Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio

Go down 
ForfatterBesked
Ever
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

IndlægEmne: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Tirs mar 29, 2011 4:36 pm

Sted: Skoven
Tid: Aften
Omgivelser: Der er stille..
Vejr: Hmm.. Der er lidt kølig, og det er lidt overskyet
Humør: Er glad, og i hupla ^^
Påklædning: En sort stroptrøje, med et rød lille tynd bluse oven over, et par blå cowboy-jeans, og et par sort højhælede støvler.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Ever sad i på en gren højt oppe i et træ, og nynnede en sang. Hun kede sig, og ventede faktisk bare på at et eller andet dumt menneske forvildede sig ind i skoven. Hun havde ventet i et par time, så hun kede sig gevaldigt. Hun så en hjort løbe forbi. Hun lagde hovedet på skrå. Hun ville gerne jage der for at have noget at lave. Hun sukkede, og rejste sig op, så hun stod på grenen. Hun satte af og hoppede til et andet træ. Hun så rundt, for at ser om der kom nogen, eller om skoven bare var totalt øde idag.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://udodelig.forumotion.com/
Antonio
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Antonio Munõs Cortés
URL Alder : 223 år (Ligner en på 22 år)
Antal indlæg : 8
Humør : Look at me! I have always a smile on my lips...

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Tirs mar 29, 2011 4:43 pm

Antonio kom løbene gennem skoven. Han havde en sort t-shirt på, som fik hans blege hud til at virke mere bleg, og han var faktisk ikke så bleg som andre vampyr var. Han løb i zig-zag mellem træerne, på jagt efter føde. Han havde ikke været på jagt i noget tid og trængte til at få fyldt sig. Om det blev menneske eller dyrblod, var lige meget, han tænkte sjældent når han var sulten og lod instinkterne tage over.
Han stoppede op da en fært ramte ham. Han så rundt der var to andre i skoven af hans egen slags. Den ene var en mand og den anden en kvinde. Han smilede og glemte et kort øjeblik sin sult og satte igen i løb, denne gang i retning af kvindens fært.
Vis brugerens profil
Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Tirs mar 29, 2011 5:09 pm

Ever fangede en fært. Hun smilte, og lod sig falde. Hun landede på benene, og så i retning af færten. Hun hørte noget, ikke langt væk. Hun sprang tilbage i træet, og fik øje på noget.. En dreng.. jaaah.. En han-vampyr... Jah hendes smil blev større. Han så godt ud, det lagde hun ikke skjul på, at hun syntes. Hun sprang ham imøde. Alt hendes venten havde ikke været spilt alligevel. Hun stoppede op på en gren, der var tyndere end hun havde regnet med. Den knækkede under hende. Hun gav et halvt skrig fra sig, og greb fat i en anden gren. Der hang hun så, og tog sig sammen til at slippe. Hun var lidt flov over at hun havde skreget, over at grenen knækkede. Hun tog en dyb indåndning, og lod så falde. Hun ramte jorden med fødderne først, let og elegant. Hun rystede på hovedet af sig selv. "Evandelina altså!" Hun lød som sin mor. Hun kørte en hånd gennem sit lange sorte hår, og sukker dybt.
Antonio
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Tirs mar 29, 2011 9:44 pm

Antonio SMilede muntert af pigen, da han fik øje på hende. Hun havde fejlbedømt grenens tykkelse og var nært faldet ned...hvilket ikk eville have haft den største betydning, da hun jo var vampyr. Det kunne hun ikke skjule, hendes lokkende ydre var et af det der afslørede hendes race.
"Evandelina?" Han smilede charmerende til hende da han var nået helt hen til hende. Han havde hørt hende snakke til sig selv og gik ud fra at det måtte være hendes navn. "Et perfekt navn til en rose" Antonio blev tit beskyldt for at flirte og være player, men faktisk flirtede han kun med piger han var forelsket i og man ville ikke være i tvivl, hvis han var forelsket og desuden var han ikke player typen. Han gav blot komplimenter og løg aldrig.
Vis brugerens profil
Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Ons mar 30, 2011 8:03 am

Ever stivnede et kort sekundt, da hun hørte en stemme. Hun så hun i retningen med den. Der stod han så. Hun tøede op, og smilte. Hun nikkede. "Jah Evandelina er mit navn. Det fuldenavn - hvis det kunne have nogen interresse - er Evandelina Candy Sunshine," sagde hun, med et smil, og nejede let og elegant. Hun grinte en smule da hans sagde det sidste. Hun rystede lidt på hovedet, og smilte et smiret smil. "Jah det er det hvis du synes." Hun sagde det med sin fløjlsbløde stemme, der nemt kunne til trække et menneske eller to. Hun så nysgerrigt på ham. "Og De er?" Hun brugte med vilje ordet De i sin sætning. Han var jo samme art som hun selv var, og hvis hun var heldig også fra samme tid som hende. Hun vurderede ham lidt. Han så ikke fjendtlig ud.. Ikke på nogen måde faktisk. Han lignede mere en pigemagnet... Altså en af dem alle piger faldt pladask for. Ever var så lidt anderleds. Hun faldt aldrig for yndret, men det indre. Det var der desværre ingen der forstod. Hun lagde hovedet lidt på skrå, og så en smule afventene ud. Det var en nem måde at folk til at svare hurtigere. Ikke fordi hun ville have et hurtigt svar.. Nej nej han måtte med glæde tage lang tid.. Det var bare noget hun gjorde ubevidst.
Antonio
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Ons mar 30, 2011 2:49 pm

Antonio smilede et muntert, men selvfølgelig også et charmerende smil, da hun så i hans retning. "Jeg lyver aldrig Evandelina, og en rose er de i sandhed"nikkede svagt som en høflig gestus og bukker der efter en lille smule for hende. "Mit navn er Antonio Munõs Cortés" han tog hendes hånd ganske forsigtigt og kyssede hendes fingre. En formel hilsen fra hans tid af, han regnede med at hun var ren eller tohundrede år gammel, siden hun selv snakkede formelt som han selv. Han havde stadig ikke vent sig af med sin tale måde og fik mange undrende blikke af folk han mødte. Da han rettede sin krop op igen efter det korte buk, lå det charmerende smil på hans læber, et smil der havde fulgt ham hele hans liv. Han havde altid haft let ved at charmere sig ind på folk, og det hjalp ham da også når han var på jagt.
Vis brugerens profil
Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Ons mar 30, 2011 4:08 pm

Ever smilte. "Det er sødt sagt," sagde hun, med et smil. Hun nikkede. "Antonio? Sikker et dejligt specielt navn," sagde hun, og smilte. Da han tog hendes hånd, blive hendes smil større. Hun kom til at tænke på sit menneskeliv. Hvis hun havde været et menneske, ville hun ha' rødmet, og ikke anet hvad hun skulle sige, eller gøre. Nu smilte hun bare, fordi hende syntes det var sødt, og charmerende, at gøre. Han måtte være mindst hundred år gammel. Hun smilte blidt. "Må man spørge hvilken tid De er fra?" spurgte hun, en smule forsigtig. Hun var forsigtig når hun snakkede til en om personens alder. Nogen hvæste at det ikke velkom hende, nogen fortalte hende det, og andre skiftede bare emne fordi de ikke huskede det. Hun smilte en smule spørgende til ham.
Antonio
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Ons mar 30, 2011 4:31 pm

Antonio smilede charmerende til hende og nikkede svagt. Han var blevet opkaldt efter sin far, men sagde det ikke. Han snakkede aldrig om sin afdøde familie, hvorfor skulle han? han kunne heller ikke huske dem så godt. Faren havde ikke været videre venlig og havde ikke holdt tilbage med slag, hvis man gjorde noget forkert. Hans mor havde lignet ham selv lidt mere, venlig og høflig, hun havde også været charmerende, men kun når hans far ikke havde været tilstede. Hans søskende huskede han lidt bedre, søsteren havde været skrækslagen for faren og hans bror havde fået så mange bank, gennem tiden at han havde ar og mærker efter den hårde behandling, også Antonio havde haft skrammer efter sin fars opdragelse, men efter hans forvandling var alle forsvundet.
"1787 blev jeg født"svarede Antonio med et charmerende smil på læberne og så på hendes kønne ansigt.
Vis brugerens profil
Ever
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   Ons mar 30, 2011 7:57 pm

Ever nikkede, og smilte blidt. "hmm..." smilte hun. Hun havde haft ret i sin teori. Han var næsten på alder med hende. Hun smilte blidt. "Jamen det var da et tilfælde. Så jeg jeg et par år ældre end Dem," sagde hun, og træk lidt på skulderne. Hun var normalt ikke den spørgende type, men i dette tilfælde blev hun det vidst. Hun hørte noget, og tog sig pludseligt til halsen. Hun så rundt, og fik øje på den hjort hun havde set før. Et suk gled over hendes læber. Hun smilte roligt og blidt til Antonio, på trods af at hendes tørst havde reageret da hun hørte hjorten. "Hvad laver de egentligt her? Jagt? Eller bare ren nysgerrighed på hvad der sket her ud?" spurgte hun, og lavede en lille bevægelse mod træerne omkring dem. Hun var en smule nysgerrig, efter som hun selv kunne finde på at gå her ud, fordi hun kede sig, eller havde brug for at være alene.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio   

Skoven.. Det bedste sted, og historien.. Men det er jo kun min mening ~ Antonio
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1