The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Justin (429)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Anna (418)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_lcapLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_voting_barLøbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 8:33 pm

Sted:: Caféen
Tid:: ca. 15 00
Omgivelser:: De ansatte og kunderne
Vejr:: Solen er fremme, ca 25 grader og så blæser det faktisk en del
Påklædning:: Lysebrune 3/4 bukser og en blå og hvid stribet t-shirt og sine gamle sorte sneakers
Daniel sad inde på caféen og læste en efterladt avis der lå på bordet. Da han havde bestilt en cola og sat sig ved bordet, fangede overskriften ham. Unden på avisen stod der "Seriemorder på frifod" Daniel bladrede hurtigt op på siden med artiklen og gav sig til at læse. Da han var halvvejs igennem den, var han sikker på at det var en vampyr der havde været sjusket og ikke slettet sine spor. Ligene var drænet for blod og nogle var enda "leget" dvs. at de var blevet slået og sparket, hvis ikke værre inden de blev slået ihjel. Daniel væmmede sig ved tanken og skubbede avisen fra sig og så rundt i lokalet. Han vidste ikke rigtigt hvorfor han var taget ind på caféen, han trængte vel bare til at komme lidt ud.
Solen skinnede ned fra en skyfri himmel, men da det blæste en del følte det slet ikke til at være så varmt som termometeret vidste. Daniel var efterhånden vant til at vejret ikke var så varmt, som når han var i Spanien, noget han faktisk savnede. Han skubbede hurtigt sin hjemvetanker væk og skævede lidt til den stadig opslået avis. Hvor mange mon vidste hvad der i virkeligheden var på spild. Heldigvis var det ikke i Fells Church, men i en af de større byer lidt derfra. Han rystede lidt på hovedet og tog en slurk af sin kølige cola.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeLør Aug 06, 2011 7:57 pm

Elena kom gående i solen. Hun lignede som altid en ganske normal pige, som altid. Hendes lange var for en gangs skyld sat op i en hestehale. Hendes hænder var begravet dybt i lommerne, på hendes mørke blå jeans. Hendes overkrop var dukket med et en stram lilla t-shirt, der afslørede hende lidt blege hud. Hendes fødder var beklædt med et par lidt høje sorte stilletter, som altid. Hun var på vej mod Cafeen, for at se om der skete noget spændende.
Hun gik indenfor, og så rundt. Den første hun havde var: Intet kaos? Hun sukkede lavt, og gik roligt op til disken. Hun tænkte kort over, hvad hun skulle have. "Hmm.. En Cappuccino tak," sagde hun, og smiler venligt. Hun spejdede rundt efter en plads. Hun fik øje på en dreng, hun havde set før. Daniel.. Det var en af Zoeys bedstevenner. Hun havde aldrig snakket personlig med ham, men nu havde hun måske en chance. *Det kunne da blive sjovt* tænkte hun, med et lidt skævt smil. Hun tog i mod sin Cappuccino, og gik langsomt hen mod bordet hvor han sad. "Øh.. Må jeg sætter mig? Du så ud til at mangle lidt selskab," sagde hun, og smilte blidt.

//Håber det er okay jeg hopper ind Smile
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 7:26 pm

Daniel lagt til pigen der trådte ind på caféen. Der var noget velkendt over hende, men han vidste ikke rigtigt hvor han havde set hende fra før. Måske bare ude i byen, det var trods alt ikke verdens storste by. Han skævede til den opslåede avis. Han kunne ikke lade være med at tænke på det, for selvom at der døede flere mennesker end der blev skrevet om, var det som et slag i maven når han læste det.

Daniel kendte udmærket til alt galskaben, som han kaldte det. Hans bedste ven var en heks og han vidste af nogle af hendes venner og familie var vampyr. Han vidste at Kristens søster var en vampyr og det samme var hendes venner. Hans ekskæreste var en varulv og det samme var hendes mand, eller kommende eksmand. Daniel rystede på hovedet over alle de væsner der var omkrign ham.

Han så op da pigen, han havde bemærket, stod foran ham. Han smilede til hende, og nikkede mod den modsatte stol, som tegn til at hun bare kunne sætte sig. "Var det så tydeligt" sagde han som svar på hendes spørgsmål. Han havde ikke rigtigt set nogle af sine venner hele dagen, og kedsomheden var altid størst når man var alene, så selskab var lige hvad han havde brug for.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 9:18 pm

Elena havde fulgt med i alle hans tanker. Hun blev overrasket over alle de væsner han kendte. Hun smilte varmt, og satte sig ned. "Tusind tak," sagde hun. Hun virkede meget menneskeligt.. Hvis nogen der rigtigt kendte hende så hende nu, ville de tro hun var sin menneskelige dobbeltgænger Katherine. Hun så på avisen, og ser på ham. Hun smilte, og ler blidt. "Nej.. Jeg er bare en sand menneske kender," sagde hun, og smilte skævt. Hun så igen på avisen. "Det er forfærdeligt at nogen kan finde på det der," sagde hun, og rystede på hovedet.. Hun vidste godt hvem det kunne være, men kun sagde ikke noget.
Hun rystede på hovedet. "Undskyld.. jeg er så uforskammet, bare at tale, før du ved hvem jeg er," sagde hun, og smilte skævt. "Mit navn er Elena Swann," sagde hun, og tog en tå af sin Cappuccino, og så på ham. "Er du ikke Daniel?" Hun smilte venligt efter af havde spurgt ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 1:26 pm

Daniel smilte venligt til hende da hun sagde at hun var mennesker kender. Hun havde sikkert brugt masser af tid til at studere menneskerne og alle deres udtryk og følelser. Hun var jo vampyr, men trods Daniel kendte til dem, kunne han ikke se forskel, for de lignede almindelige mennesker. For at han kunne vide hvad de var måtte de afslørre sig selv, så han troede at han sad og snakkede med en ganske almindelig pige.

Daniel så igen på avisen, da hun nævnte den og nikkede. "Ganske forfærdelig" sagde han og så igen på hende. "Nogle personer er bare syge" svarede han koldt, ikke til hende, men til deres samtaleemne.
"Elena Swann" gentog Daniel, da hun sagde sit navn. "Jo det er jeg" svarede han med et smil. "Hvor kender du mit navn fra" spurgte han nysgerrigt, for han havde ikke snakket med hende før. "Du må sørme være en noget af en menneskekender, hvis du kan gætte mit navn" lo han og smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:27 pm

Elena vidste kun alt for godt at Daniel ikke vidste hun bar på en stor hemmelighed. Hun vidst godt at han vidste den fandtes, men ikke at hun var en del af den. Hun havde tilbragt rigtigt meget af sin tid på at om gåes mennesker, så at passe ind, var hendes speciale. Hun havde naret mange af sine ofre på den måde. Hun plagede at charme sig ind, og når de begyndte at tø op, klappede hun fælden. *Som katten efter musene* tænkte hun løstigt.
En lille rynke kom kort til syne i hendes ellers altid glatte pande. "Syge? Nej.. Onde og legesyge? Ja," sagde hun roligt. Et smil plantede sig kort på hendes læber. "De elsker bare at lege med folk.." hun stoppede op. Måske var det dumt at tale så åbentlyst om det? Hun rystede kort på hovedet og smilte til ham. "Jeg har studeret i de sindsyges verden," sagde hun hurtigt. En undskyldning hun brugte tit.
Et lumsk og gådefuldt smil dukkede op på Elenas yndige læber. "Det kunne du lige at vide hva'?" sagde hun og smilte drillende. Hun lo over det han sagde. "Jeg sagde det jo.. Ej.. Jeg kender din søde veninde Zoey Black Bird.. Heksen du ved," sagde hun roligt og rørte rundt i sin Cappuccino. "Hun er vidste en af dine bedste veninder, ikke sandt?" sagde hun nysgerrigt.

//Blev lidt kreativ xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:09 am

Daniel nikkede da hun sagde at hun havde om at have studeret i den sindsyges verden. Han kunne ikke lade være med at smile da hun sagde at hun kendte Zoey. Hun virkede meget charmerende og fortryllende. Hvorfor lige frem fortryllende, kunne han ikke lige svare på. "Heksen" gentog han og betragtede hende lidt. Han vidste jo ikke noget til om hun var menneske eller ej. Han troede at hunv ar et ganske normalt menneske, men i så fald kendte hun til hekse. Så hvorfor skulle hun ikke kende til alt det andet sindsyge der var til i den verden, de levede i. "Så du ved besked" sagde han og smilte kort til hende. "Ja, hun er min bedste ven faktisk" sagde han og lagde hovedet en anelse på skrå for at betragte hende lidt.
//Lækkert Very Happy Mit blev desværre ikke så godt :/
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 2:57 pm

Elena havde et skævt og charmerende på sine læber. Hun nikkede. "skal jeg ikke betegne hende sådan?" sagde hun, og virkede helt undskyldene. Men det var hun ikke, inden i lo hun hånligt. Hun hade Zoey efter al den smerte hun havde forvoldt hende. Elena ville gerne hævne sig, men Zoey havde for mange omkring hende, til at det kunne lykkedes. Selv Eric, hendes egen vampyr, ville beskytte hende. Det generede hende en del. Hun nikkede. "Jeg har to brødre der er en del af det. Den ene er hybrid og den anden er vampyr," sagde hun en smule lavt. Ikke fordi hun ikke ville have at andre hørte det - overhovedet ikke hun kunne finde på at rejse sig op og råbe det, men så skulle hun enten betvinge dem alle eller dræbe dem - mere fordi at hun vidste at mennesker der vidste det, var meget tys med det. Hendes smil blev en smule størrer. "Virkeligt? Hun er din bedste veninde, siger du.. Aha.. Så holder hun vel også meget af dig?" spurgte hun helt uskyldigt. Han skulle jo ikke fatte mistanke, vel? Hun så meget interesseret på ham. *måske skal vi have det sjovt* tænkt hun lumsk. Hendes smile var dog stadig uskyldigt og lidt stort, det var kun hendes tankegang der var lumsk.

//min krea faldt lidt igen.. Ups xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:31 pm

Daniel smilte svagt til hende og trak kort på skulderne. "Det har jeg ikke noget i mod, for det er jo det hun er. Men jeg syntes bare nogen gange at det lyder lidt hårdt" sagde han og smilte igen i håb om at hun forstod hvad han mente. For de fleste mennesker, var heske nogle gamle grimme kællinger der blev brændt på bålet, som altid var de onde i eventyrerne. Men sådan var Zoey overhovedet ikke. Hun var venlig, hjælpsom og meget svær ikke at holde af. "Okay, og du er selv menneske" spurgte for det var først nu at det slog ham at hun kunne ligeså nemt være en af dem. Det havde han overhovedet ikke skænket en tanke og han håbede inderligt at hun var et ganske normalt menneske, som ham selv. For hun virkede nu flink nok.
"Det håber jeg da at hun gør" sagde han med et stort smil, og opfangede slet ikke hvad hun kunne have ment med det. Efter alt var han jo bare et dumt uvidende menneske, det var ret svært at holde sig udenfor alle de vilde ting der forgik omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTirs Okt 25, 2011 5:55 pm

Taemin kommer stille og roligt ind i Cafeen.
kikker sig lidt rundt og leder efter en plads.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeOns Okt 26, 2011 3:01 pm

Elena nikkede. Hun forstod det godt. Det var hårdt sagt. Hekse var jo i eventyrer gamle og grimme. Men Zoey - selv om hun hade at indrømme det - var det modsatte. Hun så altid ret godt ud, og hun var ung og stærk. "Det er sandt," sagde hun lidt kort. Hun vidste godt hvorfor man så hekse som gamle og grimme. Hun havde hjulpet med at starte den opfattelse. Hun havde været med til at opdigte historier om dem.
En fin lille latter flød over hendes læber. "spørger du om jeg ikke er et menneske?" Hun kunne ikke rigtigt lade vær med at le. Hun havde blot ventet på det spørgsmål, siden hun hentød til avisen. Hendes smil var blidt, fortryllende og venligt. "Selvfølgelig, er jeg et menneske," løj hun nemt. Hun var god til at lyve og bedrage, eftersom hun var svær det gennemskue. Hvis et menneske skar sig ville hun sagten kunne holde tørsten, sine hugtænder og den forandring med hendes øjne væk. Man ville ikke fatte mistetanke om noget.
Hun smilte skævt. "Så ville hun hellere ikke lad noget ske med dig," sagde hun tænksomt. Hendes tanke kørte kort i ring, da en duft ramte hende. Engel. Hun så hurtigt mod døren da klokken ringede fordi den blev åbnet. Hun så kort på drengen og så på Daniel igen. Hun ville ikke lade en engel få hende afsløret. Hun smilte til ham, et fortryllende og næsten lokkende smil. "Hvad laver du egentligt? Arbejder du eller går du på skolen?" Hun lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeOns Okt 26, 2011 5:25 pm

Taemin kunne mærke noget blodtørstigt over hende.
Han gik stille og roligt hen til hende
"Jeg er bare her for at snuppe en kop kaffe."
Taemin var ikke spro bange for at være i tæt på en vampyr.
"Hvad med dig." Spurgte Taemin med et Varmt charmerende smil.
Han kikkede hende dybt i øjnene med sine gyldenbrune øjne.
"Og jeg er lige startet på skolen."
// hvordan laver man de der billeder under sin tekst ?//
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeOns Okt 26, 2011 8:18 pm

Elena sukkede. "Behøver du virkeligt komme så tæt på?" spurgte hun og rykkede sig lidt. Hun drak lidt af sin Cappuccino og så på englen. Hun ville ikke lade sig afsløre af en simpelt lille engel. Hun smilte lidt og så kort på Daniel. "Hvad ser det ud som om?" spurgte hun og så på engel. Hendes blik var fortroligt og advarende. "Jeg udvider min vennekreds." Hendes smil var roligt, men det fortroligende og advarende var der endnu. Hvis han vovede at afslører hende var han færdig. Hun havde en backup plan, men hun syntes ikke lige hun gad bruge den endnu. Hun nikkede. "Godt at vide," sagde hun, og lagde hovedet lidt på skrå. Hun lænte sig lidt hen mod ham. For at få englen tættere på tog hun fat i hans trøje og rakt ham let helt hen til sig. "Du tier stille om hvad jeg er.. Jeg kunne jeg ved et uheld 'falde' ind i dig så du slår dig bevidstløs," hviskede hun så lavt i hans øre at det kun var ham der kunne høre det. Hendes hviskende var næsten helt forførende. Så slap hun ham, og puffede ham lidt væk, men kun så lidt som en normal pige ville kunne. Hun smilte skævt. "Skulle du ikke have en kop kaffe? Du må nok heller hente den," sagde hun og så på Daniel. Hun ville bare have engel på afstand.
Elena smilte til Daniel. "Hvad laver du så? Laver du noget spændende?" spurgte hun oprigtigt nysgerrigt. Hun smilte lidt genert, som hun vidste Katherine ville gøre.

//det er bare en underskrift. Du går ind under profil og så underskift xD Og så skal du indsætte et billed, som du ville indsætte et billed på din profil xD
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 7:10 pm

Taemin hvar stadig helt rolig.
"Ja jeg skal nok lade vær."
"Men hvad har du gavn af at slå en som mig ihjel."
Taemin havde også et trumpf kort.
Han hentede sin kaffe og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:21 pm

Daniel nikkede da hun sagde at hun var menneske. Han var lidt i tvivl om han skulle tro hende eller ej, for det var jo umuligt for ham at se om hun var vampyr eller ej. Noget af det han hadede mest ved at være mennske, han var svag og uhjælpsom. Han kunne ikke rigtigt klare sig vidst der skete noget,og han kunne ikke udskille de overnaturlige fra de menneskelige, hvilket var et af de størreste problemer for ham.
Daniel sagde ikke et ord mens Elena snakkede med drengen. Han vidste ikke rigtigt om de kendte hinanden i forvejen eller om de bare begyndte at snakke med hinanden, ligesom Elena og Daniel selv. Men da drengen nævnte at han var begyndt på skolen, kunne han regne ud at de ikke kendte hinanden. Han kunne ikke lade være med at sidde og betragte Elena, men hun lænede sig frem mod drengen og hviskede noget, eller hvad det var hun gjorde. For han var ikke helt sikkert, men han hørte i hvert fald ikke noget. Daniel smilte til hende da hun spurgte om hvad han lavede. "Jeg arbejde på baren lige inde ved siden af" svarede han hende. Zoey havde givet ham jobbet da han stod og manglede penge, hun tilbød ham et job da han havde allermest brug for det. Han smilte svagt ved tanken om Zoey. Han vidste slet ikke hvilke skumle tanker Elena sad med. "Zoey gav mig jobbet, så hun er en rigtig god ven" sagde han, han nævnte det kun fordi at de lige havde snakket om hende. "Og så går jeg på gymnasiet ved siden af, men der har jeg ikke meget mere end et par måneder tilbage, så er jeg færdig" sagde han med et lille smil. "Hvad med dig" spurgte han og så nysgerrigt på Elena.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Okt 28, 2011 4:34 pm

#ikke igen# tænkte Taemin.
han løb ud af døren og med et var han væk
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Okt 28, 2011 5:51 pm

Elena så på Taemin. Hun kunne sukke dybt, men hun undertrykte det. Dog dukkede et skævt smil op på hendes læber. "Det er en hemmelighed," hviskede hun sødt. Hun kunne ikke lade vær med at smil. Hun så efter ham, da han gik efter sin kaffe.
Elenas fulde opmærksomhed var nu rettet hundredprocent mod Daniel. Hun lyttede. "Bartender? Hos Zoey? Interassant," sagde hun og smilte skævt. Hun nikkede. "Oh ja, det må hun være.. Så hun tilbød dig jobet? Kærligheds erklæring," sagde hun drillende. Hun mente det ikke, hun lavede selvfølgelig bare sjov. Hun lyttede igen, meget interesseret. Hun lænte sig en smule ind over bordet. Hun smilte. "hmm.. Gymnasiet.. Og du sagde det var dit sidste år?" Hun lo stille.
Elena vidste i et millisekundt ikke hvad hun skulle svare. Hun havde nemlig aldrig gået i skole, eller lavet noget specielt interassant, ud over at dræbe, men det kunne hun ikke jo ikke sige, nu hvor hun havde sagt at hun var et menneske. Så kom hun i tænke at Katherine gik i skole. "Jeg går også på Gymnasiet. Jeg har et helt år tilbage," sagde hun opgivende. "Men ved siden af det, fik jeg faktisk et job," sagde hun og smilte skævt. "Stripper.. Hey vent.. Du har en kæreste der arbejder der, ikke sandt? Hvad er det nu hun hedder. Krazzie, Kros.. Kris! Det var det hun hed. Kristen.. Er det ikke rigtigt?" spurgte hun ret direkt. Hendes smil var uskyldigt. "Jeg ved det er lidt underligt at jeg ved så meget om dig.." sagde hun og så ned i bordet. Hun lod en finger glide rundt i et mønster. Så kiggede hun på ham igen. "Jeg er en nysgerrig pige.." sagde hun uskyldigt. Hun så kort på Taemin da han løb, og så på Daniel igen.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitimeFre Okt 28, 2011 8:37 pm

Taemin løb alt hvad han kunne men det var forsent.
Hans Engle essen var gået i stykker så hans gamle skikkelse kom frem.
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Werewolf Vaerulv. Han hoppede op på Cafeen's tag.
Han Hylede. Han hoppede rundt på alle tagene for at komme væk. Da han var kommet ud til skoven begyndte han's blodtørst. Han dræbte et dusin dyr og 9 mennesker. Taemin kune ikke styrre sig selv. Alt hans aura blev brugt op på et millesekund.. Da han var kommet til normal skikkelse tørrede han alt blodet væk og gik tilbage til cafeen. han satte sig og drak sin kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*   Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Løbet tør for seje overskrifter, så bare endnu et emne :D *Så alle der har lyst*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny i byen (alle der har lyst)
» Igen!? (Tina og dem der har lyst xD)
» Sport~Alle der har lyst

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: