The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søster og Venner (: I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søster og Venner (: I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søster og Venner (: I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søster og Venner (: I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søster og Venner (: I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Justin (429)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Anna (418)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søster og Venner (: I_vote_lcapSøster og Venner (: I_voting_barSøster og Venner (: I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søster og Venner (:

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Sep 09, 2011 7:40 pm

- Jeg søger en som vil emne med mig! Mangler lidt selskab så hvis nogen har lyst til at emne lidt, ville det bare være dejligt. Jeg har ikke rigtigt nogen krav, bare at du kan skrive sammenhængene, så kan det jo ikke gå helt galt :p
- Faktisk så søger jeg også en søster! Det eneste krav der er, er "søsteren" flyttede ret tidligt hjemmefra, da forældrene begge drikker. Hun kan flytte ind ved Ethan, eller have sig eget sted xD Forældrene bor i Queens, så de bor langt væk og det er ikke rigtigt nogen Ethan har kontakt med, "Søsteren" bestemmer selv hvad hun har lyst til.
- Håber nogen er friske og at jeg ikke helt har skræmt jer væk :p
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Sep 09, 2011 8:05 pm

Jeg er med på at emne, hvis det er ^^
Men du skal bare lige vide at jeg er ret nede over at en fyr jeg kunne li droppede mig for en Ulvdatter..
Og at jeg ikke ligefrem er en normal Heks.. xD Er osse halv Oprindelig ^^' Og lider lidt af blodtørst en gang imellem, så jeg kan ikke love at jeg ikke vider Wink


Sidst rettet af Lillith Lør Sep 10, 2011 9:43 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeFre Sep 09, 2011 9:28 pm

Heys. xD Ville gerne være din søster hvis det var, men her en store søster, 1 lillesøster, 1 mor og 1 far som er død. Så det går nok ikke helt. Men er altid frisk på et emne og vil da meget gerne være din ven. Tror ikke jeg kan hjælpe med så meget andet, men hvis du er frisk, på emne eller/og venskab så er jeg. xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 9:34 am

Lillith ~ Det lyder fint, jeg er rigtigt meget med på et emne :p Jeg laver bare et emne til os og så kan du bare svare når du kommer på. Håber det er okay (:
Kristen ~ Ja, kan godt se at det ville være lidt svært så :p Men jeg vil rigtigt gerne emne med dig xD Skal jeg ikke bare oprette et til os, og så kan du også bare svare når du kommer på igen. (: Håber at det er i orden med sted og det hele så C:
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 9:41 am

Det er helt fint med mig xD
Jeg er ret online, bare på andre brugere ^^'
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeLør Sep 10, 2011 8:36 pm

Har set at du allerede har gjord det. xD
Men det er helt perfekt og har svaret. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Bianca
Heks
Heks
Bianca


Fulde navn : Bianca Hopeless
URL Alder : Femten år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik
Humør : Fint nok

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeMan Sep 12, 2011 12:18 pm

Uh, jeg kunne måske godt sætte mig ind i søsteren, da jeg selv søger efter familie, og har ikke rigtig haft det største held ind til videre. >x3 (:

Og jeg vil btw, også gerne emne med dig. (;
Tilbage til toppen Go down
Ethan
Menneske
Menneske
Ethan


Fulde navn : Ethan William Black
URL Alder : 21
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Er uddannet mekaniker, og arbejder på et lille værksted i byen
Humør : Føler mig lidt ensomt. Bor helt alene, uden familie, bekendte og venner :o

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 7:29 pm

Det kunne være rigtig fedt, hvis du gad det :p Du har den perfekte alder til det ^^
- Det eneste der er, er bare at forældrene drikker og derfor flyttede Ethan ret tidligt hjemmefra og du må selv bestemme om hvor du vil bo henne af, bare du også lige er flyttet hjemmefra, for som sagt bor forældrene et godt stykke væk Very Happy Er du stadig frisk?
Tilbage til toppen Go down
Bianca
Heks
Heks
Bianca


Fulde navn : Bianca Hopeless
URL Alder : Femten år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik
Humør : Fint nok

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 9:07 pm

Fantastisk! ^-^

Og jep, det er jeg! Så skal jeg bare finde ud af, hvor jeg skal bo henne ad. (: så skal jeg også ændre efternavn, ikke? Og så kører vi? ^^'
og forresten, duer det jeg er en heks, eller skal jeg ligeledes ændre min race til menneske?
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 3:00 pm

Ikke for at blande mig, men vil bare lige tilføje at det med at være en heks jo godt kunne have sprunget en person over..

Derudover er jeg altid frisk på at emne og jeg kunne godt bruge noget familie.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Søster og Venner (: Empty
IndlægEmne: Sv: Søster og Venner (:   Søster og Venner (: I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søster og Venner (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Venner mm.
» Kun venner?! ~Bonnie
» Nye tider, nye venner ^^ ~David

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: