The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 4 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     What a beauty you are //Cat//

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
    ForfatterBesked
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 4:28 pm

    Hun smilede over ham og rystede på hovedet. "At dræbe dig ville være at dræbe mig selv.. Jeg vil ikke leve uden dig, så hellere leve uden blod resten af evigheden" hviskede hun tilbage og gengældte blidt hans kys. Hun kunne godt lide han var så mild, i forhold til hvad hun havde oplevet med andre, mest vampyre. Vampyre var meget barbariske når det kom til kys og kæl, Blayne var mere hendes type.
    Hans kærtegn var rare, en meget bedre følelse end selv det friskeste blod. "Det må man sige... Du er den følte taler, ingen tvivl.. Jeg kunne vig reten af mit liv til at lytte til sig og dine ord.." hviskede hun dybt forelsket og så på hans små ansigtstræk, der som alt andet på ham var helt perfekte. Hun krammede sig blidt ind til ham.
    Med en hoved rysten afviste hun hans påstande. "Jeg har oplevet vikinger og riddere, jeg lever sammen med folk af min egen slags. Ydre skønhed og maskulinitet imponerer mig ikke. Det gør personlighed derimod" sagde hun med et smil og hentydede til hans personlighed var fantastisk. "Du har min kærlighed, men ikke fordi du ville kunne dræbe en anden med dine hænder, eller fordi du ligner en sendt fra himlen. Det er for overfladisk" Hun kærtegnede hans skuldre mens hun snakkede og beundrede hans smukke skabning.

    //Sorry tiden, var ude og handle ._.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 4:49 pm

    han så længe på hende og overvågede hendes ansigt udtryk længe "aha, men du bliver nød til at stille din sult kære, ellers ender du med at gøre nogen eller mig fortræd" hviskede han og strøg hende over kinden, en blid bevægelse. han kyssede hende dybt før han flyttede hende og rejste sig op, strakte sig og greb fat i sine bukser, tog dem på før han vendte sig mod hende og smilede skævt. han vendte sig kort om og betragtede skoven, alt i mens kunne man se noget stikke i hans hud, hans vinger, de næsten pressede mod huden og ville næsten ud.
    hans rynkede brynet og lagde armene over kors, lænede sig op af det nærmeste træ "hvem siger jeg har en god personlighed, hvem siger ikke at jeg er en god skuespiller" hans så sig over skulderen og betragtede hende med blide øjne, betragtede hende nøje og hævede øjenbrynet.
    //det skal man jo nogen gange Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 5:08 pm

    HUn nikkede til ham og smilede blidt. "Jeg skal nok drikke, men det var for at fortælle hvor meget du betyder for mig" Sagde hun kærligt. At han rejste sig og gik fra hende var ikke ligefrem noget der glædede hende, men hun så på ham imens og lod ham. Kysset fra ham kunne hun stadig mærke da han stod op væk fra hende. Hun så på hans ryg og vidste ikke helt om det var normalt for engle, eller hvad. "Er det meningen din ryg skal gøre det der?" spurgte hun roligt. Hun satte sig op og kunne ikke lige overskue selv at skulle tage tøj på, så istedet trak hun sin bluse over sig, den dækkede alligevel det meste og vigtigste, dan den gik hende til midt på lårene. Hun rejste sig op og så roligt på ham, hun regnede ikke med hun skulle reagere. Hun lo over hans bud på godt skuespil. "Du glemmer hvad jeg er.. Jeg er vampyr, oprindelig endda, tankelæsning er lige så nemt for os som at trække vejret.." sagde hun roligt. "Jeg har dog holdt mig ude af dine tanker, indtil videre, men jeg ville lynhurtigt kunne finde ud af hvad der var løgn og sandhed." Hun forklarede ham om sin racen uden rigtigt at tænke over det, for hende var det hverdag. For at rette hedes hår kærte hun sinde hænder igennem det nogle gange, og fik også de værste blade ud. "Godt jeg ikke havde planer.." mumlede hun til sig selv og lode bladende falde til jorden.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 5:18 pm

    han betragtede hende, som hun rejste sig op og tog sin bluse på, hurtigt tog hans fat i hendes hånd og trak hende ind til sig "ikke så så langs væk, min elskede" han smilede og sukkede stille. da hun spurte ind til hans ryg, hævede ham øjenbrynet "gøre hvad kære" spurte han og vendte sig mod hende, blidt strøg hans hende over kinden og så spørgende på hende, nysgerrighed og lysten til viden, var vel en del af ham, ligesom den del der ikke brød sig om at blive berørt på hans tatovering, sådan var det vel. hans vendte hende ind mod træet og kyssede hende en smule hårdere end han plejede, dog var det stadig ømt og kærligt som bare pokker "aha, jeg skulle bare lige forhøre mig, ikke andet, min elskede" han smilede bredt og skævt, ungdommeligt og drengede. han så ned af hende "joker du, du ligner en model, meget indtagende" han bøjede sig mod hende og med en hånd på stammen og den anden på hendes hofte, kyssede han hende igen, nød til det fulde hendes læber mod hans.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 5:41 pm

    Hans pludselige bevægelser overraskede hende lidt, selvom hun var vant til den slags. Hun lo glædeligt over ham og rystede på hovedet. "Du er forfærdelig Blayne, Forfærdelig dejlig" sagd ehun med latter i stemmen. Hun lagde en hånd om på hans ryg og kunne næsten mærke hans vinger. "Når, jeg plejer bare ikke at se folk med en ryg der ser ud til at eksplodere" sagde hun ligegyldigt men med et drillende smil. Hun troede faktisk han kunne mærke den slags, men hun vidste selvfølgelig heller ikke særligt meget omkring engles kroppe, ikke den del i hvert fald.
    Det var svært for hende ikke at le konstant, kun af glæde, ikke hån. Han forstod virkelig at gøre hende glad, på en måde der virkede magisk. Hun kyssede glædeligt med og lagde en arm om halsen på ham. Det var skønt at mærke ham, på alle mulige måder. "Det er i orden.. Spørg, jeg fortæller hvad du vil vide.." Hun så kærligt på ham og smelted næsten over hans smil og blik. Han mindede hende om dengang hun selv var ung, for mange år siden. "Af en engel at være kan du virkelig være noget af en badboy" sagde hun drillende og hentydede til hans behandling af hende. Det gjorde hende ikke spor, han var ikke hård på nogen måde, men en smule dominerende adfær fra en dreng var kun på sin plads i følge hende. Hun lode hendes fingre løbe gennem hans hår, der syntes at være pjusket konstant.
    "En model? Jeg tvivler.. Men tak min elskede.. Jeg må gengælde med at du er lige til at spise.." Det blev sagt med en drillende undertone, da hun vidste det sidste var tvetydigt. Hun kunne dog aldrig drømme om at drikke fra ham, ikke mod hans vilje i hvert fald. Hun kyssede glædeligt med, og klyngede sig næsten fast til ham med armene omkring hans hals.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:00 pm

    han gispede da hun rørte hans ryg, lige på hans tatovering, svagt krympede hans sig og rullede med skulderne, så det næsten sagde knæk, og hans bed tænderne hårdt i da vingerne pressede på "hver sød" hviskede hans og trådte et skridt væk, selvom han hade at være væk fra hende, så var det et område han ikke brød sig om at blive berørt, han gik dog hurtigt hen til hende igen og tog hendes hånd, kyssede den blidt "det er bare mine vinger, de har til tider deres eget liv" hviskede han og rullede gen med skulderne, for så denne gang at lade dem komme frem. de var store, lignede meget ørnevinger, smukke, mørke grå og prægtige "hehe" han kløede sig i nakken og foldede vingerne sammen på ryggen, dog forsvandt de ikke, de var der stadig bare foldet sammen.
    han rynkede kort brynet og betragtede hende "okay, fortæl mig noget ingen anden ved om dig, noget som jeg så kun vil vide og derfor vil jeg være...tættere på dig" hans strøg hende over kinden og følte sig en smule udstillet på grund af sine vinger, det var skam ikke alle der fik lod til at se dem og da slet ikke røre dem, men hun måtte godt, da han stolede på hende og elskede hende mere end noget andet på denne jord
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:23 pm

    Hun tog hurtigt sin hånd til sig igen da han så ud til at lide under det. Det var bestemt ikke hendes mening at gøre ham ondt, hun havde allerede dårlig samvittighed, noget hun ikke havde prøvet før. "Undskyld.." hviskede hun lavt og så på ham med et blik der var plaget af skyld. Hun var ikke vant til at gøre andre ondt uden det var med vilje.
    Hun så på ham da han kom tilbage til hende, og et smil kom frem igen, selvom hun stadig var skylbetynget. "Det er.. Meget betagende.." Hendes øjne faldt selvfølgelig på hans vinger, det var svært ikke at kigge, man kunne jo ikke kalde det normalt at se vinger skyde frem fra ryggen af folk. Dog fik hun sig taget sammen til at se tilbage på ham og nikke lidt. "Af en eller anden grund gør det dig bare mere bedårende" sagde hun kærligt og kyssede ham blidt, men kort. Hun kærtegnede hans hals. Det var meget nyt for hende, alt det her. Så mange indtryk og så mange følelser.
    Hans ønske var svært at opfylde. "Det er svært at have private informationer.. Jeg bor i et hus fyldt med tankelæsere, min far er den værste, han kender ikke til grænser.. Men.. Jeg har muligvis én ting ingen andre ved" sagde hun tænksomt og så op på ham med et lille smil. Informationer om hende og hendes fortid var ikke ligefrem muntre. Hun så ned og rystede på hovedet. "Er du virkelig sikker på det er det du vil? Jeg vil gerne dele mit liv med dig, jeg elsker dig, men.. Jeg er ikke selv stolt af det" sagd ehun lavt og så op i hans øjne. Hun havde ladt sin hånd hvile på hans skulder.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:30 pm

    han rystede alvorligt på hoved "nej lad hver, det er bare mig der er en pyllergøj" han kyssede hendes pande og tog blidt hendes hånd, tog en dybt indånding og kyssede den "jeg vil gerne have du rør dem" hans skævede på sine vinger og lod den ene af den strake sig ud, så den næsten rørte hende. han klukkede blidt "Bedårende, kaldte du nig lige bedårende" han grinede og greb fat om hende, kyssede hende, mens han brummede kælent, hans spandt næstens "jeg er alt du ønsker jeg skal være" hviskede han mod hendes bløde læber.
    hans rynkede brynet og sukkede "det er okay, hvis du ikke vil sige det...så respektere jeg det, jeg ville bare gerne vide noget om dig, så jeg kunne føle mig tættere på dig, men hvis du ikke har lyst så ja..." han trak på skulderne og smilede svagt til hende
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:41 pm

    Hun så lidt mistroeisk på ham. "Du skal ikke lege tuff guy for min skyld, jeg vil bare passe på dig" sagde hun blidt og omsorgsfuldt. Hun havde set det var ubehageligt for ham, og hun ønskede ikke at volde ham skade, uanset om han elskede hende eller ej. Hans ord fik hende til at le en smule. "Den sætning fik bare helt andre billeder frem i mit hovede end det du mente" sagde hun med et smil. Hun så lidt undersøgende på hans vinger. Hun havde nok forestillet sig noget lignene svanevinger, men hun var ikke skuffet. Hun kunne selv skifte form til en ugle. Hun tøvede kort inden hun forsigtigt, meget forsigtigt, lod en hånd glide over hans vinger, med fjerenes retning. Hun smilede lidt. "Blødt.." Hans latter gjorde hende glad. "Jeg kaldte dig bedårende, og jeg gør det gerne igen" sagde hun drillende. Hun gengældte kysset så længe det varede, og nød hans læber mod sine mens han hviskede. "Du har ret.. Det er lige præcis hvad du er.."
    Hun så ned og følte sig splittet. Hun ville gerne stole på ham, men han var trods alt engel. "Jeg er bange for at du vil dømme mig.. Jeg er ikke så uskyldig som jeg har fremstået for dig, det ved vi begge to, og.. Jeg er bange for at miste din tillid og kærlighed.." Hendes ærlighed skar tydeligt igennem mens hun talte, for det var sandt hvad hun sagde. "Jeg stoler på dig, det gør jeg virkelig.." Hun var bange for at uanset hvad hun gjorde ville han blive skuffet eller sur. Hun holdte sig en smule fast til ham, da hun var bange for at han ville gå.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 7:04 pm

    han greb blidt om hendes hage og så hende dybt i øjnene "jeg leger ikke tuff guy, jeg fortæller dig bare at jeg er lidt af en pyllergøj, ikke andet. det er nok fordi jeg fik den på den måde jeg gjorde, af de grunde jeg gjorde" hans fjernede hånden og smilede skævt. da hun berørte hans vinge, lukkede han øjnene og sukkede "det føles...dejligt" hviskede han og betragtede hende nøje, dog trak hans vingen til sig efter lidt tid, hans lod den glide ind sammen med den anden "sådan" han kyssede hendes pande og betragtede hende med varme øjne.
    han hævede øjenbrynet over måden hun holdte fast på ham, men dette fik ham kun til at lægge armene om hende, han stak næsen ned i hendes hår og indåndede dybt "bare rolig elskede jeg går ingen steder, jeg ville bare gerne vide det, og bare fordi jeg er en engel kan jeg jo stadig elske dig, jeg ved du har slået uskyldige ihjel, at du ikke altid bekymre dig om mennesker, men jeg er jo ikke gået endnu vel" spurte han og kyssede hendes tending.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 7:27 pm

    Hun så ind i hans øjne og nikkede end smule. Hans måde at berolige hende på, og hans måde at yde omsorg omkring hende var helt fantastisk, og hun nød det, for det var hun ikke vant til. Hun kom fra en egoistisk familie. "Okay.." sagde hun langomt og smilede blidt. Det var meget underligt at skulle vænne sig til den slags omsorg. "Jeg elsker dig. Alt ved dig.. Du er den eneste der tager sig af mig.." sagde hun dybt forelsket mens hun kærtegnede hans hud, og hendes øjne fulgte det usynlige mønster.
    Hun sukkede lysløst og så ned. "Du må ikke dømme mig.. Jeg var ung, og jeg var dum.." Hun prøvede at tage sig sammen. "For 413 år siden blev min daværende mage, det kalder vi partnere i vampyr kredse, dræbt, myrdet, foran mig. Det var kort tid efter vi var blevet forlovede" Hun fortalte langsomt så han kunne følge med. Hun så ind i hans øjne for at han kunne se den dårlige samvittighed over det, og se at hun fortrød alt. "Kort tid efter fandt jeg ud af jeg var gravid, med hans barn. Vi var samme i 301½ år, og jeg havde aldrig prøvet at være gravid før. En graviditet blandt vampyrer er meget hurtig, jeg nåede ikke at finde ud af hvad jeg ville og hvad jeg skulle før jeg fik barnet.." Et par tåre var dukket op i hendes øjne, og en enkelt faldt over hendes kind. HUn holdte fast i hans blik. "Jeg skaffede mig af med barnet hurtigst muligt, jeg kunne ikke overskue det, og jeg savnede ham inderligt.." Hun stoppede sin talestrøm, slap hans blik og så ned. Det var svært for hende at holde en hulken tilbage, hun fortrød det stadig.

    //Jeg kan se Matthew komme til de der julefest.. forberede dig på ballade Razz
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 7:38 pm

    han smilede og strøg hende op af ribbende "selvfølgelig ønsker jeg at give dig omsorg, jeg ønsker at give dig alt, min krop, min sjæl...alt" han kyssede hende op langs halsen og ned mod skulderen. med et så han alvorligt på hende, alt glæde forsvandt og han fik et yderst alvorligt udtrykke i øjnene "jeg har noget eget vigtigt at sige" sagde han kort, han greb fat i hendes skuldre og kyssede hende overraskende, som et lille angreb "jeg elsker også dig" hviskede han mens han smilede skævt.
    da hun begyndte at tale, stivnede han og betragtede hende længe "så du dræbte dit eget barn" spurte han og rynkede brynet, han ville aldrig dømme hende, hun havde sine grunde og det forstod han. da hun begyndte at græde trykkede han hende ind mod sig "vær sød, ikke græde, jeg er her og jeg går ingen steder, jeg vil elske dig og gøre det forevigt" hviskede han i hendes øre, mens han blidt tørrede hendes tåre væk. han sukkede og lod sine læber blidt berøre hendes tending "jeg vil aldrig kunne leve op til din forlovede vel, han var din eneste ene og jeg er bare en ny en, en der aldrig når op på hans niveau" hviskede han og så ned i græsset, med et trist blik, han trådte et skridt væk og sukkede
    //ja har hørt det....vil du redde mig Embarassed jeg tror nemlig jeg for brug for din hjælp Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 7:57 pm

    Hun smilede blidt og rørte ved hans kind. Det var skønt. Hans kysse angreb kom meget bag på hende, men hun lod og gengældte det. Hun holdte sig blidt ind til ham og rystede på hovedet. "Skøre engel.. Jeg elsker dig mest.."
    Stemningen omkring hendes historie var for trist for hende, men hun følte hun skyldte ham det, i forhold til hvor god og rar han var over for hende. Hun holdte sig ind til ham og lod tårene løbe over hendes kinder, hun kunne alligevel ikke stoppe dem, det havde hun opgivet. "Ja.. Men.. Jeg kunne ikke bære det, ikke efter hans døde.." hviskede hun, tydeligt fyldt med al den biterhed og dårlige samvittighed hun havde. Hvis hun kunne ville hun da gøre det om, men hun havde gjort det. Hun holdte sig så tæt ind til ham som hun kunne. "Jeg er så ked af det.. Jeg ville aldrig have gjort det hvis jeg var mig selv, du må ikke hade mig.." hun læd helt fortvivlet og panisk. HUn hadede sig selv for det.Hun så op da han begyndte at sammenligne sig selv med Jake. Hun rystede på hovedet, hun ville ikke have det her skulle ske. "du må ikke.. Jake var noget andet.. Det var tvang, han var som mig, min far stod bag det.." Hendes stemme var rystende, og hun lød til at kunne bryde sammen når som helst. Panikken spredte sig hurtigt til hele hendes krop da han trådte væk fra hend. "Du må ikke forlade mig.. Blayne.. Jeg elsker dig.." hun hviskede det lavt. Flere tåre fortsatte deres vej over hendes kinder og hun holdte en hånd for munden for at skjule hendes hulken. Hun rystede på hovedet, hun ville ikke gennemleve at miste en hun holdte af igen.

    //Jeg skal prøve, men han har halv dræbt mig før pale
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 8:07 pm

    han klukkede "men jeg er din skøre engel" grinede han og betragtede hende med forelskede øjne.
    da han så hendes hulken, spændte han i kroppen, men efter lidt tid lagde han armene om hende bagfra og trykkede hende ind mod sig, blidt kyssede han hendes skulder og sukkede "jeg forlader dig ikke, det har jeg jo sagt, de skal dræbe mig før jeg vil gå...jeg blev vel bare lidt overraskede og troede ikke jeg var god nok for dig" hviskede han og strøg hende ned over maven "måske vil vi også på et tidspunk få en" spurte han og kyssede hendes skulder, hendes hals og hår. han var pænt meget ude på bar bund, han vidste ikke hvodan han skulle muntre hende op, ligegyldig hvor meget han ønskede "vær nu sød, ikke græde, hvad kan jeg gøre for at du ikke græder" spurte han og lød næsten bønfaldende.
    //mere kan jeg ikke bede om Wink

    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 8:24 pm

    Hun lagde hendes arme over hans da han igen var hos hende. Hun ville ikke give slip på ham, og hun ville ikke af med ham allerede. Hun elskede ham af hele sit hjerte, at skulle miste ham nu ville være som at trække hendes hjerte ud. "Du må ikke.." hun hviskede det lavt, og kunne ikke få sagt mere af gråd. Frygten for at miste ham fyldte hende helt op. Hun lagde sit hovede mod hans skulder og lod stadig tårene flyde. Hans nærvær var det vigtigste for hende lige nu. Hun lukkede øjnene og ville bare mærke ham. "Du er mere end god nok for mig, du er det eneste jeg vil bruge min tid.. Du er den eneste jeg vil ha'.." hun hviskede det panisk, hun var stadig bange for at miste ham efter den historie. Et smil kom alligevel over hendes læber da han strøg hende over maven. Hun nikkede svagt, stadig med våde kinder. "Forhåbenligt.." At få et barn med ham ville være det mest rigtige, mere rigtigt end med jake, selvom hun også havde elsket ham for mange år siden. Hun vendte sig om og lænede sig ind til ham, med sit hovede på hans bryst. "Bare.. Bliv ved mig.. Hold om mig.." hviskede hun kærligt og bedende. Hun var holdt op med at hulke, og de sidste tåre løb over hendes kinder. "Jeg vil ikke også miste dig.."

    //Brb, jeg skla lige om til min far (skilsmissebarn)
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 8:30 pm

    han sukkede svagt "jeg har heller ikke i sinde at forsvinde, aldrig, det ville være det sidste jeg har tænkt mig. jeg har lyst til at leve et langt liv med dig, blive gift og få børn, sidde en aften på en terrasse om tyve år, bare se ud på solnedgangen og elske dig, hver eneste dag" hviskede han og gav hende et blidt klem "kan du se det for dig, hver dag vil jeg elske dig mere og mere, jeg vil nyde at holde om dig, sove med dig, elske med dig, også endag vil du blive gravid, jeg vil blive far, du mor, som du en dag vil blive min elskede kone" hans smil blev større, mere smittende i takt med at han blev mere glad, glad for fremtiden og selvfølgelig hvordan han selv så den skulle blive...eller rettere ønskede den skulle blive "du ved jeg elsker dig, mere end jeg vil elske mit eget liv" pointerede hans og grinede svagt. han sukkede svagt "jeg forsvinder ikke, min elskede...aldrig" hans smilede skævt og kløede sig i nakken.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 9:05 pm

    Hun så op på ham og stoppede langsomt med at græde. hun tørrede kinderne og lyttede drømmende til hans ord. Han fik det til at lyde så nemt og idylisk. Med små nik fulgte hun ham og elskede de billeder hun fik af dem sammen. Hun holdte sig ind til ham med et blidt greb. Hendes arme omkring hans hals holdte hende en smule ind til ham. "Det er den bedste fremtid jeg kunne ønske mig.. " Det var ikke afbrydende da hun talte, hun bekræftede bare at sådan skulle fremtiden med dem så. Hun lagde hovedet ind mod hans bryst, lukkede øjnene og lyttede til alle hans ord. "Jeg vil være sammen med dig.. Jeg vil være din, din kæreste, din kone, mor til dine børn.. Bare din.." hun hviskede det kærligt og holdte sig ind til ham. Hendes blik søgte op i hans og hun så mere fredfyldt ud. "Undskyld mit udbrud, men jeg var panisk for at du ville forlade mig.. Det må ikke ske.." undskyldte hun blidt og så på ham. For ligesom at komme videre strakte hun sig op og kyssede ham kærligt og blidt.

    //Ikke så langt Sad
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 9:13 pm

    han nikkede og smilede svagt "ja min drømme fremtid, fra nu af og i all evighed, intet skal skilde os ad" hans stemme var blid, hæs og behagelig, hans lagde hoved på skrå og betragtede hende kærligt "jeg kan allerede se det for mig, mig gå på knæ" helt drømmende gik han på knæ og så op på hende "jeg tager din hånd" han tog hendes hånd, gav en et blidt kys, mens han ser op på hende med forventningsfulde øjne "jeg ved vi kune har kendt hinanden i hvad der svare til et par timer, men det har været mine ynglungs timer, jeg vil elske dem i all evighed, ligesom jeg jeg vil elske dig" an trak vejret dybt "jeg elsker din måde at være på og lige nu har jeg ingen anden ide, til hvordan jeg skal vise dig at jeg vil blive hos dig...så det jeg prøver at sige er, vil du blive min, vil du gifte dig med mig" spurte han og bed sig i læben, han så sårbar ud, bange..bange for at hun ville sige nej og gå
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 9:23 pm

    Hun så på ham og smilede blidt. Hun var knap så sørgmodig, hun havde jo ham, og hvad mere havde hun dog brug for. "Du har ret.." sagde hun bekræftende. Den hårdeste prøve var hendes far. Hun så på ham og forstod ikke helt hvad han havde gang i. Hvis hun læste hans tanker ville hun vide det, men af respekt for ham holdte hun sig ude af hans sind. Hun så en smule forvirret på ham da det hele var så specielt og alle hans bevægelser var så fyldte med kærlighed og hengivenhed, at det var svært ikke bare at smelte sammen af hans søde person. Hun lod ham tage sin hånd og lyttede opmærsomt på ham og det han sagde. Lige nu ville hun være sikker på hun hørte alt hvad han sagde. Hun så direkte ind i hans smukke blå øjne og blev hel målløs over ham. Hun havde ikke regnet med at han var så impulsiv og romantisk på en gang. Hun bevægede sig ikke rigtig i noget tid, og var også helt stille. Efter lidt tid begyndte hun blidt at ryste på hovedet og le en smule. "Du skrup skør.. Behøvede du overhovedet at spørge?" sagde hun med et smil. "Selvfølgelig.. Jeg elsker dig jo.." Hendes far ville klart sætte en mord aktion igang nu, men hun var ligeglad, bare det at være sammen med ham gjorde hende lykkelig, ja bare tanken gjorde hende lykkelig.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 9:49 pm

    Han smilede stort og rejste sig op, kun for at lægge armene om hende og trykke hende ind mod sig "så hvad bliver du, min miss Catherine Oliver" spurte han og kyssede hende dybt "mhh jeg kan ikke fatte hvad der lige skete, jeg er lykkelig, lykkelig over at have dig og snart, vil alle vide at lige præcis du min kære er min og kun min, ingen andres" hviskede han og lod hånden glide ned i baglommen, hvor han fandt en smuk ring "jeg tor den tilhørte min mor engang" han tog blidt hendes hånd, kyssede den før han lagde ringen på plads, det var en meget sjælden krystal, mørke lille og ufattelig smuk "er du sikker på at du gerne vil" spurte han og så på hende med et nu genert udtrykke, forhelved dette tog næsten livet af ham, hvis hun sagde nej ville han dø, han ville ikke kunne tage det.
    //lidt kort Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 10:02 pm

    Hun lo af glæde over det der lige var sket og knugede sig næsten ind til ham, hvorefter hun så ind i hans mukke blå øjne. "Jeg må rette dig min kære, Cathrine Oliver Noil. Min far hader vores forhold i forvejen, det vil nok mildne ham lidt at jeg beholder vores familienavn." sagde hun kærligt og lod et par fingre løbe over hans kind. Hun kunne ikke lade vær med at smile, det hele var fantasisk lige nu. "Jeg er lige så lykkelig lige nu, hvis ikke mere.. Du er alt hvad jeg har drømt om og har brug for.. " Hendes stemme var ærlig og nærmest sukkersød. hun så på den ring han trak frem og gjorde store øjne. Hendes egen familie var i besiddelse af ret vilde ting, men ringen havde en unik charme over sig. Hun så på ham da han snakkede. Hun synes det var meget rørende og sødt at det havde været hans mors. Han var den mest fantastiske fyr i verden. Hun nikkede ivrigt til hans spørgsmål. "Ja! Blayen, jeg har aldrig været mere sikker i mit liv. Jeg plejer ikke at trodse min far, men dig.. Jeg kan ikke leve uden, ikke nu hvor jeg har fået en bid.. Jeg vil have alt jeg kan få" sagd hun, helt ærligt og uden at tvivle på sin beslutning. "Jeg vil have dig, resten af mit liv, og jeg vil ikke leve uden.." Hendes tale var meget tydelig og hun vidste han forstod hun mente det. Hun kyssede ham blidt og kærligt for at bekræfte hendes ord.

    // I orden Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 10:09 pm

    han grinede "okay miss Oliver Noil, så vil eg være Blayne Oliver Noil" han lød helt spændt mens han snakkede, over lykkelig faktisk, men okay hvad kunne man forvente af ham, han havde lige fået af vide af den kvinde han elskede overalt på jorden at hun ville være hans, hvor meget mere lykkelig kunne han så blive. han lagde en hånd på hendes og smilede skævt "jeg vil med glæde være der for dig hvert sekund, hvert mili sekund, hver eneste dag og jeg kan fortælle dig at jeg vil nyde dem i det fulde" hans læber landede på hendes, i det han lagde armene om hende og kyssede hende kærligt "du skal blive min elskede kone, mage eller hvad vi kun kan kalde det" klukkede han og lød som en genert teenager, en der ikke rigtig vidste om han kunne gøre tingene rigtigt. han så lettere forskrækket ud over hendes udbrud, men grinede bagefter "det er alt jeg har brug for at vide, min elskede" han trykkede hende mod sig, nægtede at give slip, nu hvor han vidste at hun skulle være hans i tid og evighed.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 10:23 pm

    Hun lo lidt og nikkede bare til ham. "Det vil min far muligvis blive glad for.. eller også vil han hade dig endnu mere, det ved jeg ikke.. I hvert fald er jeg din, og det er alt jeg har brug for.." sagde hun kærligt. Med en latter krammede hun sig ind til ham. "Det hele kan kun blive godt nu.. Jeg har min engel, jeg har en evighed med ham, og jeg er sikret en at elske i mange år.." Der var en helt eventyrlig stemning over hendes remsen op af hvad hun glædede sig til. Hun kærtegnede kærligt hans bryst fordi hun kunne, og fordi han var skøn og uundværlig i hendes verden. "Jeg har aldrig drømt om en mand og familie, det er ikke vores natur.. Men for at være ærlig kan jeg ikke vente med at komme igang samme med dig. Jeg har ventet 1300 år på at få en som dig, jeg vil ikke vente længere end nødvendigt" hviskede hun kærligt til ham. Hun kyssede ham blidt og var bare helt igennem lykkelig. Hun lo og knugede sig tæt ind til hans krop. hun så frem til hver morgen at kunne vågne med ham ved sin side, og hver morgen at kunne putte sig in til ham. Hun så frem til at skulle være hans kone, at hun skulle yde omsorg for ham, og at de skulle være sammen.

    //Skal logge, bussen igen you know. Men vi skrives. Kommer sent på imorgen, må passe mit arbejde Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeOns Dec 19, 2012 10:32 pm

    han trak på skulderne "jeg elsker dig miss Catherine Oliver Noil, det er det eneste der betyder noget, alt andet ja det kan man stikke skråt op" han grinede svagt og kørte en hånd igennem hendes hår "ved du godt du har helt igennem smukt hår" spurte han og kyssede hendes kind.
    han klukkede og lagde hoved på skrå "skæbnen er en sjov fætter, men okay, nu skal du heller ikke vente længere, du har mig og jeg har dig, mere kan jeg ikke bede om" hviskede han hæst, han var blevet mere hæs hen af samtalen, måske fordi det hele havde en stor effekt på ham, eller også var det bare hende. han trak vejret dybt ind og trykkede hende ligeså ind mod sit bryst i samme sekund hun trykkede sig ind mod ham, han elskede dette, specielt dette øjeblik.
    //selvfølgelig, sov godt Wink det gør intet, man skal jo på arbejde
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:14 am

    "Det lyder helt fantastisk, gør det ikke?" sagde hun kærligt. Det var næsten for godt til at være rigtigt. Hun havde det ikke som om hun kun havde kendt ham i ngle timer, hun havde det mere som nogle år. Hendes kærlighed var i hvert fald stor til ham, ikke noget hun havde oplevet i lignene grad før. Hun lo over hans kompliment. "Jeg kan kun sige i lige måde" sagde hun kærligt og roddede lidt op i hans allerede pjuskede hår. Han havde vel eftehrånden lagt mærke til hun ikke kunne lade hans hår være.
    Hun så forelsket på ham og nikkede lidt. "ja.. Du er det eneste jeg har brug for, alt andet er ligegyldigt.. Og vi har masser af tid til at være sammen" sagde hun bekræftende. I den her situation var hun glad for at være udødelig. Hun holdte sig kærligt ind til ham og sukkede tilfreds. "Jeg nyder det her.. At mærke dig, din krop.." hviskede hun blidt. Hun lod en hånd kærtegne hans lænd og fyldte sig helt opløftet af at stå i hans duft, det var næsten som at være på noget.

    //Tjo, hvis jeg vil beholde mit job er det nok smart at dukke op Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    What a beauty you are //Cat// - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 4 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    What a beauty you are //Cat//
    Tilbage til toppen 
    Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
     Lignende emner
    -
    » can you see the beauty in me..because i can't -Kristen-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: