The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Venner? -Meisa I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Venner? -Meisa I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Venner? -Meisa I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Venner? -Meisa I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Venner? -Meisa I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Venner? -Meisa I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Venner? -Meisa I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Venner? -Meisa I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Venner? -Meisa I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Vampira (833)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Daniel (796)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Kristen (683)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Gideon (535)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Justin (429)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Anna (418)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Tessie (391)
Venner? -Meisa I_vote_lcapVenner? -Meisa I_voting_barVenner? -Meisa I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Venner? -Meisa

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 5:06 pm

S: Skolen
T: første time
O: få elever på gangene
V: regnvejr


En ny dreng på skolen gik ned af gangene. Klokken havde ringet, men som sagt var han ny, så han skulle have alle mulige papire. Han ledte efter skolen, og håbede han også fik et kort, for han kunne knap finde rundt. Et par piger kiggede på ham, og af natur smilede han venligt til dem. Skolen var stor, større end den han havde gået på før. Han forstod ikke helt systemet. Han endte med at spørger nogle om vej til kontoret. Han gik den vej han fik forklaret og standsede foran døren med et lille messing skilt, hvor bogstaverne 'Kontor' var graveret ind. Det virkede så alvorlig og farligt, men han var nu ikke nervøs. Han var sytten, snart gammel nok til at tage vare på sig selv. En ung mand, som hans mor ville udtrykke det. Han sukkede kort og åbnede døren.

Nogle minutter efter kom han ud igen. Han havde en masse papire i hånden. Det var lister, oplysninger og heldigvis også et kort. Han så lidt rundt. Nu gjaldt det om at finde hans klasse.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 5:24 pm

Lille Meisa, som havde været på vej til sin første time, have formået at gøre sig til grin lige som klokken ringede ind. Hun havde været ved at finde nogle papir i sin sorte skuldertaske, mens hun gik ned af gangen. Hun skulle forbi kontoret men inden hun nåede at dreje ind på den gang hvor kontoret lå, faldt hun og alt hun havde i tasken blev spredt ud over hende gangen. En flok piger som stod lige i nærheden flækkede af grin og nogle drenge fra fodboldholdet efterlignede hende og fik alle andre på gange til at rette deres opmærksomhed på Meisa.
"Kan du ikke en gang se dig for?" Meisa så på Anni som stod med flokken af piger bag sig. Anni var blondine og en af skolens populære piger, hun havde lige siden Meisa kom til byen gjort livet surt for hende. Meisa samlede sine ting ind mens hendes kinder flammede rødt.
En af drengene fra fodboldholdet havde stillet sig bag hende, lagt en arm om livet på hende og løftede hende op så hun tabte tingene igen. "Skal du ha lidt hjælp bette Japsen" Japsen var hun tit blevet kaldt, et kælenavn for Japaner. Hun gispede forskrækket og satte sine negle i hans håndled som lå stramt over hendes ribben.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 5:48 pm

Lidt derfra kunne drengen se postyr. En lile pige, altså, højde mæssigt lille, blev drillet. Han var ny, og burde nok ikke blande sig. Men det var ikke fair. Han lagde sine ting fra sig på en bænk og henvendte sig til drengen. "HAY! Slip hende!" sagde han indtrængende. Det var ikke gået op for Blaine at det var Meisa, hvilket vist kun var godt nok. Blaine var stor og stærk, og ville faktisk gerne optages på football holdet. Han trænede meget og spiste sundt. Pigerne der havde drillet Meisa stod og så på. Dem havde han ikke set endnu. "Sæt hende ned" gentog Blaine højt og tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 5:55 pm

Meisa stirrede på Blaine og genkende ham ikke med det samme. Første da det storebrød slap hende og lod hende falde ned på gulvet igen, genkende hun ham. "Hey, det jo bare Japsen hun er van til det" Drengen og hans venenr grinede og nogle et sted gav high five. Meisa ømmede sig da hun var landet på hoften. Hvor hun dog bare hadede skolen. Hun gik i gang med at samle sine ting ind, da folks opmærksomhed var rettet mod Blaine. Hun rakte ud efter sin taske og en af Anni's veninder havde stillet sig på remmen og smilede bare hånligt til hende. Meisa trak bare til og fik sin taske og kastede bare hurtigt sine ting i den og derefter op at stå igen. Hun så en sidste gang på Blaine, hun var van til folk ikke huskede hende og drejede rundt med det samme og gik med hurtige skridt ned af gangen for at komme væk fra de andre. Hun havde ikke fået alle sine ting med sig. Hun havde glemt sin matematik bog som Anni stod og sparkede til.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:05 pm

"Det er du tydeligt vis også. Væn dig af med det. Det er hverken sejt eller fedt og rende rundt og drille folk. Bare umodent" svarede Blaine roligt. Han opdagede det var Meisa da hun hev sin taske til sig. Han blev endnu mere vred og så på pigen der stod og sparkede til den sidste bog. "Gi' mig den dig" sagde han venligt til pigen og smilede skævt. Måske kunne hans såkaldte 'kønne udseende' hjælpe ham lidt. Normalt brugte han det ikke, men lige nu var en undtagelse. Han rakte hånden ud mod pigen.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:12 pm

Pigen som stod med bogen smilede bare snobbet sødt til ham og gjorde ikke mine til at give ham bogen.
Meisa var nået forbi kontoret og var på vej ned mod matematik til første time. Hun havde ondt i hoften som hun var landet på. Hun stoppede forenden af gangen. Hun havde stillet tasken på gulvet og hevet en smule op i sin hvide bluse. "Øv..."Hun fik så let blå mærker og hun ville få et kæmpe et på hele venstre side. Hun trak meget lidt ned i buksekanten. Mærket ville slå hende rekord i hvor store blå mærker hun havde haft og det var ikke få.
Hun var sikker på at det ville blvie en dårlig dag, forsent til første time, gjort til grin og nu et blåtmærke.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:19 pm

Han sukkede lidt opgivende. "Så tager jeg den selv. Ha' en god dag med at mobbe andre uskyldige elever" sagde han roligt og smilte. Han tog bogen frapigen og gik hen og samlede sine egne ting op. Han løb efter Meisa for at aflevere bogen.
"Meisa!" råbte han med et smil og løb hen til hende iden hun gik ind i klassen. "Hej. Du fik ikke den her med" sagde han venligt og rakte hende bogen. Han så på hende og var glad for at han havde fundet hende.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:24 pm

Meisa vende sig halvt da en kalde på hende, det første der falde hende ind var bare at fortsætte ind til time men da hun genkende Blaine, blev hun dog stående. "Tak"sagde hun genert og tog imod bogen og smilede et lille genert venligt smil. "Så skal jeg ikke købe en ny igen..."halvt sagde halvt mumlede hun for sig selv, men så så hurtigt på ham igen. Hun havde fået lyserøde kinder da hun fandt det pinligt at han havde set hende gøre sig selv til grin.
"Er det din første dag?"spurgte Meisa med et genert venligt smil og ømmede sig lidt over sin venstre side.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:31 pm

"Ja det er det. Jeg tror lige jeg har gjort mig upopulær" sagde han og lo lidt. Han var glad for at han kunne snakke med bare en på skolen. "Øh.. Men du skal vel til time?" spurgte han. Han ville ikke holde hende ude så hun fik problemer, for dem havde hun vist nok af. Han ville bare gerne føle sig tryg lidt endnu. Det var ikke ham fjolset fra før der gjorde ham bange, det var det store nye sted. Fjolset kunne han sagtens klare, det var straks værre med at blive accepteret.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:38 pm

"Nææh du er glemt i morgen, det er jeg bare ikke..." sagde Meisa genert venligt og ser op på ham. Hun bed sig svagt i læben og klikkede med tungen.
"Jeg skal til matematik, hvad med dig? hvad skal du have i første time? Jeg kan følge dig derhen hvis du ikke ved hvor du skal hen." Hun smilede venligt men var stadig genert. Det var hun uanset hvem hun stod overfor, hun kunne endda være genert over for sine adoptivforældre nogle gange.
Meisa var sjældent kommet forsent til time, kun når der skete noget som før, kunne det ske at hun ikke nået til time til tiden. Men hendes lærer sagde ikke så meget til det, hun var den eneste elev som aldrig havde haft en sygdag eller fridag og hun lavede altid lektier. Hun havde nu heller ikke så meget andet at lave.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:50 pm

"Øh.." sagde Blaine, og fandt sit skema i alle papirene. "Jeg skal ha..." han undersøgte det nærmere og prøvede at finde ud af det. "Her! Øhm, jeg skal have biologi. Fuck it.. Jo, hvis du gider vise mig det" sagde han og så undskyldende på hende. Han ville ikke være til besvær. "Jeg aner ikke hvor tingene er henne.. Jeg lære det vist aldrig" sagde han opgivende. Han hev sin skoletaske på plads og så på Meisa. Han blev ved med at tænke på idioten der hvade drillet hende. Gad vide om han ville støde på ham igen?
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 6:54 pm

Meisa ventede pænt mens han fandt sit skema frem og sig sagt hvor han skulle hen. "Du skal bare indlærer en rute der går forbi alle lokaler du er i. Men skolen er ret stor" Hun smilede genert til ham og rykkede skuldertaskens rem så den lå bedre på hendes skulder. "Kom jeg følger dig" Hun begyndte at gå fortsætte af den retning hun var gået i før. Hun kunne egentlig bare gå tilbage ad samme vej, det ville være hurtigt, men hun ville ikke støde på nogen af de andre igen. Hun kunne bedst lide at være usynlig, for hun kunne ikke lide opmærksomhed, hvillket var de andre elevers skyld at hun ikke kunne lide det. Hun vred sine fingre mens hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 7:01 pm

Blaine nikkede og fulgte med. "Tak. Hvad skulle jeg gøre uden dig" sagde han og smilte. Han hloldte sig et halvt skridt bag hende hele tiden for at gå rigtigt. "Øh, ved du noget om skolens football hold?" Spurgte han nysgerrigt. Han havde været md på sin gamle skoles hold, så han MÅTTE bare prøve at komme med på den her skoles. Han satte igen sin skoletakse på plads, og blev enig med sig selv om at få stillet på længden af remmen. Måske havde de også en form for musisk gruppe? Han elskede musik. Han måtte undersøge det hele.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 7:07 pm

Meisa smilede genert til ham og gik lige så stille ned af gangen og drejede til venstre for enden.
"Jeg ved ikk rigtig noget om football holdet, kun at drengene fra før er på holdet. Jeg har aldrig set en kamp, så jeg er ikke den rette at spørge..."Sagde Meisa genert og rødmede svagt over at sige det der for hende var meget. Hun vred sin pegefinger og bed sig svagt i underlæben da det gjorde lidt ondt og gik til højre da gangen delte sig. "Det er her for enden" sagde hun og nikkede svagt med hovedet i retning af døren for enden som stod åben.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 7:23 pm

"Sønt,så kommer jeg da aldrig med på holdet" sagde han og sukkede opgivende. Drengene ville sikkert ikke engang lade ham prøve. Han elskede football, så han ville ikke give op endnu. Ikke før han var endt i slagsmål eller hvad der nu skulle til.
Han smilte til Meisa som tak for hjælpen. "Tak. Kan vi mødes i spisepausen?" spurgte han. "Jeg har mange spørgsmål" sagde han. Han skulle vide en masse ting, og læse alle papirene igennem.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 7:29 pm

"Du må undskylde, men det er vidst nok deres træner som vælger folk til holdet og han er nu meget flink"Sagde Meisa forsigtigt og så på ham. "Kan vi godt" hun smilede genert venligt til ham. Hun havde det lidt dårligt med at hun måske var skyld i at han ikke kom på holdet, eller måske at han ville ende som endnu et offer for dem. Hun bed sig i underlæben.
"Vi ses..."Hun havde fået røde kinder igen og drejede rundt på de små fødder og skyndte sig tilbage af samme vej. Lige som hun nået enden af gangen kom drengen der havde løftet hende tidligere. Han daskede ud efter hende lige som de paserede hinanden. Meisa dukkede sig smedigt og løb resten af vejen til matematik.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 7:48 pm

Blaine nikkede og fik håbet igen.
"Tak!" sagde han inde hun gik.
Nervøst gik Blaine mod den åbne dør. Han gik ind i klassen og hans lære rejste sig for at spørger om ting og sådan.
Han blev stillet hen foran hele klassen. "Det her er Blaine Criss. Han er ny i klassen og i skal alle tage godt imod ham! Vil du sige noget til klassen Blaine?" Sagde hans Lære. Blaine så runt på klassen. Et par drenge sendte dræbeblik, andre sad og forsøgte at gemme sig, mens de fleste piger sad og fniste.
"Ja, jeg Hedder som sagt Blaine. Jeg elsker sport og musik" sagde han og smilte. Han satte sig ned på plads ved siden af en pige. Timen gik hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 7:56 pm

Meisa var nået til matematik, tyve minutter forsent. Hendes lærer så strengt på hende, men lod hende sætte sig på den eneste frie plads, selvfølgelig på foreste række. Hun blev flere gange spurgt om svar og en enkelt gang skulle hun op til tavlen for at løse en ligning. Hun klarede dog det hele, hun var ikke dum og det var heller ikke det sværeste det med ligningsløsning.
De skulle aflevere en matematik aflevering, ikke en så stor en, men alligevel var det kun lidt over halvdelen som havde lavet lektier.
Meisa havde som altid lavet lektier.
Klokken ringede, de to timer var gået lidt langsome, men Meisa havde ikke noget imod at være til time, der blev hun ikke drillet. Alle var med det samme ude af døren, Meisa var ikke lige så hurtig. Hun samlede stille og rolig sine ting sammen.
Tilbage til toppen Go down
Blaine
Engel
Engel
Blaine


Fulde navn : Blaine McQuire
URL Alder : 19
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Fells Churh
Humør : -

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 8:07 pm

Efter nogle timer med en masse nye bekendskaber, og en masse piger der troede han faldt for dumme tricks, ringede klokken. Han rejste sig op og tog sine ting. Han proppede det hele ned i tasken og tog den ovr skulderen. Et par drengen hilste på ham og han smilede tilbage. Han gik mod kantinen som han havde fået forklaret vejen til. Han satte sig og ventede på Meisa. Han måtte finde ud af noget med football og msuik. Detvar nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 8:17 pm

Meisa var kommet ud på gangen og gik lige så stille til kantinen. Hun havde været et smut forbi hendes skab og efterladt sin taske der.
Da hun kom ind i kantinen så hun rundt. Hun lod langsomt blikket glide rundt for at få øje på Blaine men hun kunne ikke se ham, der var for mange mennesker og for mange som var for høje til at hun kunne se hen over. Hun sukkede og blev stående og så rundt. Måske var han ikke kommet endnu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Venner? -Meisa Empty
IndlægEmne: Sv: Venner? -Meisa   Venner? -Meisa I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Venner? -Meisa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Smækkerlækker dag ~ Meisa
» Giv blod, giv liv! :D ~ Meisa
» Venner? (Zo, Scar og Bon)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: