The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Justin (429)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Anna (418)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Historien og de tre brødre..  I_vote_lcapHistorien og de tre brødre..  I_voting_barHistorien og de tre brødre..  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Historien og de tre brødre..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Historien og de tre brødre..  Empty
IndlægEmne: Historien og de tre brødre..    Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 8:07 pm

Kay.. først vil jeg lige sige et par ord.
Jeg ved godt at denne historie ikk' har noget at gøre med den her side, men det er også grunden til at jeg skriver den her self. Synes altså det er en rigtig god historie, jeg elsker at høre den og kan aldrig få nok af den. Det er fra Harry Potter, hvis nogen er i tvivl.. Håber at i vil nyde den lige så meget som jeg gør.. Ps: har rettet lidt i et ord så man bedre kan forstå det, men det betyder det samme kay..? Nyd den. ^.-


Historien og de tre brødre..  150px-Deathly_Hallows_Sign.svg

De tre brødre..


Der var en gang tre brødre, som vandrede ad en lang, snoet vej ved tusmørke. Pludseligkom brødrene til en flod der var for dyb at vade igennem og, for farlig at svømme over. Men da disse brødre var velbegærene unge magikere, svingede de bare med deres tryllestave og fik en bro til at rejse sig over det lumske vand. De var halvvejs ovre, da en tilhyllet skikkelse spærrede vejen for dem.
Og Døden talte til dem.
Han var vred over at blive snydt for tre sjæle, for vandringsmænd druknede som regel i floden. Men Døden var snedig. Han lod som om han lykkeønskede de tre brødre med deres magi og sagde, at han ville belønne hver og en med en gave, fordi de havde været kløgtige nok til at undslippe ham. så sagde den ælste, der var en rigtig kriger, at han ønskede sig en tryllestav stærkere end nogen anden stav i verden. En tryllestav, der altid ville gøre sin ejermand til sejrherre ved enhver duel, en tryllestav værdig for en trolmand, der havde overvundet Døden. Døden gik hen til et hyldetræ, der voksede ved flodbredden, og skar en tryllestav af dets grene. Staven gav han til den ældste bror. Så tænkte den anden bror, der var en hovmodig mand, at han ville ydmyge Døden. Han bad om derfor om magten til at bringe andre tilbage fra Dødens domæne. Døde gik hen og samlede en sten op fra flodbredden og gav den til den anden bror og sagde, at denne sten havde magt til at bringe de døde tilbage. Også spurgte Døden den tredje og yngste bror, hvad han ønskede sig. Den yngste bror var den mest beskedne, men også den klogeste af de tre, og han stolede ikke på Døden. Derfor bad han om noget, der ville gøre ham i stand til at forlade dette sted uden at blive forfulgt af Døden. Og meget modvilligt overrakte Døden ham sin egen usynlighedskappe. Så trådte Døden til side og lod de tre brødre fortsætte deres vandring. Og mens de gik videre, talte de med ærefrygt om det eventyr de netop havde oplevet, og om Dødens fantastiske gaver. Med tiden skiltes de tre brødres veje, og de drog i hver sin retning. Den første bror vandrede videre i en uges tid og nåede til en fjern landsby. Her opsøgte han en anden trolmand, som han yppede kiv med. Med tryllestaven af hyldetræ som våben kunne han selvfølgelig ikke undgå at vinde den efterfølgende duel. Den ældste bror lod sin fjende ligge død på gulvet bag sig og gik videre til en kro hvor han højlydt pralede af sin kraftfulde tryllestav som han havde fået af selve Døden, og fortalte hvordan den gjorde ham uovervindelig. Den selv samme nat sneg en anden troldmand sig ind på den ældste bror da han lå fordrukken i sin seng. Tyven tog tryllestaven og skar for god ordens skyld halsen over på den ældste bror.
På den måde tog Døden nu alligevel den første bror.

I mellemtiden var den anden bror rejst hjem til sig selv, hvor han boede alene. Her tog han stenen frem, som havde magt til at tilbagekalde de døde, og han vendte den tre gange i hånden. Til hans forbløffelse og store glæde trådte skikkelsen af den pige, han elskede og skulle have ægtet før hendes bratte død, frem for ham. Men hun var så sørgmodig og kold, adskilt fra ham af et usynligt slør. Selvom hun var vendt tilbage til de levendes verden, hørte hun ikke rigtigt til der, og derfor led hun. Til sidst blev den anden bror drevet til vanvid af håbløs længsel og slog sig selv ihjel for endeligt at kunne slutte sig til hende.
På den måde tog Døden nu alligevel den anden bror.

Men selvom Døden ledte efter den tredje bror i mange år, kunne han ikke finde ham. Først da han havde nået en høj alder, tog den tredje bror endelig usynlighedskappen af og gav den til sin søn. Dernæst hilste han Døden velkommen som en gammel ven og gik gladlig med ham, og som ligemænd forlod de dette liv.

- Af Kristen Lita Diggory x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Historien og de tre brødre..  Empty
IndlægEmne: Sv: Historien og de tre brødre..    Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 12:25 pm

Historien er god. ^^'
Jeg kan i hvert fald godt lide den. ((:
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Historien og de tre brødre..  Empty
IndlægEmne: Sv: Historien og de tre brødre..    Historien og de tre brødre..  I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 10:19 pm

Også mig Robyn xD Den er fra Harry potter, det er ret nice. den er hvis med i en af filmene.

Ps: Velkommen tilbage Robyn xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Historien og de tre brødre..  Empty
IndlægEmne: Sv: Historien og de tre brødre..    Historien og de tre brødre..  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Historien og de tre brødre..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Andet :: Andre ting-
Gå til: