The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Justin (429)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Anna (418)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_lcapEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_voting_barEt lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 7:33 pm

Sted ~ Cafeen
Tid ~ 13:35
Omgivelser ~ Mennesker, og andre væsner, der der hænger ud
Vejr ~ solen skinder en smule, mere end de andre dage.
Påklædning ~ http://www.dosomething.org/files/Miley-Cyrus-Clothes.jpg

En pige gik ned af gaden. Hun smilte for sig selv. Hendes lange brune hår hang løst ned over hendes skuldre. Hun kunne godt lide at være tilbage i byen. Hendes navn var Grace. Hun havde modviligt forladt Minnisota, fordi hun ikke kunne bo hos sin forældre mere. Hun var stort set sin egen herre. Hun gik ind på Cafeen, og så rundt. Der var flere Mennesker - Og andet - end hun er vantil.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 8:46 pm

Jeremy havde haft sin første dag i skolen, det var gået fint nok og han vidste at han bare lige skulle vænne sig til det hele. Det var underligt pludselig at være den nye dreng, han hadede det. Han var vant til at hans venner var der når han kom i skole, han vidste hvor alle lokalerne var og han kunne finde rundt, kunne alle navne og så vidste han alt sladderen før alle andre. Det hele var anderledes nu.
Jeremy fik øje på caféen og bestemte sig hurtigt for at smutte ind for et øjeblik, hvor stor en skade ville der ske. Hans mor ville nok kunne klare at flyttet et par kasser selv. Han skubbede døren op og trådte ind. Hans hår var sat op og skubbet ud til siden, han havde et par mørke tætsiddende bukser på, sort /rød ternet sneakers, lyseblå t-shirt og en sort/hvid ternet tørklæde på. Han havde han sorte skulder taske hvor der stod "Simple Plan" skrevet hen over med en hvid tus. Han bed sig i læben og gik op til disken. Han bestilte bare en cola og betalte pigen der stod bag kassen og satte sig hen til et ledigt bord. Han så sig lidt om på menneskerne der befandt sig i caféen. Han fik hurtigt øje på en smuk pige, men da han var for genert til at sige noget til hende, tog han bare en slurk af colaen og så ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 9:45 pm

Grace så fasineret rundt. Hun havde aldrig prøvet at være her før. Den måtte være kommet i tidens løb. Hun snoede sig mellem de mange mennesker, og nåede op til disken, hvor hun bestilte en cafelate. Hun smilte da hun fik den, og betalte hurtigt. Så spejdede hun efter et ledigt bord. Hun fik øje på en dreng der sad helt alene. Hun tøvede, og tænkte sig om. *Come on Grace! Han ser da sød ud, og jeg er sikker på at han ikke bider* Sagde en stemme i hendes hoved. Hun rystede på hovedet. *Du må være skør! Du ved hvor genert jeg er!* Tænkte hun. Hun havde nærmest en samtale med sig selv i hovedet, så ingen kunne se det. Hun sukkede lidt efter, og overgav sig overfor stemmen. Hun gik hen til ham. Hun tøvede lidt. "Hej.. Øm.. Må jeg sætte mig?" spurgte hun, med et genert og spørgende smil. Hun ønskede inderligt at han sagde ja, til det, for hun ville gerne snakke med en.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeOns Mar 23, 2011 5:18 pm

Jeremy betragtede nogle af de forbipasserende mennesker, ude på gaden. Hans tanker fløj rundt i et stort vivar, det havde været en lang dag. Det hele havde været nyt og det havde gjort ham træt, men ikke nok til at han ville tage hjem. Han vidste at hans stedfar havde tidligt fri den dag, og han ville helt undgå ham så meget som overhovedet muligt.
Jeremy vendte hovedet i retningen af stemmen. Og foran stod en smuk pige, han smilte lidt genert og nikkede. "Du skal være meget velkommen" sagde han lavt og rettede sig op på stolen. Han var lettet over at det var nogen der ville snakke med ham, for han var ikke så god til selv at gå hen til mennesker og begynde en samtale. Det var han simpelhen alt for genert til.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 1:33 pm

Grace så ned på sin kop, imens hun lyttede til hans svare. Hun kiggede over på ham, med et skævt, og genert smil. "Tak," sagde hun, og satte sin kop en. Hun satte sig, lidt lettet over at han gad tale med en som hende. Hendes generthed halede ind på hende, og hun blev til den meget genertte pige. Hun tog sig sammen. "hvad hedder du?" spurgte hun. Det var det første der faldt hende ind at sige. Hun så lidt afventende ud, men tilføjede hurtigt. "Jeg hedder Grace." Hun var ikke vantil at sætte sig ned, og bare begynde at spørge om personen overfors navn. Hun kigger lidt rundt, og så på ham igen. Han så godt ud, det ville hun ikke lyve om. Hun smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeFre Mar 25, 2011 4:14 pm

Jeremy smilte meget imødekommen til hende, men han var ligesom hende, meget genert, han tog sig bare sammen. "Hyggeligt at møde dig Grace. Jeg hedder Jeremy" sagde han stille. Han var træt af at han var så genert, for han havde ikke så meget imod at læse tekser op i skolen eller spille foran mennesker, for når han spillede var det som om han var i en helt anden verden, men når det kom til at snakke med smukke piger, var han absolut ikke på hjemmebane. Og han ville ønske at han var bedre til det. Men indtil videre havde han ikke ødelagt noget. Det troede han ihvert fald ikke. "Bor du her i byen" spurgte han og smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeLør Mar 26, 2011 12:21 pm

Grace smilte til ham. Hun hade at være så pokkers genert. Hun kunne sagten synge og spille Guitar for andre.. Hun kunne endda holde taler, uden at tøve og bare genert, men når hun ville snakke med en dreng, så dummede hun sig altid, og blev meget genert. Hun kunne godt se han også var genert, hvilket bare fortalte hende at hun ikke var den eneste i verden, der var genert, nå hun eller han skulle tale med andre. Hun nikkede lidt. "Hej Jeremy. Det er også hyggeligt at møde dig," sagde hun stille, og smilte. Hun tog en lille slurk af sin Cafelade, og kigger på ham. Hun nikkede igen. "Jeg er lige flytte tilbage her til," sagde hun, og kørte en hårtot om bag øret. "Hvad med dig? Bor du her i byen, eller er bare kommet her til lang vejs fra for at hænge ud?" spurgte hun. Hun smilte lidt spørgende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 12:48 pm

"Flyttet tilbage" spurgte Jeremy smilende. "Hvorfor flyttede du i første omgang" Han vidste ikke helt om hun ville fortælle det, for det kunne godt være at det var privat. Men nu havde han spurgte og hvis hun ikke ville svare, var der bare at sige det.
"Jeg er lige flyttet til, min stedfar, har boet her det meste af sit liv. Så da min mor og ham giftede sig, blev det bestemt at vi også skulle flytte til" sagde han og trak på skulderne. Han havde ikke så meget imod byen, det var mere det med at det var hans stedfar, der irriterede ham. Jeremy havde boet i LA. og i Boston så det var dejligt med en lidt mindre by. "Men det virker til at være et fint sted" tilføjede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 1:49 pm

Grace smilte over hans opfattelse af at hun sagde tilbage. Hun nikkede. "Jah, jeg er lige flyttet tilbage her til," sagde hun, og trak en gang på skulderne. Hun smilte lidt. "Mine forældre bestemte da jeg var fem, at de ville flytte herfra, fordi min onkel Jim blev 'drabt' på mystisk vis, og bare efter blev fundet i live. Det er en halv lang historie, så du siger bare hvis du er nysgerrig," sagde hun, som den åbne person hun var. Hun var ikke sikker på at han forstod hvad hun mente, fordi hun altid sprang rundt i sine sætninger, når hun var genert. Hun stoppede lidt, og smilte. "Nå, men jeg er så flyttet tilbage, fordi mine forældre aldrig var hjemme, og der var ikke mere musik undervisning.. Også savnede jeg min onkel" Hun trak på skulderne, og smilte. Hun elskede musik, og hendes Onkel havde været Musikker så det kunne jo næsten ikke blive bedre. Hun smilte. "Det virker ikke som om du kan lide din Stedfar.. Han jeg ret?" Hun spurgte det lidt stille. Hun ville jo ikke tage fejl, og dømme ham. Hun nikkede. "Jah det er det," smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )   Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) ) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille Cafe visit (Alle der har lyst ;) )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny i byen (alle der har lyst)
» Et stille og tænksomt visit..
» Væk fra flytterod ~ Alle der har lyst ~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: