The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_lcapHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_voting_barHar ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  Empty
IndlægEmne: Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)    Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 10:00 pm

Som så mange andre der skriver her, mangler jeg også nogle der er klar på at emne lidt. Jeg syntes ikke rigtigt at jeg er med så meget mere her på siden, men kræver vel også at jeg kommer lidt mere på. Så jeg må vel starte forfra og så finde nogen at emne med. Derfor vil jeg bare lige høre om der er nogen der kunne tænke sig at emne lidt med mig.
Jeg har ingen krav, men hvis man kun skriver en linje må man jo regne med at mit svar bliver derefter!


- Justin R. Moore
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)    Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)  I_icon_minitimeLør Sep 08, 2012 10:17 am

Jeg vil altid gerne skrive med dig!! Very Happy
Og desuden så skal jeg også starte lidt forfra. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
 
Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >
» Jeg har brug for dig! - Tay<3
» Har brug for dig! - Tanya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: