The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 2 botter

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Vampira (833)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Daniel (796)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Kristen (683)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Gideon (535)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Justin (429)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Anna (418)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Tessie (391)
So do you like my new face ? //Mike// I_vote_lcapSo do you like my new face ? //Mike// I_voting_barSo do you like my new face ? //Mike// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 So do you like my new face ? //Mike//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:54 pm

Påklædning Et par slidte jeans
Tid 12:30
Sted Gideon's/Mike's hus
Omgivelser En spsie stue, med finne og dyre møbler
Vejr Solen skinder et eller andet sted der ude, men det kan man ikke se igennem de tykke persienner

Han stod og stirrede sig selv i spejlet, så på den nye ham, så på de grønne øjne og de brune hår, han så virkelig anderledes ud, slet ikke som Blayne, faktisk på ingen måder som Blayne, hvis man ikke vidste hvem han var, ville man aldrig havde troet at de to engang havde været venner, det ville ligge for langt væk til at kunne være virkeligt. han rystede på hoved kørte en hånd igennem håret, trak vejret dybt, før han forlod sit badeværelse, gik ud af soveværelset og stille ned af trappen og ned til de andre, her i bland hans kæreste Mike. med armene omme på ryggen, bar overkrop, fortsatte han videre ned, indtil han stod foran dem "så hvordan ser jeg ud" spurte han og smilede genert, hans øjne lå faktisk hele tiden på Mike, for hans mening betød og ville altid betyde mest for ham, skid hul i hvad de andre syntes, hvis Mike kunne lide det, var det hele godt og bare perfekt

//undskyld hvis det er for kort Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:19 pm

Mike sad nede i spisestuen sammen med de andre. Han var evig taknemmelig for at de andre kunne leve i det mørke huset lå i for at han kunne bevæge sig ordenligt rundt. Han sad egentlig bare og tegnede usynlige mønstre over bordpladen på spisebordet. Et eller andet sted følte han skyld over de skulle leve med det, men han havde ikke rigtigt noget valg, det var det eller kun være oppe når Gideon skulle sove, og se andre. Han så dog op da han hørte Gideon, allerede oppe på toppen af trappen. Han rejste sig op af en eller anden grund og smilede lidt da han så hans kæreste. Han var virkelig anderledes, men hans kærlighed ændrede sig ikke for ham. "Godt.. Du er virkelig anderledes men.." han stoppede fordi han ikek kunne forklare hvor lidt hans udseende betød for ham. Alligevel var Gideon stadig lækker, bare anderledes. Han ville have sagt mere hvis de andre ikke var dig. "Du er smuk" sagde han dog til sidst, det skulle han vide.

//fint nok Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:33 pm

han smilede stort til ham, slog ud med hånden så de andre rejste sig op og gik deres vej, lukkede døren bag dem, stille gik han hen til Mike, lagde armene om ham og kyssede ham blidt "synes du virkelig det" spurte han og strøg ham ned af kinden, han blev helt varm inden i, da han hørte de ord forlade hans mund, Mike syntes han var smuk, han trykkede Mike ind mod sig og kyssede ham igen, kærligt og hårdt, han elskede virkelig at være tæt på ham, at kysse ham og faktisk bare kunne røre ham, så han havde været lidt bekymret for hele denne forvandling, han havde gået igennem
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:52 pm

Han smilede til ham og så kort efter de andre der gik. Den dårlige samvittighed var der dog stadig, men han var også ret glad for at kunne bevæge sig rundt uden problemer. Han smilede til Gideon og nikkede lidt. "Ja.. Det synes jeg" svarede han ærligt og så igen over Gideons krop med et smil. Han lagde hænder mod hans brystkasse og gengældte endnu engang hans kys. Det var fantastisk at mørke ham, også selvom han var lidt anderledes at se på. Ha lod sine øjne glide over ham igen. "Grønne øjne?" sagde han spørgende. Han havde ikke fået med at hans øjenfarve også skulle ændres, men det gjorde ham intet. Han synes han var lige dejlig, det skulle ikke komme an på hans øjne eller hår.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:01 pm

Han smilede bredt og strøg ham ned langs kinden "det glæder mig, for din mening er den vigtiste af dem alle, jeg er ligeglad hvad de andre mener, bare du er glad så er jeg glad" hviskede han blidt, kyssede ham dybt og kærligt. han nikkede stille, kløede sig i nakken "mig og Blayne har samme farve øjne, så for at slippe for Blayne skal finde ud af det, så skiftede jeg også øjnene" han smilede svagt og kyssede ham igen, sukkede og kyssede hans pande kærligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:11 pm

Han smilede til ham og nd hans berøringer. "Jeg kan ikke se andet end den dreng jeg elsker. Det kommer ikke fra dit hår eller din øjenfarve. Men dit smil, stemme og dine berøringerne, det er min Gideon. Det der ligger bag dit blik, det er min Gideon. Så er jeg ligeglad med hvordan dit hår ser ud" sagde han roligt og med et helt ærligt smil. Han målte ikke sin kærlighed i Gids udseende. Han nikekde over forklaringen. "Lyder logisk.. Jeg elsker dig.." sagde han med et smil og kyssede ham kort igen. Han krammede sig ind til ham og sukkede lidt. "Jeg har tænkt.. Er de andre ikke trætte af at rende rundt i et mørklagt hus? Jeg mener, for min skyld?" Hans dårlige samvittighed drev ham til vanvid med det spørgsmål for tiden, og synes det var ret unfair overfor James, Isobel, Louis og Nala at de skulle gå rundt i falsk lys for hans skyld, og ikke se solen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:20 pm

han trak ham med over på en sofa hvor han satte sig og så op på Mike "det er jeg virkelig glad for at høre, det betyder så meget for mig" han lænede sig tilbage i sofaen og lagde armene over kors, hans øjne var fæstnet på Mikes ansigt, hvor han fangede alle hans udtryk og smil, han opfangede kort sagt det hele ved ham, han gik ikke glip af noget som helst. han trak på skulderne "det ved jeg og ja det gør det vel" han trak på skulderne og lagde hoved tilbage, stirrede op i luftet, kort før han igen så på Mike "jeg elsker også dig" hviskede han og smilede bredt. han rystede på hoved "der er steder hvor der er lys, deres værelse, James musik rum f. eks det er steder hvor de slev kan vælge at få lys ind, hvis de ønsker" forklarede han
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:32 pm

Mike satte sig ned ved Gideon og puttede sig en smule ind til ham for at røre ved ham. Han nikkede lidt med et smil. "Du burde vide jeg elsker dig for den du er og ikke den du ligner" sagde han roligt og kærligt, og lod sine fingre kærtegne hans mave, roligt og uden nogen bagtanke i det, bare for at være sammen med hans kæreste. Han los Gideon se på ham, han nød lidt at blive betragtet på den måde, han følte sig elsket, i hvert fald når det var Gideon. Ikke af andre. Han kærtegnede kort Gideons hals og kunne mærke blodet under sine fingre, hvilket fik ham til at trække hånden til sig igen. Han rystede hurtigt tankerne væk og smilede bare til ham. "Det er det skønneste du kan sige.." sagde han kærligt og puttede sig igen ind til ham. Han nikkede. "Jamen.. Stuen, gangene, køkkenet.. Det må da være frustrerende for dem.. Og det er kun på grund af mig.." sagde han med tydeligt dårlig samvittighed.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:42 pm

han grinede og lagde armen om ham "jeg ved det godt, men jeg elsker bare at høre det" hviskede han og kyssede hans tænding kærligt. han lukkede øjnene og lagde armene tæt om Mike, nød at være så tæt på ham som overhoved muligt, dog sukkede han stille og så direkte på ham "James er en skov ånd med elementet ild, Isobel er en heks, Louis hybrid, Nala er det eneste menneske i den her flok, så det gør intet" hviskede han og vendte sig mod ham, kyssede hans næse kærligt og drillende
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:48 pm

Han smilede over ham og lagde sit hovede på hans skulder for at nyde at være tæt på. Han kunne sagtens sove lige nu, men lod vær da han hellere ville snakke med Gideon og nyde hans nærvær og duft. "Jeg vil med glæde sige det for evigt.." sagde han med et smil og sukkede lidt af ren glæde. Han så dog interesseret på Gid da han forklarede. "Mmh.. Men det er da stadigvæk synd for hende, jeg mener.. Hun er teenager og bliver tvunget til at leve i mørke.." sagde han lavt og lod sit blik falde ned. Egentlig var det jo også synd for de andre, men han havde mest ondt af Nala fordi hun var ung, menneske og ikke kunne gøre noget for det. "Det ville være nemmere hvis jeg kunne være i solen.." sukkede han og puttede sig igen igen ind til ham, som om han bare ville forsvinde ind i Gidoen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:57 pm

han rullede med øjnene og sukkede højt, dog stivnede han lidt efter "vent lidt, det havde jeg helt glemt" han rejste sig op og gik hurtigt hen til et skab, hvor han fandt en æske frem "en hvis Genevieve kom forbi med den her, før hun tog afsted og ud af byen" han åbnede æsken og tog en fin ring frem "så vidt jeg ved så er det en daglys ring, men jeg er ikke sikker" han rakte ham æsken med ringen, der bar en flot blå stor sten i sig, hvorefter han satte sig ned, lagde armene over kors og stirrede ind i væggen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:10 pm

Han så ned og havde det endnu mere dårligt med at lægge det her på Gideons skuldre. Han lyste dog op da Gideon kom i tanke om noget og blev med det samme nysgerrig. "Hvad?" spurgte han interesseret og smilede lidt. Han lyste endnu mere op da han nævnte Genevieve. "Genevieve.. Virkelig?" han så nysgerrigt på æsken og smillede over ringen i den. "Hun huskede det.." sagde han lavt og tog imod æsken og ringen. Han tog ringen op og betragtede den undersøgende med et smil. Bagefter tog han den på og så ned på den, stadig meget glad og smilende. "Fedt.. Vi burde faktisk kunne slippe for dem der nu" sagde han og pegede rundt på persiennerne. Han så dog hurtigt bekymret tilbage på Gideon. "Er du okay? Du virker i dårligt humør?" spurgte han omsorgsfuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:15 pm

han rynkede brynet "hvem er Genevieve, hun virkede meget glad for dig" han hævede øjenbrynet og så på ham med et underligt og fuldkummen ulæseligt udtryk, selv hans tanker gav ingen mening, der var faktisk ingen hoved og hale i det hele. han rullede med øjnene og rejste sig op, gik hen og rev persiennerne ned, hvorefter han satte sig hen på en stol, betragtede roligt Mike "undskyld jeg tror bare det er min tid på måneden" han grinede stille og rejste sig endnu engang op, lagde hænderne om på ryggen og gik stille rundt, uden englelig at have en grund
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:23 pm

Han smilede lidt ved tanken om Genevieve. Han ville dog ikke udleverer alt han vidste om hende til Gideon. "Hun er en skovånd, ledter efter sin bror.." sagde han lavt og drejede ringen en smule. Han så op da lyset kom ind og missede først med øjnene inden han vænnede sig til lyset igen efter lang tids afskåren fra det. Han smilede lidt over følelsen af solen og så taknemmeligt ned på sin ring. Dog så han op da Gideon sagde noget og nikkede en smule. Han følte sig lidt akavet på det her område, så han holdte munden lukket og blev siddende stille som hver gang når han blev usikker eller følte sig forkert. Han slog blikket ned og kunne godt mærke lyset skar en smule i øjnene endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:26 pm

han stønnede højt og rystede på hoved "det var en joke for guds skyld, du ved ligesom pigerne for det" han rullede med øjnene og kørte en hånd ned over ansigtet. han rystede på hoved og rejste sig op, gik roligt hen mod døren, hvorefter han så mod Mike, rakte ham sin hånd, smilede skævt "hej hvad har du lyst til" spurte han og smilede svagt, lige nu ønskede han ikke at skændes med Mike bare hygge sig og have det sjovt, det ville være bedst
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:34 pm

Han så på ham og nikkedelidt. "Det ved jeg.." sagde han lavt. Han holdte mund fordi han ikke vidste hvad der irriterede Gideon, og derfor ikke ville gøre det værre ved at sige noget dumt. Han så efter Gideon, tavs fordi han nu følte han havde gjort noget dumt og ikke ville tværde i det på nogen måde. Hans smielde dog lidt over hans spørgsmål og rejste sig op. "Jeg vil rigtig gerne udenfor, mærke solen igen. Det er over en måned siden jeg har prøvet det" sagde han bedende og gik hen til Gideon. Det var ret vildt for ham at kunne gå ud og mærke lys igen, og han var meget ivrig efter det. "Hvis du vil selvfølgelig" tilføjede han forsigtigt, da han stadig ikke ville gøre eller sige noget dumt for at irriterer Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:38 pm

han trykkede sine læber mod Mikes og nikkede stille "det vil jeg meget gerne" hviskede han og trak Mike med ud, han tog ham igennem gange og videre ud i haven "er du klar" spurte han og åbnede døren, der ledte ud til den store smukke have hvor Louis i dagens andledning stod og slog græsset "hej i to" han smilede afslappet og vinkede til dem, Gideon grinede og gik ud i solen, lod armene glide ud, hvorefter han vendte sig om mod Mike "så er det godt" spurte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:48 pm

Han smilede til ham og følte sig virkelig elsket og meget mindre akavet nu. Han gik med Gideon men stoppede op i døren og lod ham gå ud først. Han var en smule nervøs for det direkte sollys når han var vant til det gjorde ondt. Han smilede dog over Gideon og så over på louise med et nik som en hilsen. Han tog sig sammen og trådte ud i solen, stadig nervøs. Han blev dog lettet da han opdagede han ikke kunne mærke forskellen. Han smilede til Gideon og lo lidt. "Urealistisk.. Jeg mener det plejer at gøre ondt" sagde han og skævede lidt op mod solen. Næste sekund stod han bag Gideon med armene omkring ham og smilede. "Tusind tak, du har virkelig hjulpet mig" sagde han med et smil og kyssede ham på kinden. Det var ret utroligt for ham at være udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:53 pm

han grinede "ja selvfølgelig gør det ikke ondt, en heks har jo ordnet det, hvad troede du selv" grinede han og kyssede ham igen, lagde armene tæt om ham og trykkede ham mod sit bryst, mens han drillende nappede han i underlæben "uhh jeg gjorde ikke noget, jeg har faktisk ikke gjort noget, så du skal ikke takke mig" han trak på skulderne og så op på solen med et lille smil, før han strakte sig og igen så ned på Mike "så andet du ønsker" spurte han og kyssede hans næse tip
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 10:04 pm

Han smilede lidt og nikkede. "Jeg er bare vant til smerten.." sagde han og trak på skuldrene. Han var lykkeligt i armene ved ham og gengældte kort kysset. "Mm.. Men stadigvæk.. Jeg elsker dig jo, og du gav mig ringen" sagde han med et smil og så kort ned på ringen. Han tænkte sig lidt om da han igen blev spurgt om han ønskede noget. Han var tørstig, men ikke noget truende. Desuden ville han ikke på jagt nu, ikkg når han var sammen med Gideon. Det kunne han klare om natten når Gid sov. "Jeg ved ikke.. Er det ikek ved at være din tur til at ønske noget vi kan lave?" spurgte han med et smil og kyssede ham kort. Han var virkelig lykkelig, og ligeglad med at alle folk kunne se dem. Følelsen af solen gjorde virkelig noget for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 10:10 pm

han grinede og nussede sin næse mod hendes "måske, men jeg var kun der gav gaven videre" han kyssede ham igen og trak ham inde døren lukkede døren efter sig, han brød sig ikke lige om den måde de kunne blive overvåget, ikke at han skammede sig over at være sammen med Mike, hvis det var kunne han løbe ud på gaden og skrige det op mod himlen, hvis et var det der skulle ske, men han ville hellere lige være inde. han gned sig i nakken "øhh jeg har virkelig ingen ide" han grinede stille og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 10:19 pm

Han smilede og nikkede en smule. "Okay.. Men jeg elsker dig stadigvæk" sagde han med et smil og gengældte kort kysset. Han lod sig trække med og lo over ham. "Er jeg så pinlig?" sagde han drillende og kyssede ham kærligt og kort. Han tænkte sig lidt om og så på ham. "Hvad med vi bare lod vær med at lave noget? Du ved, som vi plejere. Bare ligger og snakker. Jeg behøver ikke holde mig igang hele tiden" sagde han med et smil og strøg ham over håret. Han fandt det sjovt at de havde byttet hårfarve fra da de mødtes. "Du er virkelig smuk.." hviskede han lavt da han blev helt distraheret af hans udseende.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 10:28 pm

han rystede på hoved "nææ hvis det var, kunne jeg godt tage dig med hen på en bar hvor der er mange mennesker, også give dig verdens største kys" hviskede han og kyssede ham igen, strøg ham ned over kinden "så nej du er slet ikke pinlig" han smilede og nussede igen sin næse mod hans, strøg ham ned langs halsen og lod sine fingre glide ind mellem hans, så de holdte i hånden. han nikkede og grinede "lyder som en god ide" med gjorde han og gav hans hånd et blidt klem. han hævede øjenbrynet, men nikkede lidt efter "mange tak, hallo er der nogen hjemme" han vinkede sin hånd foran Mikes ansigt og rynkede brynet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 10:39 pm

Han lo lidt og holdte sig ind til ham. "Okay, det gør vi så ikke. Men tak for at give mig den mulighed" sagde han med et smil. Mike skammede sig stadig over at være bøsse, ikke over Gideon. Han var stolt og elskede Gideon, nærmest beæret over at kunne kalde Gideon hans kæreste. Men hans far havde ødelagt hans tro på ham selv. Han smilede taknemmeligt til Gideon og og klemte blidt hans hånd igen. "Mange tak, jeg fandt helt selv på den idé" sagde han med et smil og kyssede ham kort. Han betragtede endnu engang Gideon og smilede lidt over hans ord. "Undskyld det er bare.. Det er svært at forstå du vil have en som mig. Du kunne finde så meget bedre.. Nå, kom nu, der er bedre steder at lave ingenting end her" sagde han med et smil og begyndte at gå op af trappen med Gid i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 10:46 pm

han hævede øjenbrynet "og hvorfor så ikke det, kan jeg ikke vise folk at du er min" spurte han og trådte et skridt tilbage, han virkede lidt såret, måske fordi han ikke lige havde regnet med den, han rystede dog på hoved til sidst og så væk. men da Mike begyndte at trække ham op oven på, knurrede han og pressede ham ind mod væggen "hvorfor siger du sådan, kærlighed forgår mellem sjælene, ikke udseendet, hvorfor siger du sådan noget" spurte han før han trådte tilbage og rystede på hoved, han fattede virkelig ikke hvorfor han agerede som han nu gjorde, så han ikke selv hvor smuk han var
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So do you like my new face ? //Mike// Empty
IndlægEmne: Sv: So do you like my new face ? //Mike//   So do you like my new face ? //Mike// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So do you like my new face ? //Mike//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Cold as ice... Mike
» Bænke...varmeren >Mike<

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Gideon og Mikes hus-
Gå til: