Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

What a beauty you are //Cat//

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
ForfatterBesked
Blayne
Engel
Engel

Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 5:24 pm

han rystede på hoved og kyssede hende, bare for at få hende til at tie stille "vær sød min elskede, sig ikke sådan noget, jeg øsnker ikke at hade dig, kun elske dig" hviskede han og lod hænderne glide op langs hendes bare hud, nød hende i det fulde, som han nu kunne og ville.
han kyssede hende videre ned af halsen og lagde hende blidt ned i græsset, hvorefter han selv lagde sig over hende, doh så han støttede på armene. blidt kyssede han hende fra halsen og ned over brystet ned mod maven, hvor han stoppede for at se op på hende med blidt øjne "du gør mig umættelig, med dine berøringer...ja faktisk alt ved dig" hviskede han og kyssede hende op igen, op til halsen videre ud over kæben til hendes mund.
han lod blidt stropperne fra bh glide ned over hendes skuldre og kyssede stedet hvor de havde været, blidt og kærligt "min elskede, jeg elsker også dig, mere end du aner" han rullede med skulderne og smilede varmt og bredt til hende.
//jamen okay, de ser også godt ud når det er i farver Wink
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

Fulde navn : Catherine Stone Noil
URL Alder : 1367
Antal indlæg : 104
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
Humør : I'm gonna rip up your head..

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 5:38 pm

Hun forstod ham udemærket, mord var ikke ligefrem sexede at snakke om. Hun smilede dog alligevel til ham, for hans kys kunne virkelig gøre noget ved hende. Med et nik viste hun ham at hun godt forstod hvad han mente, hun ville heller ikke have han skulle hade hende. Hun ville ikke leve uden hans kærlighed, ikke nogen kunne tvinge hende til det.
Hun fulgte hans bevægelser da han lagde hende ned i græsset og så kærligt op på ham da han var over hende. Hun elskede ham virkelig, hver lille millimeter af ham. Hun lukkede øjnene da han startede med at kysse hende på halsen og hun sukkede af ren nydelse over det. Da han stoppede åbnede hun øjnene og så ned på ham. "Du skulle nødig snakke, jeg føler mig helt syndig med de tanker du sætter i hovede på mig" svarede hun igen med et skævt smil. Hele hans tur op af hendes krop med hans kys fulgte hun kærligt med øjnene. Det var fantastisk at mærke hans læber over alt. Hvis hun kunne bestemme fortsatte det i al evighed.
Om han ønskede at flå hendes tøj af, ville hun give ham lov, den slags var underordnet, lige nu ville hun bare være med ham, og mærke ham hos sig. "Hvis du elsker mig, Hvorfor er du så så langt væk fra mig?" sagde hun nærmest klagende men med et drillende smil til ham. Hun følte sig mere tryg end nogensinde før og ville bare ligge her forevigt. Hendes hænder fandt op til hans mave igen, der var bare noget over hans krop.

//Jeg får det sådan helt 'neeej!' hver gang græs nævnes, jeg er allergisk i virkeligheden så jeg plejer bare altid at undgå det xD
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 5:45 pm

han grinede og lagde hoved ned til hendes skulder, mens han skuldre rystede, en hæs latter forlod hans strube "det skal du ikke min elskede, jeg afholder dig ikke fra at gøre noget, hvis du ligesom jeg selv har lyst til at flå tøjet af dig, så kan jeg ikke stoppe dig fra at gøre noget, men jeg har ingen underbukser på" hviskede han i hendes øre, for første gang indtrådte han måske en slags sexet stadje.
han rynkede brynet og bøjede sig længere ned mod ham, så hele hans bryst var i berøring med hende "andet du ønsker min elskede" spurte han og strøg hende over kinden, han ville ikke stoppe hende, slet ikke, hvis hun ville gøre noget så skulle hun havde lov til at gøre det, aldrig ville han nægte hende at gøre noget, nej han ville bare nyde hende og alt omkring hende, for han elskede hende mere end noget andet og lige nu ønskede han mere ned noget andet at føle hende mod sig, på den ene eller anden måde, han var englelig ligeglad.
//okay, nederen, kunne forstille mig det må være virkelig irriterende Wink
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 6:03 pm

Hans latter var virkleig fantastisk, det måtte hun nok indrømme. Hun smilede over hans ord, og blev en smule overrasket over den sidste del, men kun positivt. "Det siger du ikke.." sagde hun lavt og meget fristet til bare at hive hans bukser af. Selvom det var svært at lade vær, gjorde hun det ikke, istedet valgte hun at lade to af hendes fingre glide ned bag kanten af hans bukser og kærtegne hans hud under stoffet. Selvfølgelig ville hu have ham, og helst nu, men hun ville også gerne drille ham lidt, nu hvor hun kunne.
Hun nikkede en smule til ham og lagde den frie arm omkring ham. "jeg er meget mere tilfreds nu.. Det eneste jeg ønsker er dig, så jeg er bare tilfreds" sagde hun kærligt og kærtegnede hans ryg. Hun tog blidt fat ig ham og fik dem trillet rundt så hun lå over ham i stedet for og så ned på ham. Med et uskyldigt smil nærmede hun sig ham forsigtigt inden hun kyssede ham kærligt. "Er der noget du vil have+2 spurgte hun sødt mod hans læber, så tæt på at han kunne føle hendes læber bevæge sig mens hun snakkede. Hun så ind i hans dybe blå øjne med sine egne brune med et glimt af sex. Hun prøvede ikke at voldtage, hun ville bare for en gangs skyld være sammen med en der selv ønskede hende.

//Jo, men heldigvis ikke pollen allergi xD
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 6:10 pm

han klukkede og smilede nydende da hun berørte hans hud tæt ved buksekanten "du har lyst til at åbne dem har du ikke" spurte han drillende. han betragtede hende som hun vendte dum rundt og hævede øjenbrynet "hvad jeg vil have, uhh det er let, jeg vil have dig" hviskede han g fik hurtigt øje på det glimt, hvilket fik ham til at åbne hendes bukser blidt, han så hende dybt i øjnene mens hans smilede bredt "hvis du vil have mig er jeg din og kun din" han lagde sin fri hånd mod hendes nakke og gengældte hendes kys, men han fik næsten ført kysset videre og forsigtigt lirkede han sin tunge ind i hendes mund og lod den berøre hendes blidt "det her er vidunderligt, min elskede" sukkede han og lod fingrene glide ned i hendes bukser, mens han kyssede hende dybt og kærligt
//sorry det blev så kort Wink
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 6:24 pm

Hun lo lidt over hans kommentar. "Er det så tydeligt at jeg ønsker dig?" hviskede hun med en lav latter i stemmen. Slevfølgelig havde hun lyst til ham, og til hans krop, ellers ville hun ikke ligge her sammen med ham. Hun så ned på ham med et tilfreds smil og nikkede lidt. "Du har mig jo, du kan ikke ønske dig noget du allerede har, det er snyd" sagde hun drillende. Hun lod ham med glæde åbne sine bukser, hun var tydeligtvis ikke den eneste der gerne ville have den anden. "Jeg vil have dig.." hviskede hun kærligt. Hun kyssede glædeligt med, og mødte hans tunge med sin egen. hendes hænder fandt hurtigt ned til hans bukser, men ikek desperat. Hun åbnede dem og smilte lidt over ham. "Mmm.. " sukkede hun, for at vise hun var enig i det var helt fantastisk. Hun puffede hans bukser en smule ned, me det var svær da han både lå ned på dem, og de sad over hans hofte. Hun kunne næsten ikke overskue hvad hun skulle gøre, alt var så fantastisk, hun var næsten helt fortryllet over ham og hans nærvær.

//Bare i orden Wink
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 6:32 pm

han klukkede og trak på skulderne "måske, men jeg vil gerne...meget gerne, med dig" hviskede han og lod fingrene glide hen mod hendes bh, som han blidt åbnede, kun for næsten at stirre på hendes bryster "wauw" han gjorde store øjne og stivnede næsten.
han trak på skulderne "hvem sagde jeg spillede fair" spurte han drillende med et blidt smil, da hun åbnede han bukser og prøvede at få dem af ham, løftede han sig lidt op "har du brug for hjælp" spurte han og grinede svagt. han ville da med glæde lade hende klæde ham af, han skammede sig ikke og han ville da også selv klæde hende af, helt af hvis det skulle være rigtigt.
han gispede mod hendes læber "jeg vil også have dig, meget" han smilede og kyssede hende igen og igen, så meget han nu engang kunne, for han ønskede kun hende, alle andre kunne gå hvor hen de ønskede, bare han havde hende.
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 6:52 pm

Hun så på ham med et smil og rystede lidt på hovedet. Hun skammede sig ikke over sin krop, hun havde vampyrgener, og det gjorde kun at hun havde mere eller mindre en perfekt krop. "Jeg er da glad for at du kan lide hvad du ser.. Du slipper alligevel ikke for mig lige foreløbig" sagde hun drillende, og lod ham se hvad han ville, der var ikke rigtig noget for hende, men alle nød vel at blive betragtet og få et par stirrende blik.
"Jeg troede da at du var en engel.. Er i ikke små dingser?" sagde hun drillende og kysser ham inderligt. Hun elskede at blive drillet og drille igen. Hun trak ned i hans bukser igen da han løftede sig og så på ham med et lusket smil. "Hjælp, hvad får dig til at tro det?" spurgte hun uvidende men med et smil. Egentlig var hun glad nok for hans hjælp, ellers havde hun sikkert ødelagt hans tøj. Hun flyttede fokus fra hans øjne og ansigt, til hans bukser, hun endelig fik at ham. "Mmm.. Ikke dårligt" sagde hun drillende og så op på ham med et smil. Hun vidste han kunne regne ud hvad hun mente. Hun puffede hans bukser væk, hun skulle ikke bruge dem til noget mere.
Hun kyssede glædeligt med og så kærligt på ham. "Hvor meget vil du have mig?" spurgte hun drillende og med en kælen stemme, der tydeligt lagde op til hvor meget hun ville have ham.
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 6:59 pm

han så hende ind i i øjnene og smilede blidt, strøg hende ned langs kinden "lover du det" spurte han og hævede øjenbrynet, han ville blive knust hvis hun forsvandt fra hans liv, han ville nok aldrig blive hel igen, for det ville være som at miste en del af sig selv, hvilket han i høj grad ikke ønskede, bare tanken fik det til at trække sig i ham, hvilket kun gav en slags indre smerte, han ikke ligefrem nød særlig meget af.
han grinede og så hvordan hans bukser forsvandt væk "det er jeg da glad for at høre, så er jeg ikke helt værdiløs" hviskede han og trykkede hende ned mod sig, kyssede hende og strøg hende ned af ryggen. følelsen af hendes bryster mod hans bryst, var ubeskrivelig og faktisk dejlig.
han lod en finger glide ned langs hendes ene side og betragtede hende med blide øjne "du skulle bare vide, men nej vi har skam også ores øjeblikke hvor vi ikke er højt hellige, og lige nu har jeg mit" hviskede han og kyssede hende ømt, lod alle sine følelser glide ind i kysset.
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 7:26 pm

Hun så ind i hans øjne med hendes brune, varm blik og nikkede kærligt til ham. "Jeg lover dig det. Jeg vil aldrig forlade dig, jeg vil aldrig miste dig.. Jeg vil hellere dø" sagde hun blidt og kærtegnede hand kind. Hun ville aldrig adskilles fra ham igen, heller ikke hendes far kunne holde hende væk, hun ville hellere dø end at blive holdt væk fra en hun elskede så højt.
Hun nød hans krop mod hende. "Værdiløs? Du er fantastisk, og fysisk er du nu også ret fantastisk.." sagde hun med et glimt i øjet. Hun ønskede kun ham. Hun kærtegnede ham ned af siden og om til lænden, så godt hun kunne. Hun ville virkelig gerne så tæt på som muligt og bare have ham nu, men alligevel er der noget over bare at ligge og være til. Hun trykkede sig kærligt ned til ham og kyssede hende ned af halsen. Hun havde ikke engang lyst til bide ham, som hun normalt havde når den her slags skete. Hun ville bare gerne være hans lige nu.
Hun så på ham da han snakkede og lo en lille smule. "Mmm.. En lille badboy alligevel? Du overrasker da gang på gang" sagde hun drillende og nød hans berøring. Hun kysse glædelig igen og nød det. Hun holdte ham ind til sig. "Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan være så skøn" hviskede hun kærligt. Hun så ned på ham igen og smilede kækt. "Men, jeg synes ikke rigtig tøjfordelingen her er lige?"

//Sorry tiden :/
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 7:35 pm

han rullede rundt så han lå oven på hende, blidt kyssede han hende ned langs maven og trak hendes bukser af "min elskede catherine, du ved da bare hvordan man får det bedre" han strøg hende over kinden og kyssede hendes hals "du ved jeg altid vil elske dig, altid" han støttede på albuen og strøg hende ned langs siden "et sprøgsmål, kan du blive gravid" spurte han og lagde hoved på skrå.
han grinede og rullede med øjnene "har du set dig selv i spejlet for nyligt, du ligner en gudinde i forhold til mig, du er smuk" han kyssede blidt hendes hals og ned af "sexet, dejlig og perfekt, ting jeg aldrig vil kunne blive" han rystede på hoved og rynkede brynet.
han sukkede og grinede "hvis du så min baggrund, hvilket jeg har hørt ikke er den bedste, så ville du vide hvorfor. jeg fik min familie dræbt og mig selv" han kløede sig på halsen, da det var den måde han var blevet myrdet, drænet...meget meget smertefuldt...eller det havde han hørt.
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 8:00 pm

Hun lo lidt og havde selv tænk på at trille rundt, men nu gjorde han det jo alligevel. Hun så op på ham med at smil der lyste af alle hendes glædleige følelser. Hun lod ham selvfølgelig tage hendes tøj af, hun havde jo selv lagt op til det, og hun fortrød det heller ikke. Hun kærtegnede blidt hans lænd med hendes fingre. "Jeg elsker også dig Blayne.." sagde hun kærligt og så ind i hans øjne. hun havde ikke lige regnet med dét spørgsmål. "Øhm.. Ja, det kan jeg godt, begge mine forældre er ligesom mig" sagde hun med et smil og trak på skuldrene. Det var ikke noget hun normalt tænkte på.
Hun lo over ham. "Du er en engel nu, du er lidt smukkere end et standard menneske Blayne.. Du er virkelig en engel" hun lagde pres på virkelig, for at få ham til at forstå at han var smuk, ligesom de engle man altid forestillede sig. Han var ikke bare en lille menneske dreng mere. Hun lagde sit ben op omkring hans lænd for ligesom at holde ekstra fast i ham, og for at holde ham tæt.
"Den historie vil jeg gerne høre en anden gang, men jeg har ikke lyst itl død og ødelæggelse lige nu, lige nu er det kun dig jeg har lyst til" sagde hun blidt o kærligt, for ikke at virker kold over for hans fortid. Hun kunne godt se det var hårdt for ham, at have den fortid, men hun ville rigtig gerne bare nyde ham og være glad.
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 8:07 pm

han smilede og trak hendes trusser af, ganske blidt, han tog hendes ben op og kyssede hendes fod og ned langs hendes ben "hvor meget elsker du mig" spurte han drillende og legesygt, af en eller anden grund var han virkelig legesyg lige nu...rigtig meget endda.
han rullede dem igen rundt så hun sad oven på ham "du skal tage mig" hviskede han og lagde blidt en hånd på hver af hendes kinder, "okay så...jeg håber så ikke du bliver gravid nu" han grinede næsten små nervøst og bed sig i læben. dog stoppede han igen og smilede bredt "du gør mig uendelig lykkelig, hver gang du snakker og trækker vejret, hver eneste sekund med dig er en velsignelse" hviskede han blidt og kærligt.
han hævede øjenbrynet, så på hende et par minutter som om han skulle finde ud af med sig selv om han skulle være sur eller ej, men til sidste smilede han og nikkede "selvfølgelig, så kom i gang min elskede" hviskede han og grinede bredt
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 8:34 pm

Hun lo lidt og lod ham gør det. Hun kunne ikke lade vær med at smile, han var virkelig charmerende og sjov. Aldrig nogensinde havde hun troet at hun skulle møde en så dejlig som ham. "hvor meget? Jeg elsker dig rigtig rigtig meget" svarede hun med et smil og kyssede ham inderlig, men kort for at drille.
Hun fulgte med ham rundt og endte oven på ham. Hun så ned på ham med et tilfredssmil og kastede kort med hovedet for at få hendes hår væk fra hendes ansigt. "Javel Hr., alt hvad de ønsker" sagde hun med en drillende tone. Hun nød hans hænder mod hendes ansigt og så ned på ham. Med et smil rystede hun afvisende på hovedet. "Det tror jeg ikke du skal regne med.. Vi oprindelig er ikke sådan lige at gøre gravide" sagde hun beroligendetil ham og kærtegnede hans bryst. "Du er virkelig sød Blayne. Dine ord er jeg sikker på jeg kunne overleve på i flere hundrede år.." sagde hun kærligt til ham og nød det virkelig.
"Du er ikke så lidt fræk" sagde hun med et lumsk smil. "Du ber selv om det.." Hun kyssede ham kærligt op af halsen mens hun forsigtigt og meget langsomt fik hans lem ført op i sig. Hun sukkede tungt mod hans hals og begyndte langsomt at bevæge sig mod ham i en rolig rytme.
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 9:49 pm

han brummede og kneb øjne sammen over hendes korte kys, som han knap nok fik lov til at gengælde, men han havde alligevel svært ved at holde smilet tilbage "aha, det tror jeg på, men hver du hvad jeg elsker dig, meget meget højt" sukkede han og lod sine fingre glide ned over hendes bryst, blidt kærtegnede han hendes bryst.
han nikkede "mange tak, min elskede, men det beroliger mig lidt" smågrinede han og rystede på hoved. da hun gled ned over ham, lagde han hoved tilbage og stønnede "gud" gispede han og lukkede øjnene. han lagde hænderne på hendes hofter og gispede af nydelse
//sorry det sene tidspunkt, skulle lige lave matematik Wink
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 10:10 pm

Hun smilede til ham. "Jeg elsker dig mest.." hviskede hun kærligt.
Hun nød at være sammen med ham og hun kunne mærke han nød det ligesom hende. Det var længe siden hun havde været fysisk sammen med nogen, sidste gang havde det nær været hendes egen far, dog inden hun vidste det var ham, så lige nu ville hun bare skabe nye, og gode minder. Hans gispen og vejrtrækning hjalp ikke hende med at finde nogen ro omkring det, men hun var alligevel tryg omkring det. Hun smilede lidt da hun kunne mærke hvad hun gjorde ved ham. "Sig endeligt tid hvis jeg kan gøre noget.." Hun hviskede det kærligt og fortførende til ham, da hun ville gøre alt for at behage ham alt hvad hun kunne. Hun fortsatte selvfølgelig med at bevæge sig rytmisk mod ham, da det var hele formålet med det her. Hun kunne dog ikke dy sig for at sætte farten lidt op.

//I orden, sidder selv med NV opgave Wink
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 10:18 pm

han satte sig op og kyssede hende, kyssede hende ømt og kærligt "elskede jeg er større end dig og derfor kan jeg rumme mere kærlighed" pointerede han med et drillende grin.
han lagde armene tæt om hende og begravede ansigtet i hendes bryst "jeg. elsker. dig" sagde han i stød, betragtede hende med næsten tilbedende øjne, øjne der vidste hvor meget de elskede hende og hvor meget hun gjorde ham lykkelig og meget mere.
han stønnede og kyssede hende igen "du er godt klar over du på en eller anden måde tager min engle møddom, jeg har ikke været i seng med nogen siden jeg vågnede igen" grinede han mod hendes læber.
//okay Wink
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 10:32 pm

Hun smilede skævt til ham og rystede på hovedet. "Jeg har levet længst, jeg har mest erfaring med at elske nogen" sagde hun drillende. Hun var godt nok blevet skuffet hver gang, men hun vidste da hvad kærlighed var. Specielt efter at have mødt ham, nu var hun sikker.
Hans arme om hende gjorde hende kun glad. Hun lagde armene om hans skuldre og lo lidt. "I lige måde.." viskede hun, nærmest som en udånding. Hun så ind i hans øjne, og gengældte det kærlighedsfyldte blik. Hun elskede ham fra bunden af hendes hjerte.
Hun lo en smule over ham og hans englemødom. "Jeg kan ikke sige det samme, desværre, men det er mig en ære.." hviskede hun og kyssede ham kærligt, mens hun fortsatte det hun havde gang i. Hun holdte sig tæt ind til hende elskede engel og var sikker på de to bare skulle være sammen forevigt. "Men du er den første jeg virkelig har elsket" hviskede hun sødt tilbage og kørte en hånd op i hans hår.

//Vi har fået vores racer, det er skønt xD Nå, men jeg skal logge for at kunne komme op til min bus imorgen. Som sædvanligt skrives vi jo nok Wink
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Tirs dec 18, 2012 10:42 pm

han rynkede brynet "hvad pokker er det for et argument, desvære jeg har ikke godkendt det" drillede han og kyssede hendes kind, et sekund så han tom ud "jeg har været med flere kvinder, fået dem til at tro...." han tav og rystede på hoved, hvorefter der kom liv i hans øjne, i få sekunder havde han været helt tom, næsten som var han taget på en rejse ind i sin fortid.
han klukkede og så blidt på hende "men jeg kan desværre ikke tale fra min menneske tid og så vidt jeg ved har jeg ligget i med mange kvinder, mange af dem troet rent faktisk jeg elskede dem" han rystede på hoved og kyssede hendes skulder, hun var den han elskede, mere end noget andet faktisk. han sukkede og betragtede hende nøje, med blidhed og ømhed, alt hvad hun gjorde var i hans øjne perfekt og smukt, han var ligeglad med hvad hun havde gjort i sin fortid, han elskede hende og sådan var det.
//ja det har vi jo Wink men ja sov godt Wink
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Ons dec 19, 2012 7:15 am

Hun lo en smule og så uskyldigt på ham. "Os vampyre er lidt sære, det kan du lige så godt vænne dig til" sagde hun drillende til ham. Hun vidste deres raceforskel ville være et problem for hendes far, men for hende betød det ingengting. "Hun så en smule bekymret på ham da han han 'døde' i øjnene et kort øjeblik. "Skal vi ikke bare sige vi står kvit? Massemorder og skørtejæger,kønt par" sagde hun beroligende og kærligt til ham.
Hans ord gjorde hende ikke spor. "Det er i orden med mig, om jeg så bare er en af de mange vinder, det at jeg er sammen med dig er nok til at jeg er lykkelig" fortalte hun ham beroligende og kærligt. Hun Mente det virkelig, hun ville gerne give afkald på alt andet, bare for at opleve det her med ham. Han så kærligt ned over ham med et smil men endte i hans øjne igen, de var nærmest fængslende. Hun var virkelig ligeglad med om han havde været et svin som menneske, hun elskede ham uanset.

//Ikke så langt xD
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Ons dec 19, 2012 7:36 am

han hævede øjenbrynet og kyssede blidt hendes kæbe "kære, du er alt andet end sær, jeg godtager bare ikke dit argument, ikke andet" hviskede han og kyssede hende ned langs halsen. han brummede fornøjet og sukkede mod hendes hals "ved du godt at jeg er verdens heldigste mand lige nu og måske for evigt" spurte han og så kort op på hende "jeg mener jeg har fået lov til at kysse dig, verdens hidtil smukkeste kvinde, jeg har fået lov til at røre ved dig, elske dig og kalde dig min elskede, hvor heldig har man lov at være" grinede han og kyssede hende ned mod skulderne. han var i et ekstra ordinært godt humør, men det var nok fordi han var sammen med hende og han elskede hende mere end det overhoved kunne være muligt at elske nogen, at miste hende ville være det værste han kunne prøve og han ville ikke slippe levende fra det, a miste hende ville flå hans sjæl ud og han kunne ligeså godt lægge sig til at dø.
//det var fint Wink
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Ons dec 19, 2012 10:22 am

Hun lo en smule over ham, da han virkelig bare var fantastisk og kær. "Du har ikke mødt min klan.. Vampyrer er mere sære end du skulle tro.." hviskede hun blidt og nød hans kys. Hun blottede sin hals en smule for ham så han kunne komme til da det var dejligt. Hun nød at mærke hans brummen og vejrtrækning. "Jeg er mindst lige så heldig. Du var hele ventetiden på 1300 år værd..." sukkede hun glad. Hun mente det virkelig, hun havde altid håbet på at møde en som ham, en hun elskede og en der elskede hende tilbage. "Du er virkelig den jeg har ventet på hele mit liv.." Hun lod sine fingre kærtegne hans hår og hun nød følelsen. Hans kys var fantastiske, bløde og kærlige. Han måtte gerne fortsætte sådan længe, hun ville kun nyde det. Hun sukkede af nydelse, og fordi hun bare ikke kunne holde alt inde. Forsigtigt holdte hun sig ind til ham. Hun ville stadig bare være tæt på ham, uanset hvad. Hendes hånd kørte kærligt ned fra hans hår og til hans skuldre og overarme. "Jeg elsker dig Blayne.." sukkede hun kærligt.

//Takker Razz
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Ons dec 19, 2012 3:32 pm

han trak på skulderne "det ændre stadig ikke på hvad jeg føler for dig, jeg elsker dig og intet vil ændre det faktum" hviskede han mod hendes hals, hans lod blidt sin næse glide op langs hendes hals og hver gang han snakkede og hver gang han åndede, ramte hans ånde hendes hud.
han stivnede kort, men klukkede derefter blidt "du har været min død værd, du har været mine lidelser værd, mit mord og alt andet, aldrig vil jeg forlade dig, ej heller glemme dig igen" hans kyssede blidt hendes hals og så hende derefter blidt i øjnene, nød den smukke farve de havde, de var næsten til at drukne i.
han lagde armene tæt om hende, trykkede hende ind mod sig, så de sad nøgne og holdte tæt om hinanden, men han var nu ligeglade om de så var nøgne, tøjet skjulte den man virkelig var, men nu var de bare...sig selv og hverken skjulte eller skammede sig over noget.
//var så lidt cheers
Vis brugerens profil
Cat
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Ons dec 19, 2012 3:48 pm

Hun så på ham så godt hun kunne og nikkede en smule. Han havde helt ret, alt andet end deres forhold var underordnet nu. "Jeg elsker også dig, uanset hvad der sker.. Ingen kan holde mig fra dig" sagde hun kærligt. Hun tænkte mest på hendes far her, for han var den største trussel mod deres kærlighed. Alligevel var hun ligeglad, hun vidste de to var rigtige for hinanden. Hun lukkede øjnene og nød følelsen af hans læber og ånde. Det var rart at være svøbt ind i hans dejlige ånde.
Af en eller anden grund gjorde hans orde hende endnu mere glad, selvom hun godt vidste at han elskede hende højt. Hun havde dog aldrig fået at vide, at nogen ligefrem synes hun var en død værd. "Du kan sige de skønneste ting.. Du vil altid kunne gøre mig glad, jeg ved ikek hvordan du gør.." sagde hun kærligt og holdt sig blidt ind til ham. Hun så ind i hans blå blik der mindede hende om en klar sommerhimmel. Hun elskede ham virkelig højt, højere end hun troede muligt.
Hun smilede og holdte sig ind til ham, så hun tydeligt kunne mærke hans krop mod hendes. Hun ønskede kun den følelse, hun kunne overleve bare på det her. Hun så ind i hans øjne igen, tæt på hans ansigt og med et smil der tydeligt viste al hendes kærlighed itl ham. hun skammede sig ikke over noget, hos ham var hun tryg. "Du er den smukkeste, mest fantastiske, dejligste og skønneste dreng jeg nogensinde har kendt Blayne" hviskede hun og kysser ham bagefter kærligt.
Vis brugerens profil
Blayne
Engel
Engel

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   Ons dec 19, 2012 4:04 pm

han størg hende ned af ryggen og brummede stille "de bliver nød til at dræbe mig før jeg har i sinde at forsvinde, intet vil kunne afholde mig fra at være tæt på dig...intet," hviskede han og kyssede hende ømt og kærligt.
han klukkede og så varmt på hende "man kan vel sige det er mit talent, jeg ved hvad man skal sige på de rigtige tidspunkter" hviskede han og strøg hende over kinden, han elskede hende højere end noget andet og hvis der var noget han gerne ville, så var det at gøre hende glad og ja lykkelig, intet andet betød mere for ham.
han stivnede og så opmærksomt på hende "du har levet læge, derfor set mange væsner, hvordan kan jeg være alle disse gode ting...jeg forstår det ikke" hviskede han og rystede på hoved, han forstå det simpelthen ikke hvordan han kunne betyde så meget for hende, hvordan han kunne være så fantastisk, når hun havde levet så længe, haft rigelig med mulighed for at møde andre...så hvorfor ham
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What a beauty you are //Cat//   

What a beauty you are //Cat//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next