The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Justin (429)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Anna (418)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Negativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_lcapNegativitet (Zoey) - Page 6 I_voting_barNegativitet (Zoey) - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Negativitet (Zoey)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 1:44 pm

Matt sukkede.
"Det kan jeg ikke love... Jeg bliver nødt til at give slip, på et tidspunkt..." sagde han, og smilte til hende... Han lagde hovedet på hendes skulder og sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 7:46 pm

//Keder mig igen Så svare Very Happy //

Zoey lå helt stille... Det var et stykke tid siden hun var blevet kørt på opvågning. Hun lå helt stille, og lyttede. Hun mærkede nogen der kom.
"Må jeg gå ind?" Spurgte en mand... Hun genkendte ikke stemmen...
"Selfølgelig doktor Sams," svarede en kvinde. Zoey sukkede. Hun mærkede en ikke var mennesker, men hun kunne ikke finde ud af den person var. Døren gik op, og blev lukket i. Hun mærkede en fremmede... ting... komme hen imod hende. Da han lagde hans hånd på hendes pande, så hun noget af hans fortid. Hun så lig... Og de lig var hans familie... Hun så det ikke fra menneske øjne... Hun så det fra ulve øjne... Hun gispede.... En varulv... En smerte bøje ramte hende. Hun vred sig, og gav nogle helt kvalte skrig fra sig... To stærke hænder greb fat i hende.
"Tag det roligt... Slap af... Smerten forsvinder..." sagde han beroligende. Tårer gled ned ad hendes kinder, men hun stoppede med at vride sig... Hun mærkede han tøvede.
"Kan du høre mig?" spurgte han, med tøvende stemme. Hun prøvede at sige noget, men hun kunne ikke.
"Det var godt," sagde han lettet. Han tørrede en tørre væk fra hendes kind. Hun forsøgte igen, men det eneste der kom over hendes læber var: "Uv"
"Uv?" Doktor Sams lød totalt forvirret. Hans stemme fik en forandret klang. En chokket klang da han talte igen.
"Ulv..." sagde han, og satte et l ind i Uv. Hun mærkede varmen fra hans krop, da han kom helt tæt på. Hun bed sig ubevidst i læben.
"Hvordan?" spurgte han. Zoey lavede små ryk med hovedet.
*Nej!* tænkte hun, svagt og afkræftet. Hun hørte hans gisp, og varmen fra hans krop forsvandt.
"Jeg må være sindsyg!" sagde han mest til sig selv.
*Nej du er ikke! Jeg vil bare gerne vide hvad du er!* Tænkte hun. Igen gispede han. Hun begyndte igen at vride sig. Denne gang af vrede.
*Lad vær!* Skreg hun i tankerne. To stærke hænder greb fat i hende. Så kom smerten. Hun gispede og skrig halvkvalt. Hun kunne ikke klare smerte.
"Tag det roligt! Jeg skal nok hjælpe dig! Bare slap af!" Sagde han ind trængende. Hun stoppede stille med at vride sig.
"Jeg tror dig!" Hviskede han, og slap hende.
"Prøv at åbne øjnene." Zoey prøvede, men det var at for lyst. Hun slog dem op, og knep dem sammen. Hun skulle lige vende sig til lyset. Hun så rundt, da hun havde vendt sig til lyset. Han trådte frem, så hun kunne se ham. Han var høj, og muskeløs. Han havde grøne øjnene, og brunt hår. Han smilte venligt, til hende. Hun smilte ikke igen, for det gjorde ondt.
"Godt!" sagde han, og sukkede lettet. Hans ansigt fik et spørgende udtryk.
"Hvad er der sket med dig?" spurget han. Hun sukkede.
*Jeg var på arbejde da jeg mødte de her var... Igler sådan kender du dem sikkert bedst. De blev sur på mig over en bakkatel. Jeg stak af fordi min bedste veninde og jeg blev uvenner, da den ene kom for at tage hævn over at vi... Eller nogle af mine venner, havde dræbt hans tilhænger. Jeg var så det svageste led, men jeg ville ikke lade ham gøre en ende på mit liv. Lille min prøvede at slippe væk, men han kastede mig bare fra side til side, og til sidst kunne jeg ikke mere. Jeg overgav mig. Mine venner kom mig til unsætning, og dræbte ham... Ja og her er jeg nu* Tænkte hun, og sukkede.....

//Jeg må hellere stoppe Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:56 pm

Tessie sukkede opgivende over hans svar.
Hun vendte sit hovede en smule så hendes ansigt vendte mod Matt's.
Hun kyssede ham kort - mest fordi hun ikke kunne lade være.
" Vi må hellere gå ind til Zoey" sagde hun og rejste sig.
" Kom, jeg følger hendes duft"
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 10:21 pm

Matt kyssede hurtigt Tessie i panden, og de gik ind sammen. Han kiggede rundt da de kom ind. Han kunne lugte der hvor damen havde kørt Zoey væk. Hvis han ikke vidste at Zoey var i live, ville han overhovedet ikke prøve på at finde hende, for så var det jo måske forbi. Han smilede til Tessie.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 11:25 pm

Tessie smilte blidt til Matt.
Hun gik mod duften af zoey og skulle til at gå ind.
" Der er en anden ulv derinde" hviskede hun blidt.
Hun greb fat rundt om Matt's hånd for an sikkerheds skyld.
Hun så på Matt inden hun gik ind til Zoey.
" Hej solstråle, hvordan går det?" sagde hun muntert.
Hun ignorerede den anden ulv til at starte med.
Tess stolte aldrig på nogen før de havde gjort sig fortjent.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 11:48 am

Zoey smilte, da Tess og Matt kom ind. Hun drejede forsigtigt hovedet. Det gjorde ikke så ondt mere. Hej mimede hun. Hendes stemme var ikke rigtigt på plads, så hun mimede bare. Hun drejede hovedet over mod Doktor Sams.
"Dette er de venner jeg fortalte dig om," hviskede hun svagt. Hun smilte og drejede hovedet om mod Tess og Matt.
"Dette Doktor Sams," hviskede hun. "Og Dette er Matt Jackson, min chef." Hun smilte til ham. "Og Tessie McBride, min aller bedsteveninde." Hun smilte til Tess.
"Tak," hviskede hun til dem. Hun mærkede Sams krop tempertur, og kiggede op på ham.
"Hvad?" hviskede hun... Han smilte blidt.
"Nu er du endnu et skridt videre mod forbedring," sagde han, og tog en tot hår væk fra hendes ansigt.
"Dejligt," hviskede hun stille, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 12:04 pm

Matt smilte til Tessie, før dig gik ind.
"Hey lovely," sagde han, og smilte til Hende. Han kiggede advarende over på Ulven. Han rørte blidt ved Zoey kind for at vide det virkelig var hende. Han smilte blidt, da hun begyndte at tale. Han kiggede på Doktor Sams, og nikkede kort. Han gik et skridt væk, da doktoren kom tættere på. Han trang til at skubbe doktor Sams væk dukkede op, men han holdte den i begrunden....
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 1:48 pm

Tessie stod et stykke væk fra doktoren.
Hun stolede aldrig på folk med det samme.
Hun stod og så ham lidt an, med sit hårde og irriterede blik.
" Bare fordi du er doktor skal du ikke regne med at jeg kan li dig" sagde hun koldt.
Hendes stemme var toneløs.
Hun kunne ikke li ham. Hun var ikke helt sikker på hvorfor.
" Og tro mig, jeg er en trænet ulv" sagde hun truende.
Han vidste allerede hun var ulv, så der var ingen fare i at sige det.
Hun vendte blikket væk fra ulven og så på Zoey.
Hun smilte blidt, og hendes blik var venligt.
" Skønt at høre du kan tale. Fik du iglens død med?" sagde hun ivrigt.
Hun ignorerede doktoren nu.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:35 pm

Zoey kiggede på Tessie.
"Tessie han gør mig ikke noget!" hviskede hun lidt højere end før. Hun rystede på hovedet, og rullede med øjnene. Hvis hun kunne bevæge armene, havde hun slået sig selv i hovedet. Alle kunne se at Tessie var i god form. Zoey rystede på hovedet.
"Nej jeg jeg så ikke Diablo's død," hviskede hun, meget stille, og kiggede op i loftet...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 6:56 pm

Tessie små hoppede ivrigt for at fortælle.
" Det var såååå fedt! " sagde hun glad.
Hun synes selv at Zoey skulle høre det.
" Iglen gjorde selvfølgelig modstand, men jeg dræbte ham og flåede hans bryst op, og hev hans hjerte ud" sagde hun glad.
Måske var det en smule klamt, men der var kun to ting der kunne gøre Tessie mere glad end at dræbe igler.
Matt og Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 7:10 pm

Zoey kiggede på den totalt glade Tess.
"Så du flåede brystet op på Diablo?" Zoey fik kuldgysninger. Hun gispede lidt, ved smerten. Så smilte hun til Tess.
"Det glæder mig at du ikke er sur på mig længere!" sagde hun hæst. Hun ville gerne give Tess, og Matt et kæmpe kram, men hun turde ikke bevæge sig...
"Nu skal vi altså videre Zoey," sagde doktor Sams utålmodigt. Zoey sukkede.
"Okay. Jeg beder smerten i mig." Hun bed sig i læben, og åbnede og lukkede hånden. Det gjorde ikke ondt. Hun sukkede dybt, og lettet.
"Gør det ondt?" spurgte han. Zoey rystede på hovedet.
"Sæt jer bare ned," sagde Zoey, med et smil. Hun prøvede med den anden. Intet....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 7:17 pm

Tessie så irriteret på Sam der afbrød hende.
" Skvat" snerrede hun af ham.
hun gik hen og satte sig ned på en stol.
Hun kunne altså ikke li ham den anden varulv.
Hun var spændt i hele kroppen og klar til hvis han skulle gøre noget uventet.
Hendes blik hvilede på Zoey der så ud til at ha' det okay lige nu.


(overvejer at skifte person fra Taylor. Må jeg det Zoe?? :D)
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 7:45 pm

//To Who? Very Happy //

Zoey drejede den ene hånd, og mumlede en lille lydløs ramse. Det var jeg ramse som kunne hele andre. Hendes bedstemor brugte den, da Zoey var fem, og væltet på cyklen. Hun sagde hun skulle huske den, og det havde hun gjort. Hun vidste ikke om den ville virke. Det gjorde ikke ondt at dreje hånden. Sams nikkede og noterede det. Zoey sukkede, og bøjede albuen. Det gjorde ondt. hun turde ikke strække den igen. Sams kiggede på hende.
"Du skal strække din arm!" sagde han. Zoey rystede på hovedet.
"Nej! Det gøre for ondt!" sagde hun...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 7:49 pm

Tessie rejste sig næsten op da Sam snakkede.
hun synes han lød vred.
" Du skal nok ikke presse hende" snerrede hun vredt til ham.
" Idiot" afsluttede hun.
Hun lod sig falde tilbage i stolen og holdte nøje øje med ham doktoren.
Han virkede ikke sørlig venlig.

(( ej, tror bare jeg beholder Taylor ^^))
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:06 pm

//Ja jeg vil bare vide til hvem Very Happy //

Zoey rystede på hovedet. Sam kiggede på Tess, med et blik der var fuldt af foragt. Matt sprang op.
"Sæt dig," Sagde Zoey vredt, og sukkede. Det var ikke ham, hun var vred på det var hende selv. Hun var en kylling. Hun turde ikke se Smerten i øjnene!
"Han skal presse mig! Ellers ligger jeg sådan her når jeg skal sige farvel til verden!" sagde hun, og sukkede igen. Hun kiggede på Sam.
"Sig noget!" Sagde hun forventningsfuldt. Han kiggede forvirret på dem alle tre.
"Zoey lig den arm ned!" sagde han bestemt. Han gik hen til hende.
"Slap af, og træk vejret. Stille og roligt," hviskede han blidt. Han tog blidt fat i hendes håndled. Zoey kunne skrige, men hun bed tænderne sammen, og lagde armen ned. Hun sukkede lettet.
"Godt," sagde Sam, og kørte blidt en finger mod hendes kind. Zoey begyndte igen at mumle ramsen, og prøvede igen. Mindre smertefuldt. Sam kiggede undrene på hende.
"Mindre smertefuldt," sagde hun, og lagde den ned, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:15 pm

Tessie kunne ikke styre sig da han rørte ved hende.
Hun rejste sig og gik helt hen til ham så hun stod i hovedet på ham.
" du skal ikke røre ved hende på den måde!" sagde hun vredt.
Hendes øre og hale ville helt sikkert snart komme frem.
" Jeg sagsøger dig! Og tro mig, jeg kan vinde den her sag" snerrede hun vredt.
" Én chance til" hviskede hun hidsigt.
Hun trak sig væk fra Sam og så på Zoey.
" Jeg ved jeg er ulven, men bare bid ham hvis han rør din kind igen" sgade hun venligt.
Hun gik hen til sin stol ved siden af Matt igen og satte sig.

(( Blir bare ved Taylor ^^))
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 9:42 pm

Zoey ville grebe ud efter Tess, men det ville gøre ondt. Hun holdte nøje øje med Sams ansigt. Det var helt roligt, intet spore af vrede. Hun så ham i øjnene i nogle sekunder, før Tess kom hen til hende.
"Tess, er du ikke lidt streng? Det er hans job, at berolige mig, og for at tjekke om jeg er okay," sagde hun, totalt paf. Hun løftede forsigtigt armen, og kørte noget af Tessie's hår om foran hendes øre, så man ikke kunne se de var blevet til ulve øre. Zoey smilte beroligende til Tess, og planlagde at håbe ud af sengen, hvis Tess skulle fare på Sam. Hun kiggede over på ham. Han værdigede ikke Tess et blik, og gik igen hen til Zoey, for trede gang. Han så opgivende.
"Vi prøver igen. Du kan godt bevæge den arm, ikke?" spurgte han, og pegede på Hende arm.
"Jo, det kan jeg," sagde hun, og nikkede helt roligt. Sam gik uden om sengen, og om på den anden side.
"Hvad med den?" spurget han. Zoey prøvede. Først bevæge håndledet, derefter bøje og strække albuen, og tisidst løfte den helt. Hun nikkede.
"Det kan jeg også bevæge." Sam nikkede og noterede det.
"Nu skal jeg se om din følesanser virker. Så jeg tager din hånd, og trykker på alle din finger, for at se om dog kan mærke det," forklarede han, mest for at Tess hørte hvad han skulle til. Derefter tog han hendes hånd, og trykkede. Hun nikkede være gang han trykkede, for hun kunne mærke det. Han smilte venligt, og tilfreds. Så gik han om på den anden siden og gjorde det samme der...

//Okay Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:26 pm

Tessie så ondt på Sam.
" Han må ikke røre dig så intenst. Tro mig, jeg ved det" snerrede hun.
Hun satte sig ned igen, forsigtig i ikke at sætte sig på sin hale.
" Og hvis nogen a jer nogensinde nævner de her øre og den her hale igen, får i samme tur som den skide igle" sagde hun vredt.
Hunlagde sine arme over kors og så irriteret på Sam.
Hun fnys fornermet da han forklarede hvad han skulle på den måde.
Tess så over på Matt.
" Hvad synes du om doktor flink?" sagde hun irriteret
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 11:10 pm

Matt kiggede bare på.... Han ville ikke blande sig, selv om han, tit var ved at rejse sig og slå doktoren i gulvet. Det var Zoey rørte... Han sad til sidst med lukkede øjene, og ønskede det snart vil stoppe. Han smilte lidt da han hørte Tessie's spørgsmål.
"Jo det er han da!" sagde Matt lige så sankatisk. Han rejste sig, og gik hen til Zoey... Han smilede. Rørte blidt hendes kind og gik tilbage igen. Han lagde en beroligende hånd på Tessie's skulder.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 11:31 pm

Zoey smilte til ham. Han så virkelig fortabt ud. Hvis hun turde, havde hun givet ham et kæmpe kram. Sam nikkede.
"Dine arme fejler intet," sagde han og smilte blidt. Zoey smilte tilbage.
"Skal jeg så prøve at sidde?" spurgte hun. Der var en smule ivrighed i hendes stemme. Han nikkede, og hans ansigt blev mere alvorligt igen. Zoey kiggede på ham.
"Hvordan gøre jeg det?" spurgte hun blank. Han smilte blidt.
"Du skal op og sidde," sagde han blidt. Hun nikkede, og prøvede at komme op. Det var næsten smertefrit. Hun rettede ryggen, og sad op. Et kæmpe smil kom frem op hende læber. Hun så på Sam.
"Hvor meget kan du? Kan dreje fra side til side?" spurget han. Zoey trak på skulderne. Hun drejede fra side til side. Igen næsten smertefrit. Hun smilede og nikkede.
"Ja det kan jeg godt," sagde hun. Han nikkede.
"Godt. Så lænd dig frem over," sagde han. Hun gjorde det, og rettede sig op.
"Jep," sagde hun. "Men det er lige trætende i ryggen." Sam åndede lettet op.
"Jeg troede ikke du ville sige det..." sagde han, og smilte igen. "Folk pleger at spørger efter at have drejet fra side til side." Hun smilte.
"Jeg er hellere ikke nomal!" sagde hun, og lagde sig forsigtigt ned igen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 2:15 pm

Tessie så på Matt.
" Jeg kan ikke li ham. Jeg har en dårlig følelse omkring det" hviskede hun til ham.
Sam kunne ikke høre det, det var hun sikker på.
Hun tog Matt's hånd i sin.
Sam gjorde hende virkelig utryg, og hun var stadig klar til at angribe hvis det skulle komme så vidt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeTors Dec 16, 2010 6:08 pm

Zoey hørte godt det Tessie sagde til Matt. Hun kunne godt følge hende. Sam provokerede hende virkelig. Hun kunne se det. Men hun kunne ikke rigtigt gøre noget ved det. Hun sukkede... Hun kiggede over på Tess, og Matt. Hun smilte blidt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 2:02 pm

Tess så over på Zoey.
" Kan vi ikke snart smide doktoren ud? Du har det jo fint" sagde hun blidt.
Det var trods at ikke hendes skyld.
Så snart de kunne få lægen ud kunne Tessie være rolig og positiv igen.
Men den provokerende læge var for meget for hende og ødelagde hendes humør. Det havde jo ikke ligefrem været en fantastisk dag.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 4:14 pm

Zoey smilte til Tess. Så så hun over på Doktor Sams.
"Må vi godt være lidt alene... Jeg lover at jeg kalder på dig vise der sker noget," sagde hun, med et bedene smil. Han smilte tilbage og nikkede. han gik langsomt ud. Da han var ude begyndte Zoey at søge, efter fjernbetjeningen til sengen, så hun kunne få den lidt mere op i sidde stilling. Hun fik vredet sig forkert.
"Av!!" sagde hun, og bevægede sig ikke... Hun skulle lige tage sig sammen.
"Tess vil du ikke lige hjælpe mig?" spurgte hun...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 4:19 pm

" Selvfølgelig. Hellere mig end doktor hund" sagde hun.
Hun rejste sig op og gik hent il Zoe seng.
Tess fandt knappen og hjalp Zoey med at komme op og sidde.
" Nå, kan du fortælle mig hvad der skete? Jeg vil gerne vide hvad der skete het præcist. vi kan ikke så godt spørger iglen" sagde hun smilende.
Hendes hale og øre var forsvundet igen, lige efter lægen gik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Negativitet (Zoey) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Negativitet (Zoey)   Negativitet (Zoey) - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Negativitet (Zoey)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» and who would you be //Zoey//
» Væk fra de andre - Zoey
» Does she love me or not..? ~Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: