The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_lcapJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_voting_barJustin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Justin is back ~Bonnie <3

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 6:44 pm

Bonnie smilte kort og rustede så på hovedet. "Det er han heller ikke, men det er hans kærste." Bonnie smilte kort og kiggede lidt ned mens hun talte. Hun roede med sin fod i jorden. "Han ville ikke have det, han ville have fjernet det eller noget.. Susannah ville ikke have ham væk." Hun sukkede lidt og kiggede på ham. "Men så blev han født og nogle et eller andet tog ham.." Bonnie smilte skævt ved de sidste ord, hendes smil havde en snært af ondskab.
Hun tænkte lidt for at huske hvad han ellers havde spurgt om, og tøvede lidt. "Jeg ved ikke hvordan hun har det.. jeg har ikke, talt med hende.. eller jo et par gange men jeg.." Hun sukkede, hun havde ikke løst til at sige det højt.
Hun kiggede på ham og hørte det næste spørgsmål, hun tøvede endnu en gang, men denne gang var det fordi hun ikke vidste hvad hun skulle svare.
Hun havde det jo ikke godt det kunne hun da huske, men det vidste han også i forvejen. Bonnies problem var at hun ikke kunne huske alt det hun for det meste havde følt. Hun var så optaget af blod at hun ikke kunne huste andet en en smærte. Hun kiggede ned og et trist blik listede sig ind over hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 6:54 pm

Justin kunne ikke lade være med at have ondt af moderen til barnet. Hvis hun virkelig ville have et barn og det endelig lykkes, selvom det var med ham, så måtte det være forfærdelig at miste det igen. Han havde altid ønsket sig børn. Han havde altid ønsket sig en søn og datter. Men det havde han aldrig fået.
"Du har ikke set hende i lang tid eller hvad" spurgte han. Det regnede han ellers med at de ville, men hvis hun havde haft travlt med at dræbe, kunne han godt forstille sig at Zoey ikke ville være så vild med at være sammen med hende. Men de var trods alt søstre.
"Jeg er virkelig ked det, jeg lover at jeg aldrig vil gøre det igen" hviskede han stille og kyssede hende på panden og trak hende ind til sig og gav hende et blidt knus.

//Min kreativitet er ikke ligefrem i top Wink //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 7:15 pm

Bonnie stod bare stille da hun hørte hvad han svarede. Hun ville ikke lade ham tro at det bare var okay, men det vidste han godt, det kunne hun høre i hans tanker, da hun få gange lyttede efter. Og han sagde det jo også lige ud såå..
Hun stod stadig stille da han trak hende indtil sig, lidt tøvende lagde hun sin arm om hans ryg som holdte ham fast. Ikke med et hårt greb, ganske blidt.
Hun Smilte lidt da han ikke kunne se hendes ansigt. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare, så hun stod bare stille uden en lyd. Hun lukkede øjnene og nød af han var sammen med hende igen.

//Heller ikke her -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 8:11 pm

Justin stod bare helt stille, ligesom Bonnie og nød at være sammen med hende igen. Det var så fantastisk. Mens han havde været væk havde han planlagt noget stort for hende, men efter at have set hvad han havde gjort ved hende. havde han hurtigt bestemt sig for at det måtte vente lidt. De havde jo al verdens tid sammen. De blev jo aldrig ældre.
Justin kunne slet ikke lade være med at smil, og han havde ikke givet slip på hende endnu, så han nød at mærke hendes hud mod hans. "Jeg elsker dig" hviskede han, men vidste godt at hun ville kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 6:08 pm

Bonnie så på Justin med et lidt nysgerigt blik. Hun havde læst hans tanker og blev mere og mere nysgerig, men hun ville ikke sige noget. Hun nød øjeblikket.
Hun lyttede stille til hans stemme "Mener du det?" hun så lidt nærvøst på ham mens hun spurgte. Hun havde stadig en tanke der fortalte hende hvad han havde lavet, mens han var væk. Hun smilte lidt, som et håb på at han mente det og det ikke bare var noget han sagde. Hun ventede tavst og lagde så armene rundt om ham igen, hun lukkede igen øjnene for at tænke. "Jeg elsker også dig.." svarede hun så lavt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:16 am

Justin nikkede og kyssede hende på panden. "Jeg mener det hver gang jeg siger det, og jeg kan ikke sige det nok" sagde han glad og gav hende et blidt klem.
Han var glad for at hun var "sig selv" nu, for lige før da han mødte hende var det som om hun var en helt anden. Hun var ikke hans elskede Bonnie, hun var en fremmede vild vampyr, der var gået helt amok efter blod. Men det var hans egen skyld han skulle aldrig være taget afsted sådan. "Vil du nogensinde kunne tilgive mig" spurgte han og trak sig lidt væk, men holdt hendes hænder i hans, mens han så hende i øjene. "Vil du en dag kunne tilgive mig" gentog han så.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 26, 2011 7:00 pm

Bonnie så på ham og smilte lidt. Hun var nu sikker på at han mente det, hun blev lidt lettet inden i, selv om hun enlig godt vidste det i forvejen. Men nu var hun helt sikker, det var hun glad for så hun ikke behøvede at være urolig.
Hun fuldte lidt med i hans tanker da hun kunne se på ham er der var noget. Hun hørte hans tanker tydeligt og sukkede for sig selv. "Det er jeg ked af.." hun kiggede lidt ned med så hurtigt op igen, som i frygt for at han ikke ville være der mere.
Hun smilte til ham mens han talte, og nikkede så stille. "Selfølgelig ville jeg kunne tilgive dig.. men måske ikke hvis det sker igen." Hun så på ham lidt usikker nu.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 26, 2011 7:06 pm

Justin smilte til hende. Han var så glad for at hun kunne tilgive ham, for han vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre uden hende. Hun var jo den første og eneste han forelskede sig i efter Joanna, så det var ret stort. Han ville altid elske hende, om hun så ikke elskede ham.
Han kyssede hende igen på panden og smilte, han tog en dyb indsnusning og fik hende dejlige duft med ind. Han havde savnet den duft. "mmh" sagde han nydende. "Hvad skulle jeg gøre uden dig" sagde han og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 26, 2011 7:16 pm

Bonnie betragtede ham stille mens han kyssede hende i panden, hun lagde hovedet lidt på skrå og hold blikket fast. "Hvad laver?" hun klukkede let og smilte også kort. Hun forstod det ikke helt, det så sjovt ud men hun havde en lille anelse som hun gerne holdte for sig selv.
Hun lyttede stille til dat hans sagde og skilte kort inden hun alt for hurtigt svarede: "Det ved jeg ikke.. det samme som du lige har gjord vel?" Hun satte en hånd foran munden. Hun var overrasket over sig selv, over at hun kunne sige sådan. "undskyld" mumlede hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin is back ~Bonnie <3   Justin is back ~Bonnie <3 - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Justin is back ~Bonnie <3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
» Et undskyldningsvisit ~ Justin
» Who says vampire's can't have fun? ~ Justin!<3 ;3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: