The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Justin (429)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Anna (418)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Spisepause ~ Evie ~  I_vote_lcapSpisepause ~ Evie ~  I_voting_barSpisepause ~ Evie ~  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Spisepause ~ Evie ~

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:15 pm

Sted ~ Skolens kantine
Tid ~ Midt på dagen
Omgivelser ~ Elever, lærer og hvem der nu ellers arbejder på skolen
Vejr ~ Solrigt og varmt
Påklædning ~ Et par mørke grå slidte bukser, en hvid -tshirt hvor der står "4-ever a loner" på og sine sorte converse sko
Det var blevet spisepause, og Jeremy var gået ned i kantinen, som han plejede. Han havde sat sig ve et tomt bord, helt alene. Også lige som han plejede. Han havde da et par venner på skolen, men han havde bare altid siddet alene, hvilket også passede godt til hans trøje som han havde på denne dag. Det var ikke fordi at han fortrak at være alene, i hvert fald ikke hele tiden. Og specielt ikke når det kom til at spise i kantinen, man så meget mere ensom ud når man sad alene end hvis man gik alene på gangene. Men han havde vænnet sig til det og det var vel bare sådan det var.
Jeremy havde en time efter pausen, så han havde for en gangs skyld tidligt fri. Der var bare det at han skulel have idræt og det var ikke blandt hans ynglingsfag. Han ville gøre alt for at ungå at skulle spille blod eller løbe og han overvejede kraftig at pjække. Han ville lige tænke lidt over det mens han spiste sin mad. Han så sig omkring i den efterhånden fyldte kantine. Ikke nogen han kendte, var i nærheden. Så han sukkede og fortsatte på maden.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:28 pm

På; Rød T-shirt med print af en hvid, lyserød og lyseblå muffin. Et par lyse cowboy slimjeans med huller i rundt omkring. Et par sorte, slidte Converse sko med næsten grå snørebånd. Håret er som på avatar. Accessories hist og her, armbånd, ringe og halskæder.

Evie trådte ind i katinen, da det var blevet spisepause. Det var faktisk hendes første dag i skolen, så hun kunne endnu ikke finde rundt, men det var lykkedes hende, at finde hen til katinen. Hun gik op og tog en bakke, hvor hun fik lidt mad og drikkelse over på. Hun smilede og nikkede kort, idet hun vendte rundt. Hvor skulle hun dog sidde henne? Hun var ikke genert, bestemt ikke, hun tænkte heller ikke over, hvad andre måtte tænke om hende. Det var bare ret svært, at finde en plads, da de fleste pladser omkring bare et bord var optaget.
Hun vovede sig ned igennem katinen, ind til hun fandt et bord, hvor der faktisk kun sad én person. En dreng. Det gjorde vel intet, så hun satte i gang over til drengen ved bordet. Hun stillede sig ved stolen overfor ham og smilede venligt. "Må jeg slå mig ned?"
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:35 pm

Jeremy så op da han hørte en pigestemme. Og foran stod der ganske rigtigt en pige og spurgte om hun måtte sidde ved det samme bord som ham. Han smilte lidt genert og nikkede. "Ja, alle pladserne er frie, så du kan bare vælge den du har lyst til" svarede han hende venligt. Han havde ikke set hende før, men det behøvede jo ikke at betyde at hun var ny, for han mødte stadig andre elever på gangen, som han ikke havde set før, eller bare ikke havde lagt mærke til. "Jeg er Jeremy" præsenterede han sig lidt efter. "Er du ny her på skolen, for jeg syntes ikke rigtigt at jeg har set dig før#" spurgte han lidt forsigtigt. Han håbede ikke at hun havde gået der længe, for så ville det jo være en fornærmelse, hvis han ikke havde lagt mærke til hende før.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:42 pm

Evie smilede. Hun stillede sin bakke på bordet og trak en stol ud, som hun satte sig på. Lige overfor drengen. Hun skubbede bakken lidt længere ind, så hun kunne hvile sine arme på bordpladen. Hun kiggede rundt i katinen, idet hun kiggede på drengen igen med et skævt smil over de matlyserøde læber. Hun nikkede lidt. "Jeg er Evie," præsenterede hun sig, "oprindeligt Evelyn, men jeg hader det, så bare kald mig for Evie." Hun nikkede for at bekræfte hendes svar.
Hun rettede sig op og løftede glasset op til munden med vand i. Hun tog en slurk og stillede glasset på bakken igen. Hun kiggede på Jeremy. "Jo, jeg er ny. Det er min første skoledag i dag." sagde hun og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:48 pm

Jeremy smilte lidt. "Så kalder jeg dig Evie" sagde han stille. "Det er et meget specielt navn du har dig. Det er ikke mange der hedder Evelyn" fortsatte han. Han så ned på sin egen mad og tog derefter en bid af den sanwhich der lå foran ham. Da han havde tygget af munden smilte han til hende. "Din første dag? Så må du vil stadig have svært med at finde rundt" spurgte han venligt. "Jeg løbe rundt med et kort over skolen den første månede jeg var her. Det var ganske forfærdeligt" sagde han efterfulgt af en lille latter.
Jeremy så på hende og smilte venligt, dog lidt genert. "Hvis du for brug for hjælp med at finde rund, skal du bare sige til." tilbød han hende.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 2:52 pm

Evie kiggede smilende på hende. "Det vil jeg sætte stor pris på, at du vil," sagde hun og rystede så på hovedet, "næh, men mine forældre syntes, det passede godt til mig, hvilket er underligt, de allerede kunne se det dengang, men ja, så navngav de mig Evelyn." Hun trak lidt på skuldrene. Hun syntes, at Evelyn lød alt for fint til hende. Som en prinsesse, hvilket hun slet ikke kunne se sig selv være, overhovedet.
Hun nikkede lidt og tog en bid af sin egen sandwich. "Jo, jeg måtte spørge flere gange om vej hos forskellige elever, bare for, at komme herhen i katinen," Hun lo lidt og så så smilende på ham, "jeg overvejer også lidt, om jeg burde finde mig et kort et eller andet sted," Hun tog endnu en bid af sin sandwich, "men ja.. mange tak, forresten! Det skal jeg nok huske."
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:45 pm

Jeremy smilte lidt. "Så er jeg rimlig tilfreds med mit navn, for min mor fortalte mig at hvis det ikke var fordi de syntes jeg lignede en jeremy, ville de have kaldt mig Paul, efter min mors onkel" sagde han og lo. Han ville have hadet at hedde Paul, det ville bare ikke være mere grimt til ham.
"Det vil jeg gerne tro, men du fandt da vejen" sagde Jeremy og smilte venligt til hende. Han nikkede da hun snakkede om at finde et kort over skolen. "Det er meget smart, hvis man ikke kan finde rundt. Du kan få dem på kontoret, det var i hvert fald der jeg fik mit, da jeg begyndte her" sagde han. "Så er det jo bare det med at finde frem til kontoret" lo han stille.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:51 pm

Evie tog sandwichen op i sine hænder. Hun tog en bid af den, som hun tyggede på, imens Jeremy fortalte. "Paul?" sagde hun, lige efter han havde sagt det. Da han fortalte hvorfor, lo hun lidt, "nå, jeg havde regnet med, det ville have været efter Paul McCartney." sagde hun og smilede skævt til ham. Hun regnede med, han kendte ham, men hvis ikke, så kunne hun jo hurtigt fortælle, hvem han var.
Hun nikkede lidt og tog endnu en bid af sin sandwich, bare en lille bid. "Ja, det.. det gjorde jeg da," sagde hun leende, "men jeg skal i hvert fald overveje et kort. Det lyder skam også smart!" Hun kiggede smilende på ham og skulle til, at tage en bid af sin sandwich, da han sagde det sidste, så hun begyndte at grine, "ja, det må jeg håbe, jeg kan!"
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 5:58 pm

Jeremy lo lidt da hun nævnte Paul McCartney. "Det var det dog ikke, men det kunne det lige så godt have været. Min mor elsker ham, hun laver ikke andet end at lytte til ham og skråle med" sagde han og smilte igen.
Jeremy nikkede. "Men hvad syntes du så om byen og skolen indtil videre" spurgte han lidt efter. Han huskede tydelig da han selv flyttede til byen, virkede den alt for lille og kedeligt, men efter noget tid var han kommet til at holde meget af den. Den var meget hyggelig og stille. Og så var den faktisk smart at der ikke var så meget larm på gaderne, specielt om natten, for så sov man meget bedre. "Hvor boede du før, du kom her til" spurgte han så lidt efter igen.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:09 pm

Evie grinte. "Jeg elsker allerede din mor, det er så hyggeligt, når ens forældre skråler med til sange," sagde hun grinende, "men ja, det kunne det da. Det virker måske bare mere specielt, eftersom det er efter et familiemedlem." sagde hun og tog en stor bid af sin sandwich.
Hun kiggede på ham, samtidig med han snakkede. "Hm, den er okay," sagde hun efter at have tygget stykket godt igennem og sunket det, "skolen virker som alle andre skoler. Byen virker okay. Den virker rar, hvis man kan sige det sådan," sagde hun og vidste faktisk ikke helt, hvad hun overhovedet skulle syntes om byen. Den var bare okay rar, "jeg boede i Brighton, du ved, i England. Der blev jeg både født og voksede op." sagde hun smilende og tog endnu en bid.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:18 pm

Jeremy lo da hun også gjorde det og sad hun sagde det om han mor. "Der er bare det at min mor har ikke fået det ellers familie talent med at synge" sagde han. "Men hun er virkelig god til at spille på klaver, så hun er tilgivet" jokede han. Han nikkede for at give hende ret. "Ja, for ellers virker det bare meget stalker/grupie agtigt, hvis de havde opkaldt mig efter McCartney"
Jeremy smilte lidt. "Jeg håber at du falder godt til" sagde han venligt til hende. "England? det afslører din accent også lidt" lo han. "Men det er da noget af et flyt. Er du flyttet hertil med din familie eller alene" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 6:47 pm

Evie kiggede smilende på ham. Hun lagde sandwichen på bakken og rakte ud og tog sit glas. "Jaer, okay, så.. men alligevel, så er det så hyggeligt, om de er tonedøve, midt imellem eller fantastiske," sagde hun og smilede, da han nævnte det med klaver. Hun ville så gerne lære, at spille på klaver, "jeg vil så gerne lære, at spille på klaver. Jeg kan kun guitar." sagde hun og nikkede til det med Paul McCartney. Hun havde gået på skole i England med en, der var opkaldt efter Donna Summer.
Hun løftede glasset op til sine læber og tog et par slurke. Hun stillede glasset på bakken. "Det håber jeg også, mange tak," sagde hun smilende. Hun var nu fast besluttet på, hun skulle finde kontoret og få sig et kort, som Jeremy så venligt havde forslået, "ja, det er et langt stykke. Jeg er flyttet hertil sammen med min storesøster."
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:00 pm

Jeremy behøvede ikke at tænkte sig meget om. Hans mor var rigtig god til at spille på klaver, så svaret var let. "Hun er ret fantastisk til at spille, men det bliver hun nødt til, for min far var musiker og han spillede både klaver og guitar og så skrev han også sine egne sang som han også sang. Så hun var jo nødt til at følge med på et punkt" lo han. "Så du spiller også guitar" spurgte han muntert. Det gjorde han også selv, han havde bare ikke rigtigt spillet for nogen i hvert fald ikke med vilje.
"Jeg kunne også godt tænke at mig lære det, så jeg har en veninde der har lovet mig at lære det" smilte han. "Kun din storesøster? Hvad så med dine forældre bor de stadig i England" spurgte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:05 pm

Evie tyggede på et stykke sandwich, samtidig med han fortalte. Hun sank det og smilede skævt. "Ja, det kan jeg godt se," sagde hun og nikkede for, at bekræfte hendes svar, "men ja, så længe hun har det godt med, at synge, selvom det måske ikke lyder godt, så er det jo det vigtigste." sagde hun smilende. Det var ligesom hende selv, hun elskede at danse og dansede meget, men havde ikke særlig meget rytme i sin krop, så hun dansede altid bare derhjemme, sammen med venner og familie, bare for sjov selvfølgelig.
Hun tog endnu en bid. "Ja, det gør jeg da. Det har jeg gjort i mange år nu," sagde hun og sank stykket, "men hvis du gerne vil lære, at spille klaver, så kunne din mor vel også hjælpe dig?" sagde hun smilende, idet hun nikkede. "Ja, de bor stadig i England. De gad ikke flytte med."
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:16 pm

Jeremy nikkede. "Det er har ret i. Om ikke andet kan jeg bare skrue højere op for mit musik, så hører jeg hende ikke" lo han. Det plejede ikke at genere ham, for han var ikke så meget hjemme og når han så endelig var var han bare glad for at hans mor var i godt humør.
"Ej hvor godt. Så må du være rigtig god til det" sagde han og smilte lidt. Hun lignede også en der ville være super god til det, han vidste godt at man ikke måtte skure hånden på hårene, men der var bare nogen man kunne se på hvad de var gode til. Det mente han i hvert fald. "Hun begyndte også på det, men så stoppede vi pludselig med det. Og så tænkte jeg at min veninde kunne hjælpe mig. Men jeg er sikker på at hvis jeg spurgte min mor ville hun med glæde hjælpe mig" sagde han. Grunden til at hans mor stoppede med at spille var da hans far døede. Hun mistede lysten og moltivationen til at spille, men nu var hun begyndt igen, da det gik op for hende at hun huskede ham sådan bedst.
"Okay, hvad var grunden til at du og din søster flyttede her til så" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:25 pm

Evie kiggede smilende på ham. "Det kunne man jo også gøre, hun bemærker det nok heller ikke, hvis man gør." sagde hun og lo kort. Hun spiste færdigt og tørrede hænder og mund af i en serviet, der lå ved tallerken til sandwichen. Hun kiggede rundt, inden hun så på ham igen.
Hun trak på skuldrene. "Jeg kan da lidt af hvert," sagde hun smilende, "det har nærmest altid været min drøm, at kunne spille guitar, bas, whatever, være med i et band, være musiker," sagde hun og fik næsten et drømmende blik i et øjeblik, "så jeg øver, øver og øver mig. Min søster kan nogen gange blive skør af det." Hun lo kort. Hun kiggede på ham. "Nårh, ja, okay. Så er det da godt, du har en veninde, der kan hjælpe dig." sagde hun.
Hun smilede lidt. "Tja, jeg ville gerne væk.. min søster skulle flytte hjemmefra og så besluttede vi os for, jeg kunne flytte med min søster, hvilket var helt okay. Min søster og jeg er som bedsteveninder. Men hvis hun bliver træt af mig, sådan, virkelig træt, så skal hun bare sende mig hjem. Det har vi aftalt." sagde hun leende.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 7:48 pm

Jeremy var også blevet færdig med sit mad og og skubbede nu bakken lidt længere ind på bordet så han også kunne hvile sine arme på bordet. Han kunne slet ikke lade være med at smile da hun fortalte om at hun gerne ville være musiker og at hun gerne ville være i et band. Det var lige præcis sådan han havde det. Han syntes at det var super fedt at de havde det til fælles. "Det er godt at have nogle mål at arbejde sig frem til." sagde han da hun snakkede om at øve og øve. "Du har sikkert også valgt musik her på skolen, eller hvad" spurgte han.
Han kom først til at tænkte på at han ikke vidste hvilken årgang hun var på og derfor vidste han ikke om de muligvis havde time sammen en gang i mellem. "Hvilket årgang er du egentlig på" spurgte han venligt.
"Jeg ville ønske at jeg havde en søster jeg var så tæt med" sagde han og smilte til hende.
//Jeg logger nu, så vi skrives Smile //
Tilbage til toppen Go down
Audrey
Engel
Engel
Audrey


Fulde navn : Audrey Grace Campell
Antal indlæg : 72

Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 8:21 pm

Evie betragtede hans bevægelser, da han skubbede bakken længere ind på bordet og hvilede sine arme på bordpladen, ligesom hende selv. Hun kiggede smilende på ham. "Nemlig. Det er det," sagde hun og nikkede. Hun spekulerede lidt på, om han ville være det samme. Hun vidste jo kun, han ville lære at spille klaver, så hun kiggede på ham med et undersøgende blik, "hvad med dig? Hvad arbejder du dig frem imod?" spurgte hun
"Hvilken årgang?" spurgte hun, efter han havde stillet spørgsmål, "jeg er lige kommet ind i en 1.g," sagde hun og nikkede så, "og ja, jeg har valgt musik." sagde hun smilende, "hvad med dig?"

// Ja, det gør vi. C:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spisepause ~ Evie ~  Empty
IndlægEmne: Sv: Spisepause ~ Evie ~    Spisepause ~ Evie ~  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spisepause ~ Evie ~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hey x3 Nice 2 meet U - Evie xD
» En tur ved søen med en farlig mand. Du burde løbe ^,..,^ [Evie]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: