The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 18 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 18 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Vampira (833)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Daniel (796)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Kristen (683)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Gideon (535)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Justin (429)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Anna (418)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Tessie (391)
Don't thouch me "Jack" I_vote_lcapDon't thouch me "Jack" I_voting_barDon't thouch me "Jack" I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Don't thouch me "Jack"

Go down 
ForfatterBesked
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 10:02 pm

Påklædning::. Don't thouch me "Jack" Tumblr_m61yaoesLA1qcd6r7o1_250Plus et par store sorte støvler og et par slidte jeans.
Tid::. 22:30.
Sted::. Mystic bar.
Omgivelser::. Hvad er der normalt på en bar...en masse fulde unge.
Vejr::. Det er vidst køligt, dog ikke direkte overskyet, en smuk natte himmel, med stjerne kan man sige.

Den ellers normalt kolde Vicky, havde i dag måske hvad der kunne ligne et smil klasket på læberne, dog var det ikke et af de smil der fik forældrene til at sige "nuhh" nej det var snarer hen af et skræmmende smil, hvad de fleste dødelige ville kalde det, men hvad deres mening nu engang var, var hun virkelig pisse ligeglad med, de kunne alle rende hende.
Som gik hun hvileløst rundt i natten, med hænderne i lommerne, et udtryk der kunne skræmme andre, men hvad præcis hun var på vej hen til denne dag, var et mysterie for alle der gik omkring hende. Dog fangede en bar i nærheden hendes opmærksomhed, hvad over den der præcis dragede hende, var vel nok nysgerrigheden, hvem ville ikke gerne drikke sig hønefulde. Så i sidste ende gik hun mod baren, åbnede døren og så rundt på alle de ansigter der straks blev vendt mod hende, men hun var som altid ligeglad, de kendte hende ikke og det var alt. Stille gik hun mod baren, hvor hun slog sig ned. Bartenderen stirrede chokeret på hende, men okay hvor mange 17-årige teenagere med piercinger, tatoveringer og ar over det hele møder man lige hver eneste dag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 2:54 pm

Jack stirrede ned i bordet... Han hørte døren til baren gå op, og derefter lukke igen. Færten af en hybrid genkendte han hurtigt. Han havde mødt en hybrid før for flere år siden... Så han kunne let genkende dem. Han løftede hovedet en anelse, og hævede dovent det ene øjnebryn da han opdagede det var en kvinde. Ikke at han havde et problem med det, han blev bare en anelse overrasket. Jacks mørkebrune hår hang ud til alle sider, og han smilede kort for sig selv. Hans daglys ring var hos ham... Han havde haft fint med mad, så ingen problemer dér. Han havde en sort skjorte på, og sorte jeans. Sorte converse sko også. Han lænede sig lidt tilbage, og havde hænderne i lommerne. Han smilede skævt, og betragtede hybriden.
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:00 pm

Hun stirrede koldt på manden, før hun rakte hånden op "Daiquiri Strawberry" lod det fra hende, man kunne godt blive en hel del overrasket, hvis man så på hende, ville man gå ud fra at hun havde en meget kold stemme, men den var virkelig blød og blandet op med den britiske accent, kom der en smule fornemt over den.
En stirren fik hende til at stivne og vende blikket, hvor hun fangede den mandelige vampyrs blik, hun fjernede kort blikket fra ham, for at tage imod og betale for sin drink "undskyld mig" spurte hun og så igen på ham, hun var ikke ligefrem vant til at det mandelig køn så på hende, normalt ville de lade hende være, hvilket hun var meget glad for, hun gad virkelig ikke mænd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:04 pm

Jack løftede spørgende på det ene øjnebryn, og sad ikke så specielt langt væk fra hende, så han kunne høre hvad hun sagde... Selvom vampyrer havde øget hørelse. Han lænede sig frem mod bordet med albuerne derpå, og hovedet hvilende i hænderne. "Ja...?" Sagde han dovent til hende, og smilede skævt. Han ville sikkert ligne en doven kat, men det var kun fordi han faktisk kedede sig. Han så rundt efter nogle kvinder der kunne være en god aftensmad, eller dessert. Han så på kvinden igen.
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:18 pm

Hun rullede med øjnene og tog en tår af drinken, han var da bare sådan en typisk fyr der troede han havde alt, at han kunne svine folk til som ikke var noget, men han ville opdage en dag at alt hvad han havde var noget han skulle elske, for på et tidspunkt ville det ikke være der mere, udødelig eller ej, alle mistede glæden på et eller andet tidspunkt, var det kærligheden eller familien. Hun lod sin negl køre hen over bordet, lavede små mønstre "hvad er det du vil siden du kigger, er der ikke tyve andre tøser der heller ville have din opmærksomhed" spurte hun og rynkede brynet, siden det med hendes storebror, der voldtog hende som 5-årig og frem til hun blev 8, har hun virkelig ikke stolet på mænd, hun brød sig faktisk ikke særlig meget om dem, hvis det skulle være helt rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:21 pm

Jack havde svært ved ikke at grine, men lod være med det. Han bed sig kort i underlæben, men ikke fordi han var nervøs. Nænæ, han havde bare haft lyst til det. Nuvel, back to her. Han kørte en hånd igenmen håret, og smilede blændende. "For at være ærlig, så keder jeg mig... Og den eneste grund jeg kiggede på dig er..." Han begyndte at hviske. "... Er at du er en hybrid." Han smilede skævt, og lænede sig tilbage i stolen.
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:31 pm

Hun suttede på sin piercing i læben "nej keder den store stykke dræber dig, nej hvor forfærdelig" sagde hun sarkastisk og rullede igen med øjnene, hun var ikke det mindste smule bange for ham, hendes bid kunne med lethed dræbe ham, så hvis han dræbte hende ville hun alligevel tage ham med sig i faldet. da han hviskede hendes race lod hun som om hun var chokeret, hvilket var tydeligt var falsk "er jeg det?, jeg troede jeg var dronningen af England" hun tog endnu en tår af sin drink og kørte igen fingren rundt på bordet, hvilket kun resulterede i at bartenderen gav hende onde blikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:34 pm

Stefan så lidt undrende på hende... "Hvordan kan du vide om jeg er en dræber?" Spurgte han nysgerrig. Hendes sarkastiske tone fik ham blot til at grine, og smile skævt. Dronningen af england... Ha! In your dreams. "Sæt dig ned i stedet for at ødelægge bordet." Han sagde det høfligt, men for en sikkerheds skyld... "Be om?" Han kunne ikke lade være med at smile drillende.
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:42 pm

hun grinede stille, koldt og fuldkommen dødt "jeg kan se det på dig, du er gammel, over 600 måske, typisk arrogant type, hvilket man kan se fra måden du stirre rundt på kvinderne, som om du har den mindste smule ret til at komme hen til dem, du er også meget dominerende, har sikkert en du passer på, måske flere, nogle du vil dræbe for, men aller mest afsløre det at du i dit kedsomheds øjeblik vælger at se på halse i stedet for hvem kvinden faktisk er også er vi alle dræbere et eller andet sted" sagde hun kort, i sit liv var hun blevet god til at læse folk, vide stort set alt om dem ved bare få sekunder, ligesom her. Hun hævede øjenbrynet og lagde benet over kors "jeg sidder allerede ned, så det bliver nok et lille problem" pointerede hun og rullede øjne af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:51 pm

Uhhh, Scary. Not. Han var ikke bange for en hybrid der troede hun var bedre end andre.. Th. Han lagde armene over kors, og hævede det ene øjnebryn. "Gammel? Pff..." HAn rullede øjne. "Passer på?" Han skar ansigt... *Jack, lad som ingenting!* "Jeg har ingen jeg passer på, jeg passer mig selv." Sagde han flabet, og så undersøgende på hende. "Jaja, drop den flabede attitude." Han var ved at blive træt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 3:56 pm

Hun trak på skulderne, han kunne tro på hende eller lade hver, det var hun nu englelig ligeglad med, hun fortalte kun hvad hun vidste og det var en simpel sandhed at alle var dræbere, om hun troede hun var bedre, nææ, hun havde aldrig troet hun var nogen, hvorfor skulle hun det, hun var som alle andre, også ikke. Hun lagde hoved på skrå "når så det synes du, hvad for dig til at tro jeg lytter, du kan ikke gøre noget han ikke allerede har gjort mod mig" sagde hun kort hjertet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 4:00 pm

Hvem? Hvad fanden snakkede hun m? Nej, nu gad han ikke mere. Han rejste sig op, og så på hende med kolde øjne. "Jeg vil foreslå at næste gang du snakker med nogen så lad være med at lege Frue mystik, og vær ordentlig." Sagde han, og begyndte at gå væk. Irriterende kvinde... Han snerrede, og sparkede døren op så der kom et SMÆK!. Han gik hen imod en gyde.
Tilbage til toppen Go down
Vicky
Hybrid
Hybrid
Vicky


Fulde navn : Vicky Jordan
URL Alder : 17
Antal indlæg : 21
Humør : They can't hurt me. i'm not like the rest of you, because there's no one left i can love, which means there's no one left to hurt me.

Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 4:10 pm

Hun hævede øjenbrynet og så op på ham som han rejste sig op "aha, virkelig og det er du ikke selv" spurte hun og strakte benet ud, før hun igen lod den glide over det andet. da han gik grinede hun stille tømte sit glas og bestilte et nyt glas, omkring et par timer efter betalte hun og rejste sig stille op. Hendes isblå øjne så stille rundt, før hun forlod baren og begav sig ud i den kølige nat
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Don't thouch me "Jack" Empty
IndlægEmne: Sv: Don't thouch me "Jack"   Don't thouch me "Jack" I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Don't thouch me "Jack"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» you probably dont know me..but i assure dont pisse me off //Cataleya//
» i dont know this place //Jeremy
» another vampire..aha -Jack-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: