The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 5 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     What a beauty you are //Cat//

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
    ForfatterBesked
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 5:06 pm

    han klukkede og nikkede "ved du hvad elskede, jeg synes det lyder meget indtagende" han kyssede hende dybt og kærligt, nænsomt og blidt.
    han rynkede brynet da hun igen berørte hans hår "sig mig miss Noil, jeg tror efterhånden kun du tog mig på grund af mit hår" der var antydninger af et smil på hans læber, idet han lænede sig mod hende og kyssede hende kærligt og ømt, men af en eller anden grund, gav ige dette ham et flash back fra fortiden, hvor han står og slår på sig selv, eller det ligner i hvert fald ham...ufattelig meget endda. han stivnede og gispede, med store øjne, stirre bare ud i luften, mens det hele køre forbi øjne på ham, billederne af ham der slår løs på hvad der nu engang var hans bror, Gideon...han tvilling.
    //det har du jo så sandelig ret i Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:15 pm

    Hun lo lidt. "Dit hår er meget lokkende, okay?" sagde hun drillende og kysser ham kort. "Men jeg kan ikke helt lade vær med også at elske resten af dig" sagde hun, og lød næsten opgivende. Hun smilede drillende og skævt til ham, hun vidste han ikke ville tage det sseriøst, det var det heller ikke. Hun elskede hans personlighed, hans omsorg og ham i det hele taget.
    Egentlig prøvede hun at gengælde kysset, men hun kunne tydeligt mærke der var noget galt, og gik, uden at tænke videre over det, ind i hans tanker. Hun kunne se og høre hvad der skete i hans sind, men det hjalp ikke ligefrem hendes forståelse. Man så jo ikke sig selv. Hun så bekymret ind i hans øjne og kærtegnede hans kind. "Hvad skete der?" spurgte hun lavt. Det var tvetydigt, hun kunne både mene hvad der lige skete siden han stoppede op, og hun kunne mene hvad der skete i det hun lige havde set i hans tanker. Det forvirrede hendes meget, for hun havde ikke set andre se dem selv i tanker og flashbacks før. "Hvem var han?"

    //ooog ingen farve ._.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:22 pm

    han grinede "nu såre du mit ego miss Noil, jeg troede jeg var den du elskede og ikke mit ellers så lokkende hår" hviskede han mod hendes læber.
    hans blik var tomt og han gispede faldt på knæene "Gideon...min bror, min tvilling bror" han vendte sine øjne mod hende og med et virkede han skræmt, han var ikke bange for gideon, han havde altid været den stærke af de to, men hvem vidste hvad der var sket mellem dem, alt kunne jo i teorien ske, ja han kunne være død eller stadig i live. han lagde armene om hende da han rejste sig op igen, han søgte trøst og rystede svagt "åhh nej, hvad hvis det hele sker igen, det må ikke ske igen" han udstødte et hjerteskærende hulk og lagde hoved mod hendes skulder.

    //uhh du hader det bare så meget Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:37 pm

    Hun så på ham med tydleigt bekymrede øjne. Hun ville virkelig ønske hun vidte lidt mere. "Bror? tvilling?" hun prøvede lidt at følge med i det han sagde. Hans tanker havde hun opgivet, det var for forvirrende, og ikke særligt glædeligt. Hun lagde hendes arme om ham, og var meget bekymret og ked af det på hans vegne. Hun lod et par fingre kærtegne hans ryg. Han gjorde det ikke nemmere for hende at forstå noget, men når han var så ked af det ville hun ikke udspørger ham. Hun blev selv ulykkelig over hans smerte, og hans fortvivlelse. Igen kærtegnede hun hans ryg og holdte ham trøstende ind til ham. "Du ved godt jeg vil gøre alt.. Blayne, sig jeg kan gøre noget for dig.. Jeg vil hjælpe dig.." hviskede hun kærligt og fortvivlet.

    // jeg har ikke særlig meget krativitet heller.. For helvede.. xD
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:40 pm

    han sukkede og så på hende "ja jeg har to brødre, her i bandt Gideon, min enæggede tvilling med andre ord min bedre halvdel, men jeg var så sur, jeg slog ham mens hun bare stod ved siden af, mens han sagde jeg skulle stoppe, men jeg var så sur" han trådte tilbage og kørte to hænder igennem håret...hvilket ikke var et godt tegn, som regl var han ikke i godt humør når han gjorde sådan ger, men når det var begge hænder var det dobbelt så slemt "jeg blev så sur da jeg så dem sammen, jeg havde tænk mig at sige hvad jeg følte, men så var han der, min bror, min bedste ven" han så på hende og lod en finger glide ned af hendes kind
    //heller ikke her Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 7:56 pm

    Hun følte sig magtesløs og lidt overflødig. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, så lyttede bare til ham men ville ønske han ikke rendte rundt som en fanget løve. Hendes blik lå på ham og fulgte hans mindste bevægelse. Der var ikke meget hun ikke helt forstod, og meget hun gerne ville sige, men alligevel lod hun være. Hun lod ham snakke og nikkede bare en lille smule. Efter lidt overvejelse åbnede hun munden. "Hvem? Hvem er 'hun'?" SPurgte hun, en smule nervøs. Hun forstod hvordan han havde haft det da hun nævnte jake tidligere. Hun ville ikke klage eller afbryde ham, nu hvor han var begyndt at fortælle, men hun var stadig nervøs. Da han nærmede sig lagde hun sine hænder mod hans bryst og så ind i hans øjne. Hendes bliv var fortvivlet og bekymret.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:04 pm

    han så på hende og blev pludselig ængstelig, hvad skulle han nu gøre, hvad hvis han fortalte hende det og hun så ikke vil have ham mere "jeg er bange" hviskede han og tog hendes hånd, blidt kyssede han den og knuggede den mod sit bankende hjerte der tydeligt afslørede hvor skrækslagene han var, alle disse minder...og flash backs der pludselig dukkede op, det var forfærdeligt "hun var min gode ven, en jeg boede sammen med, mens jeg var i England, vi indledte på en eller anden måde et intimt forhold, og hun fik hurtigt følelser for mig også selvom jeg gik i bukserne på alle kvinderne jeg kunne finde" han så ned og derefter på hende, hun måtte ikke gå så ville han være fortabt og ødelagt..i måske all evighed
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:18 pm

    Hun så bekymret på ham, mest fordi hun var bange for hvordan han havde det ikke, ikke for om han elskede hende. Men hun var en smule bange for om hun betød nok for ham, som hende pigen han snakkede om. Hun kunne mærke hans hjerte slå, og så ind i hans bryst, der hvor hans hjerte ville sidde. Hun nikkede en lille smule. "Du skal ikke være bange, ikke for mig.." hviskede hun blidt. Tøvende så hun op på ham igen. Hun tvivlede ikke på ham men sig selv. Hun lyttede roligt til hans fortælling og sagde ikke noget, hun stod bare ved ham, og ville ikke give slip, præcis som da han lige havde vundet hendes kærlighed. "Jeg forstår hende godt.. Jeg mener, for min skyld kunne du være sammen med en ny pige hver dag, bare jeg må kalde mig din.." sagde hun kærligt. Det at hun ville dræbe d kvinder han var sammen med udlod hun. Hun var trods alt datter af sin far. hun lagde sit hovede mod hans bryst og lyttede til hans hjerte. At mærke livet i ham var meget bekræftende.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:23 pm

    han nikkede og lagde armene om hende "du giver mig så meget håb, men jeg er stadig så usikker, jeg ved ikke havd jeg skal gøre, du må hjælpe mig, jeg er ikke så stærk som du er" hviskede han i hendes øre, han var meget bange for hver fremtiden ville bringe på trods af at han jo selvfølgelig glædede sig til den, så ja...han var meget usikker på sig selv. han så på hende og granskede hendes ansigt "men dette ville stadig ikke afholde dig fra t dræbe dem vel" spurte han og strøg hende kærligt over kinden, ganske flygtigt. hans hjerte hamrede af sted og han rystede svagt, dette var svært for ham, han var bange og ville have hende, have hende kun for sig selv.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:36 pm

    En lav latter kom fra hende. "Jeg er kun fysisk stærk Blayne.. Det er ikke nok.." Sagde hun afvisende for hans kompliment. Selvfølgelig kunne hun lide at få ros, men ikke hvis det ikke var sandt. Hun holdte sig ind til ham og lyttede til hans hjerte. Hun var en smule besat af ham, det ville hun selv kalde det. Hun rystede lidt på hovedet for bekræfte hans gæt. "Jeg ville dræbe dem, så klart. Jeg elsker dig, og.. Jeg er egoistisk" sagde hun lavt og så op på ham. Hun ville ikek opgive ham, og hun ville ikke opgive at hører hans fortid. "Hvad skete der? Med din bror? Og hende.. " Hun stoppede der, hun havde sagt nok til han kunne fortælle videre. Blidt lod hun hendes hænder finde hans, og flettede deres fingre sammen. Hun ville mærke ham og hun ville røre ham hele tiden. Hun kyssede ham kort. "Tag det roligt.. Dit blod pumper hurtigt, du gør det ikke nemt for mig.." hviskede hun lidt bedende. Hun ville ikke til at gå amok på ham nu, selvom hans hurtige blodpumpen fristede hendes instinkter.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:42 pm

    han nikkede stille ""og det tror du ikke jeg er, jeg kan allerede se for mig hvordan jeg river hoved af alle de mænd der så meget som snakker til dig, jeg ville enda flå mit brors hoved af" ah en eller anden grund fik hun ham til at slappe af, bare at være tæt på hende, det gjorde det lettere for ham at slappe af. han sukkede og kyssede hende kort "jo jeg boede jo sammen med hende og jeg kom bare hjem med blomster, prøvede virkelig at være romantisk, men tror mig det var ikke altid let. men da jeg jeg trådte ind...så lå hun under ham og...." han stoppede og knurrede. hans øjne lå hele tiden på hende og blidt strøg han hende over kinden, lod sin læber berøre hendes tending "du må ikke gå" hviskede han stille
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:01 pm

    Hun så på ham og kunne ikke lade vær med at smile. Af en eller anden grund følte hun det ret romantisk at han ville dræbe, selv hans bror. Men hun var også fre an forskruet familie hvor drab var positiv i de fleste sammenhæng. "Det er det sødeste nogen har sagt til mig i flere årtier.." sagde hun meget kærligt og satte virkelig pris på at han elskede hende så meget.
    Da han fortsatte hans historie tav hun, og lyttede til det han fortalte. Hun kunne forestille sig hvor vred hun ville være blevet hvis det var Jake og en af hendes søskende, selvom det var drenge. "Jeg synes du er skøn.. Du er fantastisk.. " hviskede hun og ville gerne have at han ikke skulle tro han skulle gøre noget specielt for at være djelig eller accepteret af hende. Hun lod ham røre ved sig og smilede kærligt til ham. "Jeg forlader dig aldrig!.." hviskede hun som et løfte. Hun krammede sig ind til ham med hovedet lige ud for hans hals. Blodet bag hans hud var fristende, men hun prøvede at stritte imod, og kyssede ham blidt på halsen istedet for at bide ham, selvom hun havde lyst.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:09 pm

    han smilede og kyssede hende blidere "du er det bedste der er sket for mig...meget længe siden jeg mistede livet og mistede min bror..ja så troede jeg at der aldrig ville ske mig noget godt. men så kom du ind i mit liv og du var som en sol, som paradiset" hviskede han og strammede grebet om hende.
    han smilede go strøg hende over kinden "og jeg synes du er ti tusind gange bedre end alt det du siger jeg er" han små grinede og sukkede. han bemærkede på en eller anden måde den fristelse hun gik igennem. han tog håndledet op "du må gerne, jeg stoler fuldt ud på dg" hviskede han i hendes øre, mens han holdte den op for hende. han frygtede ikke dette, men stolede så meget på hende til at overlade hende til at bide ham, da han havde set den fristese hun var gået igennem med hans hals, ville han give hende lov
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:19 pm

    Hans ord var søde og ramte hende lige i hjertet. Smilende rystede hun på hovedet, af ren glæde. "Du er det bedste der er sket i 413 år for mig, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grinet og smilet så meget.. Ikke på en dag. Jeg troede ikke mit liv kunne være sådan her, jeg troede ikke kærlighed kunne være som os.." sagde hun dybt forelsket og lod ham trykke sig ind til ham. Hun holdte selv fast, hans krop var som tyngdekraft, det var den der holdte hende fast til jorden.
    Fristelsen fra hans blod og hals var næsten umulig for hende at lade vær, men hun ville ikke skade ham, hun ville ikke sætte hans liv på spil. Tilbudet om hans blod fra hans håndled var næsten for meget for hende. Hun så på ham med et bekymret blik. "Du ved ikke hvad du siger Blayne.. Jeg er gammel, jeg kan styre det men.. Jeg er bange for at gøre dig ondt.. Og.. Jeg er ikke ligefrem en skønhedsdronning når jeg går.. sådan vampyr amok" sagde hun og ærgede sig lidt over hvad hun var. Hun var mildest talt modbydelig som vampyr. Blodrøde øjne, istedet for hvide, hugtænder og mørke og tydelige blodåre under øjnene. Hun ønskede ikke at skræmme ham væk, mn på den anden side ønskede hun også at smage hans blod, bare en gang. Tanken om smagen fik hendes instinkter til at gå igang. Hun trak sig hurtigt væk fra ham med en hån for munden og ryggen til ham, så han ikke kunne se hendes øjne.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:29 pm

    han sukkede og så på hende, trådte væk og lagde armene over kors "jeg er blevet bidt før, ligesom mine forældre" hvislede han og rynkede brynet "men jeg ville kun hjælpe dig, jeg ville ikke have du skulle lide. jeg elsker dig jo, og nej du skal ikke skjule dig fra mig, forstår du ikke, jeg var ligeglad om du så havde ar på hele kroppen om du manglede et ben, eller en arm, du er stadig min Catherine og jeg elsker dig. men det kunne du åbenbart ikke se" hans øjne blev kort sårede, det øjeblik, han troede hun ikke kunne se hans kærlighed, for ja på trods af at hun prøvede at gemme det, fik han set kort lidt af hendes øjne og hun var stadig en gudinde i hans øjne, prægtig og smuk "jeg..." han så rundt og derefter på hende igen, han ville ikke forlade hende, men heller ikke gøre det værre for hende, på grund af hans blod, også havde hun måske sårede hans ego en lille smule
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:38 pm

    Hun sukkede opgivende over ham og himlede med øjnene, dog med ryggen til ham. "Jeg har forstået det, du elsker mig betingelsesløst, jeg ved det godt.. Det du ikke forstår er at det ikke er DIG jeg tvivler på" sagde hun opgivende. Hun prøvede at få sine tænder under kontrol, da de var ret irriterende når man prøvede at fører en samtale. hun vendte sig om og så på ham igen. Hendes øjne var røde og hendes blodåre var ret tydelige under øjnene. Hendes mund var stadig gemt bag hendes hånd. "Det er mig selv.. Så er du sød at lade vær med at skælde mig ud hver gang, for du hjælper ærligt talt ikke" Hun var ikke vred, bare bedende. Det var sandt, hun tvivlede på sig selv, synes ikke selv hun var god nok, hvilket ikke var underligt, hun havde aldrig fået at vide hun var god nok før nu. Hun kæmpede stadig med hendes tænder. "Jeg ved du vil hjælpe, jeg elsker dig for det, virkelig.. Men jeg vil ikke havde du bare skal være mad for mig. Du er den person jeg elsker, ikke en juice brik. Det kan jeg bruge andre til" Endelig fik hun bugt med det hele og med et par blink med øjnene fik hun sit normale udseende igen. Hun fjernede hånden fra hendes mund, lidt for hurtigt så han kunne se hvordan da svandt ind til normale små tænder. "Jeg elsker dig, hvor tit skal jeg sige det.." Roligt gik hun hen og kyssede ham. "Du er min elskede Blayne, ikke min aftensmad.." sagde hun lavt og håbede han kunne se det lidt fra hendes syn.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:49 pm

    han sukkede og spændte i musklerne "jeg skælder dig ikke ud, tror mig...du er for god til mig, jeg er seriøst fucked op, ser på min bror" han sukkede og kørte en hånd igennem håret. han nikkede modstræbende "jeg forstår dig godt, men så gå ud og find en eller anden fyr, drik fra ham også find mig igen, hvis du ønsker, jeg vil nok vandre lidt rundt i skoven og håbe på ikke at støde på Gideon" han trak på skulderne. da hun gik hen mod ham og kyssede ham, skyndte han at gengælde det blidt "jeg ved det elskede, men jeg vil ikke se dig lide, så hellere konfrontere mine små dæmoner, end dette" hviskede han og strøg hende over kinden
    //sorry det er så kort Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:01 pm

    Hun så på ham og lod ham tale ud. Hun kærtegenede kærligt hans kind med et smil. "Jeg lider ikke.. Jeg skal bare vænne mig til du er så forbandet.. Ja lækker. Forestil dig det ikke som lidelse.. Se det mere som.. Hvis jeg f.eks. var et menneske og jeg var på kur, og du så vær min yndlingsdessert. Jeg har ikke brug for dit blod, og jeg bør ikke, men jeg har lyst. Det er et mere korrekt billede på det" sagde hun kærligt og så ind i hans øjne. Hun led ikke af gammel tørst, hun havde drukket dagen inden, men hans blod var en fristelse. "Desuden.. Må du ikke forlade mig nu.. Så ville jeg være alene, og jeg er ikke engang fuldt påklædt.. Tænk på hvad der kunne ske med lille mig" sagde hun uskyldigt og smilede kærligt itl ham. "Der er meget du ikke ved om mig endnu, og der er meget jeg ikke aner om dig endnu. Men ved du hvad? Det er helt okay" sagde hun muntert og kyssede ham igen, bare mere længselsfuldt og inderligt end før. Imens hun kyssede ham lagde hun armene omkring hans hals og håbede han forstod at hun var okay.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:32 pm

    han nikkede og lagde armene tæt om hende "jeg ville bare ikke kunne bære hvis du led, det ville knuse mig fuldkommen" hviskede han og lagde en hånd på hendes "men hvis jeg er din ynglings dessert, så må jeg jo ikke være i nærheden af dig, jeg skulle nødigt friste dig til noget du ikke ønsker" hviskede han med et skævt smil. han hævede øjenbrynet og lagde hoved på skrå "du har ikke brug for hjælp, for så vidt jeg ved er du en meget gammel, stærk og smuk kvinde som kan tage vare på sig selv" han trak på skulderne og betragtede hende nøje "ja der er meget du ikke ved om mig, ligesom jeg om dig...men vi skal nok klare det" han kørte en hånd igennem håret og kløede sig i nakken
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:46 pm

    Hun smilede kærligt til ham. Igen måtte hun le lidt. "Det er sundt at bliv konfronteret med fristelser, ikke? Det giver en styrke, at kunne sige fra" Sagd ehun med et skævt smil. Hun var sikker på hun nok skulle klare lige den her fristelse. Desuden vidste hun at en dag ville fristelsen være for stor, og hun ville bide ham, men ikke uden hans accept først. Han var den eneste hun ikke kunne gå amok på uden rigtigt at føle sig skyldbetynger resten af livet. Hun så lidt fornærmet ud, dog for sjov, da han mente hun ikke manglede hjælp. "Nå nå, så snart man skal bruge dig forsvinder gentlemanen hva'?" Sagde hun drillende og med et smil. HUn vidste hun kunne stole på ham uanset hvad. "Klare det? Med topkarakterer.. At være sammen med dig er ikke nogen udfordring, det er så let som at trække vejret" sagde hun forelsket. Hun tog fat i hans hånd han havde kørt igennem hans hår og nussede den blidt. "Slap. Af." Hun sagde hver stavelse tydeligt. Det stressede hende en smule at han blev ved, da han virkede nervøs og usikker, hvilket hun ikke kunne lide.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:04 pm

    han trak på skulderne "jo det har du vel ret i" han så på hende og rynkede brynet og hendes sprøgsmål, ikke et der lugefrem higede ham specielt. blidt tog han hendes hånd og kyssede den "undskyld mig...nej det mener jeg ikke. jeg forklare dig bare at jeg ved du ikke har brug for hjælp, du ville med lethed kunne kaste enhver mand igennem luften hvis han prøvede på noget"[/i] han trak på skulderne "pog det kan jeg ikke...så jeg ville ikke være til så meget hjælp alligevel" hviskede han stille og kyssede hende op langs hånden "med dig føler jeg at jeg kan det hele" grinede han blidt og lagde armene tæt om hende "jeg vil ikke have du opsøger Gideon, jeg bryder mig ikke om tanken at han er tæt på dig" hviskede han og sukkede
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:23 pm

    Hun smilede over ham og nød hans kys. Det var helt særlt for hende, at han bare var sådan her, at han elskede hende så højt. "Jeg er skadet af træ, helt ærligt, det er ret svanset. Træ og sølv.." sagd ehun med en latter. "Du heler hurtigt, dit blod er magisk. På det punkt ville vi være ret nøttig" sagde hun kærligt og kyssede ham kort. Hans kærlige ord var nærmest liv givende, "Lad os bare sige vi kan alt, alt i hele verden. Det er så meget sjovere hvis man tænker sådan.." Hviskede hun kærligt og så ind i hans øjne. Hun havde det slev som om at med ham ved sig, kunne intet ramme hende. Han gjorde hende virkelig tryg. Hun så medlidende ind i hans øjne og nikkede. "Jeg ønsker ikke at opsøge en du ikke kan lide.. Og hvis du ikke ønske jeg opsøger ham, lover jeg at lad vær.. Jeg vil kunne være sammen med dig" hviskede hun bekræftende, for at lade ham mærke hun mente det, alt var perfekt uden hans bror. Hun behøvede ikke noget familie frohold til nogen, kun ham.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:30 pm

    han trak på skulderne måske elskede men du er hurtigere stærkere og...sexeder end nogen kvinde jeg har set hviskede han og kyssede hende kærligt og kælent, næsten som et tegn på hans store kærlighed og at han i undertonen måske var en smule ophidset. han smilede bredt og kyssede hendes pande "mange tak, det ville bare gøre det hele meget lettere for mig, hvis du ikke mødte ham, hvis du møder ham tilfældigt så gå igen, jeg vil ikke have dig i nærheden af den idiot, han har ødelagt nok i mit liv" han kyssede hendes kind og trykkede hende mod sig, vidste ømhed og kærlighed for hende
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:48 pm

    Hun lo lidt og rystede mildt på hoevdet. "Du ved godt jeg stadig ikke har andet tøj på end min bluse, ikke?" sagde hun med latter i stemmen og holdte sig kærligt ind til ham. Hun gengældte kysset på samme måde som han gav det, lidt som svar på hans hentydning. Han var trods alt den hun elskede, og hans halvnøgne beklædning gjorde det ikke ligefrem nemt fro hendes at tænke på andet end ham og hans krop. Hun så forstående ind i hans øjne og nikkede. "Jeg vil gøre hvad der står i min magt, Jeg ville aldrig gøre noget for at såre dig, eller noget for at gå imod dit ønske" sagde hun kærligt og kærtegnede hans lænd samtidig med han holdte hende tæt. Selvfølgelig ville hun gøre alt hvad han sagde, selv hvis det var det mest sindssyge. Det var svært for hende ikke at smile.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:55 pm

    han grinede og lod en hånd glide op langs hendes ben og ind under blusen på jagt "uhh du gør det ikke let at holde sig væk, gør du vel" spandt han og kyssede hende ned langs halsen, og op langs kæben "åh hvor jeg elsker dig, jeg glæder mig til at kunne kalde dig min kone miss Noil" han sukkede og kyssede hende, et kys fuld af længsel og kærlighed.
    da hun gik med til hans betingelse, nikkede han og smilede bredere "du er det bedste der er sket for mig og du må undskylde jeg lægger alt dette af på dig, virkelig jeg er ked af det" hviskede han og trykkede hende mod sig, ganske blidt og kærligt, samtidig med at hans hænder gled rundt på hendes krop
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    What a beauty you are //Cat// - Page 5 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 5 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    What a beauty you are //Cat//
    Tilbage til toppen 
    Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
     Lignende emner
    -
    » can you see the beauty in me..because i can't -Kristen-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: