The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_lcapdo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_voting_bardo you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 do you remember the old days, back when we were young -Jack-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:25 pm

Jack lagde sig mere til rette da hun lagde hans hoved i hendes skød, og lukkede øjnene. Åh ja, det var rigtigt... Hun troede på de græske guder. Derimod, Jack ikke rigtig troede på nogen guder... "Det rigtigt nok... Men tanken er sjov alligevel." Han grinede kort, og smilede skævt. Om han havde tænkt på det? Ja, det havde han. Men nu tænkte han nok bare mere på hvor dejligt det var at være vampyr. "Ja, det har jeg... Men jeg tror bare at vi lige nu skal være glade for at vi stadig lever." Han åbnede øjnene, og smilede beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:29 pm

hun grinede da han lagde sig bedre til rette, strøg ham rundt i ansigtet med sin pegefinger, bevægelser og kærtegn der var lige så blide som hvis hun havde brugt en fjer "det kan godt være" hun rystede på hoved af ham og lod fingeren glide ned og op af halsen, op af kinden, mod tændingen og op i håret "ja det tror jeg også, nogle gange kommer jeg bare til at tænke på hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde dig, hvem ville jeg så være og hvordan ville jeg være" hun så ned i hans åbne øjne, på de beroligende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:34 pm

Jack smilede af hendes kærtegn, og havde svært ved ikke at grine. En af hans få svagheder var jo at han var kilden... Eller det kom an på hvordan man kildede ham. Og så det med at han ikke kunne lide at folk rørte ham, altså medmindre det var hans søster, eller folk han virkelig stolede på. Han lukkede øjnene igen, og smilede af hendes ord. "Du ville nok stadig være den samme, du har et hjerte af guld." Sagde han, og lagde armene over kors over brystkassen.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:39 pm

hun grinede ved lyden af hans latter "jeg ramte hvis et punkt" klukkede hun og sukkede stille, hun lagde hoved tilbage og fnyste over hans kommentar over hende "et hjerte af guld...ha" det er sgu ikke hvad de fleste sige, men hvis du mener det, så tror jeg på dig" hun klappede ham drillende på kinden og før han kunne stoppe hende havde hun grebet en pude, fjernet sig fra ham og klappede ham med den, hun grinede, satte sig på ham mave og holdte puden op "bed om nåde" grinede hun og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:45 pm

Jack grinede blot, og smilede helt uskyldigt. Han hævede drillende på det ene øjnebryn da hun fnyste, og smilede stadig uskyldigt. "Åh, jeg mener det skam." Han smilede, og fik et chok da hun pludselig havde grebet en pude, fjernet sig fra ham, og klappede ham med puden. Han grinede af det, og tog hænderne op for ansigtet. Han mærkede at hu satte sig på hans mave, og han tog hænderne væk fra hans ansigt. Han spærrede øjnene op da hun truende holdte puden oppe. Nåde? Ham? Tsk! "Jeg beder da aldrig om nåde, så hvorfor gøre det nu?" Han smilede drillende, og var klar til at få puden i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:49 pm

Hun grinede og fjernede puden, greb fat i hans hænder og tvang dem over hans hoved, bøjede sig ned mod han så deres næser rørte hinanden "ja en gang skal jo være den første" hun vrikkede med øjenbrynene, grinede og holdte hans hænder fast i et jerngreb. hendes øjne lyste drillende og hun lagde hoved på skrå, lod blikket glide ned over ham med en driller over sig, det var typisk hende, hun skulle altid drille, så meget hun kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:51 pm

Han vidste godt at han let kunne få hende af sig, men det var nu meget sjovt, og selvom de begge var blevet vampyrer samme nat... Var han stadig den ældste. Han grinede af hende, og rullede kærligt øjne. "Den første gang bliver den gang hvor jeg beslutter mig for at blive en dreng der piver." Sagde han, og hævede det ene øjnebryn da hun kiggede ned af ham. "Og hvis jeg nu ikke beder om nåde... Hvad vil du så gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:55 pm

hun grinede "selvfølgelig er du ikke en dreng der piver, ville jeg være så meget sammen med en fyr der piver" spurte hun retorisk og rystede på hoved af ham. da han hævede øjenbrynet af hende, så hun tænksomt på ham, hun bøjede sig ned mod ham "uhh jeg tror jeg vil voldtage dig, Matthew er ikke lige i nærheden" hviskede hun og nappede ham i øret, hun grinede og satte sig op gav slip på hans hænder, så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:59 pm

Jack smilede skævt. "Nope, det ville du ikke." Svarede han, og rystede på hovedet. Han grinede kort, og hævede begge øjnebryn af hendes næste ord... Direkte voldtage sin egen bror? Hm... Matthew... Jack kunne ikke helt lide ham. Nuvel, han måtte give denne Matthew en chance. "Voldtage din egen bror, du ved godt du ikke får chancen." Han blinkede til hende, og da hun gav slip hans hænder var han hurtig henne på en stol noget væk fra hende. Han sad med korslagte arme, og ben og et hævet øjnebryn. "Har du da mødt Matthew på det seneste?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:05 pm

hun var hurtigt oppe på en reol hvor hun slangede sig og så ned på ham "nej det ville jeg ikke" med gjorde hun og grinede, hun vendte sit ansigt og hævede øjenbrynet, lod sig glide ned på gulvet, hvor hun lande stille og på begge ben som en kat "uhh ja det har vi og vi havde sex, jeg er sikker på at han er bedre til det end du er" sagde hun provokerende, vrikkede med røven mod ham, mens hun grinede, hun ville være ligeglad med hvad han englelig tænkte om det hun havde med Matthew, det var jo ikke engang et rigtigt forhold, de gik bare i seng med hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:14 pm

Jack lagde hænderne bag baghovedet, og lukkede øjnene. Jack mærkede sine hugtænder komme frem da han havde lyst til dessert... Han tænkte om han havde glemt at dræbe en af de piger på hans værelse... Det havde han. En pige som sikkert lå, og var bevidstløs, eller ikke kunne røre sig da Jack altid tvang dem til at blive hvor de var. "Om i så blev gift er jeg ligeglad, og om han er? Det er han sikkert, jeg er også ligeglad." Sagde han, og åbnede øjnene. Han rullede øjne af at hun vrikkede med røven, og var hurtigt oppe på hans værelse. Ganske rigtigt, der stod pigen, og kunne ikke røre sig. Årerne under Jacks øjne kom frem, og han blottede hugtænderne. Han lagde en arm om pigen, og havde hånden på hendes nakke. Han bed hende i halsen, og drak kun lidt af hendes blod inden han satte sig ned, og kiggede på hende. Hans værelse havde en stor seng, men på sengen var der tre lig af piger han havde dræbt. To stole, og et fladskærms tv. Et skab med tøj, men det var også en anelse tomt da han mest brugte det til at opbevare sine vigtige ting.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:21 pm

hun kneb øjne sammen og fnyste af ham, nok var de som regel søde ved hinanden, men det kunne også ske at de næsten rev hoved af hinanden. hun gik op på sit værelse, som bestod af et stort flygel, en masse bøger, hendes store walk in closet, et par andre instrumenter der stod i hjørnet, en stor seng, et bor op mod væggen med alle hendes medaljer og billeder fra hendes tid som skøjte løber, samt et andet et ved siden af med priserne fra hendes tid som skuespiller, der var billeder, malerier der hang smukt på væggen samt en masse smukke i en stor kasse. hun åbnede sin skjorte, smed den på gulvet, hvorefter hun gik ind på sit store badeværelse, hvor hun gik i bad, hun lod sig glide ned af væggen, trak bene op til sig, begravede hoved i armene, mens vandet løb ned af hendes krop og der blev hun bare i meget lang tid, bemærkede ikke andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:29 pm

Jack var ikke den bedste til at skøjte, hvor hans søster var rigtig god til det. Han var nu mere en der malede... Han havde sit eget staffeli som stod ved vinduet, så han kunne se ud i skoven mens han malede. Han havde en stol som han kunne sidde på imens han malede... Jack havde altid elsket at male for når han malede så malede han ikke bare det han så, han malede det han tænkte, eller følte. Jack kørte en hånd igenmen håret, og greb fat i pigens håndled, og satte hende på hans skød. Han strøg pigens brune hår til side, og bed i hendes hals igen. Da hun blev slap, og livløs smed han hende på sengen, og gik ud i sit eget badeværelse. Han tørrede munden af, og hugtænderne forsvandt. Han gik ind på værelset igen, og åbnede det store vindue. Han satte sig på vindueskarmen, men rejste sig så op da han kunne stå ved vinduet, for så bredt, og højt var det. Han hoppede ud, og greb fat i en gren. Han lagde sig på en gren, og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:35 pm

hun sukkede, rejste sig op, slukkede vandet, så sig i spejlet, hans ord fik hende faktisk til at tænke over noget, hun havde aldrig været forelsket ikke engang da hende og Desmadonna var elskere, kom de tæt på at blive forelsket og hun ville ikke tillade sig at elske, det var svagt, svagt at elske nogen, for de ville kun stikke en i ryggen. hun rystede på hoved, tog sit håndklæde for at tørre sin krop, hvor på at hun gik ind på sit værelse og fandt et par bukser og en strams tanktop frem, hun tog sin skøjter, sprang ud af vinduet og gik hen til den lille sø de havde bag huset som i denne tid var bundfrossen, hun tog sine skøjter på, satte håret op, hvorefter hun begyndte at skøjte ude på søen, hun lavede spring, skruer og landede altid perfekt på fødderne, uden så meget som at falde en eneste gang, men at havde gået til ballet hjalp også en del med at kunne skøjte "han har sikkert ret det er ligegyldigt, bare noget man skal være ligeglad med" hviskede hun til sig selv, lukkede øjnene og skøjtede videre rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 1:41 pm

Lyden, og lugten af at hans søster var gået udenfor nåede hen til ham. Hans skarpe hørelse kunne opfange det at hun skøjtede... Og lugten af at hun lige havde været i bad. Han hoppede elegant ned af træet, og gik hen imod søen da han vidste at hun skøjtede på den. Han stoppede op noget væk fra søen, og så på hende. Han var hurtigt oppe i et træ, og sad på en gren. Han kiggede ned på hende med nysgerrige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 3:24 pm

Hun smilede og sprang op, snurrede rundt og lande på den ene fod, med den anden strakt ud bag sig. hun var ligesom i sin gamle verden hvor hun huskede tiden på isen, hvor alle klappede af hende, hende og hendes makke, da de vandt gang på gang på gang, de tyrede de andre til grunden, med deres mange sejre. hun grinede da hun fornemmede sin bror side i skjul et sted og betragte hende "du ved bror, mange ville mene det at stirre er meget ubehøvlet" på pegede hun og åbnede øjnene, så direkte på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 7:29 pm

Busted. Damnit. Han grinede, men blev hvor han var. "Det ved jeg godt... Men jeg observere blot." Svarede han, og smilede uskyldigt. Han var ligeglad med hvad folk mente, han gjorde hvad han ville. Han ville blot vinke folk bort der ville iretsætte ham, men det var ikke det samme med hans søster.

//Kort svar, krea svigt ... :/ //
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 7:35 pm

hun nikkede og skøjtede ind på land igen, hun trak skøjterne af og så op på ham "jamen okay, jeg er også meget interessant at observere" grinede hun og gik hen mod ham, hun gravlede hurtigt op i træet og satte sig ved hans side "hvor er jeg englelig glad for det hus vi har fået, det er virkelig smukt...du gjorde et godt valg af køb" hun smilede og hvilede kinden mod hans skulder, så ud over den frosne sø.
//gør intet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 8:52 pm

Jack rullede øjne, og satte sig mere til rette da hun trak skøjterne af. Han grinede også, og fulgte hende med blikket da hun gik hen mod træet, og kravlede op. Han smilede til hende da hun satte sig ved siden af ham, han smilede skævt. "Mange tak." Sagde hun, og kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 11, 2013 8:58 pm

hun nikkede og smilede blidt til ham "det er mig der siger tak, tak fordi du stadig bliver hos mig" hviskede hun og puttede sig ind mod ham, denne gang som søster "jeg ved jeg kan være svær, men jeg er rigtig glad for at jeg i det mindste har dig...så tak" hun lukkede øjnene og trak vejret dybt ind, hun ville nok være meget værre hvis hun ikke havde ham, han var som den der holdte hende tilbage, tilbage fra at gå amok på alle og enhver "udødeligheden kan være hård, så jeg er bare glad for at kunne dele den med dig bror mand" hun smilede svagt og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 11:07 am

Åh ha... Hun kunne skam være svær at have med at gøre... Men ja, Jack var stædig, men også tålmodig.Et spørgsmål slog ned i ham... Han så på hende. "Kender du endelig Amelia?" Spurgte han, og var en smule anspændt på svaret. Jack havde fået en trang til at beskytte Amelia mod alle som kunne true hende... Inklusiv hans søster. Hvis Ava sårede Amelia, så ville Jack personligt angribe hende selvom hun var hans søster. Han var sikker på at hun ville forstå... For han gav jo Matthew en chance, så han håbede på at Ava ville give Amelia en chance, for... Amelia var jo kun en heks, intet andet.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 5:16 pm

Hun smilede, men rynkede brynet da han nævnte et navn, stille rettede hun sig op og så direkte på ham, granskede hans ansigt dybt, så næsten hans ansigt af, så stort set ud som om hun læste hans inderste sjæl, hans inderste tanker, hvilket hun gjorde, bare ikke det med hans tanker, det ville hun aldrig gøre "ja jeg kender hende, hvorfor er du forelsket i hende" spurte hun og vendte sig mod ham, hævede øjenbrynet "ja det er du, du er beskyttende" hun så på ham med rynket bryn og hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 5:18 pm

Jack hoppede ned fra træet da hun svarede ham. Han havde fået at vide af Amelia at Ava havde truet hende... "Hvis jeg ikke skal gøre Matthew noget, så lad Amelia være." Sagde han blot, og lagde armene over kors. Han sukkede træt. "Ikke forelsket... Nok nærmere ved at falde for hende." Svarede han, og trak på den ene skulder. "Jeg giver Matthew en chance, du lader Amelia være, deal?"
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 5:34 pm

hun rynkede brynet, men sagde ingenting, hoppede stille ned med ham og betragtede ham stille "okay, jeg lader hende være, du har mit ord" hun lavede et kryds på sit bryst, et dybt et faktisk, der så efter få sekunder healede igen "men tillykke, jeg troede aldrig der ville være nogen der stjæl min trusseglade brors hjerte" hun smilede og lagde hånden på hans arme "jeg er glad på dine vegne, jeg ville havde været ligeglad om hun så havde været et menneske, men dog ikke en varulv, der sætter jeg grænsen" hun grinede stille og rystede på hoved, før hun igen blev alvorlig "men hvad har du så tænkt dig at gøre med hendes dødelighed, hun bliver jo ældre og en eller anden dag vil hun dø af alderdom, hvad har du så tænkt dig at gøre" spurte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:09 pm

Det var da dejligt at hun sværgede, eller ja, sagde at hun nok skulle lade være med at såre Amelia. Jack sukkede, og lagde armene over kors. Han havde fået en slags trang til at beskytte Amelia... Men det ville han ikke sige. "Hun har ikke stjålet mit hjerte." Han så ned, og trippede lidt. Han var liiiiidt utilpas ved det hele. "Varulv? Seriøst? Hvis hun havde været varulv så ville vi... Nej, det ikke engang sikkert." Han så tænksomt ned i jorden. "Nu det jo ikke fordi at Amelia, og jeg er gift, vi er... Nej, jeg er ved at falde for hende." Sagde han. "Men jeg har ingenting tænkt mig at gøre." Svarede han så.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: do you remember the old days, back when we were young -Jack-   do you remember the old days, back when we were young -Jack- - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
do you remember the old days, back when we were young -Jack-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Young lovers meets again (Hailey)
» Back.. Back again.. But still sad.. (alle der vil ^^)
» another vampire..aha -Jack-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: