The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Vampira (833)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Daniel (796)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Kristen (683)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Gideon (535)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Justin (429)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Anna (418)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Tessie (391)
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_lcapShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_voting_barShhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 8:09 pm

S: Bioloteket ??
T: Om eftermiddagen Smile
O: Reoler med bøger på.
V: Regner Very Happy
P: Sin servitrice uniform, en lang sort jakke som går til knæerne, og et par hvide højhælede støvler.
_____________________________________________

Zoey gik ind på bibloteket.
Hun frys og havde travlt. Hun skulle mødes på Caféen, for de skulle lave et arbejds skema. Der var blevet mange fyret og... Hendes mobil ringede. Hun sukkede og tog den.
"Ja," spurgte hun, uden at sige sit navn.
"Zoey hvor bliver du af?" spurgte Matt hendes Chef.
"Jeg kan ikke komme!" sagde hun, og tænkte. Hun anede ikke hvad hun skulle sige. Hun gik over og satte sig på en stol.
"Hvorfor ikke?" spurgte Matt irreteret.
"Hun kan ikke fordi... Min bil er brudt sammen, og jeg gik...
Men jeg vriklede om, og nu sidder jeg her på bibloteket."
Det var næsten sandt, for hendes bil var brudt sammen, og hun sad på bibloteket.
"Så henter jeg dig," sagde han.
Han manglede hende fordi de ejede caféen sammen - han ejede self. det meste, ellers var han jo ikke hendes Chef ^^ - og han måtte ikke tage beslutninger uden hende.
"Nej! Du holder mødet, og fortæller mig hvad der er sket," sagde hun. Der blev stille.
"Okay. Vi ses," sagde han, og lagde på. Hun sukkede, og lagde sig ind over bordet, og gemte hovedet i armene. Hvad skulle hun gøre?

//Håber det er okay det er i bibloteket... Jeg kunne ikke finde på noget andet Smile//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 8:23 pm

P: Sorte cowboybukser og en hvid skjorte hvor ærmerne er smuget op

Justin var ny i byen og kendte ingen. Han boede i et af de større huse i udkanten af byen. Han prøvede at ikke tiltrække sig alt for meget opmærksomhed, for at være helt ærlig var han ikke vild med den slag, det lå bare ikke til ham.
Han vidste ikke hvorfor han var taget på biblioteket, måske fordi han ville udforske lidt byen. Han gik ned gennem en af reolerne med historiebøgerne. De fleste af bøgerne handlede byen og dens historie. Der så ud til at være ret meget. Et lille smil gled hen over hans læber, han havde altid holdt af historie og de gamle dag. Måske fordi han selv havde været en del af dem.
Da Justin kom til enden af reolerne fik han øje en pige. Han stod helt stille og så diskret på hende. Han greb en af bøgerne fra reolen og slog op på en tilfældig side. Han så ned i bogen, men en gang i mellem flyttede han blikket over mod hende.

//Det er helt fint Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 8:34 pm

Zoey sukkede dybt. Hun rejste sig langsomt op, og tog sin våde jakke af. Så mærkede nogen holdte øje med hende. Hun lod langsomt hendes chokolade brun øjne gled ned af rækkerne. Hun så drengen som stod med en bog, og fangede hans blik. Hun ikke mod udleveringesposten. Hun sukkede og gik over mod drengen, mens hun så ned i jorden. Han var vampyr, mærkede hun.
"Hvad læser du?" spurgte hun, med et smil på læberne. Hun så op på ham. Hun gik forbi ham, og videre over til nogle andre bøger.
"Byen er intrassant," sagde hun, og tog en bog ned fra hylden. Det var den første bog hun havde læst om byen. Hun kiggede over på ham, med et skævt smil....

//Skal logge Sad //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 8:47 pm

Justin slog blikket ned da hun opdagede at han kiggede på hende. Han smilte lidt da hun gik over mod ham, hvorfor vidste han ikke.
Justin lod hurtigt blikket glide hen over bogstaverne i bogen. "Noget om den gang byen blev grundlagt, tror jeg" svarede han og så op fra bogen. Han havde ikke læst særlig meget af det, men nogle af ordene havde han fået fat i.
Han kiggede kort mod bogen. "Hvad læser du" spurgte han og et lille smil gled hen over læberne på ham igen.
Justin kendte kun et få hekse, men ingen af dem var han blevet venner med. Han havde det ikke så godt med hekse, men Zoey virkede til at være anderledes, eller også spillede hun bare godt.

//Okay, men vi skrives så Wink//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 5:30 am

Zoey smilede.
"Hvis du gerne vil læse om Fell's Church's grundlægelse, så kender jeg den perfekte bog. Den er skrevet af en heks. Den er vildt spændende," sagde hun, med et smil. Hun var glad for at han var vampyr, for hun behøvede ikke at tænke over hvad det var hun sagde om det overnaturlige. Han kendte måske til hekse? Så var det den første vampyr som hun havde mødt, der kendte til dem. Zoey kiggede ned på sin bog. Hun vendte den om så hun kunne se titlen.
"Øhm... Borgkrigen," sagde hun, og satte den på hylden.
"Jeg har allrede læst den," sagde hun, og sukkede. Hun fik en idé. Hun ville hente dagbogen, som hun lige havde fortalt om. Så kunne han jo se den.
"Jeg kommer lige om lidt," sagde hun, og gik hen mod udleveringsposten. Mrs. Julany sad der som altid.
"Mrs Julany? Kan jeg besvære dig med at åbne glasmontrumet?" spurgte hun, lidt højere end hun nomalt ville tale. Mrs Julany var ved at være gammel, og hørte lidt dårligt. Zoey kom altid til at tænke på hvad hun skulle gøre når Julany ikke var her mere. Hun rystede tanken væk.
"Hej min pige," sagde hun hæst. "Ja jeg kommer nu, jeg..."
"Jeg kan godt gøre det! Du skal ikke overbelaste dig," afbrød hun. Mrs Julany smilede, og rakte Zoey nøglerne.
"Hvor er du dog blevet stor," sagde hun.
"Tak," sagde hun, og gik over til glasmontrumet. Hun satte nøglen i, og drejede den. Den gled ikke op som den plejede. Hun trak nøglen ud og tjekkede det var den. Det var det. Hun prøvede igen. Den ville bare ikke!

//Jeg har alt for meget krea idag Razz //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 5:10 pm

Justin kendte til hekse, på grunda af et møde med en heks, der gik galt. Hende han havde mødt, gik ind for udryddelse af alle vampyr, ligemeget om de så var gode eller knap så gode.
Hun havde nær dræbt Justin hvis ikke det havde været for hans bedste ven, Jake, havde reddet ham.
Justin var ikke helt ny i byen, han havde boet der før for mange år tilbage, men nu da han var kommet tilbage, kendte han jo ingen i byen, så han var taknemlig for at der var nogen der gad at snakke med ham.
"Arbejder du her" spurgte han med et lille smil, siden at hun kendte biblotekaren og hun kendte til mange af bøgerne.

Justin nikkede kort, så og efter hende da hun gik væk fra ham, og hen efter bogen. Han lyttede til den korte samtale der var mellem Zoey og biblotekaren. Det virkede til at hvis hun ikke arbejde på biblotekket, var hun her en del, for hun fik udleveret nøglerne og fandt selv frem til glasmontrumet. Justin betragtede hende, mens hun prøvede at åbne låsen, men det så ikke ud til at den ville.
Han trak lidt på smilebåndet og gik hen mod hende. Han nærmede sig hende med langsomme skridt, og han så smilende på hende. "Skal jeg prøve" tilbød han og rakten hånden frem, for at tage i mod nøglen, men ventede dog stadig på hendes svar.
"Jeg er forresten Justin" præssenterede han sig. "Justin Ryan Moore" tilføjede han kort efter.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 5:18 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Nej jeg arbejder her ikke, men har været her inde mange gang siden jeg var ti. Jeg arbejder på Caféen," sagde hun med et smil.

Hun smilte til ham.
"Vil du? Jeg kan ikke den driller!" sagde hun, og sukkede opgivende. Hun nikkede, og smilte.
"Hey Justin. Jeg er Zoey," præsenterede hun, lidt pinlig over hun ikke havde gjort det før. "Zoey Black Bird." Hun smilte til ham, og lod ham prøve, at åbne det...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 5:26 pm

"Så du er en af dem, der godt kan lide at hænge ud på biblotekket, bare sidde og læse bøger" sagde Justin med en drillende stemme.
"I så fald er vi 2" tilføjede han med et stort smil.
Justin elskede at læse bøger, lidt underligt, for han havde ikke været særlig vild med at gå i skole. Men i skolen måtte man selvfølgelig heller ikke læse lige det man havde allermest lyst til, i hvert fald ikke hele tiden.

Justin tog et skridt tættere på hende og lod sine fingre lukke sig om nøglen. Han drejede den forstigtigt, men da den ikke gav efter lagde han lidt flere kræfter i. Den gav efter få den smule af hans styrke han havde udvist.
Han åbnede den og vendte det smilende blik mod Zoey. "Hyggeligt at møde dig Zoey" sagde han med en venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 5:44 pm

Zoey lo kort.
"Jep, jeg er en lille bogorm... Det er i hvertfald det jeg få af vide i skolen," sagde hun, og rullede med øjnene.
"Det er jeg glad for at høre, så velkommen i klubben," sagde hun, med et drillende smil.

Hun bed sig i læben.
"Hvad skulle jeg have gjort uden ud dig?" spurgte hun.
"Ingenting, for så havde givet op," sagde hun, og lo kort. Hun smilede, til ham. Han var virkelig den næste vampyr, som kunne få hende til at smil. Hun tog bogen op, og lukkede glasmontrummet. Hun tog nøglerne, og gik ned mod udleveringsposten.
"Her," sagde hun, og rakte Julany nøglen.
"Nej behold den. Så skal du ikke spørger mig om den igen," sagde hun, og skubbede hendes hun væk.
"Okay," sagde hun, og gik tilbage til justin, med et bekymeret udtryk.
"Har du læst den," spurgte hun, og smilte lidt falsk....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 5:51 pm

Justin smilte da hun bød ham velkommen.
Han elskede at omgive sig med bøger og historie, en god grund til at vende tilbage til Fell's Church, for den var omgivet af historie.

Justin lo kort og nikkede smilende. "Jeg er bare glad for at kunne hjælpe" sagde han stille lidt efter. Han lagde mærke til at der ikke var så mange mennesker på bibilotekket. Noget der glædede ham, der kunne nemt blive for meget larm når mennesker samlede sig i et lokale.
Justin fulgte endnu en gang Zoey med øjene da hun gik tilbage med nøglerne. Han bemærkede hendes bekymret udtryk og rynkede kort tænkende på panden.
Han lod blikket ramme bogen inden han rystede kort på hovedet. "Det ville være løgn, hvis jeg sagde at jeg havde" svarede han med et lille smil. "er den vær' at læse" Spurgte han og overvejede at spørge hvad der vasr galt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 6:04 pm

Zoey nikkede, stadig lidt bekymret.
"I den grad," sagde hun. Den var meget god.
"Vil du høre hvad den handler om? Eller vil du læse den," sagde hun udfordrene. Hun elskede at udfordrer folk. Det var så sjovt at se deres reaktion. Hun hørte nogle hoste. Hun kiggede tilbage mod udleveringsposten, og sukkede. Hun vidste det var slemt med Julany. Hun kiggede ned på bogen, og smilte igen....

//Ingen krea Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 6:09 pm

Justin stod lidt og overvejede sit svar.
"Du må gerne fortælle hvad den handler om, så kan jeg vel læse den bagefter" svarede han og smilede et skævt smil.
Han ville enormt gerne læse den, hvis den var så god som Zoey sagde. Han tog hende på ordet og regnede med at det var den.
Han fulgte Zoey's blik til den gamle biblotekar. "Noget galt" spurgte Justin, Zoey lidt efter. Han blik hvilede på hende og et meget lille smil var fremme.

//Samme her :/ //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 6:35 pm

Zoey smilte.
"Okay kom," sagde hun, og trak ham med ned og sidde.
"Okay. Det er en Heks dagbog. Hun er den heks som beskydtede byen. Hun skriver i dagbogen, om sit liv. Det var et underligt liv hun havde, fx står der noget om de første Varulve. Det er vildt spændene..." Hun ledte efter ord.
"Det kan ikke forklares men.... du skal læse den før det forstår det," sagde hun med et smil. Hun kiggede ned da han spurgte.
"Jeg ved ikke hvor lang tid hun kan klare det endnu. Hun er... hun er meget gammel... jeg ved bare ikke om jeg kan klare hendes bort gang," sagde hun, og kiggede mod Julany. Hun kiggede på Justin.
"Undskyld jeg bare snakker," sagde hun, og smilte undskyldende...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 7:42 pm

Justin fulgte med hende og satte sig ned overfor hende.
Han så betragtende på hende, mens hun fortalte hvad bogen handlede ham. Den virkede til at være spændende. Som sagt, han elskede historie.
Han lyttede stille til hendes stemme og smilte en gang imellem. Det var sikkert svært at forklare og som hun selv sagt, blev man vel nødt til at læse det for at forstå det. "Spændende" var det eneste ord han lige kunne få frem.

Justin så over mod Julany. "Det er jeg ked af at høre" sagde han stille og vendte blikket mod hende. "Er i meget tætte" spurgte han lidt efter, med en smule bekymret stemme.
Justin rystede på hovedet. "Det gør ikke noget. Jeg elsker piger der snakker. Heller en der snakker for meget, end slet ikke at sige et ord" sagde han efterfulgt af et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 7:54 pm

Zoey nikkede.
"Meget tæt. Hun er som en... En anden Bedstemor, som man kan fortælle næsten alt. Hun er der bare, og det hjælper!" sagde hun, og rynkede lidt på sig. Hun smilte til ham.
"Er du nu sikker? Piger kan ellers snakke rigtigt meget! Tro mig! Jeg snakke af erfaring, for lad os se... Jeg er en pige," sagde hun, og lo kort...

//Jeg kan ikke skrive mere... Min kreativitet er død Exclamation //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 8:01 pm

Justin lyttede igen til hende.
"Det er jeg virkelig ked af at høre" sagde han stille lidt efter. "jeg er ikke så god til det der med følelser" sagde han lidt undskyldende. "Så hvis jeg siger noget dumt, har du hermed ret til at slå mig" sagde han med et lille smil.
Han så over mod Julany. Hun så ret gammel ud og skrøbelig.
Justin vendte hurtigt blikket tilbage til Zoey, men et lille smil.
"ja, det kan de" sagde han og lo lavt. "Men jeg har vænnet mig til det, og jeg tror nu ikke at du er værre end alle andre, eller hvad" spurgte han med en drillende stemme.

//Gør ikke noget, min er heller ikke ligefrem i top Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 8:23 pm

Zoey tog en dyb indåndning.
"Jeg ta'r dig på ordet," sagde hun, med et smil.
"Hmm... Nej måske ikke... Men du skal afbrude mig hvis jeg taler..." En brummen af brød hende.
"Undskyld," sagde hun, og gik over til sin jakke. Hun tog sin jakke med hen til Justin. Hun satte sig og fandt sig brummene mobil frem. Et opgivene suk gled over hende læber. Hun rystede på hovedet, og lagde på. Hun smilte til Justin.
"Det var bare min... Søster," sagde hun, og kiggede væk. Hun kunne ikke lyve. Det havde hun aldrig kunne, men hun orkede ikke at snakke med Matt nu...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 8:27 pm

"Du virker ikke som alle andre piger, men det er du selfølgelig heller ikke." Sagde Justin lidt efter.
Han sendte hende et smil. "Og jeg lover at sige til hvis du snakker for meget" lo han og så kort på den gamle dagbog, men efter ikke særlig lang tid flyttede han sit blik tilbage på hendes ansigt.
Han så hen mod hendes jakke, da man kunne høre hende mobil.
"Tag den bare, hvis du vil" sagde han. Han ville ikke stå i vejen for at hun kunne tage opkaldet.
"Hvad hedder din søster" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 8:38 pm

Zoey blikkede lidt.
"Min søster... Nå, undskyld jeg er ikke helt vågn. Hun hedder Bonnie. Bonnie Black Bird. Det undre mig ikke hvis du har mødt hende... Hun snakker med alle vampyrer som vil snakke med hende," sagde hun, med et smil.
"Jeg ved hvad du tænker! Hvordan kan en heks, have en vampyr som storesøster. Jo hun blev forvandlet før jeg opdagede min evner," sagde hun, og trak på skulderne. Zoey og Bonnie havde et underligt forhold til hinanden. Det var ikke som alle andres. Nej deres var et underligt et. Hun smilte til Justin. Mobilen ringede igen.
"Jeg har et spørgsmål, som bare lige dumpede ned. Øhm... Hvordan siger man til sin Chef at man ikke kan komme til et møde?" spurgte hun, og kiggede ned på sin mobil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 8:42 pm

Justin smilte lidt da hun sagde det.
Justin afsøgte sine tanker for at komme i tanke om at havde mødt hende. Men Zoey havde været den første han havde snakket med.
"Nej, jeg har ikke mødt hende endnu, men det lyder til at det kommer jeg til en gang" sagde han venligt.
"Du virker og til at være ret cool, med hele det.." han stoppede sig selv i sætningen for at tænke sig om.
"Vampyre halløj" sagde han stille. "Jeg har kendt få hekse, men alle er fjentlige over for vampyr og vil helst af med det" sagde han lidt efter og smilte varmt til hende. Han var bare glad for at hun ikke var sådan.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 8:56 pm

Zoey nikkede.
"Det tror jeg også, men hun er ikke som mig. Hun er mere... uhyggelig, nej... ting... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, hun er bare forandret, i forhold til det jeg husker," sagde hun, og trak i land.
Tak, jeg snakker også med, jer hele tiden. det er lidt svært at lade vær, når min bedste Veninde er en oprindelig vampyr, og min søster er... ja bare vampyr... hvad hedder det, er det ikke bare en... ja en vampyr?" spurgte hun. Hun var selv blank, når man skulle kalde dem ting.
"Men ja jeg er en speciel heks... Jeg er endda anderledes i forhold til min Bedstemor. Hun er også heks, og hun har fordomme for jer. Jeg fatter det bare ikke? Hvad har i gjort for at blive kaldt monsterer?" spurgte hun, nok mest sig selv...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 9:04 pm

Justin var ikke en af de der vampyr der elskede at dræbe og drikkede blod. Han hadede at gøre mennesker ondt, men han kunne ikke holde sig fra menneskeblodet, så han drak donorblod. Han kunne nemt stjæle noget fra hospitalerne der lå rundt omkring.
Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det med hendes søster, så han valgte det sikre valg og sendte hende et smil.
"Du mener vel udover at dræbe og manipulere med uskyldige mennesker" sagde han som det var en joke, selvom det ikke rigtigt var noget at spørge med. "Din bedstemor er klog, du burde passe på, men jeg går ud fra at du ikke er sådan her overfor alle vampyr" spurgte han smilende.
Det gik op for ham at han slet ikke havde svaret på hendes spørgsmål fra før.
Han trak kort på skulderne. "Siger at du har meget menstrationssmerter, mænd hader at høre om det. Vi bliver faktisk lidt pinligberøt over det, så vi giver lov til at" grinte han lavt. "men det virker kun hvis din chef er en mand" tilføjede han og lo lidt af sit svar.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeMan Nov 01, 2010 9:23 pm

Zoey kiggede tænkende på ham.
"Jamen det er jo ikke alle der gør det," sagde hun. Hun rynkede på næsen.
"Ja min bedstemor er klog, men se det lige fra min side. Jeg elsker at snakke med vampyrer. I er søde, sjove, spændene... ja i har det jeg ikke har! I har flere som er lige som jer selv... jeg har kun mig. Jeg er stort set ens overfor alle vampyrer," sagde hun, og smilte. Hun smilte til ham, og kiggede ned på sin mobil. Kunne det virker? Ja måske. Hun tog den.
"Ja?" spurgte hun.
"Er du nu sikker?" Hun sukkede.
"Ja... Jeg har simpelthen fået det dårligt," sagde hun, og kiggede på Justin. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige.
"Dårligt? Er det slemt?"
"Ja jeg tror det er mestrationsmerter," sagde hun, og smilte.
"Hmm... Jamen så... Vi snakkes," sagde han, og lagde på. Hun kiggede ned på mobilen.
"Han lagde bare på," sagde hun, og man kunne høre at hun kunne begynde at grine....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeOns Nov 03, 2010 7:29 pm

Justin smilte lidt.
"Det tager jeg som en kompliment" sagde han og hentydede til det hun sagde om vampyrer. "jeg ville nu være lidt mere skeptisk, men på den anden side er jeg glad for at du overhovedet gider snakke med mig" sagde han og erstattede det andet smil, af et nyt varmt og venligt smil.
Han kunne god ldit at snakke med Zoey, hun var virkelig en dejlig pige.

Justin lyttede stille til mens hun svarede opkaldet, og fnis kort da hun sagde grunden. Jep, den virkede hver gang. En mand ville bare ikke høre om det, så var det nemmere at slutte samtalen.
Justin lo kort. "Jeg er klog" sagde han og lo igen, men han rettede ryggen og smilede stolt. "Vi drenge er sat underligt sammen" sagde han og smilede et lillle smil, som om han var total uskyldig.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitimeOns Nov 03, 2010 7:42 pm

Zoey smilte.
"Det er jeg glad for du gøre," sagde hun. Hun trak på skulderne.
"Er alle ikke mere eller mindre skeptisk. Men jeg elsker at møde nye folk, som gider at være i mit selskab," sagde hun, med et smil. Justin var dejlig at snakke med. Han forstod en, og det var godt efter hendes mening.

Hun lo kort.
"Jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig," sagde hun, og smilte.
"Jeg kan godt give dig ret men..." Hun løftede armene overgiven. "Men jeg tør ikke udtale mig helt. Jeg har jo ikke nogen erfaring," sagde hun, og smilte...

//Ingen krea//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin   Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shhh.... Der skal være stille!! ~ Justin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Åh Åh ^^ Vi skal være stille... * Will *
» Synes alle skal være med i beslutningen - afstemning
» Stille og fredeligt ~ EVERYBODY

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: