og derefter tog hendes bryst om munden, han pirrede hendes vorte og brummede mod hendes bryst, suttede og nappede i huden
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 11:16 pm


Hun rystede let på hovedet"Det gør dig stadig ikke til en slave! at de tjener penge på deres eget barn, gør dem til udyr, ikke dig til slave, medmindre at personen som købte dig, behandlede dig som en"hviskede hun roligt. Hun lagde mærke til hans grimasse og stoppede lige så stille med at røre hans ryg. Hun havde godt mærket alle de ar han havde, og havde ikke tænkt videre over det.
Hun stønnede lavt da han tog hendes bryst i munden. Hun nærmest elskede det han gjorde ved hende. Lige fra at han lod sine ord bestemme over hendes til den mindste berøring. hun hev blidt i hans hår og havde nulret begge hænder ind i det.
Hun stønnede endnu engang lavt og lukkede sine øjne for at nyde det.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 7:28 am

han rullede med øjnene, han kom fra en anden tid, der kaldte man mange ting anderledes, han blev solgt som slave, men behandlet som en søn af hende. han smilede og kyssede hende ned af maven og da han nåede til hendes trusser, gav han hurtigt hendes hofte et kys før han trak dem af hende, han smed dem væk og strøg hende langsomt, pirrende op langs benet, mens han strøg over hende, selv stadig iført de sorte boxershorts "du er smuk" hviskede han i hendes øre, før han trykkede sine læber mod hendes
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 12:03 pm


Hun kyssede blidt hans hage da han rullede med øjnene, og smilede skævt til ham. hun lod sine hænder glide hen over hans overkrop.
hun stønnede lavt men ophidset da han kyssede hende ned over maven, og da han kyssede hendes hofte og trak hendes trusser af hev hun nærmest efter luften. Han pirrede hende virkelig til det sidste! hun smilede og rødmede ganske svagt da han sagde at hun var smuk.
Da han kyssede hende lukkede hun øjnene igen og lod fingrene glide ned til kanten af hans boxershorts og hev forsigtigt i dem, som et tegn på at de skulle af.Hun smilede kort mod hans læber, et ganske genert smil.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:06 pm

Han grinede og kyssede hendes knæ, strøg hende op og ned af benet, da hun trak i hans boxershorts, fjernede han sig fra hende og gik ud på gulvet, hvor han trak dem af. hurtigt var han og hende igen. Han kyssede hende hårdt og nappede hende i underlæben "det her kommer nok til at gøre lidt ondt" hviskede han i hendes øre, for han ved et uheld kom til at hamre sig ind i hende, han gispede og kyssede hendes pande "er du okay" spurte han og strøg hende ned langs kinden
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:23 pm


Hun smilede genert, hvilket ikke lignede hende helt. Men hun var også på ukendt grund lige nu, i hvert fald når det kom til sex. Hun smilede da han nappede hende i læben. Hun nåede lidt at nikke til det han sige da hun stønnede højt. Det gjorde ganske rigtigt ondt, men ikke så slemt igen, og faktisk var det rart da han først var kommet op i hende, hun håbede bare ikke at hun ville bløde helt vildt det ville være pinligt. Hun opdagede at hun havde boret neglene ind i hans skulderblade og stoppede med det. hun stønnede kort og nikkede"Ja jeg er okay"hviskede hun og kyssede hans hals blidt og bed lettere drillende i den imens at hun kiggede op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:36 pm

Han brummede og nikkede, før han begyndte at bevæge sig, først langsomt så hun kunne vænne sig til det, men efter lidt tid satte han farten op, gjorde hver af sine stød hårdere og hårdere. Han bøjede sig ned og begravede ansigtet i hendes hals, men han gispede svagt. han havde før hørt hende stønne højt, det var som sød musik. han kyssede hendes læber, hårdt og alligevel ømt "støn for mig igen" hviskede han og harmede ind i hende
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:51 pm

hun stønnede lavt og begyndte at slappe af i kroppen, hvilket gjorde at det ikke gjorde så ondt længere. hun stønnede lidt højere da han gjorde det hårdere, og hun viklede sine fingre ind i lagnet og trak vejret dybt. Hun bed ham let i den venstre skulder og kyssede hans tinding da han begravede sit ansigt ved hendes hals. da han kyssede hende nød hun den måde han kyssede hende på.
Hun nåede slet ikke at forstå hans ord før hun stønnede højt og skød brystet op mod hans. Hendes krop rystede svagt og hun kunne ikke rigtig stoppe med at stønne."var det bedre?"hviskede hun i hans øre og stønnede lavt igen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:57 pm

han lod fingrene glide ned over hendes arme og flettede dem ind i hendes, hvor på han flyttede dem over hendes hoved og kyssede hende igen "uhh som musik" hviskede han og brummede, det lød næsten som om han spandt, virkelig dybt nede fra brystet, ikke at han ligefrem havde lyst til det, men det kom fra at han faktisk nød det her. han kyssede hende igen, nåede lige at fange hende, mens hun stønnede, hvilket han tog til fordel og lod sin tunge glide ned i hendes mund og pirre hendes, han kyssede hende længe, mens han hamrede ind i hende

//sjov ide jeg fik, det kunne være bollevenner...haha Razz
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 3:24 pm

Hun sukkede let og stønnede forsat. Hun spredte benene lidt mere hvilket gjorde at hun endnu engang spændte i kroppen, selvom hun prøvede at lade være. hver gang han hamrede op i hende skød hun selv sit underliv mod ham for at få mere ud af det, selvom hun fik næsten mere end nok ud af det. Hun stønnede og blev mere ophidset af det han gjorde med sin tunge. Hun stønnede en smule højt og prøvede at beherske sig en smule. Hun vidste jo ikke om der boede andre her.


//tjo det kunne da godt være :p
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 3:28 pm

Han grinede af måden hun pressede sit underliv højere og højere op mod ham "mhh bare rolig her er ikke nogen" hviskede han og vidste at hun prøvede at beherske sig i tilfælde der var nogen, hvilket der ikke var, han boede i et stort hus helt for sig selv, ikke at han havde noget imod det, han havde vænnet sig til det, plus han havde ikke boet her så længe endnu, så måske ville der på et tidspunkt flytte en anden ind, hvem vidste.

//altså hvis du er frisk, så vil jeg gerne Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spil Pool måske ? - Kyle   Et spil Pool måske ? - Kyle - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et spil Pool måske ? - Kyle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Oh, who are you? ~Kyle
» My past have found me, I haden't seen that coming ~Kyle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: