The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 So do you like my new face ? //Mike//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:02 pm

Mike lukkede med det samme i da han opdagede at han havde sagt noget forkert. Det var ikke for at ramme Gideon, han elskede ham af hele sit hjerte, men var stadig usikker på sig selv. Han slog blikket ned og følte sig med et akavet og som om han bare ikke passede ind mere. Han fandt sig i at Gideon trykkede ham mod væggen og han holdte blikket nede da han kunne mærke sine øjne blive våde og fyldtes med tårer. "undskyld.." hviskede han lavt og lagde armene om sig selv. Han følte sig som om han var 13 igen og stod overfor sin far, han havde ikke fået en lignene reaktion siden. Egentlig var han ret klar på et slag eller lignene. Han bed tænderne sammen og ville ikke møde hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:11 pm

han bed sig hårdt i læben og strøg ham over kinden "du skal ikke undskylde" hviskede han og virkede helt sårbar, han trådte væk da han så hvilke udtryk Mike fik i ansigtet, som tårerende kom op i Mikes øjne kom de også op i hans egne øjne og hans satte sig på trappen og sukkede stille "den her dag går bare ikke særlig godt" hviskede han og sukkede, han lagde sig ned og stirrede op i luftet og derefter på Mike "det burde være mig der sagde undskyld ikke dig" hviskede han stille da en tåre gled ned af hans kind, hvorfor var det som om hver gang han sagde noget var det helt forkert
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:24 pm

Mike blev stående og så ned. Han holdte vejret, som for at dæmpe en gråd, han græd bare ikke. Han var nærmest forstenet. Minderne om hans far kom væltende, han havde fortrængt dem så længe at det gjorde ond t at opleve det igen. Han fulgte ikke med i hvad Gideon sagde, han følte nærmest en kulde og sorg gennem hele hans krop. Han gled ned af væggen og sad og stirrede ligefrem. "Er jeg så forkert.." Han hviskede det lavt, ikke til Gideon, men fordi hans far altid fortalte ham han var forkert og ulækker. Han kryb sammen, så lille han overhovedet kunne blive og faldt længere og længere ind i sine egne tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:30 pm

Han satte sig op da han så hvordan Mike gled ned af væggen, hurtigt satte han sig hen til ham, trykkede ham ind mod sit bryst, lige nu betød hans egne problemer intet ikke hvis Mike var trist "du er langt fra forkert, du er perfekt, smuk, stærk og helt igennem elsket" han kyssede hans kind og strøg ham ned langs skulderen, håbede på at de små kærtegn ville få ham til at se op og se at han var her og ikke andre steder, at alle dem der boede i dette hus elskede ham, ville være der for ham og støtte ham igennem alting
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:38 pm

Mike lænede sig ind til ham. Tårene var begyndt at glide lydløst over hans kinder selvom han prøvede at lade det gå og tænke på han havde Gideon der elskede ham. Alligevel følte han sig forkert, som han altid havde gjort. "Men.. Han sagde.." hviskede han lavt og holdte op med at tale. Istedet. Vendte han sig om mod Gideon og skjulte sit ansigt mod hans bryst og skulder. Han lyttede ikke rigtigt til hans ord, han var for langt væk i sine minder. Han knugede sig ind til Gideon, for at finde trøst og for at huske han havde ham. "Undskyld.." hviskede han igen og fik det dårligt med at være så sart omkring det her.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:42 pm

han lagde sin hånd under hans kind og fik ham til at se på ham, blidt kyssede han ham kort "fuck ham, han havde ikke ret, han var blind og gammel, han kunne ikke se de smukke værdiger du har, du er empatisk, følsom, kærlig, du for folk til at føle sig bedre tilpas på sindssyg kort tid også er du den jeg elsker aller mest" han trykkede ham ind mod sig, lagde armene om ham, som for at beskytte ham, hvis hans far kom her til for at lede efter Mike, ville han sende James efter manden, nok vidste James det ikke, men han bekymrede sig om Mike. han kyssede hans pande og nynnede stille og smukt "du skal ikke undskylde" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:54 pm

Han så ind i Gideons grønne øjne og nikkede lidt. Det gjorde ham langt bedre tilpas at høre de ord, og han blev lidt mere sikker på sig selv. Dog følte han sig stadig lidt underlig og mærkelig, han ville bare gerne kunne være stolt af sig selv som Gideon kunne, men det lå ikke i ham, hvilket var svært for ham at forstå. Han nikkede lidt og trykkede sig ind mod ham og kneb øjnene sammen. Han lyttede til Gideons nynnen og fik det igen bedre af det. Han tørrede sine kinder og øjne og så lidt på ham igen. Han smilede ikke, men han græd heller ikke. Han kyssede ham kort og puttede sig lidt ind mod ham for ordenligt at finde ro og trøst. Han var lidt oppe at køre endnu og meget trist inden i, men han havde Gideon og det hjalp. "Jeg elsker dig.. Tusind tak for det hele.." hviskede han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:59 pm

han satte sig bag ham, så Mike sad mellem hans ben med ryggen mod hans mave, blidt lagde han armene rundt om han, trykkede ham ind mod sit bryst og kyssede hans isse "det er okay, alt skal nok gå godt, jeg vil altid være her for dig, det ved du da godt, for jeg elsker dig og det vil jeg altid gøre" hviskede han blidt, kyssede hans kind og videre ned mod hans skulder. han lagde armene tæt om ham, rundt om hans mave, mens han nynnede videre, kyssede hans hals og skulder "jeg elsker også dig og det var så lidt, jeg vil altid hjælpe dig" han smilede og gav ham et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:06 am

Han lod Gid flytte rundt med sog og kynne ret godt lide at sidde såda her. han lænede sig tilbage mod hans bryst og mave mens han lyttede til hans ord med et lille nik. "jeg ved det.. men.jeg har fået at vide så mange gange at jeg er forkert på den, at jeg er unormal og en skænsel.." sagde han lavt og huskede alt for godt hans fars ord der var langt værre. Han lukkede øjnene og lod sig falde lidt ned med Gideons kys og kærtegn. han nikkede igen lidt " jeg elsker også dig.. jeg ved ikke havd jeg skulle gøre uden dig.." hviskede.han lavt. han havde aldrig fortalt ret meget om sig selv til Gideon, ikke fordi han ikke ville, men har var bange for at Gideon.ikke gad høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:11 am

han trak på skulderne "og hvad så, vil du virkelig lade din far vinde over dig, tage den her ting også ødelægge dig endnu mere" spurte han blidt og strøg ham blidt på maven, han løftede op i Mikes bluse og nussede ham på hans kolde hud, rundt for at give en slags berolighed "du behøver ikke tænke på det, for det er jo ikke sket og vi har ligesom fået afklaret at dette ikke er noget drøm, du kan føle mine berøringer ligeså tydeligt som jeg kan føle din hud" hviskede han og nussede ham op langs brystet og ned mod maven
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:22 am

Han nikkede en smule og så ned. Gideon havde jo ret, det vidste han. men han var stadig bange. " jeg har fået så mange slag for den jeg er.. jeg elsker dig, jeg er lykkelig for vi er sammen med jeg tør ikke fortælle det til folk jeg ikke kender. jeg ville ønske jeg kunne være så tryg ved det som du er.." sagde han lavt. han ville inderligt ønske han turde gå en tur hånd i hånd med hans kæreste uden at frygte kommentarer og hån. så lille en.ting ville betyde utroligt meget for ham. han.sukkede og lænede sig tæt ind til ham. "du har ret.. Jeg elsker at være sammen med dig, jeg elslee at være din kæreste.." sagde han og smilede rent faktisk helt ægte den her gang.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:28 am

han rullede med øjnene og kyssede hans skulder "du tror du er den eneste der fik tæsk, min far gav mig også tæsk efter min bror fortalte ham at jeg havde kysset en dreng og blayne blev kun værre, men tro mig hvis din far kommer ud så vil james jage ham, han kommer ikke i nærheden af dig uden at skulle forlade stedet med mindst ti skudhuller" han smilede go trykkede ham igen mod sit bryst, et eller andet sted var han virkelig ked af at han ikke havde muligheden for at være sammen med ham på gaden, holde ham i hånden eller kysse hans kind, men sådan var det vel. dog fik hans nye ord ham til at smile "jeg elsker også at være din kæreste, mere end du aner" han nynnede igen stille og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:36 am

Han så på ham og nikkede en smule. han havde mødt blayne og turde ikke forestille sig hvad han kunne finde på af ondskab. "jeg forstår ikke hvordan du kan være så tryg omkring os så. jeg vil gerne have det på samme måde.. jeg vil gerne kunne være sammen med dig i offentligheden.." han sagde det bedende og så ind i hans øjne. det ville berude alt hvis han ikke blot kunne være sammen med ham i deres hjem, men.også udenfor. Han smilede og lænede sig mere ind til Gideon mens han nød hans nynnen. han lukkede øjnene og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:41 am

han smilede blidt og kyssede ham "jeg tror det er fordi du er det bedste der hid til er sket for mig, jeg har ikke tænkt mig at lade nogle idioter ødelægge det, bare fordi de er noget fordomsfulde" han trak på skulderne, lod ham læne sig så meget op af ham som overhoved muligt "jeg elsker dig virkelig" hviskede han blidt, strøg ham rundt i håret, viklede fingeren ind i det, mens han fortsatte med at nynne den smukke melodi, en han faktisk ikke kunne huske hvor kom fra, et eller andet sted nok
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 12:58 am

Han så på ham og nikkede en snule. han.ville gerne være.bedre ril at kunne være sammen.med ham offentligt, specielt nu hvor han kunne være i solen og de kunne lave ting sammen om dagen. "du har ret, de skal ikke ødelægge det.. desuden kan jeg slå fra mig.nu" sagde han med et lille smil. han behøvede ikke længere være bange for homofober. han smilede over Gideon og døsede næsten hen. "vi bør nok flytte os hvis jeg ikke skal falde i søvn " sagde han med et smil og sukkede lidt over hans glæde ved Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 8:34 am

han grinede og kyssede ham igen "giv dem ikke en grund til at hade os, bare ignore dem, hvis de kommer til os, så kan du, men ikke før" han smilede og strøg ham rundt på maven. han klukkede, gav ham et hurtigt kys og rejste sig så elegant op "hvad skal vi så lave" spurte han og lagde hoved på skrå, han så lettere drillende på ham og virkede faktisk i bedre humør end han ellers have været for noget tid side
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:37 am

Han så på ham og smilede med et lille nik. "Vold er aldrig mit førstevalg. Men hvis det bliver nødvendigt" sagde han roligt og nød bare at sidde med ham. I hans verden betød det at være homoseksuel også at man ville få slag for det, så det var ikke fordi han ville slås, sådan så det bare ud for ham. Han nød hans nussen og smilede. Han så efter ham op da han rejste sig, og fulgte selv efter ham. Han smilede over hans drillende blik. "Jeg ved det virkelig ikke. Jeg kan ikke blive ved med at komme med idéer" sagde han med en latter og tof begge hans hænder i sine.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:47 pm

han nikkede og smilede ned til ham "det er en god politik, jeg har James så det behøver jeg ikke tænke på" han trak på skulderne og trak sine hænder til sig da Mike lagde sine i dem, i stedet lagde han dem tæt om ham og kyssede ham blidt "hahaha, hvor er du sjov" brummede ham og kyssede hans pande, trykkede ham blidt mod sig mens han nynnede blidt og smuk "jeg elsker dig" hviskede han i hans øre og gik hen mod værelset, han vidste ikke lige hvad de skulle, men et eller andet skulle de vel lave, spørgsmålet var hvad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So do you like my new face ? //Mike//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Cold as ice... Mike
» what a beautiful night...don't you think? -Mike-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Gideon og Mikes hus-
Gå til: